Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitin uudessa työpaikassa ja työkavereita ärsyttää kun mua ei löydy somesta ja kun en kerro itsestäni paljoa.

Vierailija
07.01.2024 |

Olen hiljainen mutta hyvä työntekijä joten sain työpaikan.

Muut työntekijät yrittävät saada musta selville asioita, mutta olen salamyhkäinen ja sulkeutunut. 3 päivää sitten eräs nainen kysyi: "Ai eikö sulla ole facebookkia tai instaakaan?" Sanoin,e ttä ei, minä en sellaista harrasta.

Kommentit (328)

Vierailija
1/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkohan minun uusi työkaverini? Se hiljaisuutesi ja tuijottaminen on pelottavaa.

Vierailija
2/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun työkaverit peruskouluikäisiä, vai miksi niille on jotenkin merkityksellistä tuo sometus ja muiden ihmisten yksityiselämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun työkaverit peruskouluikäisiä, vai miksi niille on jotenkin merkityksellistä tuo sometus ja muiden ihmisten yksityiselämä?

Ei vaan jotain 50v naisia

Vierailija
4/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan tutustua työkavereihin, vaikka olenkin introvertti. On todella raskasta, jos ei voi puhua koko päivänä kuin työasioista. On ihan mukava kuulla miten kollegat viettää vapaata ja ratkoo jotain yleisiä ongelmia yms. Osasta on tullut hyviä ystäviä. Puhuminen helpottaa yhteistyötä ja kasvattaa luottamusta. Ig ja fb on toisarvoisia, niissä on vain pinta ihmisestä.

Vierailija
5/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Narsistit, psykopaatit ja sosiopaatti ovat hiljaisia, tuijottavat eivätkä ole somessa.

Arvioni on että savustavat sinut pihalle niin pian kuin mahdollista. Pienikin virhe tai väärä liike = toimisto kutsuu.

Vierailija
6/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työpaikallani ei ole yhtään sellaista tyyppiä, joka olisi kanssani samalla aaltopituudella. Jengiä on kuitenkin kymmeniä, lähemmäs sata. Ehkä viitisen sellaista tyyppiä on, joiden kanssa on ihan mukava jutella ja heittää huulta, mutta heidänkään kanssaan en puhu itsestäni ja elämästäni mitään pintaa syvempää. Ei ole mukavaa, mutta minkäs teet. Olen hyväksynyt sen asian, että merkittävät ihmissuhteeni ovat muualla kyin työpaikalla.

Vierailija
7/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä haluan tutustua työkavereihin, vaikka olenkin introvertti. On todella raskasta, jos ei voi puhua koko päivänä kuin työasioista. On ihan mukava kuulla miten kollegat viettää vapaata ja ratkoo jotain yleisiä ongelmia yms. Osasta on tullut hyviä ystäviä. Puhuminen helpottaa yhteistyötä ja kasvattaa luottamusta. Ig ja fb on toisarvoisia, niissä on vain pinta ihmisestä.

Ok. No minä en halua elämääni ihmisiä, olen täällä töissä.

Vierailija
8/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapa syöttämään pajunköyttä niille työkavereillesi. Saan viikoittain hyvät naurut kun eivät tiedä minun keksineen kaiken. Milloin on draamaa miehen kanssa tai milloin mitäkin tyttöjen iltaa. Todellisuudessa vihaan tyttöjen iltoja, niissä ei ole mitään kiinnostavaa. Lomalla sanon käyneeni Karibialla, vaikka todellisuudessa makasin kotona ja kävin mökillä. 

Vierailija
9/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että löydyt vauvapalstalta.

Vierailija
10/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti yliarvioi oman kiinnostavuutensa.

Vierailija
11/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele. Narsistit, psykopaatit ja sosiopaatti ovat hiljaisia, tuijottavat eivätkä ole somessa.

Arvioni on että savustavat sinut pihalle niin pian kuin mahdollista. Pienikin virhe tai väärä liike = toimisto kutsuu.

Kuulostat itse persoonallisuushäiriöiseltä.

-ohis

Vierailija
12/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmaan.

Ei oo mullakaan instaa, facea, tiktokkia yms...

Ja ihan sama, jos oon jonkun mielestä psykopaatti. 😅

N49

Vierailija
13/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole somessa, tutkimusten mukaan olet psykopaatti.

Mieluummin olen sitten vaikka tuo psykopaatti, kuin tahdoton zombi joka selaa, selaa, selaa ja levittää koko yksityisen elämänsä kenen tahansa ruodittavaksi.

Ymmärräthän sinä että psykopaatit ovat hulluja sarjamurhaajia, joukkoammuskelojoita jne? 

Suurin osa joutuu pakkohoitoon eivätkä koskaan näe päivänvaloa - ja tämä pätee myös Suomeen.

Tuo ei muuten pidä paikkaansa. Meissä kaikissa on psykopaattisia, narsistisia yms piirteitä, joillakin haitallisessa määrin. Nuo sarjamurhaajat sun muut muodostavat vain pienen osan persoonallisuushäiriöisistä, etkä suurella todennäköisyydellä edes huomaisi, jos sun lähipiirissäsi olisi psykopaatti.

Vierailija
14/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. No minä en halua elämääni ihmisiä, olen täällä töissä.

Ei toki tarvikaan ja ihmiset senkin hyväksyy, kun huomaavat ettei sinua kiinnosta tutustua. Saatat jäädä ulkopuoliseksi, mutta jos teet työsi hyvin niin sehän on pääasia. Minusta myös menetät paljon, mutta omapa on jokaisen asia.

Vierailija
15/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen somessa, mutta ei meillä työkavereiden sometilejä katsota. Jutellaan työpaikalla mitä jutellaan, mutta ei ketään kiinnosta toisten sometilit. 

Vierailija
16/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät muuten ole. Eräs psykopaatiksi diagnosoitu nainen on erittäin hurmaava jolle monet haluavat avautua. Hurmaava ennen kuin hänet suututtaa...

Vierailija
17/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samat kokemukset uudesta työpaikasta. Miten voi ollakin ihmiset niin jumalattoman kiinnostuneita toisten yksityiselämästä. Ja intetään samoja kysymyksiä, jos en halua vastata. 

Vierailija
18/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä varmaan pieret nyrkkiisikin, ettei vaan kukaan pääse jaolle?

Kuvittelet liikoja ja olet omahyväinen jos luulet, että muita kauheasti kiinnostaa sun asiat. Se on vain normaalia sosiaalisuutta pyytää facessa työkavereita kavereiksi. 

Vierailija
19/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole somessa, tutkimusten mukaan olet psykopaatti.

Mieluummin olen sitten vaikka tuo psykopaatti, kuin tahdoton zombi joka selaa, selaa, selaa ja levittää koko yksityisen elämänsä kenen tahansa ruodittavaksi.

Vastauksesi perusteella olet kahden vaihtoehdon ihminen. 

Vierailija
20/328 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viisaasti toimit. Itse olen puhelias, mutta kerron vaan sellaisia asioita joilla ei ole merkitystä.

Instan poistin ja Facebookiin kirjaudun erikseen. En ymmärrä miksi joka en vessassa käynti pitäisi kuvata.

En seuraa ketään enkä mitään missään somessa. Paitsi siis FB kavereita, kun kirjaudun sinne.

Mulla on niin paljon harrastuksia, etten ehdi koko ajan pläräämään puhelinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi