Mustasukkainen kumppani
1,5v suhde takana ja käytännössä koko ajan ollut mustasukkaisuutta ja välillä jopa vainoharhaisuutta. Jatkuva kyttääminen, kyseenalaistaminen ja toinen oli asentanut vakoilulaitteita mun asuntoon tietämättäni, kuunteli parin kuukauden ajan kuka käy mun luona / mitä puhuin puhelimessa jne.
Pitkään siedin sitä ja yritin ymmärtää, mutta jaksaminen on ollut koetuksella....mulla on jatkuvasti pinna kireällä tuosta, ja mielessäni pyörii koko ajan kaikki syytökset ja hyökkäykset.
Olen muuttunut huomattavasti viimeisen vuoden aikana, elämänilo on kadonnut ja olen jatkuvasti väsynyt, itsetunto nollissa.
Miten selvitä tästä.....
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Siis edelleen olet suhteessa?!
Pahoittelut, jäi kirjoittamatta. Erottiin siis pari viikkoa sitten, kun en vaan jaksanut enää tuota. Hirveä riita, ja anteeksipyyntöjä ym. "Nyt se vasta ymmärsi miten kaikki on vaikuttanut muhun" Lupauksia paremmasta koko ajan, mitä en kyllä usko.
En ole palaamassa yhteen sen kanssa, mutta omaa jaksamista ajattelin lähinnä. Ollut aika turtunut olo jo pitkään
AP
Oletko Paula? Heitä se Lokki ulos!
Vierailija kirjoitti:
Oletko Paula? Heitä se Lokki ulos!
En ole
Itelläkin oli sekopää nainen. Kokoajan pitä instaan pistää jotain yhdessä olokuvia ja lopuks lähetteli viestejä mun kavereille joita ei ollut koskaan edes nähnyt.
Elämä mikä MT feministi.
Vierailija kirjoitti:
Itelläkin oli sekopää nainen. Kokoajan pitä instaan pistää jotain yhdessä olokuvia ja lopuks lähetteli viestejä mun kavereille joita ei ollut koskaan edes nähnyt.
Elämä mikä MT feministi.
Olitteko kauankin yhdessä?
Yritä kiinnittää ajatuksesi positiiviseen puoleen. Nyt se on ohi ja olet vapaa. Nyt olet myös tunnistanut omat rajasi etkä enää haksahda vastaavaan vaan tarvittaessa osaat viheltää pelin heti poikki.
Olet tainnut löytää kumppaniksi ihan aidon av-mamman. Onnittelut siitä!
Kuulostaa ehdalta burgerimieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Kohta se lyö. Juokse.
Ei tosimies eukoltaan pataan ota.
Lokkihan oli alussa niin ihana, kai muistat , kuinka julkisissa FB postauksissasi häntä kehuit. Nolottaako?
Poliisille ja äkkiä. Ero!!