Harvinaisin eläin, jonka olet nähnyt Suomen luonnossa villinä ja vapaana?
Kommentit (196)
Villisika, silloin kun sen näin en edes tiennyt että Suomessa on villisikoja.
Siiderivalas. Oli todella villi ja vapaa.
En nähnyy Suomessa, mutta Kanarialla, harjalinnun. Se oli komea. Olen ihaillut sitä.ja kuningaskalastajaa lapsesta asti lintukirjoista. Suomessa miin harvinaisia, etten varmaan täällä tapaa.
Hyvin käyttäytyvä suomalainen mies. Uskokaa tai älkää.
Undulaatti istu meidän pihapuussa.
Vierailija kirjoitti:
En nähnyy Suomessa, mutta Kanarialla, harjalinnun. Se oli komea. Olen ihaillut sitä.ja kuningaskalastajaa lapsesta asti lintukirjoista. Suomessa miin harvinaisia, etten varmaan täällä tapaa.
Et tajunnut kysymystä, tyhmä!
Jos harakka on harvinaisin eläin, jonka olet nähnyt Suomessa villinä ja vapaana, niin vastaus on harakka.
Kysymykseen ei voi vastata kielteisesti, ellei ole sokea tai ei koskaan ole käynyt Suomessa.
Av-mammojen luontotietämys huipussaan :D villisiat muka harvinaisia ja huuhkajan ulkonäköä ei tunneta, lisää näitä! Kaivan popparit
Merikotka ja kalasääksi, mutta en tiedä, kumpi on harvinaisempi.
Munahaukka ja baarikärpänen. Tosi harvinaisia meillä päin!
Supikoiran näin kerran saaressa, se on ollut harvinaisin eläin jonka olen villinä nähnyt 🙈
Leijona Ruokolahdella kesä 1992.
Vierailija kirjoitti:
Av-mammojen luontotietämys huipussaan :D villisiat muka harvinaisia ja huuhkajan ulkonäköä ei tunneta, lisää näitä! Kaivan popparit
Kysymys ei ollut, oletko nähnyt harvinaisia eläimiä, vaan harvinaisin, jonka olet nähnyt. Jos ei ole nähnyt koskaan mitään muita kuin oravia, vastaus on orava ja se vastaa ap:n kysymykseen täysin, kuten nro 13 jo selittikin saman asian.
Meillä oli joskus harjalintu vierailulla mansikkamaalla, about 20 vuotta sitten. Metsäpeuroja olen myös nähnyt, tietty hirviä ja kettuja jne. mutta ne ei ehkä ole niin harvinaisia.
Mäyrä, iso pöllö (huuhkaja?) Ja varpuspöllö.
Juu, sen harvinaisempia en ole nähnyt.