Olenko ainoa, jonka mielestä tekoripset/ripsien pidennykset ym. on vain ja ainoastaan RUMIA?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte vaan kateellisia.
Kenelle? Mauttomalle roskasakille?
Ai sen takia leimaat roskasakiksi, jos on tekoripset? Ei v*ttu tätä av:ta taas.
Toivottavasti Annimari Kortekin huomaisi, miten rumat tekoripset ovat. Silläkään naisella ei edes silmiä erota niiden viritysten alta.
AV:lta saa sen käsityksen, että olisit enemmistöä. Täällä painotetaa yleensä luonnollisuutta, edustavuuden, akateemisuuden ja hoikkuuden rinnalla.
Useat kuitenkin niitä härpäkkeitä hankkivat.
Sinänsä olen sitä mieltä, että överiripset imartelevat harvoja, mutta sopivat mielestäni niille, joilla on arkenakin tietynlainen vahva tyyli.
Itse edustan suomalaista, suora, lyhyt ja harva ripsistä tyyppiä ja koen, että kaltaisilleni sopivat luonnolliset, kaarevat ripsipidennykset.
Ulkonäkö on ripsien kanssa freesimpi ja enemmän hereillä olevan näköinen.
Kun omat ripset eivät ensinnäkään ole edes tarpeeksi pitkät taivutimille ja vaikka ne onnistuisikin saamaan niiden väliin lopputulos on parhaimmillaan edelleenkin suora ja pahimmillaan sama kuin olisi yrittänyt taivuttaa niitä saksilla.
Samoin lyhyissä ripsissä ripsari on usein melko suttuisen näköinen ja korostaa väsymyksen merkkejä.
Mutta kukin tyylillään.
Mungolla yhdet karseimmista, jäätävät karvamatot
Pillukarvaripset kaameimmat. Sellaiset paksut ylöspäin taitetut tönköt.
Ihan kuin toukat. Ehkä tuhatjalkaiset. Katsokaas vain sillä silmällä.
Ripsienpidennykset pienissä tihrusilmissä ei ole kivan näköiset, pienentävät vain entisestään silmiä ja tosiaan ilman alaripsiä näyttävät tosi oudoilta. Jos nenä on vielä leveä niin muistuttaa jotain lehmää.
Onhan ne aivan hirveän näköiset. Varsinkin ne kaameat lattiaharjan näköiset palkit, mitä alemman sosiaaliluokan naiset suosivat. Siihen kun lisää vielä ne käsittämättömät mustat, leveät ja täysin epäluonnollisen näköiset piirretyt kulmat, niin ei voi kuin ihmetellä näiden ihmisten kauneuskäsitystä.
Tusinadaamien sojottavat megaripset on kamalat. Tai lakupalkit. Niissä näkyy kolot heti rumasti.
Mulla on nyt tokaa kertaa volyymiripset. Ekaa kertaa oli hieman liikaa tavaraa vaikka pituutta oli "vain" 10-11 mm. Nyt oon löytänyt ihanan ripsiteknikon ja ripsien pituudet on 7-9 mm D -kaarevuudella. Nää on niin pehmet, ihanat ja superluonnolliset ja käyn huollattamassa ne kolmen viikon välein. Kesän tullessa otatan ne veks ja taas syksyn pimetessä laitetaan uudelleen :-) Nopeuttaa ihanasti arkiaamujen meikkaamisia etenkin pimeän kaamoksen aikana <3
Yekoripset, tekohiukset, tekokynnet ja ne kamalat microblading-tekokulmakarvat., tekorusketus,.....yäk
Rumia ja niin wt-kamaa, kuin joku vaan voi olla
Osa on mun mielestä kans rumia, mutta osa on ihan kauniita ja sopii käyttäjälleen. Ripsienpidennyksistä tosin en niin välitä, kun ne yleensä menee niin överiks ellei ota sitten mahdollisimman luonnollisia. Varsinkin jos ei ole muuta meikkiä, kuin tajuttoman suuret mustat ripset niin näyttäähän se vähän hassulta.
Itse käytän tekoripsiä, kun ei ole omia ripsiä ja haluan jotain ilmettä kuitenkin kasvoille. Luultavasti en käyttäisi jos olisi omat ripset, mutta noh, ei kai sille voi mitään. Ainakin mun mielestä tekoripset mulla on paremman näköiset, kuin ei silmäripsiä ollenkaan. Tosin välillä oon ilman tekoripsiä jos itsevarmuutta löytyy sinä päivänä.
Useimmiten ne ovat aivan järkyttävän rumia. Miksi ihmeessä kukaan pitäisi sellaisia kauniina, en voi käsittää.
Kauniita pidennyksiä ei huomaa feikiksi ollenkaan, sitä vaan miettii että olisipa minullakin noin kauniit silmäripset. Olen kerran tavannut henkilön, jolla oli tällaiset.
(Muuten, googlasin "luonnolliset ripsienpidennykset" ja useimmissa kuvissa ne on todella feikin näköiset, kaukana luonnollisesta.
Tässä tuo toinen kuva oikealta on ok (ehkä vasemmalla on sama kuva). Nuo toiset ovat todella rumat.
https://www.satukristiina.fi )
Voisin itse ottaa todella huomaamattomat pidennykset koska omat ripseni ovat niin surkeat, mutta (a) pelkään että pidennykset vahingoittaisivat omia ripsiäni ja sitten loputkin lähtisi ja (b) koko asia tuntuu pahimmalta mahdolliselta turhakkeelta. Että maksaisin jostain "ripsihuollosta" useita kertoja vuodessa... Ei kiitos. Näillä mennään... N48
Vierailija kirjoitti:
Tusinadaamien sojottavat megaripset on kamalat. Tai lakupalkit. Niissä näkyy kolot heti rumasti.
Mulla on nyt tokaa kertaa volyymiripset. Ekaa kertaa oli hieman liikaa tavaraa vaikka pituutta oli "vain" 10-11 mm. Nyt oon löytänyt ihanan ripsiteknikon ja ripsien pituudet on 7-9 mm D -kaarevuudella. Nää on niin pehmet, ihanat ja superluonnolliset ja käyn huollattamassa ne kolmen viikon välein. Kesän tullessa otatan ne veks ja taas syksyn pimetessä laitetaan uudelleen :-) Nopeuttaa ihanasti arkiaamujen meikkaamisia etenkin pimeän kaamoksen aikana <3
Ihan uteliaisuudesta, paljonko sinulla kuluu rahaa noiden ripsien ylläpitoon?
Vierailija kirjoitti:
Elossa24 jaksossa sillä yhdellä ensiavun naislääkärillä on ihan järkyttävän rumat tekoripset. Olisi nätti nainen ilman niitä. Jotenkin ne näyttää vielä siltä, että olis ensin rajaukset luomella ja niiden yläpuolelle lyöty sellaiset viuhkat.
Taisi olla eilinen jakso. Sanoo puhelimeen, että "tilanne on vakaa, mutta kriittinen".
Mietin juuri ihan samaa naista. Luulisi lääkärillä olevan itsetuntoa tarpeeksi, ettei tarvitse pönkittää sitä tekoripsillä. Hänellä just on todella liian isot tekoripset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
59e kolmen viikon välein. Suurin osa porukasta ei edes tajua, että mulla on noi feikit, kun ovat niin "lyhyet" yleisen mittapuun mukaan. Ripsiteknikko vähän hämmästeli toivettani ja sanoikin, että nuoret tytöt haluavat aina 13-15 senttiset. Ne on wt-osastoa munkin mielestäni :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
59e kolmen viikon välein. Suurin osa porukasta ei edes tajua, että mulla on noi feikit, kun ovat niin "lyhyet" yleisen mittapuun mukaan. Ripsiteknikko vähän hämmästeli toivettani ja sanoikin, että nuoret tytöt haluavat aina 13-15 senttiset. Ne on wt-osastoa munkin mielestäni :-)
eikun milliset tietenkin :-D
Suurin osa lisukkeista on tusinatavaraa, jota on ig pullollaan kun selaa feediä. Suoristettu pitkä tukka, jossa pidennykset, töröhuulet, koska liikaa tavaraa, ripset puolitoista senttiset hämmästyneet hämähäkit - lyhyemmät olisi kauniit, kynnet - järkyttävät kotkankynnet terävällä kärjellä, silarit just sillä FF-kupilla. Kulmakarvat - lakupalkit, tekosrusketus - liian tumma tai kellertävä... lista on loputon.
Mulla on ollut kestoripset, jotka oli todella hillityt. Samoin kulmien microblading-käsittely oli todella onnistunut ja kosmetologini saikin tehdä todella monelle facekaverilleni kulmat myös, koska olin niin hyvä esimerkki. Ite voisin kuvitella käyväni ennen jotain tärkeää tilaisuutta suihkurusketuksessa, koska olen normisti ihan siskonmakkaran värinen. Vielä ei ole tullut tarvetta. Samoin voisin kuvitella ottavani täytettä aa-kokoisiin väsyneisiin rintoihini jossain vaiheessa, mutta vain B-kupin verran. Kynnet pidän ihan lyhyinä, pitkät kynnet ei oo mun juttu.
Mulla on aika tylsä klassisen sporttinen pukeutumistyyli ja olen muutenkin tavallisen kaunis vaalea suomalainen nainen hyvässä duunissa, hyvässä parisuhteesa ja asumme kivalla alueella pk-seudulla. Eli vaikka tiettyjä tekojuttuja/lisukkeita kannatankin kauneudenhoidossa se ei tee musta wt:ia.
Kyllä ne sellaiset tavallisen pituiset on ihan ok ja näyttää kivalta, jos omat ripset on ihan onnettomat. Voisin itsekin harkita jos olisin nuorempi. Näin mummeli-iässä ei ole enää paljon ulkonäöllä merkitystä ja se on suuri helpotus :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just tämän takia en hanki pidennyksiä, vaikka miten olisivat nätit. Mainitsemasi summa tekee vuodessa noin tonnin. Tuntuisi järjettömältä tuhlata noin isoa summaa pelkkiin ripsiin vaikka olisi varaakin.
Mielestäni näyttävät juurikin siltä, että vain taivutettu jolloin keskellä näkyy ylöspäin taittuneet ripset. Ulkonurkista eivät juurikaan kaarru. En tiedä miksi kukaan maksaisi tuon näköisistä pidennyksistä.