Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elareista Sinkkumies pohtii

Vierailija
31.01.2016 |

Jos mies jättää naisen avioliitossa, jossa on sovittu lapset yhdessä tehtäväksi ja kasvatettavaksi, niin elarit miehelle.
Jos nainen jättää miehen samassa tilanteessa, niin nainen vastatkoon lapsen elatuksesta.
Sama vahinkolapsille, jos toinen sen haluaa, eikä suostu aborttiin, niin maksakoot elatuksenkin.

Mitä olette mieltä?

Sinkkumies

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvo ap;lle pysy lapsettomana sinkkuna.

Mun ajatus -> lakimuutos

Sinkkumies

Tässä "sinkkumiehen" teoriassa on vaan se aukko, että jos mies lähtee, mies maksaa elatusavun, mutta jos nainen lähtee nainen maksaa yksin koko elatuksen. Sen pitäisi olla niin,että jos mies lähtee, mieskin joutuu ottamaan lapset ja hoitamaan ja maksamaan niiden kulut yksin. Eihän se muuten tasapuolista olisi. 

Naisilla se aukko on, kerroin että silloin elatusmaksut täytyy suhteuttaa realisiin elinkustannuksiin. 

Jos itse haluaa luistaa tehtävistään -> reaaliset elatusmaksut

Sinkkumies

Ite oot aukko, mutta asiaan. Miten kuvittelet sen lähteneen miehen maksavan äidille "reaaliset" elinkustannukset, kun ne nyt jo monet parkuu niistä muutamasta satasesta jotka joutuvat maksamaan.  Ja jos äidin yksin tekemälle työlle lasten eteen lasketaan palkka, ei siihen tavallisen miehen palkka enää riitä. 

Vierailija
102/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot kuule tosi outo. Mun muija häipyi toisen ukon matkaan jonka kanssa oli paneskellut jo meidän suhteen aikana. Otti mukaansa lapset. Ei kävisi mielessäkään elatuksesta luistaminen lasten äidin käytöksen takia, koska lapset on mun lapsia ja haluan niitä elättää. Haluan, tajuatko?

Ymmärrän, mutten jaa filosofiaasi. Minulle tuli ero ennen lapsen syntymää (en halunnut lasta ja muija ei abortoinut). En tunnustanut isyyttä ja taistelin joka ikisen päätöksen edukseni. Voitte kuvitella kuinka vaikeaa se on. Eräs sosiaalitantta jopa soitti minulle tämän prosessin yhteydessä ja suorastaan mateli ja pyyteli, että ottaisin vastuun ja suuttui lopuksi, kun en muuttanut mieltäni. Mistä se oli numeroni saanut? Ei tässä maailmassa oikeasti tarvi ottaa vastuuta mistään, koska ei ole olemassa mitään moraalisia velvoitteita. Olemme vain apinoita tällä pilvisellä planeetalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi aina erota sovussa ja ilman pettämisiä, kun sitten kumpikaan ei olisi pettänyt, niin se lapsiakaan ei voisi kummallekaan antaa, kun ei ole syyllistä. molemmat olisivat syyttömiä, ja lapset eivät saisi elatusta kummaltakaan vanhemmalta. Näin sitten se sinkkumiehen verotus kovenisi, kun joutuisi noiden syyttömien lapsien elatusta maksamaan.

Vierailija
104/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ajatus -> lakimuutos

Sinkkumies

Tässä "sinkkumiehen" teoriassa on vaan se aukko, että jos mies lähtee, mies maksaa elatusavun, mutta jos nainen lähtee nainen maksaa yksin koko elatuksen. Sen pitäisi olla niin,että jos mies lähtee, mieskin joutuu ottamaan lapset ja hoitamaan ja maksamaan niiden kulut yksin. Eihän se muuten tasapuolista olisi. 

Naisilla se aukko on, kerroin että silloin elatusmaksut täytyy suhteuttaa realisiin elinkustannuksiin. 

Sinkkumies

Onhan miehilläkin aukko. Siis peräaukko ja sinä olet tainnut tulla sieltä?

Voi olla, että olen tullut sieltä, mutta sinä olet siellä yhä.

Sinkkumies

Tää nyt menee vähän ohi aiheen, mutta eikös ne tietynlaiset miehet käy toistensa peräaukoissa? Että eihöhän siellä  miehen peräaukossa ole joku muu kuin minä ;D Mutta joo, tää sun kehittelemä laki on suoraan perseestä. 

Ps. Sopi tuo sanonta niin hyvin tähän aiheeseen,etten voinut olla käyttämättä, vaikka vähän alatyyliä onkin.

Vierailija
105/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ajatus -> lakimuutos

Sinkkumies

Sinkkumies

Ite oot aukko, mutta asiaan. Miten kuvittelet sen lähteneen miehen maksavan äidille "reaaliset" elinkustannukset, kun ne nyt jo monet parkuu niistä muutamasta satasesta jotka joutuvat maksamaan.  Ja jos äidin yksin tekemälle työlle lasten eteen lasketaan palkka, ei siihen tavallisen miehen palkka enää riitä. 

Ei äidille makseta, johan se kerrottiin, vaan lapselle ja kustannukset putoavat. Sinkuillakin kun on varaa ylläpitää koiria. Eikö ole kummallista?

Sinkkumies

Vierailija
106/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi aina erota sovussa ja ilman pettämisiä, kun sitten kumpikaan ei olisi pettänyt, niin se lapsiakaan ei voisi kummallekaan antaa, kun ei ole syyllistä. molemmat olisivat syyttömiä, ja lapset eivät saisi elatusta kummaltakaan vanhemmalta. Näin sitten se sinkkumiehen verotus kovenisi, kun joutuisi noiden syyttömien lapsien elatusta maksamaan.

Elämä on kovaa, kun nytkin joutuu syyttömänä niitä elättämään.

Silti rakastan kaikkien lapsia, vaikka se minun selkänahastani onkin otettu. Oikeudenmukaisuus on taas sitten aivan eri asia, joka naisilta usein puuttuu.

Sinkkumies

Vierailija
107/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
108/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ajatus -> lakimuutos

Sinkkumies

Jos mies olisi syyllinen, elarit tuplautuisivat ja lisäksi äidille korvaus ylimääräisestä vaivannäöstä tehtävistä, jotka mies lähdöllään ulkoisti äidille. Sitten olisi vertailukelpoinen.

Eli mies ei joutuisi kuitenkaan pääasialliseen kasvatus- ja huolenpitovastuuseen? Mies pääsisi aina helpommalla, sillä tosi helpolla pääsee, jos vanhemmuudesta rahalla selviää.

Hyvä neuvo sinulle sinkkumies. Älä tee lapsia vielä. Olet aivan liian kypsymätön siihen.

En mä halua lapsia, mielestäni olen aivan liian kypsynyt siihen. Mielestäni lapset tehdään kypsymättöminä ja kasvetaan sen mukana. 

Ne ajat ovat menneet, ainoastaan äly on lisääntynyt siitä.

Sinkkumies

Aika lailla imbesillin tasolta ollaan sitten liikkeelle lähdetty...

Niin normaalit lapset kasvavat kypsymättömyyden tilastaan mutta toiset jäävät jumittamaan sille asteelle loppuiäkseen...  :-D

Vierailija
109/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ajatus -> lakimuutos

Sinkkumies

Sinkkumies

Joo. Jahtaa sinä vaan niitä huippumalleja... tule kertomaan sit kun tärppää...

Rakkaus rahaan on ilmiselvää. Käytä omaa käpälääsi niin halvaksi tulee, eikä tarvitse sotkea ketään elävää ihmistä sun "rakkauselämään".

Aika ala-arvoista, kun lopulliset argumentit loppuu. 

Eikö aikuisen ihmisen pitäisi itse olla vastuussa omista valinnoistaan? Jos mies lähtee jahtaamaan huippumallia, niin sitten siitä joutuu maksamaan kaksinkertaisen hinnan. Jos naisen alapäätä kutittelee jonkun toisen miehen läheisyydessä, niin nainen jää silloin elättäjäksi.

Aikuisuutta ja reilua, eikä ne lapset kuole, koska ei ne sinkkujen koiratkaan kuole nälkään.

Sinkkumies

Vierailija
110/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ajatus -> lakimuutos

Sinkkumies

Jos mies olisi syyllinen, elarit tuplautuisivat ja lisäksi äidille korvaus ylimääräisestä vaivannäöstä tehtävistä, jotka mies lähdöllään ulkoisti äidille. Sitten olisi vertailukelpoinen.

Eli mies ei joutuisi kuitenkaan pääasialliseen kasvatus- ja huolenpitovastuuseen? Mies pääsisi aina helpommalla, sillä tosi helpolla pääsee, jos vanhemmuudesta rahalla selviää.

Hyvä neuvo sinulle sinkkumies. Älä tee lapsia vielä. Olet aivan liian kypsymätön siihen.

En mä halua lapsia, mielestäni olen aivan liian kypsynyt siihen. Mielestäni lapset tehdään kypsymättöminä ja kasvetaan sen mukana. 

Ne ajat ovat menneet, ainoastaan äly on lisääntynyt siitä.

Sinkkumies

Aika lailla imbesillin tasolta ollaan sitten liikkeelle lähdetty...

Niin normaalit lapset kasvavat kypsymättömyyden tilastaan mutta toiset jäävät jumittamaan sille asteelle loppuiäkseen...  :-D

Ja siitä olet todiste.

Vierailija
111/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies jättää naisen avioliitossa, jossa on sovittu lapset yhdessä tehtäväksi ja kasvatettavaksi, niin elarit miehelle.

Jos nainen jättää miehen samassa tilanteessa, niin nainen vastatkoon lapsen elatuksesta.

Sama vahinkolapsille, jos toinen sen haluaa, eikä suostu aborttiin, niin maksakoot elatuksenkin.

Mitä olette mieltä?

Sinkkumies

Ajattelit, että elarit moninkertaistettaisiin tuossa ekassa tapauksessa? Ei nimittäin nykyiset elarit riitä lapsen koko ylläpitoon (eikä ole tarkoituskaan, vaan kulujen katsotaan kuuluvan molemmille vanhemmille). Jos mies jättää perheensä, hän siis maksaa ihan kaiken lapsiin liittyvän tässä sinun skenaariossasi... Aika harvalla miehellä on siihen varaa.

Tämmöisiä avauksia sitä tulee, kun jonnet pääsevät pohtimaan aikuisten asioita. -.-

Vierailija
112/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lesbopari, miksi haluaisitte lapsellenne tämän idiootin geenit?

Samaa pohdin minäkin ensimmäisenä, joka toisaalta kertoo moraalistani. Lisäksi olen älykäs, urheilullinen ja hyvin toimeen tuleva. En nyt sitten muita syitä miettinytkään.

Sinkkumies

Vierailija
113/113 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olette mieltä?

Sinkkumies

Ajattelit, että elarit moninkertaistettaisiin tuossa ekassa tapauksessa? Ei nimittäin nykyiset elarit riitä lapsen koko ylläpitoon (eikä ole tarkoituskaan, vaan kulujen katsotaan kuuluvan molemmille vanhemmille). Jos mies jättää perheensä, hän siis maksaa ihan kaiken lapsiin liittyvän tässä sinun skenaariossasi... Aika harvalla miehellä on siihen varaa.

Tämmöisiä avauksia sitä tulee, kun jonnet pääsevät pohtimaan aikuisten asioita. -.-

Niin se laittaisi pohtimaan tekemisiään, ei voisi Jonneina ja Jaanoina lisääntyä kuin kanit vailla vastuuta, eikö?

Sinkkumies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän