Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ainoa, jonka mielestä tekoripset/ripsien pidennykset ym. on vain ja ainoastaan RUMIA?

Vierailija
08.02.2016 |

Niin siinäpä se kysymys onkin.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ole nähnyt hyvän näköisiä tekoripsiä tai jatkeita. Voisiko joku ystävällinen laittaa linkin kuvaan jossa on sellaiset hyvän näköiset jatkeet. Voihan nimittäin olla, että niitä on mutta ehkä niitä ei huomaa.

Vierailija
22/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ne on jotkut luonnolliset mutta sellaiset jotka heti näkee tekoripsiksi niin ei kauniit.

Ylipäätään minusta moni nainen kauniimpi enemmän luonnollisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi olevan kauhean hankalaa jos silmissä roikkuu koko ajan jotain

Vierailija
24/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu pidennyksistä. En pidä sellaisista selkeistä tuuhennoksista, mutta sellaiset maltilliset pidennykset silmien ulkonurkissa voivat olla hienot. Sellaiset, että niistä joutuu arvailemaan onko naisella pidennykset vai onko joku silmäripsijumala vaan siunannut häntä kunnolla.

Vierailija
25/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu pidennyksistä. En pidä sellaisista selkeistä tuuhennoksista, mutta sellaiset maltilliset pidennykset silmien ulkonurkissa voivat olla hienot. Sellaiset, että niistä joutuu arvailemaan onko naisella pidennykset vai onko joku silmäripsijumala vaan siunannut häntä kunnolla.

Tuolla naisella on juuri sellaiset. Ehkä joku kokeneempi näkee suoraan, että hänellä on pidennykset, mutta itse en ole ihan varma. Jos hänellä on pidennykset, niin tuollaiset voisin itsekin ottaa.

Vierailija
26/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan että millaiset.

Vierailija
27/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran tytön, jonka silmiä ei näkynyt niiden painavien pidennösten takaa. Ne oli ihan kauheat.

Vierailija
28/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa24 jaksossa sillä yhdellä ensiavun naislääkärillä on ihan järkyttävän rumat tekoripset. Olisi nätti nainen ilman niitä. Jotenkin ne näyttää vielä siltä, että olis ensin rajaukset luomella ja niiden yläpuolelle lyöty sellaiset viuhkat.

Taisi olla eilinen jakso. Sanoo puhelimeen, että "tilanne on vakaa, mutta kriittinen".

Vierailija
29/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät sovi ainakaan pienisilmäiselle. Pienistä silmistä tekevät ihan tihrut. Kai niitäkin on eri tasoisia ja hintaisia. Itse en uskaltaisi ottaa kun on herkät ja helposti ärtyvät silmät ja pelkään että siitä tulisi jatkuva kierre. Onneksi mulla on pitkät vaikkakin vaaleat ripset, ripsiväri riittää.

Vierailija
30/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tuherot vain on kamalan näköisiä, ja just tuheron näköisiä.  Vähän sama kuin laittaisi irtoparran naamaansa. 

Vierailija
31/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on paljon erilaisia. Osa toki rumia, osa nättejä.

Vierailija
32/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän millaiset. Olen nähnyt ihan kivojakin, sellaisia yksittäin liimattavia tupsuja joita ei ole liikaa. Sitten taas ne itse liimattavat rivit näyttää yleensä aina övereiltä. Itselläni onneksi tämä sentään ihan luontoäidin hoitamana kunnossa. Jotain sentään.

Vierailija
33/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsien pidennykset voivat olla kauniitakin, jos on pyritty hienovaraiseen ja luonnollisen oloiseen muutokseen.

Ne mustat silmäluomiin liimatut hammasharjat, mitkä ovat niin painavia, että silmäluomet saa hädin tuskin pidettyä avoinna, ovat tosi rumat. Vanhentavatkin tosi paljon, kun ilmeestä tulee sellainen väsähtänyt luppasilmä.

Vierailija
34/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä rikkaammat naiset ottavat luonnolliset pidennykset. Eli vain n.8-10mm pituiset ja yhdessä volyymiripsiviuhkassa saattaa olla 2 ohutta kuitua. Itsekin yritin 1,5 vuotta käyttää luonnollisia pidennyksiä, etten näytä köyhältä wt:ltä. Katselin kuitenkin kuvia ja vertailin, ja huomasin, että näytin vaan paljon paremmalta näyttävissä pidennyksissä. Tällä hetkellä minulla on enimmillään 9 kuitua yhdessä ripsessä.

Vierailija
35/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumia ovat. Kuten myös tatuoinnit, botoxit, silikonit, lävistykset, värjätyt hiukset ja lähes kaikki meikit.

Vierailija
36/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Ne ovat naurettavan, halvan ja tyylittömän näköisiä. Uskomatonta, että joku vieläpä maksaa niistä ja näkee vaivaa niiden takia ja kärsii epämukavuutta. Täytyy sanoa, että väkisin tulee mieleen, ettei ihminen pelaa ihan koko pakalla.

Vierailija
37/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte vaan kateellisia.

Kenelle? Mauttomalle roskasakille?

Vierailija
38/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään niistä välitä ja useimmat naiset olis kauniimpia ilman niitä, mutta ei se minua haittaa että joku niistä tykkää ja niitä käyttää.

Sama, tosin myönnän että joskus harvoin olen nähnyt kivan näköisiä luonnollisia, joskus hienoja erikoisia fantasiaripsiä osana jotain asua (esim naamiaiset). Mutta yleensä en tykkää, mutta eipä minun niitä tarvitsekaan käyttää.

Vierailija
39/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne partasudit silmissä on ihan hirveät, mutta ystäväni näyttää kyllä paljon paremmalta maltillisissa, luonnollisen näköisissä pidennyksissä, kuin parin millin oikeilla ripsillään.

Vierailija
40/93 |
18.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein pahinta on, kun ohuthiuksinen, lähes viisikymppinen punakka täti läväyttää sellaiset turpeaan naamariinsa. Onneksi tämä kauhu on menossa ohi, koska palvelualalla näitä hirviöitä joutui viime vuosina katseleemaan _paljon_. Kuinka hitossa se edes sallittiin? Sama koskee tolkuttomia rakennekynsiä - ei normimeininkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän