Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Gomezilla on mielestäni aika keskiverto otsa. Robinin matalaan otsaan olen sen sijaan kiinnittänyt huomiota. http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1449492142382.jpg
Itse pidän enemmän korkesta otsasta. Kuten aiemmin todettiin, luo minusta älykkään ja elegantin vaikutelman. Matala otsa taas tuo toisinaan miehillä tosiaan mieleen neandertalinihmisen, naisella voi olla ihan söpö, mutta ei tuo kasvoihin samanlaista viehättävyyttä ja ylväyttä kuin korkea otsa.
Vierailija kirjoitti:
Gomezilla on mielestäni aika keskiverto otsa. Robinin matalaan otsaan olen sen sijaan kiinnittänyt huomiota. http://d3ac2fc8l4ni8x.cloudfront.net/1449492142382.jpg
Itse pidän enemmän korkesta otsasta. Kuten aiemmin todettiin, luo minusta älykkään ja elegantin vaikutelman. Matala otsa taas tuo toisinaan miehillä tosiaan mieleen neandertalinihmisen, naisella voi olla ihan söpö, mutta ei tuo kasvoihin samanlaista viehättävyyttä ja ylväyttä kuin korkea otsa.
Ei korkea otsa tuo viehättävyyttä naiselle. Korkeaotsainen nainen voi kuitenkin olla viehättävä kokonaisuus.
T: mies
Lyhyet jalat, vinot hampaat, lihavuus, liian treenattu kroppa, lyhyet paksut sormet, perunanenä, kaksoisleuka, ohuet huulet ja ohuet hiukset.
Ai kamala kun meinasin tukehtua kahviini kun näitä luin!
Kauneus on katsojan silmässä, vai miten se meni? Minulla ja miehelläni on aivan erillaiset kauneusihanteet, niin miehissä kuin naisissa. Hän tykkää mielestäni hieman oudon näköisistä naisista, hokee persoonallisuudesta. Miehissä hän tykkää sellaisista söpöistä, kun minä taas tykkään sellaisista körmyistä, saa olla arpee ja möree ääni. Sellainen karu äijä parempi kuin Ken barbi. Naisissa minä tykkään "bitch" ulkonäöstä, siis enempi kovistyttö kuin naapurinlikka.
Mieheni on harrastanut jääkiekkoa ja salia vuosia ja hänellä on sellainen pallopylly ja mä kyllä sitä mieluusti katselen. Urheilullinen kroppa siis muutenkin. Itse olen harteikas. Kroppa just sellainen Y mallinen ja mieheni ihastui kuulemma heti ulkonäkööni kun olin sporttisen näköinen ja lihasta löytyy myös oman sali taustan kautta.
Joillekkin joku piirre sopii paremmin kuin toiselle. Itse olen nähnyt paljon kauniita naisia ja miehiä, eikä ne samasta muotista ole vedetty!
Lyhyt otsa, ruskeat nännipihat, imetetyt rinnat, raskausarvet, iso paskamaha, liian pitkä nainen, pitkänmallinen pillu ja pitkät häpyhuulet, lyhyt tukka, iso nenä, pienet silmät, valuvat posket, perseettömyys yms
Amerikkalaiset tuttuni pitävät skandinaaveja kumman näköisinä korkean otsan takia. Siellä päin esim. Robin ois aivan tavallinen. Katsojan silmässä...
Se jos kasvoissa ei ole mitään yleisesti epäviehättävänä pidettävää piirrettä, vaan on täydellisen kiiltokuvapojan/tytön näköinen. Hyi!
Leveä perse miehellä. Ja Lilleri Lallerin malliset miehet.
Mieheni rakastaa minun pyöreää vatsaani ja isoja tissejäni! Olen siis oikein kunnon omenavartalo. Äidiltä perittyä. Vielä ei ole tuota "emännänkyttyrää" yläselässä mutta seikin on tulossa, jos äitiä katsoo.
Kun pukeudun minihameeseen, korkkareihin, antavaan kaula-aukkoon (kunnon push-upit alla) ja hyvin istuvaan jakkuun olen kuulemma tyrmäävä näky. Ja sehän taas nähtiin ukon firman pikkujouluissa. Mua -vanhaa akkaa- huomioitiin ja kehuttiin urakalla.... Noooo onhan se tietty niinkin, että nuoriin tyttöihin kontaktin ottaminen on vaikeampaa.
