Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tänäkin iltana kaikki naiset saavat seksiä

Vierailija
13.02.2016 |

Kun jännämiesten takapuolet laskevat ja nousevat naisten päällä ympäri Suomen.

Kommentit (128)

81/128 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voinko tilata kolme jännämiestä kerralla? Kierrättekö pk-seudulla mihin aikaan?

N46

Kauhea kun olet ahne,ei niitä jännämiehiä riitä meille kaikille jos joku tilaa kolme kerralla! Tuntuvat muutenkin olevan kiireisiä panorinkeleineen kun ei vieläkään kuulu ainuttakaan.

Vierailija
82/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olin yöelämässä ja ajattelin purkaa tuntojani tähän höpöketjuun.

En ollut käynyt paikassa moneen vuoteen ja tuli pieniä flashbackkejä siitä kun olin parikymppinen. Minulla oli omasta mielestä aika ihastuttava vaatetus, josta olisi helposti voinut keksiä juttua mutta kukaan ei sitten sanonut siitä mitään. Tanssin myös monta kertaa tyhjällä lattialle yleisölle.

Yhdessä vaiheessa joku pariskunta tai oikeammin pariskunnan nainen tuli juttelemaan ja tanssimaan kanssani jostain syystä. Juttelimme siinä pikku hetken ja sitten hän hävisi seuralaisensa kanssa. Mietin vähän että mikä motivoi häntä lähestymään minua noin. Katsoin häntä kummissani vielä muutaman kerran ja hän minua. Tai ei kai se oikeastaan kummallista olisi jos ihmisten sosiaalisuus olisi vakio mutta olen oppinut ajattelemaan toisin.

Muutama nainen myös hymyili minulle ihan mukavasti ja toisella oli silmälasit, joten kiinnostuin varsinkin hänestä ja olin ehkä tämän saman naisen vieressä hetken mutta en sitten kehdannut sanoa mitään, koska olin jotenkin liian haavoittuvainen ja nainenkin jo jutuissa ja naisen kaveri ei jättänyt meitä kahdestaan.

Yhdeltä naiselta kysyin myös kohteliaasti kelloa ja kun hän kääntyi, huomasin että hänelläkin oli lasit ja hän oli aika sievä, mutta vastasi minulle mahdollisimman vittumaisella äänellä, joten vähän häkellyin enkä osannut edes kiittää häntä vaan sanoin vain "joo".

Yhdellä toisella miehellä oli myös hauska paita ja olisin halunnut kehua sitä mutta ei tullut tilaisuutta. Ajattelin että kehuminen piristäisi tunnelmaa ja varsinkin omia fiiliksiä, vaikka ei kai sillä olisi enää tietyssä vaiheessa suurta merkitystä ollut, kun tajusin miten klikkiytynyttä porukka oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. valehteli. En saanut munaa. Ei kukaan tullut oven taakse.

Vierailija
84/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin koska? t. vuosi ilman seksiä.

Vierailija
85/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut seksiä, mutta sain kyllä kauhean huutomyrskyn mieheltäni. No onpahan taas jotain mitä muistella, eilisestä jäi taatusti enemmän muistoja kuin tavanomaisesta seksistä.

Vierailija
86/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleepless in Espoo kirjoitti:

Näin kävi täälläkin. Koko yön valvoin ja odotin.

Vierailija
87/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies ei saanut seksiä, mutta ei se haittaa kun vaimolla kuului olevan hauskaa omalla puolen sänkyä. Saattoi olla että jännämiehen takamus hipaisi kilttimiehen peittoa...

Vierailija
88/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman epäilen että ap oli jännämiesten jännämies. Kilttimies kuullut juttuja että jännämiehiin ei ole luottamista. Kilttimies taas toimittaa pettymyksen takuuvarmasti again and again :)

Vierailija
89/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sleepless in Espoo kirjoitti:

En minäkään,mihin sitä voi nykyään enää luottaa jos ei palstan kilttimiesten lupauksiin? :O

Yhtään ylös ja alas heiluvaa peppua ei näkynyt vaikka odotin koko yön!

