Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elareista Sinkkumies pohtii

Vierailija
31.01.2016 |

Jos mies jättää naisen avioliitossa, jossa on sovittu lapset yhdessä tehtäväksi ja kasvatettavaksi, niin elarit miehelle.
Jos nainen jättää miehen samassa tilanteessa, niin nainen vastatkoon lapsen elatuksesta.
Sama vahinkolapsille, jos toinen sen haluaa, eikä suostu aborttiin, niin maksakoot elatuksenkin.

Mitä olette mieltä?

Sinkkumies

Kommentit (113)

Vierailija
41/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kuule tosi outo. Mun muija häipyi toisen ukon matkaan jonka kanssa oli paneskellut jo meidän suhteen aikana. Otti mukaansa lapset. Ei kävisi mielessäkään elatuksesta luistaminen lasten äidin käytöksen takia, koska lapset on mun lapsia ja haluan niitä elättää. Haluan, tajuatko?

Mallissani vapaaehtoisuus ei ole kiellettyä, vaikka ostaisit mopon lapsillesi.

Pakottaminen sen sijaan on.

Sinkkumies

Vierailija
42/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuaako ap, että kun lapsettomat eroavat kukaan ei maksa elareita kenellekään. Kyse on siis lapsista, ei aikuisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ikinä harrasta seksiä jos olet noin keskenkasvuinen.

Jos ei halua maksaa tyhjästä ei ole keskenkasvuisuutta, vaan älyä.

Sori vaan.

Sinkkumies

Mistä tyhjästä? Lapsen alulle laittamiseen tarvitaan miestä. Joten mies on myös osallinen kuvailemaasi tilanteeseen.

Vierailija
44/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kuule tosi outo. Mun muija häipyi toisen ukon matkaan jonka kanssa oli paneskellut jo meidän suhteen aikana. Otti mukaansa lapset. Ei kävisi mielessäkään elatuksesta luistaminen lasten äidin käytöksen takia, koska lapset on mun lapsia ja haluan niitä elättää. Haluan, tajuatko?

Sille uudelle ukolle kaljarahoja tilittelet. :)

Vierailija
45/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämä olisi yksinkertaista, mekaanista ja mustavalkoista, niin ap:n kuvio varmaan olisi "oikein". Mutta kun se ei ole. 

Se, että vanhemmat joutuvat tilanteeseen, jossa parisuhdetta ei enää voi jatkaa, ei saa kostautua lapsille, jotka ovat eroon ja omaan syntymäänsä syyttömiä. Vaikea kuvitella vanhempaa,  joka ei olisi kiintynyt lapsiinsa eikä haluaisi pitää heidän hyvinvoinnistaan huolta. Oli erotilanne millainen tahansa tai lapset millaisia "vahinkoja" tahansa. 

Puolisot voivat erota toisistaan, mutta vanhemmuus ei lopu eroon. Lapsista ei erota. 

Vierailija
46/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuvo ap;lle pysy lapsettomana sinkkuna.

Mun ajatus -> lakimuutos

Sinkkumies

Vierailija
47/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi nainen ja lapsia niin kyllä se nainen saisi pitää ne lapset olisi jättäjä kumpi tahansa.

Rahasta tässä puhuttiin.

Sinkkumies

Nimenomaan, eli minä maksaisin elarit naiselle eikä nainen mulle.

Ei tässä siitä puhuttu, vaan vastuusta omiin päätöksiinsä. Näihin minäkin joudun törmäämään töissäni päivittäin.

Sinkkumies

Luehan aloituksesi uudelleen, juuri siitä tässä puhuttiin! Kumpi maksaa elarit.

Sovitaan niin, jos sinä tiedät aloitukseni paremmin ;)

Sinkkumies

(ei se silti jutuistasi totta tee, en vain jaksa vängätä)

Vierailija
48/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikaseinä siis hoitaisi loukatun puolison osuuden? Jo asunnon ja ruuan maksaminen yksin on raskaampaa kuin kaksin,vaikka tarve pienempi kustannukset eivät puolitu.

Vierailija
49/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos elämä olisi yksinkertaista, mekaanista ja mustavalkoista, niin ap:n kuvio varmaan olisi "oikein". Mutta kun se ei ole. 

Se, että vanhemmat joutuvat tilanteeseen, jossa parisuhdetta ei enää voi jatkaa, ei saa kostautua lapsille, jotka ovat eroon ja omaan syntymäänsä syyttömiä. Vaikea kuvitella vanhempaa,  joka ei olisi kiintynyt lapsiinsa eikä haluaisi pitää heidän hyvinvoinnistaan huolta. Oli erotilanne millainen tahansa tai lapset millaisia "vahinkoja" tahansa. 

Puolisot voivat erota toisistaan, mutta vanhemmuus ei lopu eroon. Lapsista ei erota. 

