Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisitte kipeänä, lähtisikö miehenne ostamaan teille herkkuja kaupasta kitisemättä?

Vierailija
13.02.2016 |

Oma ei :(

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma ei :(

Lähtisin ehdottomasti jos saisin vastineeksi muutakin kuin kiukuttelua,vittuilua ja pihtaamista.

t.m

Vierailija
42/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas lompakkoloiset maksattamassa miehellään kaikki ostoksensa, vittutupoista perseenlevittäjiin.

Voin kuvitella kuinka av-mamma tekoyskii sohvalla hanuri homeessa ja käskee miestänsä siideriostoksille.

Mä on niin kauheen kipeä kato nyt, osta ainakin 24 tölkkii sidukkaa, sipsejä ja suklaata.

Maksan juu toki takaisin.  Ysk!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen herkkuja kipeä aikuinen tarvitsee? Onko naiset vain isoja lapsia joita pitää hemmotella tai muuten tulee "turpaan"?

Ymmärtäisin valituksen jos mies ei lähtisi pyynnöstä apteekkiin tms.

Meillä herkut on niitä, mitä ei tavallisesti osteta. Mies ostaa minulle kalliimpia jukurtteja ja rahkoja sekä makuvissyjä. Yleensä kassista löytyy vaikka mitä, myös sipsejä ja jäätelöä, koska mies tykkää itse niistä.

Minulle on itsestään selvää, että haen sairaalle miehelle mitä hän haluaa. Itse asiassa mieheltä meillä on lähtöisin tämä sairaan hemmottelu. Meillä ei tarvitse odottaa edes pyyntöä, toinen käy kaupassa pyytämättäkin.

Vierailija
44/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas lompakkoloiset maksattamassa miehellään kaikki ostoksensa, vittutupoista perseenlevittäjiin.

Voin kuvitella kuinka av-mamma tekoyskii sohvalla hanuri homeessa ja käskee miestänsä siideriostoksille.

Mä on niin kauheen kipeä kato nyt, osta ainakin 24 tölkkii sidukkaa, sipsejä ja suklaata.

Maksan juu toki takaisin.  Ysk!

Oletpas sinä katkera. Onneksi sinun ei tarvitse naista passata, kun sinulla ei sellaista ole.

Vierailija
45/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi. Minusta olisi aika tylyä vaatia miestä pukemaan 3 alle kouluikäistä, laittamaan ne turvaistuimiin autossa ja ajamaan kaupalle vain siksi, että minä haluan herkkuja. Jos olen niin sairas, että en itse pääse kauppaan, olen myös niin sairas, että en kykene hoitamaan lapsia.

Vierailija
46/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika fifty/fifty lähtisikö.Yleensä pyydän tuomaan herkkuja samalla kun käy muutenkin ruokaostoksilla.

Vierailija
47/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi. Eikä se muutenkaan ymmärrä mitään herkkujen mussutusta. En kyllä itsekään lähtisi sille hakemaan herkkuja kaupasta, jos olisi kipeänä.

Vierailija
48/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtis. Jos olisi itse väsynyt tms, saattaisi olla tympääntynyt mutta lähtisi silti.

Vierailija
49/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen herkkuja,sairaana ei tarvitse muutakuin mahdolliset lääkkeet ja juomista.

Aikansa kun syö herkkuja niin kohta on ylipainoinen.

Vierailija
50/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai lähtisi. Itse asiassa huomioi asian ihan itse. Yleensä petaa minulle sohvalle kivan pesän, tuo kaikki säätimet (Tv, verhot, valot yms), olostani riippuen tuo punaviinilasillisen tai kivennäisvettä, paloittelee meloninpaloja tai tuo jäätelöä, ruokaa, oksennuspussin... Hieroo hartiat ja jalat ja kysyy peruuko kokoukset ja jää hoitamaan minua. Tietää kyllä, etten anna hänen perua kokouksia minun vuokseni, mutten epäile hetkeäkään, etteikö peruisi jos haluaisin. 

Kun mies viimeksi mursi reitensä lasketellessa, huolehdin minä, että hänellä oli työkannettava, puhelin, työpaperit yms. Hieroin hartiat, toin ruokaa ja juomaa, ostin uuden kirjan, huolehdin erinäisistä intiimeistä tarpeista extrahuolellisesti jne. 

Totta kai kumppanistaan haluaa huolehtia niin hyvin kuin mahdollista. En ymmärrä parisuhteita, joissa kumppanista ei halua huolehtia.

Vierailija
51/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sairastaa = miehen tulee hemmotella ja ostaa herkkuja.

Mies sairastaa = miesflunssa, turhaa lapsellista porua pikku kuumeesta, hoitakoon itse itsensä.

Palstan kaksoisstandardit toimii aiheessa kuin aiheessa.

