Olenko ainoa, jonka mielestä tekoripset/ripsien pidennykset ym. on vain ja ainoastaan RUMIA?
Kommentit (93)
No tottakai ne kamalat paksut ja tönköt sulkamaiset volyymiripset on aivan hirveän näköiset. Mutta klassiset pidennykset ovat kivat, tuskinpa moni edes huomaa, että ovat tekoripset, koska ovat sen verran luonnollisen näköiset -normaalia pidemmät vain.
Veikkaan, että olette nähneet paljonkin näitä klassisia pidennyksiä, mutta ette vain ole tajunneet niitä pidennyksiksi. Sen sijaan ne erityisesti kaikkien Subwayn työntekijöiden tyyliin kuuluvat paksut ja luonnottomat ripset näkee jo kauas. Eikä hyvällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elossa24 jaksossa sillä yhdellä ensiavun naislääkärillä on ihan järkyttävän rumat tekoripset. Olisi nätti nainen ilman niitä. Jotenkin ne näyttää vielä siltä, että olis ensin rajaukset luomella ja niiden yläpuolelle lyöty sellaiset viuhkat.
Taisi olla eilinen jakso. Sanoo puhelimeen, että "tilanne on vakaa, mutta kriittinen".
Mietin juuri ihan samaa naista. Luulisi lääkärillä olevan itsetuntoa tarpeeksi, ettei tarvitse pönkittää sitä tekoripsillä. Hänellä just on todella liian isot tekoripset.
Just katsoin tänään areenasta tuota Elossa24h-sarjaa ja mietin, että ihan karseat feikkiripset sillä lääkärillä! Ne on juuri sellaiset hirvitykset mitkä huomaa jo kaukaa feikeiksi. Tajuaakohan itse, kun näkee ruudusta itsensä, että miten epäluonnolliset ne on.
Muodissa enää wt lissuilla. Palkki kulmakarvat yhtä naurettavat.
Et ole ainoa
Tosi ruman näköistä mun mielestä...
Saa miettimään onko arvostelukykyä käyttäjällä, kun pitää "muovikarvoja" liimata silmiin.
Jos tekoripset näyttää pullasudilta niin ei ehkä erityisen sievät.
Mulle ne ei ainakaan sovi. Mulla on raskaat luomet ja ripsivärinkin kanssa, silloin harvoin kun sitä laitan, saa olla varuillaan ettei sitä tule liikaa.
Turhaa ja tarpeetonta krääsää tuollaiset ovat
Onhan ne rumia. Suomalaiseen kalvakkaan naamaan ei tosiaankaan sovi mitkään tuuheat mustat ripset.
Et oo.
Sottasen näkösiä, tekee "halvan näköiseksi", jos tiedätte mitä tarkoitan. Ehkäpä niiden käyttäjät juuri siihen pyrkivätkin.
Muovikrääsää, samoin kuin naamamaalit, pitäis kieltää oikeesti jo tollanen.
Meriin päätyy lopulta huulipunat ja tekoripset muoviksi tukehduttamaan kaiken elollisen. Yäk.
Vanhanaikasta ja tarpeetonta lunttumuotia sekä meikit, että tekohärpäkkeet. Naiset vois oppia, arvostamaan itseään sellaisina mitä ovat. Minäkin luovuin kokonaan meikeistä koronan myötä, sitä ennenkin käytin enää vain meikkivoidetta. Nuorena oli aina kovat sotamaalit naamalla. Niin turhaa, onneksi sitä vanhemmiten vähän viisastuu edes jossain asioissa.
N50
Vierailija kirjoitti:
Muovikrääsää, samoin kuin naamamaalit, pitäis kieltää oikeesti jo tollanen.
Meriin päätyy lopulta huulipunat ja tekoripset muoviksi tukehduttamaan kaiken elollisen. Yäk.Vanhanaikasta ja tarpeetonta lunttumuotia sekä meikit, että tekohärpäkkeet. Naiset vois oppia, arvostamaan itseään sellaisina mitä ovat. Minäkin luovuin kokonaan meikeistä koronan myötä, sitä ennenkin käytin enää vain meikkivoidetta. Nuorena oli aina kovat sotamaalit naamalla. Niin turhaa, onneksi sitä vanhemmiten vähän viisastuu edes jossain asioissa.
N50
Itsekehusi ja itserakkaus on epämiellyttävää.
Minä minä ja minun valinnat. Luulisi tuon ikäisen olevan edes pikkuisen kypsempi.
Ainoastaan ne on kamalia, kun mun hiukset heilahtaa kun räpsäyttävät silmiään.
Kohtuus siinäkin ihan ok ja kauniit
Muovituotteet kasvoissa näyttää kaikilla tyhmiltä, myös kauniilla ihmisillä. Varsinkin joillain ihmisillä kun on sellaset hitsin raskaat ja paksut tekoviuhkat silmissä, niin näyttää siltä kuin heillä olisi silmät "puolitangossa" vähän kuin olisi kännissä. Samoin tekotukka, kynnet ja muut tuotteet näyttää lähinnä tyhmiltä ja siltä että ihminen on vain kulutusaddikti. Ymmärtääkseni niiden käyttöön jää jotenkin koukkuun tai jotain. Mut paremman näköisiä on kaikki ilman niitä.
Vierailija kirjoitti:
No tottakai ne kamalat paksut ja tönköt sulkamaiset volyymiripset on aivan hirveän näköiset. Mutta klassiset pidennykset ovat kivat, tuskinpa moni edes huomaa, että ovat tekoripset, koska ovat sen verran luonnollisen näköiset -normaalia pidemmät vain.
Veikkaan, että olette nähneet paljonkin näitä klassisia pidennyksiä, mutta ette vain ole tajunneet niitä pidennyksiksi. Sen sijaan ne erityisesti kaikkien Subwayn työntekijöiden tyyliin kuuluvat paksut ja luonnottomat ripset näkee jo kauas. Eikä hyvällä tavalla.
Tämä on totuus!
Nuorilla naisilla menettelee edes jotenkin (en tosin pidä niitä heilläkään kovin kauniina), mutta kerrassaan huvittava näky onkin sitten keski-ikäinen nainen, jolla on pitkät volyymiripset, suorastaan naurettava näky. Töissä on eräs keski-ikäinen nainen näillä ripsillä varustettu ja näyttää aina vähän humalaiselta, kun tuntuu, että silmät eivät pysy auki noiden ripsien painosta. Joskus mietityttää, että eikö hän oikeasti näe peilistä, että noi ei ole sun juttusi.
Suomimuijilla ei ole älyä niin paljoa, että tajuaisivat, kuinka kamalilta nuo överiripset näyttää. Mutku ku mulle kans, ku kardääshiänilläkin on.
Onkohan tässä enää kysymys kauneudesta?
Vai onko se jo sellainen "must have" juttu, pitää laittaa kun muillakin on.
Tietynlainen varallisuuden merkki, niin kuin jossain päin maailmaa iso peppu tarkoittaa sitä, että on paljon ruokaa, eli on rikas :)
Jaksaako enää miettiä mikä on sopivaa juuri sinulle ja hyväksyä omaa ulkonäköä. Seurataan vain trendejä, miettimättä mitä on tekemässä ja minkä takia. Yksilöllisyys katoa.
Itse jätin laittamatta kun kuulin mitä minusta puhuttu. Joskus olisi parempi pitää suunsa kiinni. Huonot fiilikset ollut, mutta itsepä tietävät oman ilkeytensä
Pidän niitä vain talven ja mulla on varaa niihin, kiitos mielipiteestäsi :)