Tykkääkö miehet ujoista j a hiljaisista naisista?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Rauhallinen nainen on kultaa.
Paitsi tosielämässä valitetaan kuinka nainen on niin tylsä eikä synny kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai että nainen makaa sängyssä ku lahna
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni on päinvastainen.
Varmaan vois sanoa, että osa tykkää ja osa ei
Minä olen ujo ja hiljainen nainen, mutta olen itse asiassa todella epäluuloinen sellaisia miehiä kohtaan, jotka haluavat nimenomaan ujon ja hiljaisen naisen. Näillä kun näyttää olevan yleensä ajatuksena, että ujoa ja hiljaista naista on helpompi kontrolloida ja kyykyttää.
Ei ..yleensä se ujous on että en uskaltanut lähettää viestiä. No ei se mies mikään meedio ole joka tietää mitä MT ongelmia tänään on päässä.
Miehen kannalta paras on sellainen kunnon justiina, joka vie haluamansa miehen vaikka puoliväkisin kanssaan suhteeseen eikä vastapuolen tarvitse laittaa tikkua ristiin. Miehet tunnetusti ovat aloitekyvyttömiä.
Mulla on hiljainen "kirjastontäti" mutta sängyssä se on kyltymätön peto.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on hiljainen "kirjastontäti" mutta sängyssä se on kyltymätön peto.
Minäkin olen todella kiltin ja viattoman näköinen rillipää, mutta oikeasti tosi tuhma. Harmi että miehet eivät halua ottaa edes selvää minusta. "Oot ihan kiva ja nätti, mutta.."
Vierailija kirjoitti:
Miehen kannalta paras on sellainen kunnon justiina, joka vie haluamansa miehen vaikka puoliväkisin kanssaan suhteeseen eikä vastapuolen tarvitse laittaa tikkua ristiin. Miehet tunnetusti ovat aloitekyvyttömiä.
Hmmm. Mun mies kyllä on aktiivinen ja sloitekykyinen.
Hiljaisuus hyvä, ujous ei niin. Tykkään että nainen on kuin naarastiikeri jolla on kyky suojella jälkikasvuaan. Ei silti tarkoita että pitäisi olla jatkuvasti "räväkkä".
Joo ja teissä herrahidalkoissa ei ole mitään vikaa itseään täynnä olevia kusipäitä.Teillä pitää olla valta ja kunnia hävetkää.
No ainakaan ne jotka tykkää ei tuo sitä tykkäämistään julki mitenkään.
Minä olen ujohko ja aika hiljainen vieraiden ihmisten seurassa. Läheisten seurassa olen ihan tavallinen. Mielestäni on hiukan outoa miettiä, pitävätkö miehet ujoista naisista, sillä eihän tuttuja kukaan ujostele. Jos miehen kanssa tulee läheiseksi, ei nainen silloin miehen seurassa ujo ole. Harva mies taas välittää siitä, onko nainen ujo vieraassa seurassa.
Minä olen ujo ja hiljainen nainen, mutta olen itse asiassa todella epäluuloinen sellaisia miehiä kohtaan, jotka haluavat nimenomaan ujon ja hiljaisen naisen. Näillä kun näyttää olevan yleensä ajatuksena, että ujoa ja hiljaista naista on helpompi kontrolloida ja kyykyttää.
Voi myös helliä ja rakastaa,mitä tekee ylimeikatulla naisella,tatuontia roppa täynnä ja aamulla herää norsunvierestä kun meikki on valunut.
Tykkään. Ujo ja hiljainen naisystäväni paljastui pyllypositiiviseksi tuhmeliiniksi.
On väärin ikinä ajatella että mies jotain ja nainen jotain jos se ei ole biologinen dikotomia. Ujoista ja hiljaisistakaan ei tykkää tietynlaiset tyypit vaan ujo ja hiljaisella on eri syitä olla ujo ja hiljainen ja nämä syyt on pohjimmiltaan mistä pitäisi puhua. Ujo ja hiljainen maalta kaupunkiin muuttaneella on eri dispositio kuin kaupungin ujolla hiljaisella taiteilijalla.
Räväköistä ei tykkää kukaan, ei miehet eikä naiset.
Muuten jokainen tykkää ihan siitä mistä tykkää.