Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narautin pettäjän vaimolleen

Vierailija
25.01.2016 |

Onko joku muu tehnyt joskus niin, että on paljastanut pettäjän puolisollensa?

Olin sinkku, ja etsin netistä fwb-tyyppistä seuraa. Tapasin miehen, joka profiilisssaan kertoi olevansa vapaa. Hän oli hyvännäköinen ja ihan fiksunkin oloinen. Harrastettiin seksiä, sovittiin tapaavamme uusiksi. Tavattiinkin useampi kerta, mutta miehellä oli kovasti aina kiire. Sitten alkoi tulla tapaamisten perumisia ties millä tekosyillä. Laskin nopeasti 1+1, ja kokeilin tekstiviestillä kepillä jäätä, jossa ilmaisin että tiedän kyllä että hän on varattu. Mies myönsi tämän. Meni aikaa joitakin kuukausia, ja uteliaisuuteni heräsi. Halusin kuulla koko tarinan, joten laitoin hänelle viestiä, jossa kysyin josko voisimme tavata.

Hän kertoi tosiaan olevansa parisuhteessa/naimisissa ja sanoi eroamisen olevan hankalaa koska yhteinen talo yms. Olisi kovasti halunnut seksiä, mutta sanoin olevani selibaatissa. Kyseenalaistin yhä miehen tarinaa, jotenkin vain en uskonut häntä. Päätin siis ottaa selvää mikä tämä mies oli. Miehellä oli edelleen profiili eräällä sivustolla. Hankin kaksi valenimelle tekaistua sähköpostiosoitetta, joista viestittelin hänelle. Tein itsestäni viehättävän sairaanhoitajan, toisessa profiilissa taas olin opiskelijaneito, joka harrasti tanssia. Mies viestitteli innoissaan takaisin.

Lopulta sairaanhoitaja-nainen sopi treffit hänen kanssaan, joten hankin myös prepaid-liittymän, josta viestittelin hänelle ennen treffejä. Kun oli treffien aika, menin sopimamme kohtaamispaikan lähistölle "passiin". Kun mies meni ravintolaan sisään, lähetin viestin hoitsu-numerosta, jossa pahoittelin etten päässytkään paikalle töissä tulleen hätätilanteen takia. Pian mies lähtikin pois ravintolasta, ja lähdin seuraamaan häntä hyvän matkan päässä. Hän meni erääseen toimistorakennukseen, jonka osoitteen painoin mieleen. Kotona alkoi googlaus. Selvisi, että mies oli valehdellut nimensä ja asuinpaikkansa. Lisäksi mies oli naimisissa ja hänellä oli pieni lapsi. Surullisinta koko kuviossa oli se, että hän oli mennyt naimisiin ja nainen tullut raskaaksi paria kuukautta ennen kuin minä hänet tapasin.

Sain selville naisen nimen ja numeron. Soitin hänelle ja kerroin koko tarinan. Nainen oli äänestä päätellen ymmärrettävästi shokissa. Halusi tietenkin kuulla miten päättelen hänen miehensä olevan petturi. Kun kerroin aikoja, yksityiskohtia jne, niin palaset loksahtivat hänellä paikoilleen. Kiitti puhelusta.

Tämä on todellakin tositarina, jos joku tätä epäilee. Tiedän että moni tuomitsee tällaisen, mutta kyllä minä haluaisin tietää mahdollisimman aikaisessa vaiheessa jos mieheni eläisi tuollaista kaksoiselämää. Enkä ollut varmastikaan ainoa nainen jonka kanssa hän petti vaimoaan.

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulle soittelisi joku mieheni hoito, nauraisin aikani ja jatkaisin elämääni. Luulisi raukka tekevänsä suurenkin paljastuksen ja päivän hyvän työn :)

Miksi sinä nauraisit? Etkö voisi ihan kohteliaasti sanoa että ei haittaa, minun mieheni saa harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa, että ole hyvä vaan.

Vierailija
102/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te joille miehen pettäminen on ok, ettekä halua tietää, niin tajuatteko, että tuollaisessa suhteessa, jossa pökitään ketä halutaan, on todella suuri riski joutua kuulemaan siitä ulkopuolisilta. Jos homma on teille ok, niin miksi haittaa siitä kuulla? Sanotte vaan, että ok, meillä tosiaan on nämä parisuhdeasiat kunnossa, kiitos hei!

Miksi haluat tahallaan ymmärtää väärin? Jos kirjoitan, että se mitä ei tiedä, ei voi loukata, en tarkoita että pettäminen on ok. Tarkoitan, että jos toinen jossain tilanteessa pettää enkä koskaan tule siitä tietoiseksi, niin enhän minä siitä silloin mitenkään kärsi. Jos kuulen ulkopuolisilta, tilanne muuttuu. Jos joku ensin itse harrastaa seksiä mieheni kanssa ja sitten kokee vielä tarvetta tulla kertomaan siitä, niin hänen motiivinsa on kyllä ihan muu kuin minun tai parisuhteeni hyvinvointi.

Jos olisi kyseessä täysin yksittäinen ja satunnainen kerta vaikka kerran 20 vuodessa, niin joo näin varmaan olisi.

Mutta apn kertoman mukaan mies harrasti sivusuhteita koko ajan ja monen kanssa.

Oikeinkin tosissasi väität että tuollainen touhu ei parisuhteeseen vaikuta mitään?

Minäpä en sitä usko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne jotka puolustavat sitä, ettei puolisolle saa kertoa pettämisestä= ovat itse potentiaalisia pettäjiä. Tilaisuus tekee varkaan jne. Tämä aloitus on todenäköisesti trolli, mutta yllättävän monen mielestä on silti ok olla kertomasta petturi puolisosta.... mielenkiintoista.

Mikään ei vaan anna kenellekään oikeutta jeesustella ja kertoa miten toisten tulee elää. Kuka tahansa voi pettää, jopa sinä vaikka huonosti piilotetulla itsekorostuksellasi koitat jotain muuta väittää. Pettäminen voi tulla sille pettäjällekin yllätyksenä. Pettämisellä on hyvin vähän tekemistä seksin kanssa, se voi olla  henkistäkin.

Sinä sekoitat nyt kaksi eri asiaa.

Varmasti moni sellainenkin on pettänyt joka ei olisi uskonut sitä tekevänsä.

Ei varmaan monen muunkaan ikävän teon tekijä olisi itsestään aiemmin uskonut.

Ei kai voi ajatella niin että koska kuka tahansa saattaa pettää, niin se tekee pettämisestä hyväksyttävän?

Petetyn on oikeus saada tietää, oli pettäjän syyt ja motiivit mitkä tahansa.

Ei pettäminen kenenkään mielenterveyttä paranna tai ongelmia ratkaise, pikemminkin päinvastoin taitaa olla.

Vierailija
104/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä tarinoita lukiessa ei voi kuin ihmetellä pettämisen puolustelijoita. Tukee käsitystäni siitä että suurin osa ihmisistä todellakin haluaa olla sokeita kanoja.

Ei kukaan puolustanut pettämistä, vaan vastustivat ap.n puuttumista asiaan.

Vierailija
105/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen myös ollut yhteydessä pettäjän vaimoon. Ei kaduttanut. Tosin hölmöltä tuntui siinä vaiheessa, kun nainen ei uskonut, vaan halusi melkein viimeiseen asti uskoa miestään. 

Mutta sehän ei ollut enää sinun ongelmasi. Ensi reaktio voi olla juuri tuo.

Mutta kyllä tuo nainen on aivan eri silmällä jatkossa miehensä menoja katsellut ja laskenut 1+1 asioita yhteen.

Ja jos kuuluu niihin jotka pohjimmiltaan tietävät mutta leikkivät tietämätöntä, niin sehän on sitten näiden ihmisten oma valinta.

Muutenkin kun sanotaan että miksi puuttua toisten asioihin, niin ei se minusta ole vielä puuttumista että kertoo faktoja. Sen jälkeen ihmiset tekevät tiedoilla mitä itse haluavat, siihen ei pidäkään puuttua.

Minäpä veikkaan, että ihmisillä voisi olla sinusta tai esimerkiksi perheenjäsenistäsi lausuttavanaan kaikenlaisia sellaisia aivan tosia seikkoja, joita sinä mieluiten et haluaisi kuulla. On helppo moralisoida ja teoretisoida, etenkin nimettömänä keskustelupalstalla, mutta käytännössä sitten tuleekin paha mieli.

En kai minä hetkeäkään kuvittele etteikö tulisi aika helkkarin paha mieli, jos joku tulisi nyt kertomaan että miehelläni on joku toinen.

Silti minä haluaisin että minulle kerrottaisiin jos näin on.

Haluaisin kyllä kuulla senkin jos mieheni vaikka varastaa tms.

Sen sijaan ei tarvi kertoa että minulla on iso nenä.

Se on kuitenkin makuasia ja nään itsekin peilistä.

Vierailija
106/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain tietää mieheni pettämisestä sen huoran mieheltä ja olen todella kiitollinen että kertoi. Jäivät tuoreeltaan kiinni, mä en ollut osannut epäillä mitään. Olis ollut ihan hirveetä elää vuosia epärehellisessä suhteessa ja saada tietää vasta kun pettämitä olis tapahtunut kauan.

Vierailija
107/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin aivan rikki jos saisin tuon puhelun. Mutta jos mies tuollainen olisi, niin tahtoisin siitä kuulla. Mutta kuullostaa aika öö jäätävältä toi sun stalkkaaminen! :D  

Vierailija
108/108 |
25.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelisit näin jälkeenpäin, jos tuo vaimo olisi kertonut sinulle, että kyllä hän tietää miehensä puuhat muttei voi lähteä lapsensa kanssa, koska mies on erittäin väkivaltainen? Tai jos tuo vaimo olisi purskahtanut itkuun ja sanonut, että hän ei ikinä olisi uskonut tätä, ja nyt joutuu katolisuutensa vuoksi elämään loppuelämänsä avioliitossa tuon miehen kanssa? Tai jos vaimo olisi ottanut auton ja lapset ja ajanut bussin keulaan?

Olisiko vielä hyvä mieli käräyttämisestä ja oikeutuksenasi se, että kyllä sinä itse haluaisit tietää?

Älä jaksa. Pettäminen on aina sen PETTÄJÄN vika. Ja jos vaimo ajaa lapsineen bussia kohti, niin vaimo itse on siihen 100 % syyllinen.

No, toivotaan sitten, että sinä istut siinä bussin etupenkillä ilman turvavyötä. Hekumoi se viimeinen sekunnin sadasosa sillä, että kostosi onnistui ja ukkomies joutui kärsimään sitä, että erehtyi sinun sänkyysi.

Taidettiin saada ihka oikea petturi linjoille. Se, joka tässä on syyllinen, on nimenomaan pettävä mies. Se on asia, jota et mitenkään pysty kieltämään. Jos jollekin tässä kuuluisi rangaistus, se olisi petturi, ei ap.

Toivon todellakin, että vastaavassa tilanteessa joku tulisi kertomaan minulle. Elämä ei ole niin pitkä, että sitä kannattaisi käyttää valheessa elämiseen. 

Tiesin, että joku tulee kitisemään siitä, että minähän se petturi olenkin - ei ole mitään uutta, aina teitä näihin ketjuihin riittää.

Minä en ole koskaan pettänyt ketään. En myöskään ole luonteeltani kostonhimoinen ja itsekeskeinen. Olen saanut osani ukkomiesten lähestymisyrityksistä, mutta ei ole käynyt mielessänikään lähteä sorkkimaan tuntemattomien ihmisten tuntematonta yksityiselämää.

Jos haluatte kostaa jollekulle hänen syrjähyppynsä tai hankkia hyvitystä loukatulle mielellenne, valitkaa sentään kohteenne järjellä. Uhkailkaa sitä miestä älkääkä kiusatko hänen puolisoaan. Kertokaa miehelle, että nyt hänellä on tilaisuus parantaa tapansa kertalaakista ja että jos saatte vihiä siitä, että vieraissa juokseminen jatkuu, menette sitten ilmoittamaan hänen vaimolleen. Peniksensä perässä juoksennellut mies saattaa säikähtää ja ainakin yrittää parantaa tapansa. Mahdollisuus on annettava.

Jos tilanne on se, että ette uskalla sanoa tuota miehelle kasvotusten, lähettäkää sitten vaikka viesti prepaid-liittymästä ja kirjoittakaa nimimerkiksenne "valveutunut naapuri", niin ette joudu vastuuseen omista teoistanne. Tässähän ei tietenkään saa sitä ihanaa vallantunnetta ja vahingoniloa kuin perheriidan aiheuttamisella saisi, mutta ainakaan syyttömät eivät joudu ensimmäisen hyökkäyksen kohteeksi.

Ja miinustelijat sitten voivat ystävällisesti kertoa, miksi tällainen toiminta ei heidän mielestään käy.

Miinuspeukku.

Koska mies/ nainen joka pettää tietää mitä tekee, ei tarvi antaa parannuksen teko mahdollisuutta.

Ja tietää voivansa jäädä kiinni.

Lapsellinen ajatus että tuollainen toimisi.

Huokaisee helpotuksesta, ei muuta.

Ja koska on raivostuttavaa nähdä kuinka jotakuta petetään, iso porukka ympärillä tietää, vaan ei petetty.

Siinä petetty tuntee olevansa aika monen muunkin pettämä kuin vain puolisonsa.

Että suoraan vain rikkomaan toisten ihmisten avioliitto, koska omaa itseä niin raivostuttaa, ei mitään varoituksia. Sehän tällä suurella rouvaenemmistöllä näkyy olevan motiivinaan: valtava tyydytys siitä, että jollekin käy tosi huonosti. Tallaatte syyttömän puolison ja lapset ihan vain oman kostonhimonne takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi