Miettikää että lapsettomat työkaverit voivat rojahtaa vapaasti työpäivän jälkeen sohvalle vaikka koko illaksi
Kun lapsellisilla on kotona uusi työpäivä edessä!
Lapsettomien ei kyllä ikinä pitäisi ainakaan väsymystä valittaa töissä lapsellisten kuullen.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on vain yksi lapsi, joka on jo 15-vuotias. Mikäs sen mukavampaa kuin tulla kotiin ja huomata, että tyttö häärää lieden ääressä poronkäristyksen kimpussa <3
Yritä jaksaa koska onhan sinulla kuitenkin todella rankkaa. Et pääse hetkeksikään sohvalle vaan joudut koko ikäsi raatamaan myös kotona toista päivää. Toista se olisi lapsettoman.
Meillä ei ole lapsia. Toivon että olis, tuskn toteutuu se toive.Mutta herkkävatsainen koira on. Kun viikon ajan joka yö (etenkin nyt kun oli kovat pakkaset) puet salamannopeasti vaatteet päälle, koiralle remmit ja juokset yrittäen olla hiljaa ettei naapurit häiriinny hissittömän talon kakkoskerroksesta pihalle ja toistat sen 3-4 kertaa yössä viikon ajan voit olla melkoisen töttöröö.. rakas isä terminaalivaiheessa syövän takia, miehen työpaikalla yt:t toisensa jälkeen ja tietää että se osuu vielä omallekin kohdalle plus paljon muuta.. ihan oikeastiko ap en saisi olla väsynyt? Tai ainakaan "lapsellisille" en saisi siitä mainita kun heillä kotityöt ja kaikki?
Tiedän vain sen, että vasta lasten jälkeen vallitseva tunne on ollut väsymys. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tiedän vain sen, että vasta lasten jälkeen vallitseva tunne on ollut väsymys. Ap
Ehkä sinulla. Mutta osaatko tai haluatko edes tulla sieltä oman navan ympäriltä ja asettua muiden asemaan ja tajuta että jokainen elää sitä omaa elämäänsä? Se mikä ei väsytä sinua voi jollekulle toiselle olla lähes maailmanloppu.
Oletkos vakoillut mua? Siellähän minä sohvalla makaan alasti miehen kanssa.. netflix & chill..
Lasten varjolla saa olla vuosia kotona, lapsettomat ei sitä saa ilman pitkää työttömyysjaksoa. ;)
Jaa, itse pidän paljon arkivapaita, lapset koulussa. Voin nukkua vaikka koko päivän :D Enkä valita.
3- vuorotyö ja olen yh. Onnellinen sellainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sinulla. Mutta osaatko tai haluatko edes tulla sieltä oman navan ympäriltä ja asettua muiden asemaan ja tajuta että jokainen elää sitä omaa elämäänsä? Se mikä ei väsytä sinua voi jollekulle toiselle olla lähes maailmanloppu.
No joo, oli tässä hieman provoa mukana. Mutta on se fakta, että lapseton saa kotona levätä kun väsyttää, lapsellinen ei saa. Ja lapsettomien yöynia ei ainakaan lasten heräily tuhoa. Tässäkin sitäkin että mulle on kyllä hyvin raskasta myös herätä töihin ja olla siellä 8 tuntia sisällä lepäämättä. Olisi ilman lapsiakin todella nihkeää se. Ap
Kaikkea ei voi saada.Aina kun saa jotain niin jostain joutuu luopumaan.Elämä on valintoja.Enkä minä "lapsellinen" kyllä pitkään nauttisi tulla tyhjään hiljaiseen kotiin (tämä taas ei tarkoita sitä etteikö joku voi nauttia.Olemme erilaisia.) Mutta vaikka lapset vie voimia niin kyllä ne sitten antavatkin sitä.Ei elämässä saisi olla ahne ja aina haluta sitä mitä ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Lasten varjolla saa olla vuosia kotona, lapsettomat ei sitä saa ilman pitkää työttömyysjaksoa. ;)
Eikä saa paitsi jos on säästöjä, tosi rikas mies tai köyhä elämäntapa. Ap
Ei se ihan niin mustavalkoista ole että lapseton saa levätä aina kun haluaa. Ja yöunet voi keskeytyä/olla olemattomat monesta muustakin, traagisestakin, syystä kuin lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Enpähän ole ainakaan niin yksin vanhuksena, kuin lapsettomat.
Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa. Moni lapseton vanhus on tavallaan hyväksynyt kohtalonsa, toisin kuin he jotka odottavat turhaan lapsiaan ja lapsenlapsiaan käymään. Toisaalta lapsettomalla voi olla vielä vanhanakin läheisiä ihmisiä, jotka välittävät. Ei se niin mustavalkoista ole.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen töissä käyvä, lapseton sinkku ja olen kyllä osittain apn kanssa samaa mieltä. On se oikeastaan ihan mukavaa kun voi onnistuneen työpäivän päätteksi käydä esim. salilla tai alkaa sohvalla katseleen sarjoja/elokuvia netistä. Pyykit voi pestä kerran viikossa viikonloppuna ja silloin voi myös kämpän siivota.
Mulla oikeastaan ihan sama ja olen tosi tyytyväinen, mutta ainut haittapuoli on se, että olen hotellissa töissä ja kun hotelli on auki juhannuksena, vappuna, jouluna, uutenavuotena yms. juhlapäivinä niin minä lapseton sinkku olen se kenelle ne v-mäisimmät työvuorot annetaan. Tosin niistä maksetaan aina parempi palkka, joten eihän siinä jos ei toisille raha kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Enpähän ole ainakaan niin yksin vanhuksena, kuin lapsettomat.
Taas yksi harhaluulo. Ei sitä kuule tiedä :) Vanhemmat ovat lapsiaan varten. Lapset ovat lapsenlapsia varten.
Tässä pitää varmaan tuntee huonoa omaatuntoa kun olen koko illan maannut sohvalla. T:neljän äiti
Vierailija kirjoitti:
Kun lapsellisilla on kotona uusi työpäivä edessä!
Lapsettomien ei kyllä ikinä pitäisi ainakaan väsymystä valittaa töissä lapsellisten kuullen.
Erehdyin kerran 6-kymppiselle tk-lääkärinaiselle valittamaan lapsettomana väsymystäni, kun en tahtonut saada nukutuksi öisin. Lääkäri (työkaveri) tokaisi: Hanki lapsi niin tiedät mitä väsymys on. Siinä vaiheessa oltiin yritetty lasta 8 vuotta.
10 vuoden yrityksen jälkeen saatiin lapsi, enkä ilmeisesti edelleenkään tiedä mitä väsymys on, sillä lapsi nukkui yönsä heräämättä heti synnäriltä tultua. Ja nukkuu vieläkin, ikää 12-v.
Meillä on vain yksi lapsi, joka on jo 15-vuotias. Mikäs sen mukavampaa kuin tulla kotiin ja huomata, että tyttö häärää lieden ääressä poronkäristyksen kimpussa <3