Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Raskausvatsa. Etovaa katsella, en voi sille mitään.
Fyysiset virheet/viat on pientä verrattuna siihen, jos on vikaa tuolla korvien välissä...
Gomez-Ricci esimerkki oli mielestäni todella huono. Kummallakaan ei ole em. Korkeaa tai matalaa otsaa. Ja äänestäisin jatkoon Riccin! :)
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä millanen hirviö syntyis jos kaikki luettelemanne ominaisuudet yhdistyidivät yhdessä ja samassa ihmisessä!😂
Johanna Tukiainen?
Vierailija kirjoitti:
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
O-ou...Oletko sä nähnyt mut jossain??! Mulla on kaikki noi piirteet mutta mua kyllä kehutaan kauniiksi jatkuvasti ja siis muidenkin kuin äidin toimesta :) Olenkohan mä vaan jotenkin huijannut itseni luulemaan että olen edes ihmisen näköinen ja että olenkin aivan kammottava monsteri? Aika pelottava ajatus. Mut en mä piirteilleni mitään voi, ne on mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo, et mulla on korkee otsa (joku 7,5-10cm) :D ja ottasin matalan "creepyn" näkösen otsan koska vaan. m25
AI, mä taas rakastan korkeaa otsaani, pidän matalaotsaisia vähän neanderthaleina... Sorry.
Jos yrität tuolla kommentillasi viitataan älykkyyteen niin tässäpä pieni fun fact sulle: vastoin yleisiä uskomuksia neandertaleista, he olivat huippuälykäs ihmisrotu ;) Tämä on tieteellisesti todistettu fakta, voit vaikka googlettaa asiasta jos et usko. Ja muuten, mielestäni iso pallopää saa ihmisen näyttämään ihan humanoidilta, ei välttämättä mikään klassisen kauneuden ilmentymä tämä kyseinen ulkonäköpiirre. Olen moniin isopäisiin henkilöihin huomannut pätevän tämä sanonta, iso pää mutta vähän järkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo, et mulla on korkee otsa (joku 7,5-10cm) :D ja ottasin matalan "creepyn" näkösen otsan koska vaan. m25
AI, mä taas rakastan korkeaa otsaani, pidän matalaotsaisia vähän neanderthaleina... Sorry.
Jos yrität tuolla kommentillasi viitataan älykkyyteen niin tässäpä pieni fun fact sulle: vastoin yleisiä uskomuksia neandertaleista, he olivat huippuälykäs ihmisrotu ;) Tämä on tieteellisesti todistettu fakta, voit vaikka googlettaa asiasta jos et usko. Ja muuten, mielestäni iso pallopää saa ihmisen näyttämään ihan humanoidilta, ei välttämättä mikään klassisen kauneuden ilmentymä tämä kyseinen ulkonäköpiirre. Olen moniin isopäisiin henkilöihin huomannut pätevän tämä sanonta, iso pää mutta vähän järkeä.
Bitch, you got owned! Aika hyvin sanottu siellä edellä. En edes tiennyt tuota neandertaleista, aina näköjään oppii jotakin uutta. Ainiin voisin itse mainita muuten sen että natiivi amerikkalaisten eli intiaanien yksiin heidän rodulleen ominaisimpiin piirteisiinsähän kuuluu se että heillä on matala otsa ja pieni kallorakenne, heillä myöskin on hyvin usein leveät kasvot ja erittäin korkeat poskipäät. Ovat erittäin kaunis ihmisrotu ja aikaansa edellä aivan kaikessa, mm. lääke-ja tähtitieteessä. En lähtisi intiaaneja tyhmiksi kutsumaan ainoastaan heidän ulkonäkönsä perusteella ja se ikiaikainen iso pää=korkeampi älykkyys-myytti on kumottu jo vuosikymmeniä sitten. Pään koko ja älykkyys eivät korreloi keskenään, ainoastaan ihmiset joilla on mikrokefalia, eli kallon lyhyt ja pienikasvuisuus, esiintyy älyllistä kehitysvammaisuutta mutta tämä ei päde keskivertoihmiseen koska tämän tauti on erittän harvinainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jollain matalaotsaisella meni kuppi nurin :D Hei, ei kukaan väittänyt, että korkeaotsaiset olisivat oikeasti älykkäämpiä - otsan muodosta tulee vain sellainen mielikuva. Sama kuin ylipainoisesta voi tulla mielikuva laiskasta ihmisestä. Mutta tuskinpa jengi hirveästi analysoi toistensa otsia, näin yleisesti ottaen. Eli voit kulkea ihan rauhassa matalan otsasi kanssa :D
Omat top5:
-Leuattomuus
-Huonot hampaat
-Merkittävä ylipaino
-Terävät/vihaisen näköiset piirteet (kapeat huulet, pistävät silmät ja kurttukulmat)
-Huono iho
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matala otsa??? Miten se muka on kamala? Yleensä tuuheahiuksisilla on aika matalat otsat. Satakertaa karmeamman näköistä on kun tukka alkaa liian ylhäältä ja suunnilleen puoli päätä näyttää kaljulta, varsinkin jos ohimoilla on kaljut paikat.
Mitähän hiusten paksuus vaikuttaa otsan kokoon? Tiedän monta tuuheahiuksista, joilla ei ole matalaa otsaa. Hiusraja korkealla hiusten harvenemisen johdosta on eri asia kuin se että pään malli on luontaisesti sellainen, että otsa on normaali tai korkea. Siihen ei hiusten tuuheus vaikuta.
Niin normaali otsa ei ole supermatala tai korkea, kummatkin ääripäät ovat kieltämättä omituisen näköisiä mutta eihän niille mitään voi. Mutta jos olisi ihan pakko valita niin mieluummin hieman matala kuin korkea otsa, koska jälkimmäinen etenkin naisella on todella pahan näköinen. Tulee mieleen joku vanha kaljuuntuva mies, yöks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jollain matalaotsaisella meni kuppi nurin :D Hei, ei kukaan väittänyt, että korkeaotsaiset olisivat oikeasti älykkäämpiä - otsan muodosta tulee vain sellainen mielikuva. Sama kuin ylipainoisesta voi tulla mielikuva laiskasta ihmisestä. Mutta tuskinpa jengi hirveästi analysoi toistensa otsia, näin yleisesti ottaen. Eli voit kulkea ihan rauhassa matalan otsasi kanssa :D
Pikkuhuomautus: minulla ei ole otsa kumpaakaan ääripäätä ;) Toisekseen tuo kirjoittaja aivan selvästi vihjaili että matalaotsaiset ovat epä-älykkäitä, vertaamalla heitä nenadertaleihin ja ihmiset kun vielä noin yleisesti ottaen luulevat että neandertalit olivat tyhmä ihmisrotu, vaikka asia on täysin päinvastoin. Ei ihmiset aina suoraan asiaansa sanokaan, vaan piilovihjailevasti, kuten tämä kyseinen henklö teki. Joten ei, purkauksellani ei ole mitään tekemistä minun itseni kanssa, en ota mitään netissä sanottua henkilökohtaisesti vaan halusin korjata tuon naurettavan stereotyyppisen ja negatiivisen väittämän, koska se häiritsi minua. Olen ihminen joka ajattelee loogisesti, en tee olettamuksia tai hyppää johtopäätöksiin minkään asian suhteen. Ja olen siis tämä sama henkilö joka sanoi tuon faktan neandertaleista.
