Aukoton merkki miehesi alfa-tasosta
Jaksaako hän nostaa sinut maasta suorill käsille ja vaikka kyykkäillä muutaman kerran ylös alas. Ainakin, jos ensimmäisen määritelmän täyttää eikä ole kaljamahaa, on alfa
Kommentit (57)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:43"]
Jaksaako hän nostaa sinut maasta suorill käsille ja vaikka kyykkäillä muutaman kerran ylös alas. Ainakin, jos ensimmäisen määritelmän täyttää eikä ole kaljamahaa, on alfa
[/quote]
Minä jaksan. Vaimoni on 163cm pitkä ja painaa tasan 50kiloa. En ole ällöbodari
Ketä kiinnostaa jotkut ällöttävät alfat? Ja miksi?
Jos on aikaa kirjoitella täällä niin miehesi ei
ole alfa. Alfan naiset ovat nyrkin ja hellan...
sekä munan ja sängyn välissä :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:52"]
[/quote]
"Kun tyytyy tasoon, sitä on vaikee madaltaa"
Väärin. Tärkein alfa-uroksen merkki on terve itsetunto ja sosiaalinen lahjakkuus. Fyysiset ominaisuudetkin merkitsevät, mutta ne tulevat vasta psyykkisten vahvuuksien jälkeen. Ehkä myös luontainen johtamistaito ja voimakas kilpailuvietti kuuluu alfauroksen ominaisuuksiin...
En mä nyt oikeasti luokittele miehiä tai naisia mihinkään kategorioihin, mutta pitipähän vaan vastata.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:02"]
Väärin. Tärkein alfa-uroksen merkki on terve itsetunto ja sosiaalinen lahjakkuus. Fyysiset ominaisuudetkin merkitsevät, mutta ne tulevat vasta psyykkisten vahvuuksien jälkeen. Ehkä myös luontainen johtamistaito ja voimakas kilpailuvietti kuuluu alfauroksen ominaisuuksiin...
En mä nyt oikeasti luokittele miehiä tai naisia mihinkään kategorioihin, mutta pitipähän vaan vastata.
[/quote]
Mä ole eri mieltä, noista henkisitä ominaisuuksista. Alfa on kiltti, hiljainen, rauhallinen "sopeutuja". Ja kilpailuhenki ei kuulu alfan piirteisiin, alfa on vaatimaton. Ja alfaa ei määritä millään tasolla fyysiset ominaisuudet.
Kiinnostuisin alfasta jos minulla olisi häntä.
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:15"]
[/quote]
Kummasti vaan taitaisi Cheek tai Elastinen kelvata aika monelle mammalle. Toisaalta ne kiltit peräkammarinpojat jää yksin.
Että ei kiinnosta alfat nykynaista ei...
Eihän tuo ole kuin merkki pienikokoisesta vaimosta!
Ei ole ikinä kiinnostanut Cheekin tai Elastisen tapaiset. Ilmeisesti jotakuta kiinnostaa?
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:15"]
[/quote]
Kummasti vaan taitaisi Cheek tai Elastinen kelvata aika monelle mammalle. Toisaalta ne kiltit peräkammarinpojat jää yksin.
Että ei kiinnosta alfat nykynaista ei...
[/quote]
Onko Cheek ja Elastinen tällaisia alfauroksia? No sitten olisi varmaan vastattava, että ei kyllä kiinnosta!
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:22"]
Eihän tuo ole kuin merkki pienikokoisesta vaimosta!
[/quote]
Kaiksita "epä-alfimmat" ei pysty nostamaan edes sitä 50-60kg painavaa vaimoa!
Oma tyttö nousisi vaikka tuplana. Viiskytkiloinen malli (tosin katalogi).
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:26"]
Ei ole ikinä kiinnostanut Cheekin tai Elastisen tapaiset. Ilmeisesti jotakuta kiinnostaa?
[/quote]
Oletko käynyt koskaan ko.herrojen keikoilla? Tai seurannut palautetta sosiaalisessa mediassa? Siellä on aika moni mamma hehkuttamassa...
Lopettakaa ennen kuin Laasanen tulee tänne itkemään, kuinka pidätte miehiä objektina...
Kun painoin n. 100kg (kun alettiin seurustella) mies jaksoi nostaa minua, nyt painan 133kg, enkä todellakaan usko että mies jaksaisi enää nostaa, miehen selkä katkeis :)
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 22:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 21:52"]
[/quote]
"Kun tyytyy tasoon, sitä on vaikee madaltaa"
[/quote]
Mikä Cheek-fani täällä kirjoittelee? (toisesa viestissä mainitaan nimeltä)
*suorille