Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäviehättävät ruumiinpiirteet

Vierailija
11.02.2016 |

Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.

Kommentit (340)

Vierailija
101/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa lukea näitä, miten kapeaan muottiin kauneus ympätään.. melkein kaikki piirteen suljetaan ulkopuolelle kun puhutaan viehättävästä ihmisestä, huh!

Minusta on hienoa, että on erilaisia piirteitä. Olisipa ankeaa, jos kaikki kulkisivat samasta muotista tehtyinä. Erilaiset piirteet tekevät persoonan, on kyse sitten "koukkunokasta", "hörökorvista" tai vaikka "länkisääristä".

Vierailija
102/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä ketju. Tunnistan monen monta epäviehättävää ruumiinpiirrettä itsessäni. Kuitenkin olen luullut olevani kohtuullisen mukava ihminen enkä ihan noin vastenmielinen. :(

Turha tästä masentua! Niin minäkin tunnistan vaikka mitä, eikä tunnu missään, tiedän olevani hyvännäköinen, mutta myös mukava, ystävällinen, hauska ja hyvää seuraa, joka on tärkeämpää :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaistyyppiset supervalkeat kuoret hampaissa on hirveän näköiset. Muukin tosifeikki ulkonäössä on mun silmiin liian muovista enkä tykkää.

Vierailija
104/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä ketju. Tunnistan monen monta epäviehättävää ruumiinpiirrettä itsessäni. Kuitenkin olen luullut olevani kohtuullisen mukava ihminen enkä ihan noin vastenmielinen. :(

Vierailija
105/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi yksi viesti tuhat kertaa, why?

Mun mielestä lattaperse on hirrrrrveeeiiiiiin! :D :D xD

Vierailija
106/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin inhoan niitä otsaryppyjä, jotka syntyvät kun kulmakarvoja nostetaan ylöspäin. Jotkut tekevät tuota yhtenään. Vika lienee vääränlaisissa silmälaseissa tai siinä, ettei rillejä turhamaisuussyistä ole hankittu, vaikka olisivat tarpeen.

Vierailija
107/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sekalainen" ihon/silmien/hiusten väri. Pidän vahvasta pigmentistä: tasaisen ruskea/musta iho on upea, tasaisen valkoinen ja kuultava myös. Kirkkaat ruskeat tai syvänsiniset tai hehkuvanvihreät silmät on ihanat, samoin valkoiset tai mustat tai punaiset tai täyteläisen tummanruskeat hiukset. Kaikki yhdistelmävärit ja "jotain siltä väliltä"-tyyppiset sävyt ovat etovia, likaisen värisiä, hailakoita. Erityisesti en tykkää beigenharmaasta ihosta (mm. Etelä-Euroopassa tyypillinen). Pidän muutenkin vahvoista ja selkeistä piirteistä.

Vierailija
108/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksu kaula, sellainen makkara.

Vierailija
109/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski-omenavartalo kirjoitti:

Mieheni rakastaa minun pyöreää vatsaani ja isoja tissejäni! Olen siis oikein kunnon omenavartalo. Äidiltä perittyä. Vielä ei ole tuota "emännänkyttyrää" yläselässä mutta seikin on tulossa, jos äitiä katsoo.

Kun pukeudun minihameeseen, korkkareihin, antavaan kaula-aukkoon (kunnon push-upit alla) ja hyvin istuvaan jakkuun olen kuulemma tyrmäävä näky. Ja sehän taas nähtiin ukon firman pikkujouluissa. Mua -vanhaa akkaa- huomioitiin ja kehuttiin urakalla.... Noooo onhan se tietty niinkin, että nuoriin tyttöihin kontaktin ottaminen on vaikeampaa.

Mutta niin kuin täällä on jo moneen otteeseen todettu, kauneus on katsojan silmissä..... Että jollekin ylipainoinen omena on siitä kuuminta hottia. Ja voin lohduttautua myös sillä, että kintut pysyy kunnossa (vrt. Paula Koivuniemi, joka on malliesimerkki omenasta... tosin ei ylipainoisesta).

