Epäviehättävät ruumiinpiirteet
Mielestänne. Omasta mielestäni pieni pää, varsinkin matala otsa on aika creepyn näköinen. Lisäksi penet lähekkäin olevat silmät. Leuattomuus.
Kommentit (340)
Täällä on lueteltu lähes kaikki piirteeni.
Eli olen kokonaisuutena epäviehättävä.... mut on mulla muutama kaveri kuitenkin.
Selena Gomezin matala otsa ei todellakaan ole sieltä pahimmasta päästä. Mulla on kaveri, jonka hiusraja on niin matalalla, että kulmakarvojen ja hiusrajan vauvahiusten välissä on ehkä kahden pienen sormen paksuinen väli. Itsekin sanoo, että epäviehättävän näköinen, niin kuin onkin.
Sellainen pyöreä tätileuka, jonka jälkeen alkaa roikkoheltta. Bulldoggimaiset heiluvat poskipussit.
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo, et mulla on korkee otsa (joku 7,5-10cm) :D ja ottasin matalan "creepyn" näkösen otsan koska vaan. m25
AI, mä taas rakastan korkeaa otsaani, pidän matalaotsaisia vähän neanderthaleina... Sorry.
Kuolen nauruun näitä teidän juttuja lukiessani;DDD
- Silmät liian lähellä toisiaan
- Silmät liian syvällä päässä
- Valjun vihertävät "kalansilmät"
- Liian iso otsa (esim salkkareiden Peppi)
- Ohuet hiukset
- Iso nenä/pottunokka
- "Heikot" leukaperät jotka ns katoavat/sulautuvat kaulaan, hyvin vaikea selittää
- Leuaton naama, kuin Henna Kalinaisella
- Helposti punoittavat, pyöreät posket
- Liian isot "hevosenhampaat"
- Iso rako etuhampaiden välissä
- Isot korvat (ei hörökorvat, vaan muuten vaan jättimäiset)
- Ohuet huulet
- "Hiirenpilluleuka"
- Vartalotyyppi, jossa ylipaino kertyy lähes täysin ylävartaloon, jalat laihat tai normaalit
- Liian iso leuka, siis sellainen oikeasti massiivinen, ei mikään prinsessa Victoria
- Runsas ylipaino
- Toisaalta erittäin selvästi erottuvat lihakset
- Pakeneva hiusraja
Onhan näitä
T. Todella paljon ihmisiä tuijotteleva ja analysoiva ihminen. Ja en sitten itse todellakaan täytä kaikkia omia ulkonököihanteitani, ja ihminen voi olla todella kaunis vaikka olisikin hevoshampaat tms. En vain henk koht pidä edellä mainituista ulkonäön piirteistä. Omalla miehellänikin muuten on iso nokka ja on silti maailman komein :)
Miettikääpä millanen hirviö syntyis jos kaikki luettelemanne ominaisuudet yhdistyidivät yhdessä ja samassa ihmisessä!😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummallakin sukupolvella:
- KyömynenäNaisilla:
- Jykevät, miesmäisen leveät leukaperät tai kovin ulkoneva leuka- Lankkuperse, vaihdevuosi-iän ylittäneen naisen merkki nuoremmalla iällä. Vielä muodottomaa lankkupehvaa kaameampi malli on kuperat, sisäänpäin kääntyvät lommokannikat.
- Uimari- tai Y-mallinen vartalo eli leveät hartiat, kapeat lanteet
- Tasapaksu vyötärö-lantiosuhde eli liian leveä vyötärö
- Terävät, noita-akkamaiset piirteet
- Lyhyet jalat ja pitkä selkä
Miehillä:
- Liian naismainen, kapea tai olematon leuka- Lankkuperse kielii myös miehillä korkeasta iästä (ei seksikäs), eli lihasmassa pyllyssä näyttää hyvältä miehessäkin. Sen sijaan Kardashian-mallin tarttumabooty on miehellä ihan hirveän näköinen, joskus tällaisia kohtaa ja naismaisempaa piirrettä miehessä saa hakea!
- Manboobsit, ewwwwwww
- Päinvastoin kuin naisella, Y-mallin vartalo on miehellä juuri hyvä. Vastakohta eli kapeat hartiat yhdistettynä leveään alavartaloon on miehellä hyhhyh.
- Pitkät jalat ja lyhyt selkä
Eli toisin sanoen feminiiniset piirteet miehellä ja maskuliiniset naisella eivät kantajaansa kaunista.
Sä oot todellakin analysoinut asiaa.
Mutta tarkoitat varmaan koverat kannikat kuperien sijaan?
Juuuuuuu sorppa, toki tarkotan!!! 😃 Ja myös "molemmat sukupolvet" (😃) - tarkoitin toki sukupuolta! Kiitos huomiosta!
Kaikki "puutteet" ulkonäössä voin hyväksyä, mutta sisäistä tyhmyyttä en.
Miehellä luiset kapeat olkapäät ja kyömyniska. Samassa paketissa laiha pitkä eteenpäin kaartuva kaula ja valtava muljahteleva aataminomena.
Miehellä pienet kädet on superällöttävät ja äärimmäisen epämiehekkäät.
Lihavuus koska se vaikuttaa niin kokonaisvaltaisesti. Vyötärö katoaa, reidet suureneet, allit roikkuu, sormet näyttää pikkunakeilta, nilkat turvoksissa, hartia alkaa korvista, moninkertaiset leuat yms..
Vierailija kirjoitti:
Epämiellyttävät kasvot tässä: http://farm4.staticflickr.com/3898/14707440979_36be9f2013_b.jpg
ei leukaa, porsaankärsä, tihrusilmät syvällä päässä, läikikäs iho.
Leukava nainen on hyi.
omenalihavuuteen voi vaikuttaa liikkumalla ja syömällä hyvin, ohuita hiuksia voi huijata paksumman näköiseksi esim. sopivalla leikkauksella.
mutta pyöreät mopsinsilmät, tyyliin Kate Perry , niin ohuet huulet että voisi sanoa huulettomuus ja pieni väkäleuka ovat todella karmeita ja niihin on itse mahdoton vaikuttaa!
miehellä iso, naismainen peffa joka työntyy ulospäin, matala otsa voimakkaine kulmaharjanteineen ja liian paksut huulet
naisella iso, voimakas leuka ja perunasäkkimäisyys kropassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoo, et mulla on korkee otsa (joku 7,5-10cm) :D ja ottasin matalan "creepyn" näkösen otsan koska vaan. m25
AI, mä taas rakastan korkeaa otsaani, pidän matalaotsaisia vähän neanderthaleina... Sorry.
Haha, mulla ihan sama! Kovin matalasta otsasta tulee jotenkin sellainen primitiivisen alkukantainen, suorastaan apinamainen, vaikutelma... Korkea otsa puolestaan tuo mieleen älykkyyden. Hassuja assosiaatioita! :)
Sä oot todellakin analysoinut asiaa.
Mutta tarkoitat varmaan koverat kannikat kuperien sijaan?