Mutta niin kuin täällä on jo moneen otteeseen todettu, kauneus on katsojan silmissä..... Että jollekin ylipainoinen omena on siitä kuuminta hottia. Ja voin lohduttautua myös sillä, että kintut pysyy kunnossa (vrt. Paula Koivuniemi, joka on malliesimerkki omenasta... tosin ei ylipainoisesta).
Ja emännän kyttyrästäkin ukko-kulta on sitä mieltä, että kun kunnon kyttyrä kasvaa, niin ei sängyssä tartte ku vähän otsasta painella, niin hyvin potkii takas! ;-)
Luen tän aina etusivulla, että "epäilyttävät ruumiinpiirteet". Luin tätä ja ihmettelin, miten joidenkin mielestä esim. hymyillessä näkyvät ikenet tekevät ihmisestä epäilyttävän näköisen ja ajattelin, että onneksi mulla ei ole sellaisia ikeniä..
Pienet eripari rinnat, pieni otsa, hivenen kierohkot silmät, nenä joka on hieman kyömyinen ( näkee vain jos katsoo tarkasti ), leveät hartijat ja lyhyt selkä. Känsäkkäät jalat ja pottuvarpaat on vähän taipeesta paisuneet.
Mammat pääsivät taas arvostelemaan toisia. Tästä ei koskaan saa tarpeekseen. Kiitos kiitos kiitos ap.
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaiset tuttuni pitävät skandinaaveja kumman näköisinä korkean otsan takia. Siellä päin esim. Robin ois aivan tavallinen. Katsojan silmässä...
Tosi jännää, koska amerikkalaiset ovat intiaaneja. valkoiset yhdysvaltalaiset omaavat juuret eripuolilta Eurooppaa ja ihan tasan tarkkaan joukkoon mahtuu niin korkea kuin matalaotsaisia. Näkeehän sen jo kun katselee elokuvia. tom Hanks, Jack Nicholson, Quentin Tarantino, Bruce Willis jne. eli paskapuhetta, mutta uskon.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän amerikkalaisia todella omituisen näköisinä, koska heillä pitää olla täydelliset valkaistut hampaat, mutta monesti ei muuhun ulkonäköön, kuten vartaloon tai pukeutumiseen panosteta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän amerikkalaisia todella omituisen näköisinä, koska heillä pitää olla täydelliset valkaistut hampaat, mutta monesti ei muuhun ulkonäköön, kuten vartaloon tai pukeutumiseen panosteta lainkaan.
Amerikkalaiset myös pukeutuvat keskimäärin aika heikkolaatuisiin vaatteisiin.
En pidä pienistä nenistä, vielä pahempaa jos nenä on erityisen lyhyt ja pieni, esim. Jack Black (jota en pidä täysin epäviehättävänä, koska kokonaisuus oikeasti ratkaisee). En siis myöskään naisilla. Tulee jokin vauvannaamafiilis.
Leuattomuus on paha, mutta senkin voi kompensoida. Esimerkiksi tuo linkitetty blondi (joku suomalainen maisemista päätellen) joka oli aika leuaton oli mielestäni ihan viehättävä kuitenkin, leuattomuus ei ollut hallitsevin piirre.
Ilkeän näköiset ihmiset (tiukat silmät, kireät kasvot, ilmeettömyys) ovat usein epäviehättäviä kokonaisuudessa, hekin voivat siitä leimasta mun mielessä päästä, jos eivät olekaan ilkeitä :D
Vierailija kirjoitti:
Laihuus, pitkä kaula, terävä leuka, korkea otsa, isot silmät, kyömynenä, ohuet hiukset, tikkujalat niin että jalkojen väliin jää aukko, tikkukäsivärret, luisevuus, perunanenä, pystynenä, siankärsänenä, pienet, haaleat, vetiset silmät, äärimmäinen kalvakkuus, punakkuus ja läikikäs iho joka sekä punakka että kalvakka, hörökorvat, isot hampaat, tikkusormet. Nämä siis naisella. Myös huomattavan isot rinnat ja perse suhteessa muuhun vartaloon.
kauneimpia piirteitä naisella: laihuus, pitkä kaula, terävä leuka, isot silmät, tikkujalat, tikkukäsivarret, haaleat silmät, äärimmäinen kalvakkuus, tikkusormet...
Ikävä ketju. Tunnistan monen monta epäviehättävää ruumiinpiirrettä itsessäni. Kuitenkin olen luullut olevani kohtuullisen mukava ihminen enkä ihan noin vastenmielinen. :(
Miehellä luonnostaan todella punaiset huulet! Naisilla en ole kiinnittänyt pahemmin huomiota.