Oletko koskaan harkinnut töitä selitys toimistosta. Spedehän tästä jo sketsiä väänsi, sinulla olisi luultavasti huima ura siellä.

Sinkkumies

Vierailija
50/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistan. Esim. kehitysmaissa ei ole varaa erota, joten kannattaa valita hyvä ukko. Omista valinnoistaan joutuu maksamaan, eikä muut.

Sinkkumies

Vierailija
51/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taikaseinä siis hoitaisi loukatun puolison osuuden? Jo asunnon ja ruuan maksaminen yksin on raskaampaa kuin kaksin,vaikka tarve pienempi kustannukset eivät puolitu.

Kummallista, että minä elätän itseni ja koirani aivan itse, enkä tarvitse mitään yhteiskunnan tukia. Niin miten se ei sitten näiltä onnistu?

Lisäksi en saa samanlaisia alennuksia Yh-koiran hoitajana, vaan 10x korkeammat lääkärinlaskut.

Sinkkumies

Vierailija
52/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On monia maita missä tällaisia systeemejä ei ole ja perheet pysyvät yhdessä kumasti ja taistelevat vaikeuksien yli yhdessä.

Ja on myös maita joissa pitää maksaa myös ex-puolison elatus, ei pelkästään lasten elatusta. Niitä ec-puolison elareita joutuukin maksamaan lopun ikäänsä.

Vierailija
53/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että minä elätän itseni ja koirani aivan itse, enkä tarvitse mitään yhteiskunnan tukia. Niin miten se ei sitten näiltä onnistu?

Lisäksi en saa samanlaisia alennuksia Yh-koiran hoitajana, vaan 10x korkeammat lääkärinlaskut.

Sinkkumies

Tuo paljasti koko hölmön ketjusi provoksi. Olisit nyt jaksanut vedättää vähän pidempään.

Vierailija
54/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On monia maita missä tällaisia systeemejä ei ole ja perheet pysyvät yhdessä kumasti ja taistelevat vaikeuksien yli yhdessä.

Ja on myös maita joissa pitää maksaa myös ex-puolison elatus, ei pelkästään lasten elatusta. Niitä ec-puolison elareita joutuukin maksamaan lopun ikäänsä.

Tämä johtuu patriarkaalisesta perheenjaosta, jossa naiset on pidetty kotiäiteinä. Eiköhän tästäkin jossain vaiheessa luovuta.

Siinä kontekstissa se on aivan ymmärrettävää, että toisella ei ole tuloja.

Sielläkin sanoisin saman asian, jos mies löytää nuoremman ja hehkeämmän vaimon, niin maksakoot sitten niitä elareita, jos taas nainen lähtee, niin elättäkööt itsensä / uusi mies kustantakoon elämisen.

Sinkkumies

Vierailija
55/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Tuo paljasti koko hölmön ketjusi provoksi. Olisit nyt jaksanut vedättää vähän pidempään.

Ei ne ole provoja. Edellinen lääkärinlasku koiralla yli 600 euroa.

Paljonko tällaisia pamahtelee yh-mammoille?

Sinkkumies

Vierailija
56/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen lähtee miehen alkoholismin, pettämisen tai väkivaltaisuuden vuoksi, hän on jättäjäsika?

Vierailija
57/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen lähtee miehen alkoholismin, pettämisen tai väkivaltaisuuden vuoksi, hän on jättäjäsika?

Alkoholismi on sairaus, joka täytyy hoitaa kuntoon. Siis jos joka päivä juo. Pettämistä ei ole olemassakaan, vaan se on ihmisen päänsisäinen konstruktio. Väkivaltaa ei tietenkään tule hyväksyä. Siitä voidaan laittaa miehelle/naiselle vaikka sakot, mutta vaikeaksi tämän toteaminen käy, koska naiset harrastavat henkistä väkivaltaa. Palstallakin nähtävissä. 

Tämä korjaantuu kun asennetaan kamerat, näin naisen sanomisetkaan eivät jää huomioimatta.

Sakot tuplaantuvat jokaisesta kerrasta.

Sinkkumies

Vierailija
58/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Olisi vielä kummallisempaa, jos yhteiskunta tukisi koiraharrastustasi tai minun lasketteluani.

Vierailija
59/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Olisi vielä kummallisempaa, jos yhteiskunta tukisi koiraharrastustasi tai minun lasketteluani.

Mielestäni on kummallista sinkkujen lapsiperheiden tukeminen. Sen sijaan yhteiskunnan pitäisi tukea harrastuksiani, koska maksan veroja.

Sinkkumies

Vierailija
60/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Mielestäni on kummallista sinkkujen lapsiperheiden tukeminen. Sen sijaan yhteiskunnan pitäisi tukea harrastuksiani, koska maksan veroja.

Sinkkumies

En haaskaa aikaani huonon trollin ruokkimiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi