Mies antoi piiskaa -järkyttynyt
Mies sai tietää, että pussasin työkaveriani viikonloppuna. Tuli töistä ja antoi piiskaa!! Lopuks "heitti" makkarin sängylle, käski miettiä kenen kanssa haluan olla ja sulki oven!!
Samaan aikaan itkettää ja naurattaa. Mitä helvettiä!?
Kommentit (192)
Aloittaja ei kuulosta kovinkaan vakaalta. Alkaako nimesi kenties J-kirjaimella ja miehen M-kirjaimella. Kuulostat ihan yhdeltä tutultani, jolla hullu väkivaltainen mies, muttei voi jättää sitä "koska niiiiin ihana".
Ei ole ikinä ollut väkivaltainen. Siks tulikin niin puskista. Eikä ala J:llä 😄Mitä sun J teki?
Paljaalle perseelle vyöllä 🙈 Mä kökötän tääl makkaris edelleen ja sillä alkaa klo 20 sähly..
Saanko kysyä kuinka vanha ap oikein on? Et kovin paljoa ainakaan päälle parikymppiseltä kuulosta. Ukko pihalle, tai lapikasta myös itsellesi kun muita pussailet...
Mun mies ei taas suostu piiskaamaan edes leikisti seksin yhteydessä eikä muulloinkaan, vaikka olen monta kertaa pyytänyt sitä :(
N43
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut väkivaltainen. Siks tulikin niin puskista. Eikä ala J:llä 😄Mitä sun J teki?
Paljaalle perseelle vyöllä 🙈 Mä kökötän tääl makkaris edelleen ja sillä alkaa klo 20 sähly..
No naikaa nyt äkkiä ennen sählyä. Ainakin minulla on täällä muna ihan kovana tätä lukiessa.
Jos tää ny oikeesti on totta, niin sano miehelles, että oikeestaan tykkäsit siitä ja haluat lisää.. ja sit panette oikein kunnolla. Noin pääsette asiasta yli ja ehkä saatte piristystä seksielämään.
Oon 24, mies 30.. Ei tullut sanomaan mitään lähti vaan. Nyt sit harkitsen lähdenkö tällä aikaa. Ollaan asuttu vasta reilu vuosi yhdessä ja just saatu kaikki kivannäköiseksi. Olihan tossa jotain seksuaalista jännitettä, aika paljonkin, mut silti myös ällöttää.
Ei ole tervettä touhua. Mies on selkeästi sairaalloisen mustasukkainen ja todennäköisesti muuttuu vaan entistä vainoharhaisemmaksi. Todennäköisesti myös entistä väkivaltaisemmaksi. Lähde vaikka hotelliin tai kaverin luo yöksi ja mieti rauhassa, että millaista suhdetta oikein haluat ja voitko enää luottaa mieheesi. Mieti myös kuulemiasi juttuja väkivaltaisista puolisoista ja heidän luokseen jääneistä naisista, ja mieti, millaisesta heillä ongelmat lähtivät liikkeelle ja oletko sinä mahdollisesti nyt samanlaisessa tilanteessa.
Nyt teillä ei ole vielä lapsia, joiden puolesta joutuisit pelkäämään, jos jättäisit miehesi, joten päätös lähteä on helpompi nyt kuin tulevaisuudessa.
Mutta mene oikeasti muualle täksi yöksi ja anna teille molemmille miettimisaikaa. Jos miehesi haluaa jotenkin puolustella käytöstään, niin voit toki kuunnella mitä hänellä on sanottavanaan, mutta tee se vasta huomenna yön yli nukuttuasi.
Kaikkea hyvää sinulle :)
Eniten ärsyttää kun oon kertonut tosta työkaverista, ja se on oikeasti varmaan homo. Hengaa aina meidän naisten kanssa eikä olen ikinä seurustellut, painaa varmaan 50kg jne. Mies ei edes oikeasti voi ajatella, että mulla olisi jotain juttua sen kanssa!! Olisin ymmärtänyt tuon jos olisin vaikka pannut jotain. Mun mielestä vaan niin överi reaktio.
No en nyt saanut aikaiseksi lähteä. Me ei riidellä ikinä, niin en edes tiedä mitä sanoisin... Meen ehkä taas makkariin ja esitän nukkuvaa.. Niin kauheeta kun en kehtaa edes kavereille kertoa!
Toinen hakannut sua ja et saa aikaiseksi lähteä? No ehkä ansaitsette toisenne.
Vierailija kirjoitti:
Olisin ymmärtänyt tuon jos olisin vaikka pannut jotain. Mun mielestä vaan niin överi reaktio.
Idiootti!
Jos olisit pannut mies jättäisi sinut, ei siitä olisi paluuta. Nyt hän näytti miten paljon hän välittää suhteestanne.
Vierailija kirjoitti:
Oon 24, mies 30.. Ei tullut sanomaan mitään lähti vaan. Nyt sit harkitsen lähdenkö tällä aikaa. Ollaan asuttu vasta reilu vuosi yhdessä ja just saatu kaikki kivannäköiseksi. Olihan tossa jotain seksuaalista jännitettä, aika paljonkin, mut silti myös ällöttää.
Mieti tuota seksuaalista jännitettä, kutittaako se oikeita paikkoja vai ei.
Itse ollaan uuden naisystävän kanssa aika opettelutilanteessa, se saa todella kiksit piiskaamisesta yms, ja itse taas on ollut sellainen että naista ei todellakaan lyödä missään tilanteessa. Jonkunmoinen poisoppiminen on kyllä ollut melkoisen kynnyksen takana. Oli tupakoinut vaikka olin sanonut että piiskaa tulee oikein kunnolla jos.. ensi viikonlopun jälkeen kun seuraavan kerran nähdään tulee pyrstö olemaan sinikeltainen.
Meillä tämä on nimenomaan sääntöpohjainen, ja kyllä tuo jonkun muun kanssa pussailu olisi erittäin hyvä peruste piiskaukselle ja nainenkin sen kyllä tietää, tavallaan voi itse valita.
Joka tapauksessa kannattaa keskustella asiasta, ja tehdä hommalle jotkut rajaukset. Todella monet naiset tavallaan kuitenkin haluaa ja ristiriita taas tasa-arvon ja sellaisten juttujen välillä on syvä. Mutta lopulta noissa piiskajutuissa se on kuitenkin se piiskattava joka asiasta viime kädessä päättää.
Pyydät anteeksi törkeää käytöstäsi, ja lupaat ettei toistu. Näin saat tilanteen korjattua parhaiten.
Pahoinpitely. Oma asiasi haluatko jatkaa pahoinpitelijän kanssa. Väkivalta yleensä voimistuu, kun "hyväksyt" asian eli et lähde vetämään.