Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäviehättävät ruumiinpiirteet

Vierailija
11.02.2016 |

Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.

Kommentit (340)

Vierailija
121/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi yksi tai kaksi täällä mainittua piirrettä ei vielä ihmisen ulkonäköä pilaa.

Vierailija
122/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden ihmisten luettelemien piirteiden mukaan jokainen meistä on "ällöttävä" ja epähyväksyttävä. Way to go :D

(Hei oikeesti, jos vaikka ihan ensiksi määrittelisitte, MIKSI jokin tietty piirre on huono piirre ihmisessä. Sitten perustelisitte myös miksi se ei sopisi jollekkin paremmin kuin, että hänellä ei olisikaan kys. piirrettä? Olemmehan kuitenkin yksilöitä ja kaikille ei sovi samat piirteet kasvoihin ja kroppaan vaan joku voi näyttää paremmalta pienemmillä silmillä ja toinen paremmalta isommilla silmillä.) Ja tietenkin kannattaa lähteä ihan aluksi siitä, että pohdit, miksi sinulla olisi oikeutta sanoa jotain piirrettä huonoksi ja rumaksi ja kannattaako sinun käyttää tällaiseen pinnalliseen keskusteluun aikaa vai voisitko jopa kehittää tällä välin sosiaalisia suhteitasi tai olla lapsesi kanssa tai kehittää ihan vain itseäsi. Myös itsensä hyväksyminen ja muiden hyväksyminen ilman pinnallista jaottelua olisi tervettä. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

riipastissit, ihan ykkönen. sitten moni muu osuva asia on jo mainittukin.

Vierailija
124/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso perse ja paksut reidet. Tekee jotenkin lyllerön oloiseksi. Varsinkin yhdistettynä persjalkaisuuteen.

Miehellä vai naisella?

Vierailija
125/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso perse ja paksut reidet. Tekee jotenkin lyllerön oloiseksi. Varsinkin yhdistettynä persjalkaisuuteen.

Miehellä vai naisella?

naiset erityisesti näyttää shetlanninponeilta jos on kuvauksenkaltainen.

Vierailija
126/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoo, et mulla on korkee otsa (joku 7,5-10cm) :D ja ottasin matalan "creepyn" näkösen otsan koska vaan. m25

Tiedän tän tunteen paremmin kuin hyvin. Mullakin vastaava tilanne. Kulmakarvoista etuhiuksiin jotain 7,5cm osa ja sit noihin saatanan ohimoille varmaa 10cm. Vituttaa vietävästi, koska mikään muu kuin ihan lyhyt hiustyyli ei käy ja silloinkin näyttää ihan molopäälle :D Olen kyllä ajatellut hiustensiirtoa tulevaisuudessa hankkia, koska niitä saa esim. Turkista 1500-3000 eurolla. m26

Vierailija
127/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä joko nää on täällä ollut, en lukenut koko ketjua.

Miehellä leveä lantio ja naismainen kävely. On kauheeta.

Ja kaikilla, sukupuoleen ja ikään katsomatta, likaiset korvakäytävät. Olen varmaan joku korvakäytäväneurootikko, koska mun silmiin aina sattuu ihmisten korvakäytävien aukot. Harvalla muuten on puhtaat...

Vierailija
128/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä vai naisella?

naiset erityisesti näyttää shetlanninponeilta jos on kuvauksenkaltainen.

isot perseethän on just todella seksikkäitä. mitä homopoikapyllyjä kaikkien nykyään pitäisi olla?

Vierailija
129/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäviehättävin ruumiinpiirre on se kun ihminen makaa paareilla ammuttuaan aivonsa pihalle. Ei mulla muuta. T. Lääkäri

Vierailija
130/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä likainen ihminen on kaikista epäviehättävin. Ihan sama miltä näyttää ja painaa, jos on muuten mukava tapaus. Onkohan kenelläkään teistä loppupelistä varaa arvostella ketään?

Vierailija
131/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäviehättävämpiä kuin mikään fyysinen piirre kenessäkään ovat nämä keskustelut,joissa toisten ulkonäköä ruoditaan ja aivan  ventovieraita ihmisiä sillä perusteella tuomitaan jotenkin...'ali-ihmisiksi' ?

Täällä siis  kokoontuu  joku ihmismakutuomaristo ja ihmistenhyväksyntälautakunta.

Aika rumaa,sanoisin  ja menee mielestäni  jo aika  lähelle natsien ideologioita hengessään.

Vierailija
132/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä joko nää on täällä ollut, en lukenut koko ketjua.

Miehellä leveä lantio ja naismainen kävely. On kauheeta.

Ja kaikilla, sukupuoleen ja ikään katsomatta, likaiset korvakäytävät. Olen varmaan joku korvakäytäväneurootikko, koska mun silmiin aina sattuu ihmisten korvakäytävien aukot. Harvalla muuten on puhtaat...

Miten leveä se lantion ympärysmitta sitten saisi olla ? Minulla on noin metri: onko liikaa? Vyötäröni taas kapeimmasta kohtaa 77 cm. (Osaatko muuten samalla   neuvoa jonkun hyvän,luotettavan eutanasia-lääkärin,vai ostaisinko ihan vaan köyttä rautakaupasta?)

Vierailija
133/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä väli nenän ja ylähuulen välillä. Tekee apinamaisen vaikutelman.

Karvoja liikaa ja ihan muualla kuin pitäisi (esim. yhteenkasvaneet kulmakarvat, naisella selkeät viiksikarvat jne.)

Leuan puute tai sitten ihan jäätävä kaksoisleuka, siis sellainen massiivinen

Ruma profiili (itselläni on sellainen, näyttäisin kauhealta Linnanmäen silhuettikuvassa)

Täysin suora selkä ja siitä jatkuva lättänä takapuoli

Pienet/ huonokuntoiset hampaat ja ikenet paistaa hymyillessä

Valtava maha

Kuulostan varmaan kauheelta ulkonäkönatsilta, mutta itse olen siis persjalkainen, ylipainoinen ja rumalla profiililla varustettu, oma leukalinjakaan ei ole selkeä ja kaunis, karvat on liian vaaleat ja niitä on siellä täällä. Säärikarvat kasvavat nopeasti ja paksuina.

Vierailija
134/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä väli nenän ja ylähuulen välillä. Tekee apinamaisen vaikutelman.

Karvoja liikaa ja ihan muualla kuin pitäisi (esim. yhteenkasvaneet kulmakarvat, naisella selkeät viiksikarvat jne.)

Leuan puute tai sitten ihan jäätävä kaksoisleuka, siis sellainen massiivinen

Ruma profiili (itselläni on sellainen, näyttäisin kauhealta Linnanmäen silhuettikuvassa)

Täysin suora selkä ja siitä jatkuva lättänä takapuoli

Pienet/ huonokuntoiset hampaat ja ikenet paistaa hymyillessä

Valtava maha

Kuulostan varmaan kauheelta ulkonäkönatsilta, mutta itse olen siis persjalkainen, ylipainoinen ja rumalla profiililla varustettu, oma leukalinjakaan ei ole selkeä ja kaunis, karvat on liian vaaleat ja niitä on siellä täällä. Säärikarvat kasvavat nopeasti ja paksuina.

Kuulostat minusta  kuitenkin hyvällä itsetunnolla varustetulta ja ehkä joltisenkin tervettä huumorintajua omaavalta ihmiseltä...

Vierailija
135/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Onpa onni että maailmassa on ihmisiä, jotka epäviehättävien ruumiinpiirteiden ruotimisen sijasta miettivät vähän olennaisempiakin asioita. :D

t. persjalkainen shetlanninponi, jolla on perunanenä, matala otsa ja ohut tukka. 

Vierailija
136/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh. Onpa onni että maailmassa on ihmisiä, jotka epäviehättävien ruumiinpiirteiden ruotimisen sijasta miettivät vähän olennaisempiakin asioita. :D

t. persjalkainen shetlanninponi, jolla on perunanenä, matala otsa ja ohut tukka. 

Kuulostaa just seksikkäältä ;)

Vierailija
137/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paksu kaula, sellainen makkara.

Tämä yhdistettynä kaksois-kolmoisleukaan, bulldoggi-poskiin ja emäntäkyttyrään.. Huoh. Jotenkin tulee aina sellainen kuristavan ahdistava tunne kun näkee näitä (naisia) joilla ei ole kaulaa lainkaan eikä näy solisluut vaan kaikki on sellaista yhtä pulleaa, taikinamaista massaa.

Itse rakastan kaksois- ja varsinkin kolmoisleukaa sekä taikinamaista rasvakudosta, ihanaa kun luut eivät tunnu. Bulldoginposket eivät miellytä eikä myöskään emännänkyttyrä kuulosta hyvältä vaikka en ko. käsitettä tunnekaan.

M20

Vierailija
138/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella todella miehekäs vartalonmalli. Eli ns. isoluisen näköinen nainen, yleensä pituutta paljon, leveät hartiat ja lantio kapea. En tarkoita sellaiseksi treenattua kroppaa, vaan tällaisia kropanmalleja tiedän olevan tutuilla ihan syntymälahjana. Vaikka yksikin heistä todella hyvässä kunnossa, ei niillä geeneillä näytetä siltikään sirolta ja naiselliselta, vaan melko rujolta. En kasvokkain kenenkään kroppaa arvostelisi, ja tämäkin on sellainen asia, jolle et mitään saa, mutta omaa silmää ei viehätä yhtään.

Vierailija
139/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäviehättävin ruumiinpiirre on se kun ihminen makaa paareilla ammuttuaan aivonsa pihalle. Ei mulla muuta. T. Lääkäri

Ei ole. Pahinta mitä olen nähnyt on ihminen, joka on löydetty viikko hukkumisen jälkeen. Sininen ja kalpea ihminen ja suusta ja sisuksista voi löytyä erilaisia mereneläviä. T. Toinen lääkäri

Vierailija
140/340 |
12.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski-omenavartalo kirjoitti:

Mieheni rakastaa minun pyöreää vatsaani ja isoja tissejäni! Olen siis oikein kunnon omenavartalo. Äidiltä perittyä. Vielä ei ole tuota "emännänkyttyrää" yläselässä mutta seikin on tulossa, jos äitiä katsoo.

Kun pukeudun minihameeseen, korkkareihin, antavaan kaula-aukkoon (kunnon push-upit alla) ja hyvin istuvaan jakkuun olen kuulemma tyrmäävä näky. Ja sehän taas nähtiin ukon firman pikkujouluissa. Mua -vanhaa akkaa- huomioitiin ja kehuttiin urakalla.... Noooo onhan se tietty niinkin, että nuoriin tyttöihin kontaktin ottaminen on vaikeampaa.

Mutta niin kuin täällä on jo moneen otteeseen todettu, kauneus on katsojan silmissä..... Että jollekin ylipainoinen omena on siitä kuuminta hottia. Ja voin lohduttautua myös sillä, että kintut pysyy kunnossa (vrt. Paula Koivuniemi, joka on malliesimerkki omenasta... tosin ei ylipainoisesta).

Ja emännän kyttyrästäkin ukko-kulta on sitä mieltä, että kun kunnon kyttyrä kasvaa, niin ei sängyssä tartte ku vähän otsasta painella, niin hyvin potkii takas! ;-)

Minusta juuri "ylipainoinen" eli lihava on kuuminta hottia ja laihoista en ole yhtään kiinnostunut. Toki aika spesifit kriteerit on lihavillekin, olen vaativa.

M20

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi viisi