Yleensäkin naismaiset piirteet miehillä ja päinvastoin on epäviehättävää. Lisäksi epäviehättäviä piirteitä universaalisti on runsas ylipaino, huono iho (akne ja atooppinen), rumat ja värjääntyneet hampaat, epäsymmetriat kehossa, pottunokka, sian silmät, ohuet hiukset, valkoinen iho, epämuodostumat ja kehitysvammat, arvet ja tatuoinnit... Tuossahan noita, onneksi itse en kärsi mistään ym. :-)
Ihan masennus iskee, niin paljon omia piirteitä löytyy täältä keskustelusta: Minulla on pienehköt kasvot, kaksoisleuka (vaikka olen hoikka), isot silmät, lapsen pyöreät posket vaikka olenkin aikuinen, paksut reidet, paksuista reisistä ja pyöreistä poskista huolimatta myös luisevuus.... Ja monet muut tänne luetellut piirteet :) Ei voi valittaa, jokaisella olkoon oikeus mielipiteeseensä!
Omasta mielestäni epäviehättävää on todella vakava alipaino/ylipaino :) huono ryhti saa myös ihmisen näyttämään hyvin väsyneeltä.
Jännä miten jotkut vastaukset saa enemmän miinusta kuin toiset. Ikäänkuin olisi hyväksyttävämpää arvostella tiettyjä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän epäviehättävänä kaikkea feikkiä, mitä nykyään laitetaan ihmisiin. Botoxia, erilaisia silikonimplantteja ym. Yleensä niistä näkee kyllä etteivät ole luonnontuotteita. Myös leikkauksella muotoiltu nenä tai muu ruuminosa on kyllä tunnistettavissa. Ne tekevät koko ihmisestä jotenkin epämiellyttävän oloisen.
Samoin nämä kaikki lisähärpäkkeet, kuten tekoripset, tekotukka, tekokynnet.. Ja tietenkin hurjan vahva pakkelointi jossa kapeaksi nypityt kulmat on piirretty mustalla kajalilla otsaan. Usein tämä virityssarja löytyy kokonaisuudessaan sellaisesta "pikkaisen" pulleammasta, ei_niin_kauniista (nuoresta) naisesta. Sääliksi käy, huomattavasti paremman katteen saisi rahoilleen sijoittamalla ne terveelliseen ruokavalioon, liikuntaan ja sopivan kokoisiin vaatteisiin.
Esim Sara Siepillä on tekoripset, tekotukka ja varmaankin myös tekokynnet. Myös meikin määrässä hän ei säästele. Onko hän siis sinusta epäviehättävä?
Monet kommentoivat juuri noin kuin sinä, mutta luulen, että tarkoitat ennemminkin huonosti tai epäsopivasti laitettuja em. juttuja. Tai sitten tarkoitat sitä, kun vaatimattomannäköinen koittaa em. asioilla kaunistua siinä onnistumatta. Kaunistuminenhan ei onnistu, jos on lihava ja kasvojen luusto epäkaunis. Kun taas hoikka nainen jolla onhyvä luusto kasvoissa laittaa tekoripset, -tukan ja -kynnet, näyttää muiden mielestä hyvältä.
Ja ei, minulla ei ole tekotukkaa tai mitään muutakaan tekoa. On onnea omistaa paksut hiukset, helposti ripsarilla korostettavat ripset ja ihan omat lyhyet, siistit kynnet :)
Mulla on ne "silmäuurteet" ja kammottavaa parikymppisenä näyttää niiden takia paljon paljon vanhemmalta :( Ja auta armias kun näin talvella kalpeana päivänvalossa oikein korostuu. Aina saa kuulla "et näytä terveeltä", "oot tosi väsyneen näköinen". Niille kun ei voi mitään :( Mutta onneks ei oo suurempia huolia :)
Miksihän avasin edes tämän ketjun :'D
En yhtään ihmettele suomalaisten masentuneisuutta, kun aina vain löydetään rumaa sanottavaa kaikesta ja kaikista.
Minulla on pienet, toisiaan lähellä olevat ja syvällä päässä olevat silmät, kapeat hartiat ja leveä lantio ja olen vieläpä työtön, mutta silti kiinnostuneita naisia pitää melkein hätistellä. Päätelmä: Miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä seksin saannin suhteen. Onneksi!
Onneksi en tunne ketään köymynenää.