Tänäkin iltana kaikki naiset saavat seksiä
Kun jännämiesten takapuolet laskevat ja nousevat naisten päällä ympäri Suomen.
Kommentit (128)
Kilttimies nyökkii takavasemmalle hyväksyvästi. Naisen parasta ajatellen.
Minä en saa. :( Minua ei edes kukaan mies tunne.
Vihdoinkin mun selibaatti päättyy! Saisko vielä tiedon, että milloin tää jännämies tupsahtaa paikalle, että kerkeekö tässä kondomit ja tarvittavat vielä ostaa vai annanko panna paljaalla?
No jopas on prinssi harhoissansa jalustallaan, vai miten se menikään...
Jännämies saa panna paljaalla.
Terv. Kilttimies joka nyökkii
Onko pakko jos ei halua? Synnytyksestä on vasta muutama päivä, ei kauheasti huvittaisi touhuta mitään.
Ai saa vai? Luulin että ikisinkkuus ja selibaatti jatkuu kuten aina mutta hyvä että ap tietää toisin. :o
Tuu vaan jännämies tänne, jos sellaista tarjoat!
Kilttimies vähän harmistui tästä jännämiehen kovasta kysynnästä, mutta hetken mietittyään päätti antaa vaimolleen niskahieronnan. Ja Hei ei edes väliä vaikka ei tänään vaimoa hotsita.
Olenhan kilttimies :)
Mutta kun oli tarkoitus pelata tänään koko ilta. Mihin aikaan se tapahtuu? Pitääkö mun nyt perua raidi? D:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko jos ei halua? Synnytyksestä on vasta muutama päivä, ei kauheasti huvittaisi touhuta mitään.
Jännämies panee eikä kysele huvittaako.
semmonen mies tänne kiitos
Lupauksia, lupauksia.
Miten tähän jännämiesmanageriin saa yhteyden?
Se olisi mukavaa ja jos kerrankin tulisi muuta kuin minuuttimunaa, niin vielä mukavampaa. No kyllähän se minuutin muna on ihan hyvä alkupala ja voin siitä jatkaa itse orkkuun saakka. Mies kun ei enää rehkimisensä jälkeen jaksa vaikka kuinka olisi vain maannut ja minä olisin tehnyt työt alusta loppuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kilttimies kelpaa? Tai mitä ajattelet jos kilttimies panee vaikka sua ei huvita vs jännämies. Vai onko se niin että jännämies panee vaikka nainen vastustelee = raiskaus?
Tämä tuli nyt vähän yllättäen, en ole yhtään varautunut minäkään.
Vierailija kirjoitti:
Se olisi mukavaa ja jos kerrankin tulisi muuta kuin minuuttimunaa, niin vielä mukavampaa. No kyllähän se minuutin muna on ihan hyvä alkupala ja voin siitä jatkaa itse orkkuun saakka. Mies kun ei enää rehkimisensä jälkeen jaksa vaikka kuinka olisi vain maannut ja minä olisin tehnyt työt alusta loppuun.
Täällä olisi yksi kilttimies minuutinmunalla, mutta jaksan kyllä ottaa useamman varvin ja tyydyttää naisen jos nainen ei vaan lahnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kilttimies kelpaa? Tai mitä ajattelet jos kilttimies panee vaikka sua ei huvita vs jännämies. Vai onko se niin että jännämies panee vaikka nainen vastustelee = raiskaus?
kyllä se jännämies olla pitää,nam
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä olisi yksi kilttimies minuutinmunalla, mutta jaksan kyllä ottaa useamman varvin ja tyydyttää naisen jos nainen ei vaan lahnaa.
Siksipä mies varmasti minuutissa tuleekin kun en ole lahna. Olisiko tämä muuten hyvä konsti saada vaikka kuuden minuutin muna - että olisin lahna? Että en pukeutuisi kivasti, en ottaisi suihin, en ratsastaisi, vain makaisin x-asennossa. Pitäisiköhän kokeilla?
..........