Ja emännän kyttyrästäkin ukko-kulta on sitä mieltä, että kun kunnon kyttyrä kasvaa, niin ei sängyssä tartte ku vähän otsasta painella, niin hyvin potkii takas! ;-)

Läski, vanha akka tuossa asusteessa on luultavasti erittäin halvan näköinen, eipä ihme että miehet on pörränneet ja vielä oikein pikkujouluissa :D

Vierailija
110/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymättömät leukaperät. Tekevät päästä ja sivuprofiilista ison ja löllön näköisen. Itselläni tuollaiset, ja ylläri ylläri että ihailen juuri muilla kulmikkaita leukaperiä, joissa iho on pinkeä ja kaartuu leukaperän alle kaulaksi. :( Näille ei kai oikein voi tehdä mitään?

Vierailija
111/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rastat, kylmiä väreitä. En voi uskoa etteivät olisi rasvaiset, hilseiset...

Vierailija
112/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinertävän kalvakka kylmä iho, kankeus ja lautumat.

Vierailija
113/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole patologi enkä edes töissä patologian laitoksella, on minun vaikea sanoa mitään erityistä ruumiista. Terv. Toinen silmä karsastaa (kiitos vaan viitoselle, tosin tiesin olevani ruma ilman tuota kommenttiakin)

Vierailija
114/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt otsa, ruskeat nännipihat, imetetyt rinnat, raskausarvet, iso paskamaha, liian pitkä nainen, pitkänmallinen pillu ja pitkät häpyhuulet, lyhyt tukka, iso nenä, pienet silmät, valuvat posket, perseettömyys yms

Pitkänmallinen pillu ja paskamaha!! 😂 ei saatana, kaikkea sitä kuulee 😂😂😂

Vierailija
115/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amerikkalaiset tuttuni pitävät skandinaaveja kumman näköisinä korkean otsan takia. Siellä päin esim. Robin ois aivan tavallinen. Katsojan silmässä...

Mä pidän amerikkalaisia todella omituisen näköisinä, koska heillä pitää olla täydelliset valkaistut hampaat, mutta monesti ei muuhun ulkonäköön, kuten vartaloon tai pukeutumiseen panosteta lainkaan.

Ne hampaat on kyllä muutenkin erikoisen näköiset, tekarit tai laminaatithan ne todnäk on mutta jotenkin tosi kumman näköiset. Varsinkin just (vanhemmilla) miehillä ne näyttää kuin ne ei mahtuisi/sopisi suuhun ensinkään ja jotenkin tosi epäaidon näköiset ja tekee koko hymystä luonnottoman. Tavallaan ihan kuin kaikilla olisi ne yhdet ja samat hampaat suussa.

Vierailija
116/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille korkeaotsaisille täytyisi laissa määrätä leikata otsatukka. On se kaljun näköinen päälaki varsinkin tiukalle vedetyllä ponnarilla (näitä usein näkee) niin kammottavan näköinen näky.

Vierailija
117/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiuksia voi nyppiä - matalaotsaisuudelle kyytiä.

Vierailija
118/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksu kaula, sellainen makkara.

Tämä yhdistettynä kaksois-kolmoisleukaan, bulldoggi-poskiin ja emäntäkyttyrään.. Huoh. Jotenkin tulee aina sellainen kuristavan ahdistava tunne kun näkee näitä (naisia) joilla ei ole kaulaa lainkaan eikä näy solisluut vaan kaikki on sellaista yhtä pulleaa, taikinamaista massaa.

Vierailija
119/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä leuattomuus / "Hjallis-leuka", vetäytynyt hiusraja, pälvikalju, länkisääret, pieni nenä tai huomattavan iso (pottu)nenä. Kaikkein hirveintä ehkä huonot ja vinot hampaat! Joillakin miehillä myös naismainen lantio/takamus. Ohuet pohkeet on myös nou-nou. -N26

Vierailija
120/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet suolet. Kierot silmälasit. Paha yskä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä