Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Velat kysymys! Millaista on, kun kaikki kaverit tulevat perheellisiksi?

Vierailija
02.02.2016 |

Eli asiaan: en halua lapsia ja tällä hetkellä vain yhdellä kaverillani on lapsi. Muilla tuskin on aikomusta lähivuosina hankkia lapsia, mutta se varmaan tulee vielä jossain vaiheessa eteen. Millaista elämä on, jos kaikki kaverit saavat lapsia? Ehtiikö enää kukaan nähdä ja jos, pyörivätkö jutut lapsissa? Oletteko tietoisesti koettaneet etsiä toisia veloja kaveriksi?

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako osalla veloista jäädä henkinen kehitys jotenkin vajaaksi kun elämä pyörii vain sen oman perseen ympärillä. Osalla vaan on jutut niin minä, minä ja minun elämäni.

Noita muutamaa ekaa viestiä kun luin, niin lähetin kiitoksen yläkertaan, että ovat itse tajunneet olla jatkamatta geenejään. Näin saadaan ne valioyksilöt jalostettua.

Oliko pimppi vai pippeli mistä viesti lähti aivoihisi?

Vierailija
82/82 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö ystävyys ole sitä, että keskustellaan itselle ja ystävälle tärkeistä asioista?

Ei vaan asioista, jotka kiinnostavat molempia ja joista molemmilla on sanottavaa. Ihan perus keskustelutaitoa. Ei minua ainakaan kiinnosta mikään kuulumisten vaihtaminen.

Minua ainakin nimenomaan KIINNOSTAA mitä ystävälle kuuluu. Ja oletan että häntäkin kiinnostaa mitä minulle kuuluu. Ihan kamala ajatus että eläisin pää niin syvällä omassa takamuksessa että lakkaisi ystävien kuulumiset kiinnostamasta.. Eikö keskustelutaitoa ole myös se, että pystyy keskustelemaan asioista jotka eivät juuri omaa elämää liippaa, kuten lapset/lapsettomuus? "Joo sain juuri kuulla että sairastan syöpää" "Ei kiinnosta kun itse en sairasta" Näinkö ollaan ystäviä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi