Vierailija

Ikää siis 40.

• ylös 2
  • alas 0

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija

Ei ole mielipidettä kun en tunne tarkemmin. Ainoa asia mikä mua asiassa kiinnostaa millainen lapsuus oli? Eikä kysymys ole syyllistävä eikä pilkkaava vaan miksi itseluottamus on heikko. Tai oliko joku muu joka itseluottamuksen rikkoi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole mielipidettä kun en tunne tarkemmin. Ainoa asia mikä mua asiassa kiinnostaa millainen lapsuus oli? Eikä kysymys ole syyllistävä eikä pilkkaava vaan miksi itseluottamus on heikko. Tai oliko joku muu joka itseluottamuksen rikkoi?

Yhdistät siis itseluottamuksen seurustelemattomuuteen?

• ylös 19
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Yhdistät siis itseluottamuksen seurustelemattomuuteen?

No en. Siis ihminenhän voi olla hyvinkin varma mutta ei osaa sitoutua. En mä osaa tähän vastata tai en oikeastaan halua koska en tee mitään analyyseja tuntemattomasta ihmisestä enkä halua. Ehkä hän ei ole vain tavannut sitä oikeaa. Miksi ylipäätään vastaan tälläiseen kun vastaus ei miellytä? :(

Vierailija

Jokainen ihminen on erilainen. Ei voi yleistää. Jos kuitenkin yleistän, tulee mieleen, että ehkä hän ei ole kaikkein ekstroverteimpiä ihmisiä.

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

Kiitoksia kiihkottomista mielipiteistänne. Teen tutkimusta ja tämäkin on arvokasta materiaalia.

Vierailija

Lähtökohtaisesti ei mielipidettä. Riippuu syistä, mitä ajattelisin seurustelemattomuudesta. Teoriassa olisi mahdollista, että ei ole tavannut ketään, on ollut kiireinen uransa kanssa yms. Mutta se on todella epätodennäköistä, joten sosiaalisia ongelmia arvaisin syyksi. Antisosiaalisuutta.

Vierailija

Miettisin, että onkohan hänkin kokenut olevansa yhtä yksinäinen kuin minä? Ja että onko samoista syistä ollut aina sinkku kuin itsekin?

Vierailija

En mitään. Tarkoittaako kysymys sitä, että jos olisin tällaiseen mieheen ihastunut niin jättäisinkö väliin koska ei ole aiemmin seurustellut? En tietenkään, jos olisin ihastunut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti ei mielipidettä. Riippuu syistä, mitä ajattelisin seurustelemattomuudesta. Teoriassa olisi mahdollista, että ei ole tavannut ketään, on ollut kiireinen uransa kanssa yms. Mutta se on todella epätodennäköistä, joten sosiaalisia ongelmia arvaisin syyksi. Antisosiaalisuutta.

Todennäköisemmin kuin esittämäsi miehellä on takana työttömyyttä ja/tai pienituloisuutta. Köyhä/työtön mies jää yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Enkä siis tarkoita että seurustelematon mies olisi toivoton tapaus, mutta haluaisin vastauksen kysymykseen. Mä en nauraisi päin naamaa vaan ehkä kuuntelisin, mutta jos ei pysty avautumaan, niin miten minä muka pystyisin siinä auttamaan?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Enkä siis tarkoita että seurustelematon mies olisi toivoton tapaus, mutta haluaisin vastauksen kysymykseen. Mä en nauraisi päin naamaa vaan ehkä kuuntelisin, mutta jos ei pysty avautumaan, niin miten minä muka pystyisin siinä auttamaan?

En ihan ymmärrä tuota premissiä.

Vierailija

Mies olisi saanut, mutta selvisi puhumalla :) Ei ikisinkkuus ole nykypäivänä enää mikään ihme. Jos ei ole geenilotossa voittanut ja ei ole rahaa laittaa tiettyjä asioita kuntoon, tulee todnäk elämään yksin. Eikä siinä ole mitään hävettävää.

Vierailija

Rick Meed kirjoitti:
Kiireinen mies kun ei kerkeä turhuuksiin.

Niin siis sä olit se joka katsoo kun youtubessa nainen työntään esineitä anaaliin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies olisi saanut, mutta selvisi puhumalla :) Ei ikisinkkuus ole nykypäivänä enää mikään ihme. Jos ei ole geenilotossa voittanut ja ei ole rahaa laittaa tiettyjä asioita kuntoon, tulee todnäk elämään yksin. Eikä siinä ole mitään hävettävää.

Entä jos on voittanut sekä geenilotossa että siinä toisessa lotossa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pyllistämällä miehelle.

Vierailija

äkkiseltään tulee mieleen että kyseessä on homo joka häpeää homouttaan eikä uskalla sen takia seurutella

• ylös 2
  • alas 12

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat