Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisitte kipeänä, lähtisikö miehenne ostamaan teille herkkuja kaupasta kitisemättä?

Vierailija
13.02.2016 |

Oma ei :(

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi, kävis baarissa samalla!

Vierailija
22/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja lähden vaikka ei olisi kipeä ja pyytäisi. Tuon myös herkkuja pyytämättä. Hahaa olenhan kilttimies ja ainiin vaimoa mä en kiihota :)

Ja näin se elämä jatkuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä kiinnostaa kovasti kuinka paljon kauppamatkan taittaminen autolla vaikuttaa asiaan?

Ovatko autolla kulkijat halukkaampia lähtemään (kun vaivaa on paljon vähemmän, jollei asu jossain perähikiällä ja kauppaan matkaa 20 km)? Ja omin voimin tai julkisilla menevät vähemmän halukkaita (jollei kauppa ole oman talon kivijalassa ja matkaa 20 m)?

Vierailija
24/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Paitsi jos sattuu olemaan jotenkin poikkeuksellisen hyvällä tuulella ja jos muutakin tarvitaan kaupasta. En kyllä minäkään lähde pelkästään herkkuja kenellekään ostamaan. Kauppaan on meiltä melko pitkä matka kuitenkin.

Vierailija
25/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähtee ja saattaa itse ehdottaa, että menenkö ostamaan sinulle jotakin. Samoin itse menen kauppaan, jos hän on flunssassa ja haluaa kaupasta jotakin.

Sama täällä. Ja se joka on terve, ottaa vastuun lapsista huolehtimisesta ja pakollisista kotitöistä, jotta toinen saa rauhassa sairastaa. Ihan sanaton sopimus tämä on, ja molemmat ollaan päästy toteuttamaan tätä ihan viime päivinä, kun ollaan (onneksi) vuorotellen sairastettu ja lapsetkin olleet kipeinä.

Vierailija
26/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaa kovasti kuinka paljon kauppamatkan taittaminen autolla vaikuttaa asiaan?

Ovatko autolla kulkijat halukkaampia lähtemään (kun vaivaa on paljon vähemmän, jollei asu jossain perähikiällä ja kauppaan matkaa 20 km)? Ja omin voimin tai julkisilla menevät vähemmän halukkaita (jollei kauppa ole oman talon kivijalassa ja matkaa 20 m)?

Syy on nimenomaan tämä. Meillä ei siis ole autoa ja kauppaan n. 2km.

-24

Vierailija
27/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähtee hakemaan mulle herkkuja aina jos vaan pyydän. Samoin minä, jos hän pyytää. Tietysti poikkeus jos on itsellä just jotain tärkeetä.

Sairaana ollessa saa toiselta hoivaa ja huolenpitoa. Ruokaa, juomaa, särkylääkettä.

Vierailija
28/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti lähtis ja usein lähteekin. Usein jopa itse ehdottaa, että hakeeko kaupasta jotain hyvää, jos olen väsynyt tai kipeä. Samoin minä lähden jos mies pyytää.

Vierailija
29/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tottakai. Ja yleensä menen kitisemättä. :)

M40

Vierailija
30/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi mies olisi velvollinen hakemaan mulle herkkuja, jos olen kipeänä? Eipä herkut oikein maistukaan, jos on tosi sairas. Ja jos taas ei ole kovin sairas, niin kykenen kyllä silloin hakemaan itsekin. Hakisitteko itse niitä herkkuja miehellenne, jos miehenne olisi sairas ja sitä pyytäisi?

Miksi velvollinen? Eikö täällä olla siksi että huolehditään ja pidetään hyvänä läheisiä rakkaita? Kuka olisi läheisempi aikuinen kuin puoliso?

En käsitä millaisia aikuisia on olemassa.

Ja muuten se miehesi varmasti hakee niitä herkkuja yms kavereille vaikka ei velvollisuutta olekaan.

Vierailija
31/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja myös toiste päin. Sattumalta olen nyt kipeänä, mieheni sairastettua viikolla.

Hoidin koiran, ruuan ja arjen.

Nyt vastaavasti mies.

Yllätyksiä eniten arjessa toisillemme, pakolliset juhlapäivät unohdetaan kun kumpaakin inhottaa tapa ja velvoite. Monesti mut talutetaan ulos/sohvalle viinilasin kera ja tuodaan herkkuruokaa.

Niin ja tänään vaikka olen kipeänä, niin hoisin sen koiran ja tein miehelle herkku-aamiaisenn, toien oli niin rätti työstä. Jos oisin täysin loppu ollut olisi mies toki hoitanut hommat.

Äää... miks ihmiset ei kunnioita itseään ja löydä kumppania jossa kunnioitetaan ja ollaan tän lyhyen elämän ajan mukavia toisilleen. Suuri suru elämästä välillä, vaikka oma elämä on todella onnellista.

Vierailija
32/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tehdä ylimääräisiä kauppareissuja. Käymme yhdessä kaupassa ja silloin ostetaan kaikki tarvittava. Kuka ajaa huvikseen 13 kilometriä kauppaan. Herkut tuodaan kauppareissulla. Jotain ryhtiä. Painonpudotus ei tee pahaa velttoperseille.

Vierailija
33/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy pyytämättäkin :). Tosin en halua herkkuja, mutta mehuja haki viime viikolla. 

Vierailija
34/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menisi. Ainoastaan silloin voisi kitistä, jos kotona on jo herkkuja, mutta ne ei kelpaisi.

Vierailija
35/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen herkkuja kipeä aikuinen tarvitsee? Onko naiset vain isoja lapsia joita pitää hemmotella tai muuten tulee "turpaan"?

Ymmärtäisin valituksen jos mies ei lähtisi pyynnöstä apteekkiin tms.

Vierailija
36/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kipeänä kuulu mitään herkkuja mussuttaa, vaan ravitsevaa ruokaa ja lämmintä juomaa, jotta tervehtyy.

Vierailija
37/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka lapsi on ap. Herkkuja kaupasta, joo ei syödä meillä herkkuja. Kipeänä otetaan särkylääkettä ja levätään. Hemmotella voi muutenkin kuin ruoalla.

Vierailija
38/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
39/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen herkkuja kipeä aikuinen tarvitsee? Onko naiset vain isoja lapsia joita pitää hemmotella tai muuten tulee "turpaan"?

Ymmärtäisin valituksen jos mies ei lähtisi pyynnöstä apteekkiin tms.

Meillä kummatkin saavat osakseen hemmottelua, kun ovat kipeinä. Ei siinä ole kysymys mistään kiristyksestä tai kiukuttelusta vaan siitä, että meillä on tällainen erikoinen parisuhde, jossa molemmat tykkäävät toisistaan ja myös haluavat osoittaa sen käytännössä. Samalla, kun sieltä kaupasta hakee nenäliinoja ja buranaa, sieltä voi hyvin hakea toisen lempiherkkua ja vaikka jonkun kivan lehden selailtavaksi, niin ei ole ihan niin tylsää sängyn pohjalla.

Vierailija
40/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en muuten ole tosielämässä tavannut yhtään ihmistä, joka ei koskaan söisi minkäänlaisia herkkuja, vaikka useampikin tuttavani on suorastaan hurahtanut terveellisiin elämäntapoihin (superfoodit, kaikenlaiset lisäravinteet ja vaikka mitä). Jos ei muuta, niin vähintäänkin raakasuklaata menee.

40

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä