Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avecin kulujen maksaminen juhlissa!!!

pihiin kyllästynyt
28.01.2016 |

Olen tapaillut nyt jonkin aikaa mukavalta vaikuttavaa miestä, mutta mua on nyt alkanu tosissaan häiritsemään tietyt asiat miehen käytöksessä. Ja kaipasin asiallallisia neuvoja teiltä AV kanssasisarilta <3!

Tässä nyt kuitenkin hieman taustatietoja, että pystytte käsittämään tilanteen paremmin. Itse olen opiskelija, joten juurikaan ylmääräistä ei siis löydy. ( 400 e kuussa jää käteen pakollisten menojen jälkeen) Mies valtiolla hyväpalkkaisessa työssä esimiesasemassa (tienaa kuusta riippuen nettona 3000-6000 e). Mies asuu toisessa kaupungissa. Ollaan molemmat alle kolmekymppisiä.

Ensitreffit: Miehen oli tarkoitus viedä mut syömään. Ravintolassa (, joka paljastui siistiksi lähiöpubiksi/ravintolaksi, josta sai myös lounasta n.10 e), selaili hetken ruokalistaa, ja päättikin sitten, että haluaakin vain kahvia. No ei siinä, otettiin vain kahvit. Jäi kyllä vähän harmittamaan kun olin kuitenkin nähnyt vaivaa laittautumiseen.

Esim 1. Mies soitti ja pyysi mukaansa hienoihin juhliin. Juhlissa kuulemmat useita miehen alan "silmää tekeviä", ja komeet kemut olis ollut tiedossa. Noin tuhat vierasta tulossa. Pukeutumiskoodina naisilla iltapuku yms. Suostuin kutsuun ja ehdin jo innostua, kunnes mies ilmoitti, että mun osuus illan juoma/ruoka kuluista olisi 100 e ja pyysi mua maksamaan tätä!!! :D "Kun yhdessä kuulemma tehään ni yhdessä maksetaankin". No ilmoitin sit miehelle, että en tuu kun mulla kuitenkin menis mekkoon, kampaukseen ja ehkä jopa meikkiin useemman sadan kulut. Mun mielestä olis kohtuutonta, että joutuisin vielä omat sapuskani maksamaan kun kuitenkin miehen juhlista kyse.

Esim 2. Mies soitteli ja ehdotti jos lähtisi ajelemaan ja tulisi illaksi mun luo. Ehdotti, että kokattaisiin yhessä ja sanoi tuovansa ruokakassin tullessaan. Idea kuulosti kivalta ja toivotin miehen tervetulleeksi :) Kuitenkin taas alko se helvetin kitsastelu " hakisitko sä nyt edes jostain tuoreet leivät kun en viittis kaikkee kuitenkaan alkaa kustantamaan"... Kyse ei mullakaan oo siitä, etten ois voinu hakea, vaan en pysty käsittämään että miks mies ei nyt sit voinu tuoda kaikkia tarvikkeita kerralla?? Vaan aina pitää alottaa se kitsastelu.

Tähän loppuun vielä mainittakoon että, mies ei koskaan oo tarjonnut mulle mitään. Eli kyse ei siis voi olla siitä, että kokisi jo tuhlanneensa muhun tarpeeksi:D Niin joo ja kyllä, seksiäkin on jo saanut :DDD Mietin vain, että haluanko näin pihiä miestä, joka kutsuu daaminsa juhliin, eikä kuienkaan kustanna kuluja, vaan kaikki pitäs mennä omasta OPISKELIJAN pussista.:( kertokaa asiallisia mielipiteitä tästä tilanteesta ihanat av-siskot :)!

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiä ihmistä ei jaksa, ei vaan jaksa sitä sielun pienuutta ja elämän ahtautta.

Jos nyt sataa miestä olen tässä vuosien varrelal treffaillut, niin vain yksi niistä on ollut niin pihi, että on yrittänyt maksattaa kutsumallaan naisella illan kuluja puoliksi tai kokonaan. Siinä suhdelukua, jolla arvioida miesystäväsi tavoiteltavuutta. Ei tuollaiselle paskalle kannata aikaansa (eikä seksiä) uhrata.

Vierailija
62/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju todistaa taas kerran, minkälaisia lompakkoloisia palstan mammat oikeasti ovat.

Ei näy miljonääriaivokirurgeja ikinä näissä ketjuissa, "miehen kuuluu maksaa, ei ole muuten mies eikä mikään"-mammoja tämäkin ketju taas täynnä.

Loisloisloislollotilollotilois.

Eipä kuule yleistetä. Olen keskituloinen juntti-insinööri mutta minäkin tajuan sen verran, etten ehdottaisi vähävaraiselle naiselle jota tapailisin lähtemistä johonkin tapahtumaan johon hänellä ei ole varaa. Jos välttämättä haluaisin hänet sinne mukaan, niin tottakai sitten myös hoitaisin kustannukset. Ei pomokaan mua kysynyt lappiin ryyppyreissulle mukaan ja sitten selostanut, että joo sun osuus tästä matkasta on 2000 euroa. Kyllä se oli ihan päivänselvää, että firman piikkiin koska en itse sinne ollut änkeämässä.

Niin, ja aloittaja itkee halpahallimeikkiensä söhräämisellä naamaansa kun menee treffeille,

eikä voi edes ostaa leipää vaikka mies raahaa kassikaupalla ruokaa muuten?

Olisi kyllä kiva tietää, mitä mies toi. Miten se ruuanlaitto, menikö niin, että nainen teki ruuan, kattoi pöydän, siivosi jäljet ja tiskasi, mies istui sohvalla katsomassa telkkaria?

Mies toi tortillatarpeet:D Ruoka laitettiin kyllä yhessä mut mä teinkin sit kaiken muun. Tiskit yms.. Ehkä parempi et sanon miehelle tän olevan nyt tässä. Keskusteltiin äsken puhelimessa ja hän sano että ei ole halukas kustantamaan jatkossa mun kuluja. Tuntuu että mua arvostetaan naisena kun kiloa paskaa :( t.Ap

Pääseepähän mies ainakin loisijasta eroon. Fiksu mies, kun ei enempää rahojansa sinuun hassannut.

Kuule, kyllä ap on tässä se onnekkaampi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin hyvät palkat julkisella puolella! Onko mies lääkäri vai kuinka nuo tulot voivat olla julkisella mahdolliset? Jos siis tosiaan nettotuloista puhutaan.

Itse tuossa tilanteessa toteaisin, että ei ole varaa eikä kiinnostusta elää sellaista elämää kuin mies haluaa elää. Vielä ei tullut esille, että tapahtuuko suhteessa ap:lle itselleen mieluisia asioita.

En myöskään näe mitään syytä, että olisin toisen ammatillisessa edustustilaisuudessa käyttäen siihen noin suuren osuuden kuukaudessa kulutukseen jäävistä tuloistani. Jos ap:lle jää kuluttamiseen se 400 euroa, niin johan 100 euroa on siitä neljäsosa.

Mikä miehessä alunperin teki sinuun vaikutuksen?

Vierailija
64/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä inhoan kitsaita ihmisiä ja nykyään en tarjoa mitään jos ihminen on sairaan kitsas. Itse olen antelias. Saatika jos se kitsas ei ole edes köyhä. Vähävaraisen kitsauden vielä ymmärrän.

Vierailija
65/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mitä kaikkea mies on nyt Ap:lle maksanut jos kerran sanoo ettei "tämän enempää" halua Ap:n kuluja maksaa?

Vierailija
66/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloitus ei ole provo, niin sitten ap:tä on huijattu. Kenenkään valtion virkamiehen tai vastaavan tulot ei vaihtele kuusta riippuen 3000-6000 euron välillä. Mies voi oikeasti kitkutella pienellä palkalla tai sitten suurin osaa tuloista menee velkojen ja/tai elarien makseluun. En yleensä kannata naisten rajatonta kestitsemistä, mutta esimerkit kuulostavat näin miehen korvaankin aika karuilta. Sanoin että elämäntilanteenne ja näkemyksenne ovat niin erilaisia että ei jatkoon.

Vierailija
67/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mitä kaikkea mies on nyt Ap:lle maksanut jos kerran sanoo ettei "tämän enempää" halua Ap:n kuluja maksaa?

Miksi alapeukku? Kysymys itse on puolueeton.

Vierailija
68/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset sosiaaliset taidot miehellä muuten on? Aika hämmentävää tuollainen, että hän on täysin sokea tuloeroillenne, mutta silti ehdottaa itselleen mieluisia ja jopa hintavia asioita ja odottaa pienituloisen niistä maksavan.

Ap, anna tuon miehen mennä menojaan. Loppusanoiksi voit pokkana sanoa miehelle, että kertoo mille tilille hän haluaa sinun maksavan osuutesi tortillatarvikkeiden hinnasta. Sen jälkeen sitten kohti uusia suuntia!

Vierailija
69/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selvennyksenä vielä; mies ei ole koskaam tarjonnut mulle yhtään mitään:D Ei vaan ole jatkossakaan siihen kuulemma halukas

-Ap

Vierailija
70/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan puolustusvoimien juhlista ja paljon liikkuvalta upseerilta. Päivärahat etc vaikuttaa palkkaukseen.

Puolustusvoimien juhlista pitää itse maksaa pari saturaista?

Vierailija
71/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan puolustusvoimien juhlista ja paljon liikkuvalta upseerilta. Päivärahat etc vaikuttaa palkkaukseen.

Mua jäi myös vaivaamaan, että mistä ammattiin liittyvistä juhlista osallistujat itse maksavat?

Äkkiseltään sanoisin, että mies ei ainakaan itse ole joutunut maksamaan työpaikkansa juhlista mitään.

Toki joskus on ollut omakustanteisia illanviettoja työkavereiden kanssa, mutta niissä taas ei ole mitään aveceja ollut mukana. Ja silloin kustannukset eivät ole nyt ainakaan satasen luokkaa olleet.

Vierailija
72/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua jäi myös vaivaamaan, että mistä ammattiin liittyvistä juhlista osallistujat itse maksavat?

Äkkiseltään sanoisin, että mies ei ainakaan itse ole joutunut maksamaan työpaikkansa juhlista mitään.

Toki joskus on ollut omakustanteisia illanviettoja työkavereiden kanssa, mutta niissä taas ei ole mitään aveceja ollut mukana. Ja silloin kustannukset eivät ole nyt ainakaan satasen luokkaa olleet.

Ehkä mies sitten huijasi ap:ta ja vaati rahaa, vaikka oikeasti hänelle ei tullut mitään kuluja.

Vierailija
73/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis selvennyksenä vielä; mies ei ole koskaam tarjonnut mulle yhtään mitään:D Ei vaan ole jatkossakaan siihen kuulemma halukas

-Ap

Harvoinpa ne mielikuvitusprovomiehet mitään maksaakaan tai vie ulkomaille.

Söhri nyt sitä halpahallimeikkiä huomenna naamaasi ja mene vinkumaan miehiltä ilmaisia juomia baariin  :)

Vierailija
74/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies selvästi tottunut tapailemaan parempituloisia naisia.

Jos olisi, niin ei olisi pitänyt niin isoa melua siitä, että nainenkin maksaa osuutensa.

Vierailija
75/165 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä mies sitten huijasi ap:ta ja vaati rahaa, vaikka oikeasti hänelle ei tullut mitään kuluja.

Niinpä. Voisi olla hyvinkin näin!

Jos tosiaan ei ole provo, niin käytöksensä perusteella mies nimenomaan vaikuttaa persaukiselta ja ennemminkin haluaisi ap:n kustantamaan miehen itsensä ehdottamia menoja.

Ja missä ihmeessä tosiaan valtiolla maksetaan 6000 euron nettopalkkaa?

Vierailija
76/165 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteella ei ole mitään onnistumisen mahdollisuuksia, sillä sairaaloisen pihiyden lisäksi, häneltä puuttuu hyvät käytöstavat ja hienotunteisuus. Unohda koko mies, tulet säästymään paljolta.

Vierailija
77/165 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävä ketju. Ja kamala ajatella kuinka moni olettaa pääsevänsä elätettäväksi. Ja että kehtaa edes ehdottaa että toinen maksaisi matkatkin.

Jokaisella on vastuu omasta elämästään ja omista kuluistaan. Elää sen mukaan minkä lompakko sallii.

Mitähän mieltä ap olisi tilanteesta jossa mies pyytäisi maksamaan miehen lomareissun. Haukkuisi pystyyn miten kehtaa edes pyytää.

Sori naiset, en kestä tuollaisia lompakkoloisia.

Vierailija
78/165 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran kestäneen tapailun jälkeen tiedät kuukausipalkankin, oho. :D

Vinkki "köyhälle opiskelijalle": vaikka olisi kuinka hienit juhlat, kannattaa tehdä kampaus ja meikki itse, eikä elää varojensa yli.

Mutta pihi mies...

Vierailija
79/165 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju todistaa taas kerran, minkälaisia lompakkoloisia palstan mammat oikeasti ovat.

Ei näy miljonääriaivokirurgeja ikinä näissä ketjuissa, "miehen kuuluu maksaa, ei ole muuten mies eikä mikään"-mammoja tämäkin ketju taas täynnä.

Loisloisloislollotilollotilois.

Eipä kuule yleistetä. Olen keskituloinen juntti-insinööri mutta minäkin tajuan sen verran, etten ehdottaisi vähävaraiselle naiselle jota tapailisin lähtemistä johonkin tapahtumaan johon hänellä ei ole varaa. Jos välttämättä haluaisin hänet sinne mukaan, niin tottakai sitten myös hoitaisin kustannukset. Ei pomokaan mua kysynyt lappiin ryyppyreissulle mukaan ja sitten selostanut, että joo sun osuus tästä matkasta on 2000 euroa. Kyllä se oli ihan päivänselvää, että firman piikkiin koska en itse sinne ollut änkeämässä.

Niin, ja aloittaja itkee halpahallimeikkiensä söhräämisellä naamaansa kun menee treffeille,

eikä voi edes ostaa leipää vaikka mies raahaa kassikaupalla ruokaa muuten?

Olisi kyllä kiva tietää, mitä mies toi. Miten se ruuanlaitto, menikö niin, että nainen teki ruuan, kattoi pöydän, siivosi jäljet ja tiskasi, mies istui sohvalla katsomassa telkkaria?

Mies toi tortillatarpeet:D Ruoka laitettiin kyllä yhessä mut mä teinkin sit kaiken muun. Tiskit yms.. Ehkä parempi et sanon miehelle tän olevan nyt tässä. Keskusteltiin äsken puhelimessa ja hän sano että ei ole halukas kustantamaan jatkossa mun kuluja. Tuntuu että mua arvostetaan naisena kun kiloa paskaa :( t.Ap

Pääseepähän mies ainakin loisijasta eroon. Fiksu mies, kun ei enempää rahojansa sinuun hassannut.

En hirveän usein palstaile, mutta aina kun täällä olen niin tuntuu että sinä olet paikalla paasaamassa naisten lompakolla loisimisesta. Käyn tosi epäsäännöllisiin aikoihin, joten ihmettelisin jos olisit jossain töissä koska olet aina täällä. Eli oletko sinä meidän työssäkäyvien veronmaksajien lompakolla loisiva loinen ;)

Vierailija
80/165 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä itse olen menossa kaverin valmistujaisiin aveccina ja maksan kyllä odotetusti oman osuuden juhlien sisäänpääsystä eli 50e. Muuten kyllä piheys ihan perseestä ja tollasta joka euron valittaja miestä jaksaisi katsella itekkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi