Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä tekoripset/ripsien pidennykset ym. on vain ja ainoastaan RUMIA?

Vierailija
08.02.2016 |

Niin siinäpä se kysymys onkin.

Kommentit (114)

Vierailija
81/114 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret naiset näyttää rumilta.

Vierailija
82/114 |
06.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorilla naisilla menettelee edes jotenkin (en tosin pidä niitä heilläkään kovin kauniina), mutta kerrassaan huvittava näky onkin sitten keski-ikäinen nainen, jolla on pitkät volyymiripset, suorastaan naurettava näky. Töissä on eräs keski-ikäinen nainen näillä ripsillä varustettu ja näyttää aina vähän humalaiselta, kun tuntuu, että silmät eivät pysy auki noiden ripsien painosta. Joskus mietityttää, että eikö hän oikeasti näe peilistä, että noi ei ole sun juttusi.

Mun mielestä ne tuon silmäasian lisäksi korostaa myös naaman kurttuisuutta. En laittaisi.

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/114 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt-porukoissa näitä on 

Vierailija
84/114 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien mielestä on omasta ei anna kaikkien näyttää siltä kuin näyttävät. Ei varmaan kiinnosta muiden mielipiteet enkä niitä halua kuulla, ette te itsekään mitään missejä ole.

Vierailija
85/114 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan varmaan huomenna 10cm pitkät ripset ja ihan saatanasti huulipunaa niin saadaan kylän akoille kohistavaa jos ei siellä päässä muuta liiku kuin muiden meikkityylit ja ulkonäöt :) tai miksei toki ukoillekin pohdittavaa, tykkääväthän he luonnollisesta tyylistä. Minä kun en valitettavasti tykkää kylän paksumahaukoista niin ei vois vähempää kiinnostaa heidänkään mielipiteet, parempi vaan jos hirvitykset pysyvät kaukana :)

Vierailija
86/114 |
06.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne kepeät luonnollisen näköiset mitään rumia ole, mutta nykyään on lähinnä vain kamalia ylikorostettuja feikkiripsiä.

Niiden takiahan on jo passihakemuksiakin hylkäilty https://www.is.fi/digitoday/art-2000011145565.html

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/114 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan kateellisia.

😂 vielä mitä!

Vierailija
88/114 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan niiden estetiikka ei ole auennut. Johtuneeko,sitten siitä, että olen keski-ikäinen. Myös näitä pumpattuja turbohuulia on vaikea olla tuijottamatta etenkin sivulta. Mutta meitä on joka junaan, itsekin näkyvästi alakulttuurin edustajana olen jo tottunut siihen, että aina joku pitää hirveänä. Suomessa harvemmin ääneen, joten mitään se ei haittaa. Eläköön itseilmaisu itseä ja toisia vahingoittamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/114 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli ripsienpidennykset melkein vuoden verran. Nyt kun olen ollut pari kk niitä ilman, ymmärrän miten typerältä ne on näyttäneet- näytän vuosia nuoremmalta ja freshimältä ilman tunkkaisia pidennyksiä.

NEVER AGAIN.

Vierailija
90/114 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, siirrytkö vähän kauemmaksi. Nyt pitää räpsäyttää vähän silmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/114 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, siirrytkö vähän kauemmaksi. Nyt pitää räpsäyttää vähän silmiä.

Kunpa siirtyisivätkin. Mielellään kilometrejen päähän joka iikka.

Vierailija
92/114 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen naama ja valtavan kokoiset mustat tekoripset on sellainen yhdistelmä mikä ei minun silmääni ainakaan näytä kauniilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/114 |
07.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Minun on vaikea pitää pokkaani kun puhekaverilla on tarpeeksi muovisiivekkeitä. Vie uskottavuuden ja vähän älykkyydenkin vaikutelmaa, ulkonäkökeskeisyys ja kemikaaleilla pelleily.

Vierailija
94/114 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tosiaankaan ole. Ylipaksut tekoripset kenellä tahansa ovat hel_etin rumat.

 

M 32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/114 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tekeehän ne ihmisen aika halvan näköiseksi. Ei ne ainakaan tyylikkyyttä lisää.

Mun nuoruudessa noita oli vain katuhuorilla. Nyt näitä käyttävät monet teinit. Ällöttävän näköiset heidän silmät onkin, aika suttuiset mitå paksummat ripset, ja omat silmät näyttävät pieniltä.

 

 Muuten olen työssäni huomannut että nuoret tytöt jotka pyörivät narkkipiireissä käyttävät noita paljon. Mitä lie peittelevät, tai luulevat peittelevänsä, paksuilla ripsillä??? 

Vierailija
96/114 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttoman rumat. Jakaikilla samanlaiset klöntit. Hyi helvetti. Eipä tykkää miehetkään.

Nuo pidennykset halventaa ja tyhmentää naisia. Uskottavuus menee.  

Vierailija
97/114 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole ainut.. ne ovat mun mielestä ihan hirveitä. Samoin huulitäytöt jne. Esimerkiksi Temppareissa se yks blondi.. yäk!

Vierailija
98/114 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karseita. Samoin pitkät luonnottomat kynnet ja kaikki mauttomat geelikynsihirvitykset

Huuli- ja poskitäytteistä puhumattakaan.

 

Mutta ihan kaikkein karseinta ovat mielestäni tummiksi värjätyt kulmakarvat. Jos kulmakarvoja korostaa, katseesta tulee AINA vihainen ja luotaantyöntävä

Vierailija
99/114 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se, että yläripsissä on aivan valtavat katuharjat ja alaripsissä ei mitään. Näyttää jotenkin huvittavalta :D

Vierailija
100/114 |
14.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki nämä epäluonnoliset lisäkkeet, mitä ihminen lisää itseensä näyttää hirveiltä.