Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avecin kulujen maksaminen juhlissa!!!

pihiin kyllästynyt
28.01.2016 |

Olen tapaillut nyt jonkin aikaa mukavalta vaikuttavaa miestä, mutta mua on nyt alkanu tosissaan häiritsemään tietyt asiat miehen käytöksessä. Ja kaipasin asiallallisia neuvoja teiltä AV kanssasisarilta <3!

Tässä nyt kuitenkin hieman taustatietoja, että pystytte käsittämään tilanteen paremmin. Itse olen opiskelija, joten juurikaan ylmääräistä ei siis löydy. ( 400 e kuussa jää käteen pakollisten menojen jälkeen) Mies valtiolla hyväpalkkaisessa työssä esimiesasemassa (tienaa kuusta riippuen nettona 3000-6000 e). Mies asuu toisessa kaupungissa. Ollaan molemmat alle kolmekymppisiä.

Ensitreffit: Miehen oli tarkoitus viedä mut syömään. Ravintolassa (, joka paljastui siistiksi lähiöpubiksi/ravintolaksi, josta sai myös lounasta n.10 e), selaili hetken ruokalistaa, ja päättikin sitten, että haluaakin vain kahvia. No ei siinä, otettiin vain kahvit. Jäi kyllä vähän harmittamaan kun olin kuitenkin nähnyt vaivaa laittautumiseen.

Esim 1. Mies soitti ja pyysi mukaansa hienoihin juhliin. Juhlissa kuulemmat useita miehen alan "silmää tekeviä", ja komeet kemut olis ollut tiedossa. Noin tuhat vierasta tulossa. Pukeutumiskoodina naisilla iltapuku yms. Suostuin kutsuun ja ehdin jo innostua, kunnes mies ilmoitti, että mun osuus illan juoma/ruoka kuluista olisi 100 e ja pyysi mua maksamaan tätä!!! :D "Kun yhdessä kuulemma tehään ni yhdessä maksetaankin". No ilmoitin sit miehelle, että en tuu kun mulla kuitenkin menis mekkoon, kampaukseen ja ehkä jopa meikkiin useemman sadan kulut. Mun mielestä olis kohtuutonta, että joutuisin vielä omat sapuskani maksamaan kun kuitenkin miehen juhlista kyse.

Esim 2. Mies soitteli ja ehdotti jos lähtisi ajelemaan ja tulisi illaksi mun luo. Ehdotti, että kokattaisiin yhessä ja sanoi tuovansa ruokakassin tullessaan. Idea kuulosti kivalta ja toivotin miehen tervetulleeksi :) Kuitenkin taas alko se helvetin kitsastelu " hakisitko sä nyt edes jostain tuoreet leivät kun en viittis kaikkee kuitenkaan alkaa kustantamaan"... Kyse ei mullakaan oo siitä, etten ois voinu hakea, vaan en pysty käsittämään että miks mies ei nyt sit voinu tuoda kaikkia tarvikkeita kerralla?? Vaan aina pitää alottaa se kitsastelu.

Tähän loppuun vielä mainittakoon että, mies ei koskaan oo tarjonnut mulle mitään. Eli kyse ei siis voi olla siitä, että kokisi jo tuhlanneensa muhun tarpeeksi:D Niin joo ja kyllä, seksiäkin on jo saanut :DDD Mietin vain, että haluanko näin pihiä miestä, joka kutsuu daaminsa juhliin, eikä kuienkaan kustanna kuluja, vaan kaikki pitäs mennä omasta OPISKELIJAN pussista.:( kertokaa asiallisia mielipiteitä tästä tilanteesta ihanat av-siskot :)!

Kommentit (165)

Vierailija
161/165 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihi on yleensä saita kaikessa, en ikinä huolisi miehekseni. Kaks pihiä sopii kyllä hyvin yhteen.

Vähän ohi aiheesta: Tällanen pari löytyy tuttavapiiristä. Piheilevät ihan kaikessa. Kahvipöydässä aina halvinta mahdollista suunnilleen marie-keksiä. Maitoakaan ei kahviin yleensä ole (varmaan liian kallista).

Voitte vaan kuvitella millasta näitten hyväkkäitten kanssa on ollut ne kerrat, kun vahingossa pyydettiin heidät mökille, jossa oli nyyttäri-meininki. Siinä joutu jokanen kaivelee lompakostaan kuitteja että nähtiin että he eivät varmasti olleet maksaneet liikaa. Ja sanomattakin selvää että veivät itse ostamiensa tuotteiden jämät mennessään. Ite yleensä heitän roskikseen mökillä enemmän tai vähemmän viikonlopun lämpimässä olleet leikkeleet,juustot, tuorejuustot, mehut, limut. Nämä veivät mukanaan ja elivät varmaan seuraavan viikon rippeillä. - Tää pari vielä kehu joskus silläkin että ulkomaan matkalta toivat mukanaan paikallisesta marketista ostamansa ruokatuotteet!

Ove ja Anette 😜

Vierailija
162/165 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelijabudjetilla elelevä usein kuvittelee että keskituloinen ui rahassa. Että koska on varaa ostaa vaatteita, vessapaperia ja pesuaineita äyrejä laskematta, voisi siinä samalla sitten harrastaa ylellisyyttä ja tarjota sitä toisillekin.

Olen keskituloinen. En haluaisi hyysätä opiskelijaa, jollei se sattuisi sitten olemaan oma lapseni. Omaa lasta tietty tuen taloudellisesti, vien syömään ja joskus jopa reissuille, joihin tällä ei itsellään ole varaa.

Tosin olisin aika murheissani, mikäli vielä ap:n ikäisenä lapseni olisi näin kurjassa jamassa...

Alle kolmekymppinen opiskelija? Sehän on ihan normaalia, että tuossa iässä opiskellaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/165 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa ihan super super idiootilta!Voi luoja...

Vierailija
164/165 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pyytää avecin,jos ei ole varaa?Menis vaan yksin.Aivan katsee tapaus.Kuten mies itsekkin sanoi,on tärkeä tilaisuus ja avec toimii silloin aina paremmin kuin yksin meneminen.Eihän se avecille mikään biletysilta ole...

Vierailija
165/165 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klippan kirjoitti:

Et halua. Piheys on todella ärsyttävä piirre.

Samoin naisen maksullisuus.

Miten niin? Tälläkin palstalla miehet nimenomaan kehuu, miten hienoa on käydä maksullisissa. Maksullisista naisistahan nämä AV-palstan miehet tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä