Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narautin pettäjän vaimolleen

Vierailija
25.01.2016 |

Onko joku muu tehnyt joskus niin, että on paljastanut pettäjän puolisollensa?

Olin sinkku, ja etsin netistä fwb-tyyppistä seuraa. Tapasin miehen, joka profiilisssaan kertoi olevansa vapaa. Hän oli hyvännäköinen ja ihan fiksunkin oloinen. Harrastettiin seksiä, sovittiin tapaavamme uusiksi. Tavattiinkin useampi kerta, mutta miehellä oli kovasti aina kiire. Sitten alkoi tulla tapaamisten perumisia ties millä tekosyillä. Laskin nopeasti 1+1, ja kokeilin tekstiviestillä kepillä jäätä, jossa ilmaisin että tiedän kyllä että hän on varattu. Mies myönsi tämän. Meni aikaa joitakin kuukausia, ja uteliaisuuteni heräsi. Halusin kuulla koko tarinan, joten laitoin hänelle viestiä, jossa kysyin josko voisimme tavata.

Hän kertoi tosiaan olevansa parisuhteessa/naimisissa ja sanoi eroamisen olevan hankalaa koska yhteinen talo yms. Olisi kovasti halunnut seksiä, mutta sanoin olevani selibaatissa. Kyseenalaistin yhä miehen tarinaa, jotenkin vain en uskonut häntä. Päätin siis ottaa selvää mikä tämä mies oli. Miehellä oli edelleen profiili eräällä sivustolla. Hankin kaksi valenimelle tekaistua sähköpostiosoitetta, joista viestittelin hänelle. Tein itsestäni viehättävän sairaanhoitajan, toisessa profiilissa taas olin opiskelijaneito, joka harrasti tanssia. Mies viestitteli innoissaan takaisin.

Lopulta sairaanhoitaja-nainen sopi treffit hänen kanssaan, joten hankin myös prepaid-liittymän, josta viestittelin hänelle ennen treffejä. Kun oli treffien aika, menin sopimamme kohtaamispaikan lähistölle "passiin". Kun mies meni ravintolaan sisään, lähetin viestin hoitsu-numerosta, jossa pahoittelin etten päässytkään paikalle töissä tulleen hätätilanteen takia. Pian mies lähtikin pois ravintolasta, ja lähdin seuraamaan häntä hyvän matkan päässä. Hän meni erääseen toimistorakennukseen, jonka osoitteen painoin mieleen. Kotona alkoi googlaus. Selvisi, että mies oli valehdellut nimensä ja asuinpaikkansa. Lisäksi mies oli naimisissa ja hänellä oli pieni lapsi. Surullisinta koko kuviossa oli se, että hän oli mennyt naimisiin ja nainen tullut raskaaksi paria kuukautta ennen kuin minä hänet tapasin.

Sain selville naisen nimen ja numeron. Soitin hänelle ja kerroin koko tarinan. Nainen oli äänestä päätellen ymmärrettävästi shokissa. Halusi tietenkin kuulla miten päättelen hänen miehensä olevan petturi. Kun kerroin aikoja, yksityiskohtia jne, niin palaset loksahtivat hänellä paikoilleen. Kiitti puhelusta.

Tämä on todellakin tositarina, jos joku tätä epäilee. Tiedän että moni tuomitsee tällaisen, mutta kyllä minä haluaisin tietää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa jos mieheni eläisi tuollaista kaksoiselämää. Enkä ollut varmastikaan ainoa nainen jonka kanssa hän petti vaimoaan.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies meni toimistorakennukseen....." Miten ihmeessä sait sen perusteella googlattua pettäjän oikean henkilöllisyyden?"

Tämän minäkin haluan tietää.

Vierailija
62/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksin kaltaisiasi ihmisiä yli kaiken. Olisit kantanut oman pettymyksesi aiheuttamatta tuskaa täysin syyttömälle ulkopuoliselle. Mitä oikein kuvittelit? Että mies, joka etsii netistä seksiseuraa, on uskollinen fwb-kumppani?

Olen kerran elämässäni tapaillut seksin merkeissä naimisissa olevaa miestä tietämättä hänen avioliitostaan. Se oli ennen kännyköiden aikaa (somesta puhumattakaan), joten hän onnistui pitämään minut tietämättömänä useita kuukausia. Kun varmistuin siitä, että hänellä on vaimo ja vastasyntynyt lapsi (eli hän oli ollut kanssani kun vaimo oli raskaana) lopetin suhteemme eikä olisi tullut pieneen mieleenikään kertoa tapahtuneesta hänen vaimolleen.

Jos olisit itse tuo vaimo, olisitko halunnut tietää vai elää valheessa?

Itse en ainakaan soisi paihmmalle vihamiehellekään sellaista kohtaloa, että joutuisi elämään vuodesta toiseen tietämättään petettynä, luottaen toiseen. Siinä putoaa kaikelta pohja ja moni masentuu ja katkeroituu eikä koskaan toivu täysin, jos on vuosia elämästään joutunut tietämättään rakkaan ihmisen pettämäksi. Se on todella traumaattinen kokemus. Eikö olisi oikein vaimoa kohtaan, että hän tietäisi, miten häntä kohdellaan, ja pääsisi halutessaan rakentamaan itselleen uutta elämää mahdollisesti ilman petturia. 

Entä sen pettäjän tunteet. Hänellä ei sellaisiin oikeutta ole, kun teki syntiä? Hän on voinut menetää koko elämänsä hallinnan, olla masentunut, katkeroitunut ja joutunut popsimaan psyykelääkkeitä olleessan alistettu parisuhteessa, kärsinyt parisuhde väkivallasta jne. Se on voi olla ihan vaan epätoivoinen ratkaisu päästä irti suhteesta, kun ei ole muuhun enää kyennyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni jäisi kiinni pettämisestä, niin ensimmäiseksi rientäisin testauttamaan kaikki taudit ja ottaisin ne uusiksi kolmen kuukauden kuluttua. 

Tapailin joskus miestä, joka kertoi auliisti kuinka tyttöystävä oli jäänyt pettämisestä kiinni suhteen loppupuolella. Siis kuka tahansa oli päässyt polkemaan sitä naista joka oli vain keksinyt pyytää. Silti miehelle ei ollut tullut mitenkään mieleen mennä testauttamaan itseään koska hän oli suhteen alussa käynyt yhdessä testeissä tämän kultakimpaleensa kanssa. Kumma kyllä, pari tuliaista löytyi kun sain miehen patisteltua lääkäriin lopulta ja sen jälkeen heivasin ukon samalla, koska en siedä tuollaista tyhmyyttä. 

Vierailija
64/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Halveksin kaltaisiasi ihmisiä yli kaiken. Olisit kantanut oman pettymyksesi aiheuttamatta tuskaa täysin syyttömälle ulkopuoliselle. Mitä oikein kuvittelit? Että mies, joka etsii netistä seksiseuraa, on uskollinen fwb-kumppani?

Olen kerran elämässäni tapaillut seksin merkeissä naimisissa olevaa miestä tietämättä hänen avioliitostaan. Se oli ennen kännyköiden aikaa (somesta puhumattakaan), joten hän onnistui pitämään minut tietämättömänä useita kuukausia. Kun varmistuin siitä, että hänellä on vaimo ja vastasyntynyt lapsi (eli hän oli ollut kanssani kun vaimo oli raskaana) lopetin suhteemme eikä olisi tullut pieneen mieleenikään kertoa tapahtuneesta hänen vaimolleen.

Itse en ainakaan soisi paihmmalle vihamiehellekään sellaista kohtaloa, että joutuisi elämään vuodesta toiseen tietämättään petettynä, luottaen toiseen. Siinä putoaa kaikelta pohja ja moni masentuu ja katkeroituu eikä koskaan toivu täysin, jos on vuosia elämästään joutunut tietämättään rakkaan ihmisen pettämäksi. Se on todella traumaattinen kokemus. Eikö olisi oikein vaimoa kohtaan, että hän tietäisi, miten häntä kohdellaan, ja pääsisi halutessaan rakentamaan itselleen uutta elämää mahdollisesti ilman petturia. 

Entä sen pettäjän tunteet. Hänellä ei sellaisiin oikeutta ole, kun teki syntiä? Hän on voinut menetää koko elämänsä hallinnan, olla masentunut, katkeroitunut ja joutunut popsimaan psyykelääkkeitä olleessan alistettu parisuhteessa, kärsinyt parisuhde väkivallasta jne. Se on voi olla ihan vaan epätoivoinen ratkaisu päästä irti suhteesta, kun ei ole muuhun enää kyennyt. 

Jos hän epätoivoisesti yritti irtautua suhteesta, on vain palvelus hänelle kertoa vaimolle pettämisestä. Mikään noista muista syistä ei oikeuta pettämistä, naurettavaa että joku yrittää edes keksiä tällaisia lapsellisia selityksiä. Suhteesta pääsee aina irti, kenenkään kanssa ei ole pakko olla. Ja aina on mahdollista pyytää avointa suhdetta.

Vierailija
65/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka puolustavat sitä, ettei puolisolle saa kertoa pettämisestä= ovat itse potentiaalisia pettäjiä. Tilaisuus tekee varkaan jne. Tämä aloitus on todenäköisesti trolli, mutta yllättävän monen mielestä on silti ok olla kertomasta petturi puolisosta.... mielenkiintoista.

Vierailija
66/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle soittelisi joku mieheni hoito, nauraisin aikani ja jatkaisin elämääni. Luulisi raukka tekevänsä suurenkin paljastuksen ja päivän hyvän työn :)

Kynnysmatto-defenssi

Naisellahan ei voi olla sitä omaa hoitoa siinä missä miehelläkin. Hän on vain miehen kynnysmatto, joka elää vain sen miehen kautta.

Tervetuloa vuoteen 2016, jossa suhteet on mitä monimuotoisempia! 

Vierailija
67/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi jotku paheksuvat pettämisestä kertomista sen vuoksi, että itse eivät haluaisi tietää. Siis jos asenne on se, että jos puoliso pettää niin minä ignooraan sen, painan pääni puskaan ja teeskentelen ettei koko pettämisasiaa ole, haluan elää omassa pikku kuplassani ja kuvitella että minulla on 50-lukulainen ydinperheonni vaikka aikuisten oikeasti tiedänkin ettei se nyt ihan niin ole, niin eikös sen voi tehdä ihan yhtä lailla sanoi joku eukko että mies pettää tai ei. Jos reagointi- ja asioiden käsittelytapa on omassa meilikuvassaan sitkeästi roikkuminen, kieltäminen ja epämiellyttävien asioiden syrjäänpainaminen ja on sitä mieltä, että todella haluaa elää elämänsä noin, niin antaa mennä vaan. Jos joku sanoo että sun miehes pettää sua, niin sanoo vaan että aha ja työntää ajatuksen pois mielestään. Tai laittaa itsensä ajattelemaan että tuo eukko on vaan mustasukkainen upeasta parisuhteestani ja tätä kautta itseasiassa kokee ylemmyydentuntoa ja ylpeyttä.

Vierailija
68/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos hän epätoivoisesti yritti irtautua suhteesta, on vain palvelus hänelle kertoa vaimolle pettämisestä. Mikään noista muista syistä ei oikeuta pettämistä, naurettavaa että joku yrittää edes keksiä tällaisia lapsellisia selityksiä. Suhteesta pääsee aina irti, kenenkään kanssa ei ole pakko olla. Ja aina on mahdollista pyytää avointa suhdetta.

Suloista<3

Suht normaalin lapsuuden ja aikuisuudenkin eläneenä sitä voi olla vaikea käsittää mitä se on kun sen oman elämänsä hallinnan menettää. Elämässä ei vaan aina voi tehdä tismalleen oikein niin kuin siinä pyhässä raamatussa sanotaan. Epätoivoisena sitä tekee epätoivoisia tekoja, mutta sitähän ei pitä ymmärtää, kun toinen on PETTÄNYT siis PETTÄNYT! Mitä sillä väliä kun on jatkuvalla kurilla alistettu ja itsetunnosta ei tietoakaan, kun kerran PETTÄNYT!

Vierailija
69/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis mutta kun tässä nyt puhutaan pettämisestä ja nimenomaan seksistä, taudeista jne.

Eikö teidän mielestä mikään muu ole pettämistä? Jos on tunteita jotain toista kohtaan ja tuo toinen vastaa tunteisiin.

Vaikka mitään fyysistä ei tapahdu, silti ollaan ns.rakastuneita. Sitä kyllä pitäisin pahempana kuin satunnaista panemista.

Itselle ei tulisi mieleenkään pettää mutta en myöskään ole immuuni vetovoimalle kuten ei miehenikään, kuten ei varmaan monikaan meistä. Enkä haluaisi tietää jos mies kävisi kerran tuikkaamassa jotain muijaa. Miten voi mielen pahoittaa jos ei tiedä tapahtuneesta?

Vierailija
70/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka puolustavat sitä, ettei puolisolle saa kertoa pettämisestä= ovat itse potentiaalisia pettäjiä. Tilaisuus tekee varkaan jne. Tämä aloitus on todenäköisesti trolli, mutta yllättävän monen mielestä on silti ok olla kertomasta petturi puolisosta.... mielenkiintoista.

Mikään ei vaan anna kenellekään oikeutta jeesustella ja kertoa miten toisten tulee elää. Kuka tahansa voi pettää, jopa sinä vaikka huonosti piilotetulla itsekorostuksellasi koitat jotain muuta väittää. Pettäminen voi tulla sille pettäjällekin yllätyksenä. Pettämisellä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa, se voi olla  henkistäkin.

Vierailija
71/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle soittelisi joku mieheni hoito, nauraisin aikani ja jatkaisin elämääni. Luulisi raukka tekevänsä suurenkin paljastuksen ja päivän hyvän työn :)

Kynnysmatto-defenssi

Naisellahan ei voi olla sitä omaa hoitoa siinä missä miehelläkin. Hän on vain miehen kynnysmatto, joka elää vain sen miehen kautta.

Tervetuloa vuoteen 2016, jossa suhteet on mitä monimuotoisempia! 

Jos he eläisivät aidon tasa-arvoisessa avoimessa suhteessa, joka on kaikille ok, ei tuo kirjoittaja suhtautuisi tuohon miehensä hoitoon noin alemmuudentuntoisesti ja vähätellen: "Nauraisin aikani sille pikkuraukalle" , Kyllä se totuus todellinen katkeruus tuosta viestistä paistaa. :)

Vierailija
72/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suloista<3

Suht normaalin lapsuuden ja aikuisuudenkin eläneenä sitä voi olla vaikea käsittää mitä se on kun sen oman elämänsä hallinnan menettää. Elämässä ei vaan aina voi tehdä tismalleen oikein niin kuin siinä pyhässä raamatussa sanotaan. Epätoivoisena sitä tekee epätoivoisia tekoja, mutta sitähän ei pitä ymmärtää, kun toinen on PETTÄNYT siis PETTÄNYT! Mitä sillä väliä kun on jatkuvalla kurilla alistettu ja itsetunnosta ei tietoakaan, kun kerran PETTÄNYT!

Sun on aivan turha etsiä lapsuudestasi oikeutusta pettämisellesi. 

Sieltä sitä et saa. Etkä todellakaan ole ainoa, jolla on vaikea lapsuus, monella muullakin on. 

Jos on henkisiä ongelmia, niistä keskustellaan mielellään puolison ja myös ammattiauttajan kanssa. Ja otetaan ero, Harvemmin pettäminen on "epätoivoinen teko", yleensä se vaatii melkoista suunnitelmallisuutta ja tapahtuu täysin tietoisesti.

Vierailija
73/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asetuiko kertaa tuon lapsen asemaan, joka kokee eron järkyttävimmän seurauksen?

Jos pettämisen tekee hienovaraisesti niin mitä se on toiselta pois?

Miksi tarvitsee pettää? Eroaisi ensin ja juoksisi vieraissa sitten. Tai kertoisi kumppanilleen aikovansa mennä vieraisiin, sittenhän se ei olisi pettämistä. Toisella osapuolella olisi vapaus joko jäädä tai lähteä suhteesta. Ja sen lapsen elämän "järkyttävän seurauksen" on aiheuttanut petturi itse.

Mun mies kertoi mulle aikovansa mennä vieraisiin, jossei meidän suhteeseen tule lisää seksiä. En ottanut uhkausta tosissaan, ennekuin sain tietää sivusuhteesta. Kyllä se minun mielestäni oli silti pettämistä.

Vierailija
74/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei vaan anna kenellekään oikeutta jeesustella ja kertoa miten toisten tulee elää. Kuka tahansa voi pettää, jopa sinä vaikka huonosti piilotetulla itsekorostuksellasi koitat jotain muuta väittää. Pettäminen voi tulla sille pettäjällekin yllätyksenä. Pettämisellä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa, se voi olla  henkistäkin.

Mistä jeesustelusta puhut? Se, että petetylle kerrotaan puolison pettämisestä, ei ole kyllä mitenkään jeesustelua. Päinvastoin, minun silmissäni se on aitoa lähimmäisenrakkauta. Paljon helpompaa olisi olla kertomatta, ja moni tekeekin niin että jättää kertomatta. Ja kuka tahansa todellakaan ei petä, kyllä ne ovat samat henkilöt jotka yleensä pettävät uudelleen ja uudelleen.

Henkistä pettämistä? Nyt menee kyllä puurot ja vellit sekaisin. Eikö tässä ketjussa juuri ole ollut todella monta kirjoitusta siitä, että fantasioita saa olla, kunhan niitä ei käytännössä toteuta. Seksifantasiat eivät ole pettämistä, eikä ihmisillä yleensä ole edes halua niitä toteuttaa käytännössä.  

Vierailija
75/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

. Pettäminen voi tulla sille pettäjällekin yllätyksenä.

Yllätyksenä, että on tullut petettyä kumppaniaan? Hm.

Vierailija
76/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies meni toimistorakennukseen....." Miten ihmeessä sait sen perusteella googlattua pettäjän oikean henkilöllisyyden?

Tyylin "Nokia + black haired man + cheater..."

Tuskin oli sentään Nokia. Eipä tuo vaikeaa ole, jos vain osaa.. ;)

Helposti saa selville. Kirjoitin ovenpielessä olevasta listasta ylös yritysten nimen ja varmuuden vuoksi googlasin vielä osoitteen. Mukana oli vähän tuuria, sillä kyseisen yrityksen sivuilla oli henkilökunnan esittely naamoineen.

-ap

Vierailija
77/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää jotka ei halua kuulla puolisonsa harharetkistä yleensä jo aavistelevatkin sen toisen pettävän ainakin sillon tällöin, eivätkä halua kohdata sitä totuutta. He haluavat elää mukavassa pilvilinnassa, jossa reaalimaailman äänet hukutetaan pumpuliin. Ja näin oman elämän kulissi ei romahda!

Vierailija
78/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEI AP!

Et ole varmaan toteuttanut suunnitelmasi yksin? Kuulostaa aika tutulta tarinalta ;)

Vierailija
79/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mies meni toimistorakennukseen....." Miten ihmeessä sait sen perusteella googlattua pettäjän oikean henkilöllisyyden?"

Tämän minäkin haluan tietää.

Toimistorakennuksissa yleensä on mainittu firman nimi. Firmoilla yleensä on nettisivut. Firmojen nettisivuilla on yleensä lista henkilöstön yhteystiedoista, joskus jopa ihan pärstäkuvien kera.

Vierailija
80/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää jotka ei halua kuulla puolisonsa harharetkistä yleensä jo aavistelevatkin sen toisen pettävän ainakin sillon tällöin, eivätkä halua kohdata sitä totuutta. He haluavat elää mukavassa pilvilinnassa,jossa reaalimaailman äänet hukutetaan pumpuliin. Ja näin oman elämän kulissi ei romahda!

Ööö.. Ei ole kulissien romahtamisesta tai reaalimaailmasta kiinni.. Minäkin "petän" puolisoani ja puolisonikin todennäköisesti "pettää" minua. Ei haittaa, sillä näin olemme sopineet jo suhteen alussa, kuitenkin sillä ehdolla, että toisillemme emme hairahduksista kerro. Mutta onneksi tiedän, että mieheni osaa pitää sivusuhteensa salassa ja on epätodennäköistä, että joku minulle tällaisen puhelun soittaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän