Miksi lassukat väittää, että kaikkia naisia pommitetaan koko ajan seksiehdotuksilla.?
...ja että naisille olisi koko ajan seksiä tarjolla, sen kun vaan ottaa vastaan?
Koska NAISENA en ole koskaan kokenut tuollaista, vaikka olen ihan mukiinmenevän näköinen ja vielä etsinyt seuraa. Monta kertaa olen lähtenyt baaristakin yksin kotiin, vaikka kuka tahansa keskiverto mies olisi kelvannut seuraksi. Nämä kojemukset siis ikävälillä 18-28.
Enemmän olen törmännyt pihtaaviin miehiin tai sellaisiin, jotka ei lopulta jaksakaan (esim. alkoholi) kuin olisin itse nihkeillyt seuran suhteen.
Muita kokemuksia?
Kommentit (229)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kuitenkin kaikki ketjuun vastanneet naiset ovat saaneet seurustelusuhteita ja siten seksiä elämässään niin paljon kuin olette halunneet. Miehet eivät yleensä vonkaa varatuilta tai siltä vaikuttavilta naisilta. Niin ikään jos liikutte isoissa naislaumoissa, niin harva suomalainen mies uskaltaa lähteä keskelle sellaista mitään ehdottelemaan ja pilkattavaksi. Samoin tiiviisti mustasukkaisen ystävättären kanssa (ns. cockblocker) kanssa baareileva nainen saa monesti olla rauhassa.
Neissä kuka tahansa nainen saa seksiehdotuksia. Jos ette usko, niin avatkaa vaikka Periscope-lähetys ja katsokaa kellosta kauanko menee ennen kuin joku pyytää näyttämään tissejä.
Olen 30-vuotias. Olen perusnätti. BMI 23. Olen hauskaa seuraa. Olen normaali ihminen. Olen asunut kolmessa maassa. Käyn ulkona, niin yksin kuin kavereidenkin kanssa. Olen kokeillut nettideittejäkin. En varmasti ole ikinä vaikuttanut varatulta, koska en ole koskaan päässyt miehen kanssa parisuhteeseen tai sänkyyn. Oliko muuta kysyttävää?
Sinulla on varmasti kauheat vaatimukset miehille. Oletko pelottava 10 miljardia tienaava uraohjus tms?
Muuten kuvaamasi ei voi olla mahdollista. Ajattele nyt Tuksullakin on miehiä.
Tällainen vastaus osoittaa sen kuinka kapeana ja homogeenisenä massana "nainen" nähdään tällaisissa keskusteluissa.
Pakko lisätä vielä, että on se harmi, että lassukoiden hienoa markkina-arvoteoriaa ja siihen kytkeytyviä viidakon laki -kyhäelmiä, jossa kaikki naiset haluavat asiaa x keinoilla y ja kaikki miehet asiaa a keinoilla b sotkee se, kun ihan oikeat, moniulotteiset ja monenlaisissa tilanteissa elävät ihmiset (tässä tapauksessa naiset) kertovatkin kokemuksistaan.
Siis ei vaan voi olla, että joku tavallinen, ihan ok näköinen ja peruskiinnostava nainen ei saakaan MUNAA KOSKA HALUAA. Pakko sillä on olla joku markkina-arvoa heikentävä tekijä (kuten liian isot tulot), muutenhan todellisuus järkkyy eikä voikaan ynistä että yhyy olen alemman tason mies ja naiset pilaavat kaiken mutta antakaapa silti mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti kuitenkin kaikki ketjuun vastanneet naiset ovat saaneet seurustelusuhteita ja siten seksiä elämässään niin paljon kuin olette halunneet. Miehet eivät yleensä vonkaa varatuilta tai siltä vaikuttavilta naisilta. Niin ikään jos liikutte isoissa naislaumoissa, niin harva suomalainen mies uskaltaa lähteä keskelle sellaista mitään ehdottelemaan ja pilkattavaksi. Samoin tiiviisti mustasukkaisen ystävättären kanssa (ns. cockblocker) kanssa baareileva nainen saa monesti olla rauhassa.
Neissä kuka tahansa nainen saa seksiehdotuksia. Jos ette usko, niin avatkaa vaikka Periscope-lähetys ja katsokaa kellosta kauanko menee ennen kuin joku pyytää näyttämään tissejä.
Olen 30-vuotias. Olen perusnätti. BMI 23. Olen hauskaa seuraa. Olen normaali ihminen. Olen asunut kolmessa maassa. Käyn ulkona, niin yksin kuin kavereidenkin kanssa. Olen kokeillut nettideittejäkin. En varmasti ole ikinä vaikuttanut varatulta, koska en ole koskaan päässyt miehen kanssa parisuhteeseen tai sänkyyn. Oliko muuta kysyttävää?
Sinulla on varmasti kauheat vaatimukset miehille. Oletko pelottava 10 miljardia tienaava uraohjus tms?
Tällainen vastaus osoittaa sen kuinka kapeana ja homogeenisenä massana "nainen" nähdään tällaisissa keskusteluissa.
Pakko lisätä vielä, että on se harmi, että lassukoiden hienoa markkina-arvoteoriaa ja siihen kytkeytyviä viidakon laki -kyhäelmiä, jossa kaikki naiset haluavat asiaa x keinoilla y ja kaikki miehet asiaa a keinoilla b sotkee se, kun ihan oikeat, moniulotteiset ja monenlaisissa tilanteissa elävät ihmiset (tässä tapauksessa naiset) kertovatkin kokemuksistaan.
Siis ei vaan voi olla, että joku tavallinen, ihan ok näköinen ja peruskiinnostava nainen ei saakaan MUNAA KOSKA HALUAA. Pakko sillä on olla joku markkina-arvoa heikentävä tekijä (kuten liian isot tulot), muutenhan todellisuus järkkyy eikä voikaan ynistä että yhyy olen alemman tason mies ja naiset pilaavat kaiken mutta antakaapa silti mulle.
Tuossakin on se asenne, joka naisesta vie haluttavuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossakin on se asenne, joka naisesta vie haluttavuuden.
Ai. :) Jos tuo puheenvuoro viekin minulta laajassa "naisen" kategoriassa haluttavuuden, ei se haittaa hirveästi, koska omassa henkilökohtaisessa elämässäni olen haluttu ja halukas, eikä se ole koskaan liittynyt mainittavasti kokemukseeni markkina-arvoista. Mutta kerro toki tarkemmin, mitä tarkoitat! Kiinnostavaa.
Mikä teidän miesten mukaan ei sitten veisi muka haluja?
On järkyttävää, jos nainen on älykäs.
Ei seiso, jos nainen on koulutettu.
Ei kiihota, jos nainen ei olekaan vain hiljaa vaan.
Nainen ei ole hot jos sillä onkin oikeus ilmaista mielipiteensä.
On turn off jos naisella onkin oma elämä.
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni ovat kaikki olleet tämmöisiä, mutta sitten häipyneet aloitettuaan
typerän riidan etten muka arvosta näitä piirteitä :D Ei haitannut minua mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun naiseni ovat kaikki olleet tämmöisiä, mutta sitten häipyneet aloitettuaan
typerän riidan etten muka arvosta näitä piirteitä :D Ei haitannut minua mitenkään.
Jos kaikki suhteesi ovat päättyneet noin selkeästi sinä itse käyttäydyit sen verran epäarvostavalla tavalla, että naiselle ei jää muita vaihtoehtoja kuin jättää sinut. Aikuisten kypsässä parisuhdemaailmassa sinunkin tulisi kyetä havainnoimaan ja tarvittaessa muuttamaan omaa käyttäytymistäsi jos sama kuvio toistuu jatkuvasti.
Tosin epäilen sinun olevan joko jonne tai muuten teinin tasolle jämähtänyt mies jos viittaat parisuhteen päättymisen yhteydessä olleeseen riitaan "typeränä" ja ignooraat täysin oman kontribuutiosi konfliktin syntymisessä.
Vierailija kirjoitti:
Kun lukee lassukoiden juttuja, tulee mieleen, että heidän olisi syytä tyytyä pumpattaviin barbaroihin. Tuolla ajatusmaailmalla näyttää siltä, että he etsivät naisesta pelkästään hyväksikäyttökohdetta ja kodinkonetta, rakkaussuhteesta ei voi puhuakaan.
Älkääpä kuitenkaan ihmiset liikaa trollaantuko tuosta lassukoinnista.
Täälläkin nainen, joka ei ole saanut seksiä tai edes pusua 8 kk viime kesäisen eron jälkeen. Sievä, keskustelutaitoinen, hieman pyöreähkö 45-vuotias nainen alkaa olla jo kaatopaikkatavaraa. En taitaisi kelvata edes lassukoille. Eiku ai niin, niiden lassukoiden mielestä missi = nainen. Muut joutaakin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan tällä siis näitä miehiä (tai miehinä esiintyviä) kirjoittajia jotka jaksavat jauhaa atm- ja ytm-miehistä vaikka maailmanloppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin nainen, joka ei ole saanut seksiä tai edes pusua 8 kk viime kesäisen eron jälkeen. Sievä, keskustelutaitoinen, hieman pyöreähkö 45-vuotias nainen alkaa olla jo kaatopaikkatavaraa. En taitaisi kelvata edes lassukoille. Eiku ai niin, niiden lassukoiden mielestä missi = nainen. Muut joutaakin mennä.
Ei, vaan lassukoiden mukaan sinä olet loppukädessä syyllinen tilanteeseesi, koska kuitenkin (vaikket sitä myöntäisikään) olet etsinyt vain hyvin koulutettuja lääkäreitä tai jännittäviä jännämiehiä ja ylimielisesti ja loukkaavasti jättänyt huomiotta sen alemman tason miehen joka on jostakin kulman takaa sinua kurkkinut ja joka sinun olisi pitänyt ymmärtää äkätä. Hyi hyi. Huono nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan tällä siis näitä miehiä (tai miehinä esiintyviä) kirjoittajia jotka jaksavat jauhaa atm- ja ytm-miehistä vaikka maailmanloppuun asti.
Miten se on trollausta kun joillain foorumeilla normaalit, omallakin kuvallaan esiintyvät miehet puhuvat samoja settejä naisista?
Kyllä mun näkemyksen mukaan osalla miehistä vippaa päästä ja pahasti, koska näyttävät uskovan siihen mitä puhuvat. Jos naisvihaa ei olisi olemassa ei olisi mitään red pill yhteisöjä, PUA ja muuta paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan lassukoiden mukaan sinä olet loppukädessä syyllinen tilanteeseesi, koska kuitenkin (vaikket sitä myöntäisikään) olet etsinyt vain hyvin koulutettuja lääkäreitä tai jännittäviä jännämiehiä ja ylimielisesti ja loukkaavasti jättänyt huomiotta sen alemman tason miehen joka on jostakin kulman takaa sinua kurkkinut ja joka sinun olisi pitänyt ymmärtää äkätä. Hyi hyi. Huono nainen.
Itse asiassa olet tätä kautta syyllinen myös ko. alemman tason miehen tilanteeseen, koska sinulla yksin on valta päättää siitä kuka saa seksiä, keneltä ja missä, olethan nainen. Hyi hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on trollausta kun joillain foorumeilla normaalit, omallakin kuvallaan esiintyvät miehet puhuvat samoja settejä naisista?
Kyllä mun näkemyksen mukaan osalla miehistä vippaa päästä ja pahasti, koska näyttävät uskovan siihen mitä puhuvat. Jos naisvihaa ei olisi olemassa ei olisi mitään red pill yhteisöjä, PUA ja muuta paskaa.
Jatkoa vielä: kun mies on katkera ja suhtautuu naisiin aggressiivisesti pahintahan on, että näkee tuolla tavalla ajattelevien miesten edelleen haluavan olla naisiin yhteydessä. Esim. puolustellaan seksuaalista häirintää (esim. kalukuvien lähettäminen) koska kuulemma se on täysin "normaalia" keskivertomieheltä. Ei helvetissä ole.
Miehiin ja deittimaailmaan pettynyt nainen sen sijaan vetäytyy pois miesten keskuudesta sen takia, että on oikeasti ihan pakko turvata se fyysinen ja henkinen hyvinvointi. Vai onko miehiä häiriköiviä naisia kollektiivisena ryhmänä? Jotain lassukoihin verrattavia ryhmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkoa vielä: kun mies on katkera ja suhtautuu naisiin aggressiivisesti pahintahan on, että näkee tuolla tavalla ajattelevien miesten edelleen haluavan olla naisiin yhteydessä. Esim. puolustellaan seksuaalista häirintää (esim. kalukuvien lähettäminen) koska kuulemma se on täysin "normaalia" keskivertomieheltä. Ei helvetissä ole.
Miehiin ja deittimaailmaan pettynyt nainen sen sijaan vetäytyy pois miesten keskuudesta sen takia, että on oikeasti ihan pakko turvata se fyysinen ja henkinen hyvinvointi. Vai onko miehiä häiriköiviä naisia kollektiivisena ryhmänä? Jotain lassukoihin verrattavia ryhmiä?
Vastaavia häirikkö- ja viharyhmiä naisissa ei ole. Ja ennen vauva-palstaa en tajunnut, että miehissäkään on. Toivottavasti kyseessä on marginaalinen ilmiö kuitenkin.
Lassukoiden ajattelutapa muistuttaa aika paljon uskontoa, tämäkin ketju on osoittanut että he eivät kykene havaitsemaan/hyväksymään mitään oman teoriakehikkonsa ulkopuolelta.
Red pillit ja pua jutut ovat syntyneet tarpeeseen. Ei mulla koskaan ollut naisseuraa vaikka sitä kaipasin ennenkuin aloin opettelemaan miten naiset saadaan kiinnostumaan itsestä. Jotkut tätä tekevät luonnollisesti ja jotkut joutuvat opettelemaan...
Vierailija kirjoitti:
Red pillit ja pua jutut ovat syntyneet tarpeeseen. Ei mulla koskaan ollut naisseuraa vaikka sitä kaipasin ennenkuin aloin opettelemaan miten naiset saadaan kiinnostumaan itsestä. Jotkut tätä tekevät luonnollisesti ja jotkut joutuvat opettelemaan...
Hyvä esimerkki olet lassukasta ja innoissasi niputat kaikki miehetkin samaan kategoriaan. Joskus mietin, että hävettääkö tavallisia miehiä?
PUA jutut sopivat korkeintaan irtoseksin etsimiseen, eivät aikuisten väliseen pitkäkestoiseen parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Lassukat ovat yleensä 25-35 -vuotiaita, joten on ihan normaalia, ettet heille kelpaisi. 8 kuukautta ilman seksuaalista kanssakäyntiä on amatöörien touhua, minulla edellisestä naisen kosketuksesta on 7 vuotta ja olen sentään koko ajan ollut otollisessa pariutumisiässä, joka nyt kyllä pikkuhiljaa alkaa kadota ja tsäänssit naiseen vaan laskee ja laskee.
Vierailija kirjoitti:
Pakko kysyä vilpittömästi ja mielenkiinnosta sulta, että uskotko, että vastaavanlaisesti on olemassa yleisiä ja universaaleja kikkoja, joilla naiset saavat miehet kiinnostumaan itsestään? Käyttävätkö naiset tällaisia ja toimivatko ne samalla tavalla sinuun ja johonkin äärimmäiseen jännämieheen esimerkiksi? Näetkö molemmat sukupuolet tällaisina laumoina?