Vierailija
52/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi. Joskus ihan terveenäkin jos mainitsen että jotain tekis mieli niin on välittömästi pukemassa takkia päälle. Joskus vähän ärsyttää, koska en halua olla sillä tavalla vaivaksi tai juoksuttaa toista ostelemassa ties mitä (siis terveenä ollessa. Sairaana eri juttu). Pitää varoa, että ei paljasta herkun himoja. :D

Vierailija
53/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai lähtisi. Itse asiassa huomioi asian ihan itse. Yleensä petaa minulle sohvalle kivan pesän, tuo kaikki säätimet (Tv, verhot, valot yms), olostani riippuen tuo punaviinilasillisen tai kivennäisvettä, paloittelee meloninpaloja tai tuo jäätelöä, ruokaa, oksennuspussin... Hieroo hartiat ja jalat ja kysyy peruuko kokoukset ja jää hoitamaan minua. Tietää kyllä, etten anna hänen perua kokouksia minun vuokseni, mutten epäile hetkeäkään, etteikö peruisi jos haluaisin. 

Kun mies viimeksi mursi reitensä lasketellessa, huolehdin minä, että hänellä oli työkannettava, puhelin, työpaperit yms. Hieroin hartiat, toin ruokaa ja juomaa, ostin uuden kirjan, huolehdin erinäisistä intiimeistä tarpeista extrahuolellisesti jne. 

Totta kai kumppanistaan haluaa huolehtia niin hyvin kuin mahdollista. En ymmärrä parisuhteita, joissa kumppanista ei halua huolehtia.

Teillä ehkä toimii. Oletko lukenut palstaa koskaan ennen? Palstamammat kun vihaavat, vähättelevät ja mitätöivät miestään aina, jopa sen sairastaessa.

Vierailija
54/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tehdä ylimääräisiä kauppareissuja. Käymme yhdessä kaupassa ja silloin ostetaan kaikki tarvittava. Kuka ajaa huvikseen 13 kilometriä kauppaan. Herkut tuodaan kauppareissulla. Jotain ryhtiä. Painonpudotus ei tee pahaa velttoperseille.

Teille velttoperseille tekisi hyvää mennä töihin ja ansaita sen verran rahaa, ettei tarvitse elää ihmisasutuksen ulkopuolella. 

Missä jumalan selän takana voi olla 13 km lähimpään paikkaan, josta saa elintarvikkeita? Mahtaa olla hulppeat neliöhinnat?

Vierailija
55/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lähtisi, vaikkei moinen teko minusta ole mikään hyvän miehen edellytys. Ainakaan automaattisesti oletusarvoisena asiana.

On. Jos ihminen kykenee empatiaan ja rakastaa puolisoaan, hän tekee tälle myös pieniä ja joskus isompiakin palveluksia. Ihan kato ilahduttaakseen omaa kultaansa. Tai vaikkei kulta olisikaan, vaikka ihan naapurin mummoa tai omaa mummoa tai ketä tahansa, jos tulee avun tarvetta. Siksi, että ymmärtää miten mukavaa ja tärkeää on saada apua joskus. 

Mun mielestä empatiakyky ja hyvä sydän on miehen (ja kenen tahansa ihmisen) tärkeimpiä ominaisuuksia. 

Vierailija
56/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienolta kuulostaa. Valitettavasti kuitenkin epäilen, että teillä on yhteisiä vuosia takana alle viisi ja yhteisiä lapsia alle yksi. Kummasti tuo toisen huomioiminen tuppaa ihmisillä vähenemään yhteiselon pitkittyessä. Surullista kyllä. 

Vierailija
57/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtisi. Joskus ihan terveenäkin jos mainitsen että jotain tekis mieli niin on välittömästi pukemassa takkia päälle. Joskus vähän ärsyttää, koska en halua olla sillä tavalla vaivaksi tai juoksuttaa toista ostelemassa ties mitä (siis terveenä ollessa. Sairaana eri juttu). Pitää varoa, että ei paljasta herkun himoja. :D

Montako vuotta yhteiseloa jo takana?

Vierailija
58/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy pyytämättäkin :). Tosin en halua herkkuja, mutta mehuja haki viime viikolla. 

Mehu on herkkua.

Vierailija
59/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin luulin että se on itsestään selvää kaikilla. Kyllä meillä aina sairasta hemmotellaan niin lapsia kuin aikuisiakin.

Vierailija
60/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen herkkuja,sairaana ei tarvitse muutakuin mahdolliset lääkkeet ja juomista.

Aikansa kun syö herkkuja niin kohta on ylipainoinen.

Sairaana saa syödä juuri sitä mitä haluaa jopa niitä herkkuja.

Yleensäkin mikä ihmeen viha nousee kun joku aikuinen haluaa ja syö herkkuja? Kun vielä ottaa huomioon että lähes jokainen aikuinen ostaa itselleen joka viikko ja jopa joka päivä herkkuja nimittäin kahvia tupakkaa siideriä ja kaljaa.

Herkkuja voi syödä joka päivä jos niin haluaa. Niin minä syön.

T. Nainen 48v 168cm ja 57kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi