Narautin pettäjän vaimolleen
Onko joku muu tehnyt joskus niin, että on paljastanut pettäjän puolisollensa?
Olin sinkku, ja etsin netistä fwb-tyyppistä seuraa. Tapasin miehen, joka profiilisssaan kertoi olevansa vapaa. Hän oli hyvännäköinen ja ihan fiksunkin oloinen. Harrastettiin seksiä, sovittiin tapaavamme uusiksi. Tavattiinkin useampi kerta, mutta miehellä oli kovasti aina kiire. Sitten alkoi tulla tapaamisten perumisia ties millä tekosyillä. Laskin nopeasti 1+1, ja kokeilin tekstiviestillä kepillä jäätä, jossa ilmaisin että tiedän kyllä että hän on varattu. Mies myönsi tämän. Meni aikaa joitakin kuukausia, ja uteliaisuuteni heräsi. Halusin kuulla koko tarinan, joten laitoin hänelle viestiä, jossa kysyin josko voisimme tavata.
Hän kertoi tosiaan olevansa parisuhteessa/naimisissa ja sanoi eroamisen olevan hankalaa koska yhteinen talo yms. Olisi kovasti halunnut seksiä, mutta sanoin olevani selibaatissa. Kyseenalaistin yhä miehen tarinaa, jotenkin vain en uskonut häntä. Päätin siis ottaa selvää mikä tämä mies oli. Miehellä oli edelleen profiili eräällä sivustolla. Hankin kaksi valenimelle tekaistua sähköpostiosoitetta, joista viestittelin hänelle. Tein itsestäni viehättävän sairaanhoitajan, toisessa profiilissa taas olin opiskelijaneito, joka harrasti tanssia. Mies viestitteli innoissaan takaisin.
Lopulta sairaanhoitaja-nainen sopi treffit hänen kanssaan, joten hankin myös prepaid-liittymän, josta viestittelin hänelle ennen treffejä. Kun oli treffien aika, menin sopimamme kohtaamispaikan lähistölle "passiin". Kun mies meni ravintolaan sisään, lähetin viestin hoitsu-numerosta, jossa pahoittelin etten päässytkään paikalle töissä tulleen hätätilanteen takia. Pian mies lähtikin pois ravintolasta, ja lähdin seuraamaan häntä hyvän matkan päässä. Hän meni erääseen toimistorakennukseen, jonka osoitteen painoin mieleen. Kotona alkoi googlaus. Selvisi, että mies oli valehdellut nimensä ja asuinpaikkansa. Lisäksi mies oli naimisissa ja hänellä oli pieni lapsi. Surullisinta koko kuviossa oli se, että hän oli mennyt naimisiin ja nainen tullut raskaaksi paria kuukautta ennen kuin minä hänet tapasin.
Sain selville naisen nimen ja numeron. Soitin hänelle ja kerroin koko tarinan. Nainen oli äänestä päätellen ymmärrettävästi shokissa. Halusi tietenkin kuulla miten päättelen hänen miehensä olevan petturi. Kun kerroin aikoja, yksityiskohtia jne, niin palaset loksahtivat hänellä paikoilleen. Kiitti puhelusta.
Tämä on todellakin tositarina, jos joku tätä epäilee. Tiedän että moni tuomitsee tällaisen, mutta kyllä minä haluaisin tietää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa jos mieheni eläisi tuollaista kaksoiselämää. Enkä ollut varmastikaan ainoa nainen jonka kanssa hän petti vaimoaan.
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka ei halua kuulla puolisonsa harharetkistä yleensä jo aavistelevatkin sen toisen pettävän ainakin sillon tällöin, eivätkä halua kohdata sitä totuutta. He haluavat elää mukavassa pilvilinnassa,jossa reaalimaailman äänet hukutetaan pumpuliin. Ja näin oman elämän kulissi ei romahda!
Ööö.. Ei ole kulissien romahtamisesta tai reaalimaailmasta kiinni.. Minäkin "petän" puolisoani ja puolisonikin todennäköisesti "pettää" minua. Ei haittaa, sillä näin olemme sopineet jo suhteen alussa, kuitenkin sillä ehdolla, että toisillemme emme hairahduksista kerro. Mutta onneksi tiedän, että mieheni osaa pitää sivusuhteensa salassa ja on epätodennäköistä, että joku minulle tällaisen puhelun soittaisi.
Tuo ei ole pettämistä, teillä on avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit näin jälkeenpäin, jos tuo vaimo olisi kertonut sinulle, että kyllä hän tietää miehensä puuhat muttei voi lähteä lapsensa kanssa, koska mies on erittäin väkivaltainen? Tai jos tuo vaimo olisi purskahtanut itkuun ja sanonut, että hän ei ikinä olisi uskonut tätä, ja nyt joutuu katolisuutensa vuoksi elämään loppuelämänsä avioliitossa tuon miehen kanssa? Tai jos vaimo olisi ottanut auton ja lapset ja ajanut bussin keulaan?
Olisiko vielä hyvä mieli käräyttämisestä ja oikeutuksenasi se, että kyllä sinä itse haluaisit tietää?
Uskon, että meistä jokainen on kuitenkin mielummin yksin onneton kuin jonkun kanssa onneton.
-ap
Ja tässä on vielä se että toisesta helposti vaistoaa, että jotain outoa on , mutta ellei ole mitään konkreettista eikä pidä tapanaan tutkia kännyköitä tms, niin saattaa pitkäänkin elää pienessä ihmetyksessä.
Ehkä kysyykin mutta toinen vakuuttaa ettei ole mitään ja hermostuukin kyselyistä. Niistä voi hermostua silloinkin kun on todellakin syytön.
Toinen jakaa itseään muualle, onhan se todella väärin jos sellaisesta ei ole sovittu. Oikein saada tietää ehdottomasti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ajattelisit näin jälkeenpäin, jos tuo vaimo olisi kertonut sinulle, että kyllä hän tietää miehensä puuhat muttei voi lähteä lapsensa kanssa, koska mies on erittäin väkivaltainen? Tai jos tuo vaimo olisi purskahtanut itkuun ja sanonut, että hän ei ikinä olisi uskonut tätä, ja nyt joutuu katolisuutensa vuoksi elämään loppuelämänsä avioliitossa tuon miehen kanssa? Tai jos vaimo olisi ottanut auton ja lapset ja ajanut bussin keulaan?
Olisiko vielä hyvä mieli käräyttämisestä ja oikeutuksenasi se, että kyllä sinä itse haluaisit tietää?
Älä jaksa. Pettäminen on aina sen PETTÄJÄN vika. Ja jos vaimo ajaa lapsineen bussia kohti, niin vaimo itse on siihen 100 % syyllinen.
No, toivotaan sitten, että sinä istut siinä bussin etupenkillä ilman turvavyötä. Hekumoi se viimeinen sekunnin sadasosa sillä, että kostosi onnistui ja ukkomies joutui kärsimään sitä, että erehtyi sinun sänkyysi.
Taidettiin saada ihka oikea petturi linjoille. Se, joka tässä on syyllinen, on nimenomaan pettävä mies. Se on asia, jota et mitenkään pysty kieltämään. Jos jollekin tässä kuuluisi rangaistus, se olisi petturi, ei ap.
Toivon todellakin, että vastaavassa tilanteessa joku tulisi kertomaan minulle. Elämä ei ole niin pitkä, että sitä kannattaisi käyttää valheessa elämiseen.
Tiesin, että joku tulee kitisemään siitä, että minähän se petturi olenkin - ei ole mitään uutta, aina teitä näihin ketjuihin riittää.
Minä en ole koskaan pettänyt ketään. En myöskään ole luonteeltani kostonhimoinen ja itsekeskeinen. Olen saanut osani ukkomiesten lähestymisyrityksistä, mutta ei ole käynyt mielessänikään lähteä sorkkimaan tuntemattomien ihmisten tuntematonta yksityiselämää.
Jos haluatte kostaa jollekulle hänen syrjähyppynsä tai hankkia hyvitystä loukatulle mielellenne, valitkaa sentään kohteenne järjellä. Uhkailkaa sitä miestä älkääkä kiusatko hänen puolisoaan. Kertokaa miehelle, että nyt hänellä on tilaisuus parantaa tapansa kertalaakista ja että jos saatte vihiä siitä, että vieraissa juokseminen jatkuu, menette sitten ilmoittamaan hänen vaimolleen. Peniksensä perässä juoksennellut mies saattaa säikähtää ja ainakin yrittää parantaa tapansa. Mahdollisuus on annettava.
Jos tilanne on se, että ette uskalla sanoa tuota miehelle kasvotusten, lähettäkää sitten vaikka viesti prepaid-liittymästä ja kirjoittakaa nimimerkiksenne "valveutunut naapuri", niin ette joudu vastuuseen omista teoistanne. Tässähän ei tietenkään saa sitä ihanaa vallantunnetta ja vahingoniloa kuin perheriidan aiheuttamisella saisi, mutta ainakaan syyttömät eivät joudu ensimmäisen hyökkäyksen kohteeksi.
Ja miinustelijat sitten voivat ystävällisesti kertoa, miksi tällainen toiminta ei heidän mielestään käy.
No, miksei tule sanallisia vasta-argumentteja näkemykselleni siitä, että oikea - ja tehokkain - osoite puhuttelulle, varoitukselle tai uhkailulle on itse pettäjä eikä hänen puolisonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te joille miehen pettäminen on ok, ettekä halua tietää, niin tajuatteko, että tuollaisessa suhteessa, jossa pökitään ketä halutaan, on todella suuri riski joutua kuulemaan siitä ulkopuolisilta. Jos homma on teille ok, niin miksi haittaa siitä kuulla? Sanotte vaan, että ok, meillä tosiaan on nämä parisuhdeasiat kunnossa, kiitos hei!
Miksi haluat tahallaan ymmärtää väärin? Jos kirjoitan, että se mitä ei tiedä, ei voi loukata, en tarkoita että pettäminen on ok. Tarkoitan, että jos toinen jossain tilanteessa pettää enkä koskaan tule siitä tietoiseksi, niin enhän minä siitä silloin mitenkään kärsi. Jos kuulen ulkopuolisilta, tilanne muuttuu. Jos joku ensin itse harrastaa seksiä mieheni kanssa ja sitten kokee vielä tarvetta tulla kertomaan siitä, niin hänen motiivinsa on kyllä ihan muu kuin minun tai parisuhteeni hyvinvointi.
Ei vaan miehesi motiivi on silloin jokin muu kuin parisuhteen hyvinvointi
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös ollut yhteydessä pettäjän vaimoon. Ei kaduttanut. Tosin hölmöltä tuntui siinä vaiheessa, kun nainen ei uskonut, vaan halusi melkein viimeiseen asti uskoa miestään.
Mutta sehän ei ollut enää sinun ongelmasi. Ensi reaktio voi olla juuri tuo.
Mutta kyllä tuo nainen on aivan eri silmällä jatkossa miehensä menoja katsellut ja laskenut 1+1 asioita yhteen.
Ja jos kuuluu niihin jotka pohjimmiltaan tietävät mutta leikkivät tietämätöntä, niin sehän on sitten näiden ihmisten oma valinta.
Muutenkin kun sanotaan että miksi puuttua toisten asioihin, niin ei se minusta ole vielä puuttumista että kertoo faktoja. Sen jälkeen ihmiset tekevät tiedoilla mitä itse haluavat, siihen ei pidäkään puuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen myös ollut yhteydessä pettäjän vaimoon. Ei kaduttanut. Tosin hölmöltä tuntui siinä vaiheessa, kun nainen ei uskonut, vaan halusi melkein viimeiseen asti uskoa miestään.
Mutta sehän ei ollut enää sinun ongelmasi. Ensi reaktio voi olla juuri tuo.
Mutta kyllä tuo nainen on aivan eri silmällä jatkossa miehensä menoja katsellut ja laskenut 1+1 asioita yhteen.
Ja jos kuuluu niihin jotka pohjimmiltaan tietävät mutta leikkivät tietämätöntä, niin sehän on sitten näiden ihmisten oma valinta.
Muutenkin kun sanotaan että miksi puuttua toisten asioihin, niin ei se minusta ole vielä puuttumista että kertoo faktoja. Sen jälkeen ihmiset tekevät tiedoilla mitä itse haluavat, siihen ei pidäkään puuttua.
Minäpä veikkaan, että ihmisillä voisi olla sinusta tai esimerkiksi perheenjäsenistäsi lausuttavanaan kaikenlaisia sellaisia aivan tosia seikkoja, joita sinä mieluiten et haluaisi kuulla. On helppo moralisoida ja teoretisoida, etenkin nimettömänä keskustelupalstalla, mutta käytännössä sitten tuleekin paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne jotka puolustavat sitä, ettei puolisolle saa kertoa pettämisestä= ovat itse potentiaalisia pettäjiä. Tilaisuus tekee varkaan jne. Tämä aloitus on todenäköisesti trolli, mutta yllättävän monen mielestä on silti ok olla kertomasta petturi puolisosta.... mielenkiintoista.
Mikään ei vaan anna kenellekään oikeutta jeesustella ja kertoa miten toisten tulee elää. Kuka tahansa voi pettää, jopa sinä vaikka huonosti piilotetulla itsekorostuksellasi koitat jotain muuta väittää. Pettäminen voi tulla sille pettäjällekin yllätyksenä. Pettämisellä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa, se voi olla henkistäkin.
No minä en tiedä, miten sinä haluat elämäsi elää, eli en lähde sitä nyt spekuloimaan. Mutta itsestäni tiedän, että jos puolisoni pettäisi minua, niin se sattuisi todella kipeästi. Sen vuoksi itse en koskaan voi kumppaniani pettää. Ja vaikka en mikään uskovainen olekaan, niin raamatussa on mielestäni erittäin hyvä lause: tee niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän.
Olen itse ollut "toinen nainen" kun olin teini. En kertonut vaimolle, kun sain tietää miehen olevan varattu. Olin niin tyhmä, että jatkoin suhdetta senkin jälkeen. Lopulta vaimon kaveri sai jotain kautta tietää, ja kiristi miehen kertomaan itse vaimolle.
Mies leikki hetken hyvää aviomiestä, mutta sitten halusikin jatkaa suhdettamme. Olin niin ihastunut, että suostuin, vaikka mies ei ollut jättämässä vaimoaan. Tuossa vaiheessa mies oli mulle addiktio, josta en osannut päästää irti. Lopulta riideltiin niin rajusti, että päätettiin päättää suhde. Mies jatkoi avioliitossaan.
En ollut ensimmäinen tai viimeinen jonka kanssa mies petti. Sain myöhemmin kuulla, että mies oli jäänyt uudelleen kiinni ja vaimo oli jättänyt hänet.
Ikinä en tuollaisessa helvetissä haluaisi enää olla mukana, minään osapuolena. Enkä toivo sitä kenellekään. Kannatan ehdottomasti pettäjien narauttamista.
Vierailija kirjoitti:
Nää jotka ei halua kuulla puolisonsa harharetkistä yleensä jo aavistelevatkin sen toisen pettävän ainakin sillon tällöin, eivätkä halua kohdata sitä totuutta. He haluavat elää mukavassa pilvilinnassa, jossa reaalimaailman äänet hukutetaan pumpuliin. Ja näin oman elämän kulissi ei romahda!
En elä pilvilinnassa, elän suhteellisen tuoreessa (alle 1,5 vuoden) suhteessa, tiedän varmuudella olevani itse uskollinen ja lähes yhtä varma olen miehen uskollisuudesta. Jos kuulisin, että hän on pettänyt, maailmani ei romahtaisi koska meillä ei ole yhteisiä lapsia tai yhteistä omaisuutta tai mitään muutakaan pakkoa olla yhdessä. Sattuisihan se tietysti kovasti, mutta en minä eikä mitkään kulissit romahtaisi.
Koska paljastaja ei koskaan voi tietää, haluaisiko petetyksi tullut kuulla asiasta vai ei, ainoa oikea vaihtoehto on jättää paljastamatta. Vain silloin voi olla varma, ettei tee petetylle vahinkoa eikä riko perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä viittis nähdä tuollaista vaivaa jonkun pettäjän takia. Ap taitaa vaan olla katkera kun joutui jätetyksi.
No, rehellisesti sanottuna vitutti se, että minua pidettiin typeränä. Eli valehdeltiin kaikenlaista päin naamaa. Toisekseen koska varmasti oli muitakin seksikumppaneita vaimon lisäksi, niin tautien pelko. Jos olisin saanut häneltä sukupuolitaudin niin kyllä se olisi vituttanut ja paljon. Joten ehkä ansaitsin tämän kokemuksen. Ehtoni fwb-suhteeseen oli, että haluan sellaista ehdottomuutta ettei muiden kanssa sekstailla. Sitoutumiseen mulla ei miehen kanssa (eikä kenenkään muun) ollut mielenkiintoa.
No, sähän olit typerä, ei siitä pääse mihinkään.
Ek
Vierailija kirjoitti:
AP, myös sinä olet pettäjä, koska petit miehen luottamuksen.
Eiköhän se mies ihan ensin pettänyt myös apn valehtelemalla.
Miksi tuollaiset perustavat perheitä?
Lentäisivät reilusti kukasta kukkaan vaan
Vierailija kirjoitti:
Halveksin kaltaisiasi ihmisiä yli kaiken. Olisit kantanut oman pettymyksesi aiheuttamatta tuskaa täysin syyttömälle ulkopuoliselle. Mitä oikein kuvittelit? Että mies, joka etsii netistä seksiseuraa, on uskollinen fwb-kumppani?
Olen kerran elämässäni tapaillut seksin merkeissä naimisissa olevaa miestä tietämättä hänen avioliitostaan. Se oli ennen kännyköiden aikaa (somesta puhumattakaan), joten hän onnistui pitämään minut tietämättömänä useita kuukausia. Kun varmistuin siitä, että hänellä on vaimo ja vastasyntynyt lapsi (eli hän oli ollut kanssani kun vaimo oli raskaana) lopetin suhteemme eikä olisi tullut pieneen mieleenikään kertoa tapahtuneesta hänen vaimolleen.
Toivon todella ettei se mies ollut minun.
Näitä tarinoita lukiessa ei voi kuin ihmetellä pettämisen puolustelijoita. Tukee käsitystäni siitä että suurin osa ihmisistä todellakin haluaa olla sokeita kanoja.
Vierailija kirjoitti:
Asetuiko kertaa tuon lapsen asemaan, joka kokee eron järkyttävimmän seurauksen?
Jos pettämisen tekee hienovaraisesti niin mitä se on toiselta pois?
Lapselle on parempi elää tasaisessa ja hyvässä ilmapiirissä.
Ei pettämistä voi tehdä hienovaraisesti.
Se on aina salailua, valehtelua ja juuri sitä itseään, pettämistä.
Voi tietysti tehdä sen taitavasti ettei jää konkreettisia merkkejä asiasta.
Mutta salaisuus on kyllä kahden ihmisen välissä, toinen antaa itsestään vain osan ja loput jollekin toiselle. Se näkyy, huonontaa välejä jossain vaiheessa vaikka ei petetty oikein ymmärräkään mistä on kysymys.
Ystäväni tuli petetyksi ja siitä seurasi ero.
Ystävä sanoi että hän pitkään näki että jotain outoa on, mies etääntyi jotenkin yms.
Jälkeen päin tajusi merkit joita silloin vain ihmetteli.
Esim mies pilkkoi puita iltaisin vaikka niitä oli jo vaikka kuinka.
Ystävä kertoi että hän ihmetteli että mikä on meneillään, mutta eipä tuota osannut kysyä että petätkö kun pilkot puita noin paljon.
Jälkeen päin tajusi että mies vältteli häntä.
Eli kyllä pettäminen on pois toiselta vaikka ei tulisi ilmi.
Tietysti tilanne on toisenlainen jos joku pettää ihan alusta saakka koko ajan.
Käytökseen ei tule muutosta, mutta voi olla että siinä tapauksessa ihmettelee miksi ei pääse toista lähelle oikeasti tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asetuiko kertaa tuon lapsen asemaan, joka kokee eron järkyttävimmän seurauksen?
Jos pettämisen tekee hienovaraisesti niin mitä se on toiselta pois?
Miksi tarvitsee pettää? Eroaisi ensin ja juoksisi vieraissa sitten. Tai kertoisi kumppanilleen aikovansa mennä vieraisiin, sittenhän se ei olisi pettämistä. Toisella osapuolella olisi vapaus joko jäädä tai lähteä suhteesta. Ja sen lapsen elämän "järkyttävän seurauksen" on aiheuttanut petturi itse.
Suurinta osaa ihmiskuntaa ei ole luotu kahden välisiin suljettuihin parisuhteisiin ja ihmisellä on tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa. Eikö jokaisella kuintekin ole oikeus seksuaaliseen vapauteen? Pelkäättekö te niin paljon omien suhteidenne puolesta, että kaikki mikä teistä ei ole ihanne ja normi on tuomittavaa?
Jokainen määrittelee itse suhteessaan rajat. Mikä oikeus aloittajalla oli tullessaan itse loukatuksia oli loukata toista ja puuttua toisten parisuhteeseen? Hän on omilla valinnoilla, arvioilla ja päätöksillään toteuttanut omaa seksuaalista vapauttaan ja sai näpeille.
Petettyhän saa tehdä tiedolla mitä ikinä haluaa.
Elämä menee todella hankalaksi jos lähdetään siitä että jokainen saa valehdella ja pettää niin paljon kuin ikinä pystyy.
Tässä ei joku täsmää.
Jos on seksuaalinen vapaus niin silloinhan jokainen voi vaikka kauppareissulla tuttavan nähdessään sanoa että hei, mitä kuuluu, panin muuten sun miehen kanssa eilen illalla, oli ihan kivaa.
Parisuhteet oletetaan kahden kaupaksi ja jos ei se itselle sovi niin se pitää puhua kumppaninsa kanssa selväksi että kumpikin tietää missä mennään.
Eihän ap ole mikään syyllinen mahdolliseen hermoromahdukseen (aikamoisia skenaarioita) vaan pettävä puoliso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Pettäminen on aina sen PETTÄJÄN vika. Ja jos vaimo ajaa lapsineen bussia kohti, niin vaimo itse on siihen 100 % syyllinen.
No, toivotaan sitten, että sinä istut siinä bussin etupenkillä ilman turvavyötä. Hekumoi se viimeinen sekunnin sadasosa sillä, että kostosi onnistui ja ukkomies joutui kärsimään sitä, että erehtyi sinun sänkyysi.
Taidettiin saada ihka oikea petturi linjoille. Se, joka tässä on syyllinen, on nimenomaan pettävä mies. Se on asia, jota et mitenkään pysty kieltämään. Jos jollekin tässä kuuluisi rangaistus, se olisi petturi, ei ap.
Toivon todellakin, että vastaavassa tilanteessa joku tulisi kertomaan minulle. Elämä ei ole niin pitkä, että sitä kannattaisi käyttää valheessa elämiseen.
Tiesin, että joku tulee kitisemään siitä, että minähän se petturi olenkin - ei ole mitään uutta, aina teitä näihin ketjuihin riittää.
Minä en ole koskaan pettänyt ketään. En myöskään ole luonteeltani kostonhimoinen ja itsekeskeinen. Olen saanut osani ukkomiesten lähestymisyrityksistä, mutta ei ole käynyt mielessänikään lähteä sorkkimaan tuntemattomien ihmisten tuntematonta yksityiselämää.
Jos haluatte kostaa jollekulle hänen syrjähyppynsä tai hankkia hyvitystä loukatulle mielellenne, valitkaa sentään kohteenne järjellä. Uhkailkaa sitä miestä älkääkä kiusatko hänen puolisoaan. Kertokaa miehelle, että nyt hänellä on tilaisuus parantaa tapansa kertalaakista ja että jos saatte vihiä siitä, että vieraissa juokseminen jatkuu, menette sitten ilmoittamaan hänen vaimolleen. Peniksensä perässä juoksennellut mies saattaa säikähtää ja ainakin yrittää parantaa tapansa. Mahdollisuus on annettava.
Jos tilanne on se, että ette uskalla sanoa tuota miehelle kasvotusten, lähettäkää sitten vaikka viesti prepaid-liittymästä ja kirjoittakaa nimimerkiksenne "valveutunut naapuri", niin ette joudu vastuuseen omista teoistanne. Tässähän ei tietenkään saa sitä ihanaa vallantunnetta ja vahingoniloa kuin perheriidan aiheuttamisella saisi, mutta ainakaan syyttömät eivät joudu ensimmäisen hyökkäyksen kohteeksi.
Ja miinustelijat sitten voivat ystävällisesti kertoa, miksi tällainen toiminta ei heidän mielestään käy.
Miinuspeukku.
Koska mies/ nainen joka pettää tietää mitä tekee, ei tarvi antaa parannuksen teko mahdollisuutta.
Ja tietää voivansa jäädä kiinni.
Lapsellinen ajatus että tuollainen toimisi.
Huokaisee helpotuksesta, ei muuta.
Ja koska on raivostuttavaa nähdä kuinka jotakuta petetään, iso porukka ympärillä tietää, vaan ei petetty.
Siinä petetty tuntee olevansa aika monen muunkin pettämä kuin vain puolisonsa.
O
Vierailija kirjoitti:
Te joille miehen pettäminen on ok, ettekä halua tietää, niin tajuatteko, että tuollaisessa suhteessa, jossa pökitään ketä halutaan, on todella suuri riski joutua kuulemaan siitä ulkopuolisilta. Jos homma on teille ok, niin miksi haittaa siitä kuulla? Sanotte vaan, että ok, meillä tosiaan on nämä parisuhdeasiat kunnossa, kiitos hei!
Juuri näin!! Ihmeen ristiriitaisia kommentteja. Salata pitää , ei saa kertoa, mutta vapautta pitää olla.
Eikä siinä mitään , jokainen on vapaa toteuttamaan itseään niin kuin parhaaksi näkee, mutta en halua että minulle valehdellaan.
Jokainen toteuttakoon itseään rehellisesti ja avoimesti.
Hankkikoon sellaisen kumppanin jolle on ok, että ollaan kenen kanssa milloinkin huvittaa.
Löytyyhän niitä tämänkin ketjun perusteella vaikka ja kuinka.
Et taida olla ihan aidosti ok parisuhteenne luonteen kanssa, kun noin täytyy yrittää alentaa niitä ukkosi naisia. Kyllä se miehellesi on aika lailla eri asia, että "masturboiko" hän naisen kanssa vai vessapaperiin. Hienosti yrität pettää itseäsi.