Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisitte kipeänä, lähtisikö miehenne ostamaan teille herkkuja kaupasta kitisemättä?

Vierailija
13.02.2016 |

Oma ei :(

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtis. Ei uskaltais olla lähtemättä.

Vierailija
2/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti, ja on myös lähtenyt. Samoin minä hänelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltisti jonottaa klo 8.59 marketin kassalla 8-packin kanssa, kun minä voihkin kotona kipeänä.

Vierailija
4/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai ja on lähtenytkin.

Vierailija
5/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies olisi velvollinen hakemaan mulle herkkuja, jos olen kipeänä? Eipä herkut oikein maistukaan, jos on tosi sairas. Ja jos taas ei ole kovin sairas, niin kykenen kyllä silloin hakemaan itsekin. Hakisitteko itse niitä herkkuja miehellenne, jos miehenne olisi sairas ja sitä pyytäisi?

Vierailija
6/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kunnolla kipeä halua herkkuja. Siis jonkin viruksen kourissa ei kyllä ole ruokahalua. 

Mutta totta kai hakee vaikka jotain juomista, särkylääkettä apteekista tms. Hakisi varmaan niitä herkkujakin, jos pyytäisin, mutta en tunne kipeänä sellaista tarvetta koskaan. 

Vierailija
7/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähtis kyllä apteekkiin hakemaan lääkkeitä tai kauppaan ostamaan mustikkakeittoa tai jaffaa. Mut herkkuja?? Mulle ei kipeänä maistu koskaan mikään ruoka tai herkku :(

Vierailija
8/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on muuten kiva ja sympaattinen, mutta ei kertaakaan ole suostunut lähtemään kaupasta erikseen mitään herkkuja ostelemaan.

Vierailija
9/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee jotenki surullinen olo ku lukee näitä juttuja täältä. Milloin jonku mies kotiin tullessa kattoo keittiörätistä onko siivottu, milloin mitäki. Kyllä hakis, monesti tuokin kaupasta kaikkea mistä tietää että tykkään. enkä aina meinaa herkkuja. Mitä sun mies sitte sanoo? :(

Vierailija
10/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan kitisemättä, mutta lähtis kuitenkin, jos tilanne sallisi.

Vierailija
11/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtenyt ja sairaana ollessa ei herkutella, ei maistu edes. Itsellä on aina kaapissa hunajaa, pakastimessa marjoja. 

Vierailija
12/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai!!! Tekee sitä arkena muutenkin ei siinä kipeä tarvi olla.

Vierailija
13/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähtisi kitisemättä. Kitisisi ensin vähän, kysyisi sitten saako ostaa samalla itselleen perunalastuja, ja kun lupaisin, lähtisi mielellään.

Vierailija
14/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisi, vaikkei moinen teko minusta ole mikään hyvän miehen edellytys. Ainakaan automaattisesti oletusarvoisena asiana.

Vierailija
15/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtee ja saattaa itse ehdottaa, että menenkö ostamaan sinulle jotakin. Samoin itse menen kauppaan, jos hän on flunssassa ja haluaa kaupasta jotakin.

Vierailija
16/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lähtisi kitisemättä. Kitisisi ensin vähän, kysyisi sitten saako ostaa samalla itselleen perunalastuja, ja kun lupaisin, lähtisi mielellään.

Miksi mies kysyy sitä sinulta? Oletteko yhdessä sopineet, ettei perunalastuilla lihoteta itseä? Ei ne muuten lihota, kun syö saman kalorimäärän verran vähemmän jotain muuta. Monivuotinen kokemus on tästä.

Vierailija
17/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'

Siis nyt puhuttiin miehestä, ei lapsesta.

Vierailija
18/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin ja piti kauheessa flunssassakin lähtä kauppaan. Autolla ajosta meinannut mitään tulla kun silmät vuoti, kuin seula jos ei heti kerinnyt niistämään. Kuumessakin kerran joutun vaimoa lähtä hakemaan ja kuumetta 39,x.

Vierailija
19/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja vaikka en olisikaan kipeänä niin hakisi pyydettäessä. :)

Vierailija
20/66 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vartavasten, mutta jos käy muuten kaupassa tuo kyllä kun pyydän :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme