Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muistat yhtäkkiä, että viikon päästä on tuttavan häät. Menetkö?

Vierailija
28.07.2025 |

Vai mitä teet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kutsuttu

Vierailija
2/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Miksen menisi? Viikossa ehtii järjestämään asiat ja oma moka oli, että olen tuollaisen onnistunut unohtamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kutsuttu niin totta kai.

Miksi moinen kysymys? Menisin vaikka muistaisin aamulla. Ellei häät ole ulkomailla

Vierailija
4/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetän lahjan. Säästän rahaa kun ei tarvii ostaa uusia vermeitä eikä tule kampaamokuluja. Häät ovat muutenkin mielestäni tarpeeton, teennäinen tapahtuma. Naimisiin voi mennä muutenkin.

Vierailija
5/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin hypoteettinen tilanne. Vaikka unohtelen asioita, tämä olisi mahdoton tilanne. Häät olisivat kummitelleet takaraivossa koko keaän, estäneet osallistumasta ainakin kahteen mieluisampaan tapahtumaan, aiheuttaneet ärtymystä rahanmenon ja lukuisten ikävien pikkuongelmien (vaatteet, lahja, kuljetukset) muodossa.

Vierailija
6/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kutsuttu ja olen ilmoittanut meneväni, niin menen. Jos on kutsuttu, mutta en ole ilmoittautunut mukaan, niin en mene.

Vierailija
7/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti hitusen riippuu että kuinka kaukana minusta noi häät on.. jos ovat Uudessa-Seelannissa, ja itse olen Suomessa nit sit tarvii ruveta kyllä pohtimaan onko enää käytännössäkään mahdollista osallistua ko. juhliin. Mutta jos nyt ovat 500km säteellä kotoa, niin viikko riittää erinomaisesti järjestellä itseni paikalle. Sen verran jotain juhlamekkoa ja kenkää kaapista kyllä löytyy. Lahja on todennäköisesti haastavin osuus, mutta sekin selviää kysymällä.

Vierailija
8/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Suomalaiset ei osaa järjestää viihdyttäviä juhlia.

Vierailija
9/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan koko jutun.

Vierailija
10/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun aivoille mahdollista, etten muistaisi, tai että muistaisin yhtäkkiä, että viikon päästä on ne jäät. Jos olisin vastannut kutsuun myöntävästi, tietysti menisin. Luultavasti olisin jo viettänyt unettomia öitä kutsun saapumisesta alkaen, joten unohtaminen ja uudelleen muistaminen ei ole mahdollista. Toisaalta, en  käsitä miten olisin tuttavana saanut kutsun jonkun häihin...

Vierailija
11/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähetän lahjan. Säästän rahaa kun ei tarvii ostaa uusia vermeitä eikä tule kampaamokuluja. Häät ovat muutenkin mielestäni tarpeeton, teennäinen tapahtuma. Naimisiin voi mennä muutenkin.

Miksi lähetät lahjan ? En minä ainakaan kun olen lutsuun vastannut että en osallistu.

Vierailija
12/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Inhoan kesähäitä, menee kallisarvoiset kesäviikonloput hukkaan pönöttäesssä juhlavaatteissa kun voi olla verkkareissa tai shortseissa mökillä tai kotona tai missä huvittaa itse valitsemansa seuran kanssa. 

Vierailija
13/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai menisin. 

Vierailija
14/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut kutsutaan aina vaan pakosta, koska kuulun perheeseen tai puoliso kutsutaan juhliin. En yleensä mene, ei kukaan kysele peräänkään. Hyvä näin, kun ei juhliin meikäläistä aidosti kaivata

Vierailija
15/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menisin, pieruverkareissa ehtii kyllä löhöämään.

Vierailija
16/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Muistinhan ne juuri sopivasti viikkoa ennen.

Vierailija
17/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työni vuoksi mun on tiedettävä häät ja vastaavat menot vähintään paria, kolmea kuukautta aiemmin jotta voin tehdä työvuorotoiveen niitä varten. Häät eivät siis pääse unohtumaan koska olen joutunut ennakoimaan asioita jos haluan niihin mennä.

Vierailija
18/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en olisi niin dementoitunut, etten olisi ajoissa järjestänyt tuota viikonloppua töistä vapaaksi. Menisin siis ilman muuta, ellen joutuisi olemaan töissä.

Vierailija
19/19 |
28.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku kutsuisi tuttavia? Ystävän häitä en edes unohtaisi. Outo kysymys.