Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Amerikassa on paljon kauniita ihmsiä.olen nuoruudessani ollu siellä vaihto-oppilaana ja matkusstellut useasti mieheni kanssa.Tiedättekö mikä on heidän salsiuutensa?rotujen sekoittumine ja uskonnolisuus,sekä hyvät tavat mitkä suomalsilta puuttuvat.Amerikka on siunattu!
Tekoripset. Näyttävät rumilta, tekevät silmistä pienet, epäluonnolliset. Huulet, joihin työnnetty täyteaineita. Rumat, etanat nenän alla. Kulmat, jotka ovat kuin kaksi paksua, tummaa, luonnotonta pötkylää silmien yllä. Teinien ns. kauneuskäsitys nykyään. Näyttävät kaikki samalta, rumilta. Teinit ovat lisäksi lihavia kaikki, löllöjä. Osa liikkuu ja on hoikkia. Suurin osa lihavia, rumia.
80-luvulla agraari-Suomessa oli normaalia näyttää ihan keharilta.Tyylikin oli rumaa ja neuvosto-aikaista.Elimme omassa onnellassamme,koska emme paremmasta tienneet!
Minkäs suomi-ämmä isolle takamuksellen voin!lantion luita kun ei voi laihdutaa ja luustollemme emme mitään mahda! on muuten hyvin tyypillinen suomalainen rodullinen piirre,rotevan rotuemme ensimmäinen prisnsiippi,deal with it!
ehdotus seuraavan kerran kun näette ruman tai vääränmallisen ihmisen,katsokaa muualle,ei tarvitse katsoa,kukaan ei pakota!Rumat ihmsetkö eivät saisi olla olemassa?Ajatus on ihan kolmannen valtakunnan atteita ja hirvittävä sekä puistattava.Menen kohta oksentamaan.Ilmestyskirjan peto on todella keskuudessamme,Jumala meitä kaikkia auttakoo!Hyi hitto miten sairasta,menen oksentamaan!
kun suomi.naista aina mollataan,annakin nyt piikin suomi-miehille,kun se rasvahevari tukka ei ainakaan ketään kaunista,pitkä tukka ei sopinut kuin Jeesukselle, ja hän oli kaunis mies,maailaman ihanin
Mikään ei myös rumenna ihmistä yhtäpaljon kuin röökin kiskominen posket lommolla,räkälän terassilla,kammottavassa katatonisessa humalatilassa,hyi hitto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyet, tasapaksun pyöreät naiset ovat rumia. Tiedättekö, sellaiset pallonmalliset pullerot, joilla pienet, ruskeat tihrusilmät, paksut muhkuraiset jalat ja kädet ja vartalo eikä vyötäröä laisinkaan. Lisäksi ohuet, lyhyet hiukset, silmälasit, huonot hampaat, lohkeilleet kynnet ja päällä kaikki vaatteet jostain kirpparilta ostettuja. Tiedän yhden tällaisen, on 157 cm ja varmaan yhtä leveäkin. Karmeutta lisää ikä, näyttää jotain 65-vuotiaalta, mutta todennäköisesti vielä työiässä, kun kertoi olevansa lomilla välipäivät. En ymmärrä, miten se ihminen jaksaa elää itsensä kanssa! Kuolisin mielummin kuin näyttäisin tuollaiselta
No ei ole viehättäviä piirteitä, mutta en usko, että monet kirjoittajat ovat itsekään mitään kukkia kedolla. Tuo meni vähän liian pitkälle "miten voi elää itsensä kanssa". Ja itse en ole lyhyt, 170 cm olen, ja omistan isot riippurinnat ja ison mahan. Lihominen ja laihtuminen (50 kg suuntaan ja toiseen) on pilannut ulko- näköäni, olen kärsinyt toistuvista masennuksista ja ahdistuneisuudesta: aallonpohjassa en ole välittänyt itsestäni. Nyt olen pian 50 v., jonkinlainen tasapaino elämässä, mutta myös ulkonäköni on kärsinyt mielen ongelmistani.
Kyllähän tuo mainitsemasi isot riippurinnat on viehättävä piirre naisessa. Joten olet varmasti mitä kaunein kedon kukkanen!
Moni on ilmeisesti ymmärtänyt ruumiin tarkoittavat kuolleen ihmisen kehoa? Ruumis on täysin normaali sana elävästä kehosta, kuten muutama tiesikin. Kalmo sen sijaan on kuolleen kehon nimitys.
Omaan silmääni kaikissa ihmisissä on jotain ihanaa ja juuri se erilaisuus tekee ihmisistä kauniita.
Ymmärrän kyllä myös ihmisiä jotka muokkaavat ulkonäköään rajustikin eri toimenpiteillä, mutta joskus heistä näyttää kaikista tulevan kovin samankaltaisia ja oma ulkonäkö häivyttyy pois. Sitä varmasti myös tavoitellaan, joten kunhan ovat itse tyytyväisiä, mutta omaan silmääni tämä taas ei näytä välttämättä kauniilta.
Aknearvet ja rosacea. Minulla on molemmat, ja ruma kuulemma olen.
- Lyhyet ja paksut tukkijalat, paksut nilkat
- lyhyt ja paksu kaula
- ylipaino
- iso otsa
Vierailija kirjoitti:
- Lankkuperse, vaihdevuosi-iän ylittäneen naisen merkki nuoremmalla iällä. Vielä muodottomaa lankkupehvaa kaameampi malli on kuperat, sisäänpäin kääntyvät lommokannikat.
Mikä ihme on lankkuperse?
Mulla on kaikki mahdolliset huonot piirteet, mutta ne jotenkin kumoaa toisensa ja olen todella viehättävän näköinen. Hullua!
Kyynelurat on kyllä rumat (itselläni on ollut jostain parikymppisestä asti uniongelmien takia ja pahenevat tietysti vain iän ja ryppyjen myötä), mutta kun ei niitä saa kuin täyttämällä pois ja siinäkin on suuri epäonnistumisen riski, että täyteaine jää kahdeksi kastemadoksi silmien alle.
ei kommentoitavaa.Olen saanut sanottua sanomani.Nyt voin tytyyväisenä käpertyä omaan kuplaani.josta ette minua tavoita.Enkä tuke täältäikinä pois.Omassa kuplassani ihanan miehenikanssa,koko yhteiskunnan tavoittamattomissa, meillä on oma maailmamme ja intressimme minulla eiole edes omaa sähköpostia,emmekä miehenii kanssa jaa teidän intressiä sosiaalisesta mediasta. ei yhtään kiinosta!.En aio millään lailla osallistua tähän vastenmieliseen ja satansitiseen yhetiskuntaa,maksan vaan veroni ja joskus kuolen pois.Tämä ihana vapaus,vihapuheenne eivät minua kotoani ja kupalstani tavoita.Jät'än nyt tämän satansitisen sivun,palakaa kaikki helvetissä,sillä sinne te tulette joutumaan.En suostu kumartamaan tämän maan herraa, sillä Jeesus on mun herra!
Olen niin ihanan vapaa,vapaa,vapaa.,,,!
Liian korkea tai matala otsa. Possun nenä. Pyöreät kasvot. Liian kapeat kasvot. Leveät leukaperät naisella. Leuattomuus. Laatikkoperse. Iso maha. Taikinamaisuus. Akne.
Perseetön nainen. Sellainen kukkakeppi jolla voisi heittää keihästä. Tikku jalat naisella. Lyhyt ruumis ja pitkät jalat naisella, näyttää ihan muropaketilta johon lyöty kaks kynää pohjaan.