Olenko ainoa, jonka mielestä tekoripset/ripsien pidennykset ym. on vain ja ainoastaan RUMIA?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla naisilla menettelee edes jotenkin (en tosin pidä niitä heilläkään kovin kauniina), mutta kerrassaan huvittava näky onkin sitten keski-ikäinen nainen, jolla on pitkät volyymiripset, suorastaan naurettava näky. Töissä on eräs keski-ikäinen nainen näillä ripsillä varustettu ja näyttää aina vähän humalaiselta, kun tuntuu, että silmät eivät pysy auki noiden ripsien painosta. Joskus mietityttää, että eikö hän oikeasti näe peilistä, että noi ei ole sun juttusi.
Mun mielestä ne tuon silmäasian lisäksi korostaa myös naaman kurttuisuutta. En laittaisi.
N42
Monien mielestä on omasta ei anna kaikkien näyttää siltä kuin näyttävät. Ei varmaan kiinnosta muiden mielipiteet enkä niitä halua kuulla, ette te itsekään mitään missejä ole.
Laitan varmaan huomenna 10cm pitkät ripset ja ihan saatanasti huulipunaa niin saadaan kylän akoille kohistavaa jos ei siellä päässä muuta liiku kuin muiden meikkityylit ja ulkonäöt :) tai miksei toki ukoillekin pohdittavaa, tykkääväthän he luonnollisesta tyylistä. Minä kun en valitettavasti tykkää kylän paksumahaukoista niin ei vois vähempää kiinnostaa heidänkään mielipiteet, parempi vaan jos hirvitykset pysyvät kaukana :)
Ei ne kepeät luonnollisen näköiset mitään rumia ole, mutta nykyään on lähinnä vain kamalia ylikorostettuja feikkiripsiä.
Niiden takiahan on jo passihakemuksiakin hylkäilty https://www.is.fi/digitoday/art-2000011145565.html
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateellisia.
😂 vielä mitä!
Mullekaan niiden estetiikka ei ole auennut. Johtuneeko,sitten siitä, että olen keski-ikäinen. Myös näitä pumpattuja turbohuulia on vaikea olla tuijottamatta etenkin sivulta. Mutta meitä on joka junaan, itsekin näkyvästi alakulttuurin edustajana olen jo tottunut siihen, että aina joku pitää hirveänä. Suomessa harvemmin ääneen, joten mitään se ei haittaa. Eläköön itseilmaisu itseä ja toisia vahingoittamatta.
Itselläni oli ripsienpidennykset melkein vuoden verran. Nyt kun olen ollut pari kk niitä ilman, ymmärrän miten typerältä ne on näyttäneet- näytän vuosia nuoremmalta ja freshimältä ilman tunkkaisia pidennyksiä.
NEVER AGAIN.
Hei, siirrytkö vähän kauemmaksi. Nyt pitää räpsäyttää vähän silmiä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, siirrytkö vähän kauemmaksi. Nyt pitää räpsäyttää vähän silmiä.
Kunpa siirtyisivätkin. Mielellään kilometrejen päähän joka iikka.
Valkoinen naama ja valtavan kokoiset mustat tekoripset on sellainen yhdistelmä mikä ei minun silmääni ainakaan näytä kauniilta.
Et ole. Minun on vaikea pitää pokkaani kun puhekaverilla on tarpeeksi muovisiivekkeitä. Vie uskottavuuden ja vähän älykkyydenkin vaikutelmaa, ulkonäkökeskeisyys ja kemikaaleilla pelleily.
Nykyään nuoret naiset näyttää rumilta.