Vierailija
90/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT jaksaako joku lukea Mies29+1 tajunnanvirtaa? Tämä on meinaan hänen vuodatustaan lukuunottmamatta ollut hauska ketju.

Vierailija
91/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kilttimieheen on luottaminen. Kilttimies järkkää vaimolle jännämiehen jos vaimo haluaa. Ap taisi olla jännämies ja näin jäi muna saamatta.

Vierailija
92/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kilttimieheen on luottaminen. Kilttimies järkkää vaimolle jännämiehen jos vaimo haluaa. Ap taisi olla jännämies ja näin jäi muna saamatta.

Olisihan se pitänyt arvata,mokomakin valekilttimies-ap :(

Vierailija
93/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies kumartaa kiitokseksi luottamuksesta. Koetan ensi kerralla järkätä jännämiehen tyydyttämään teitä, jos huomaan hänen luvanneen jotain valekilttimiehenä.

Vierailija
94/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot kauhee kusettaja! Koko yön vietin haarat sepposen selällään maaten sängyllä ootellen, mutta ei sitä jännämiestä näkynyt missään. Omaan käteen oli sitten aamuyöstä tyytyminen, ja sekin tapahtui kyynelehtien suuren surun murtamana :( Ihan makukondomit olin tätä erikoistilaisuutta varten hommannut, mutta tuolla ne yöpöydällä odottavat avaamattomina. Itkettää jo pelkästään, kun sitä ajattelee.

Mutta eipä itku auta markkinoilla. Pakko sitä on kerätä itsensä, ja mentävä jälleen kauppaan banaaneja ja kurkkuja ostamaan. Ehkä saan pidäteltyy kyynelii, kun kassa taas ihmettelee, kun jo neljättä kertaa tällä viikolla olen kurkkuja ollut ostamassa.

Vierailija
95/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi kyllä mukava yllätys. Miehellä seksihaluja ei ole ollenkaan ja olen joutunut elämään puutteessa pidempään kun ikinä olisin uskonut.

Vierailija
96/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan seksiä kiltiltä mieheltä. En lassukkakilttimieheltä, enkä jännämieheltä.

Vierailija
97/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oot kauhee kusettaja! Koko yön vietin haarat sepposen selällään maaten sängyllä ootellen, mutta ei sitä jännämiestä näkynyt missään. Omaan käteen oli sitten aamuyöstä tyytyminen, ja sekin tapahtui kyynelehtien suuren surun murtamana :( Ihan makukondomit olin tätä erikoistilaisuutta varten hommannut, mutta tuolla ne yöpöydällä odottavat avaamattomina. Itkettää jo pelkästään, kun sitä ajattelee.

Mutta eipä itku auta markkinoilla. Pakko sitä on kerätä itsensä, ja mentävä jälleen kauppaan banaaneja ja kurkkuja ostamaan. Ehkä saan pidäteltyy kyynelii, kun kassa taas ihmettelee, kun jo neljättä kertaa tällä viikolla olen kurkkuja ollut ostamassa.

Miksi kondomeja? Jännämies painaa aina paljaalla. Osta isoja kurkkuja ja valmistele molemmat reiät niin ei niin jännämiehen vierailu satu niin paljon.

Vierailija
98/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demille mars!

Vierailija
99/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin oli hk blööt ja sixpacki jännämiestä odottamassa, mutta ei se koskaan tullut. 😢

Vierailija
100/128 |
14.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaivaa. Kilttimies kiehtoo, olen aina halunnut tietää, onko totta ettei kiltin alla ole mitään. Toisaalta, jos kiltin alla ei ole mitään ja päälläkin on kiltti niin siinä jää naiselle jää kovin vähän tilaa olla tuhma 😯