Kielinaisella silarit
Kommentit (233)
Ymmärrän paremmin kuin hyvin. Tv. 25-vee pienistä, roikkuvista lättärinnoista kärsivä nainen joka ei rintaliiveistä luovu sängyssä eikä näyttäydy alasti kuin ypö yksin suihkussa ja saunassa. Olisi edes vain pienet mutta ovat rumatkin, todella runat ja hävettävät. Saa nähdä koska rohkenen mennä tekemään asialle jotain, pelottaa vähän se operaatio vaikka yleinen onkin.
Kattokaa nyt edes se video, ennen kuin kauhistelette. Ottanut tissit jo aiemmin, ennen lähtöä Jenkkeihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun oho, en ollut katsonut videota ja luulin, että ap vain päätteli asian uusimmasta videosta. En ajatellut, että video olisi nimenomaan sitä, että Sara kertoo hänelle tehdyn toimenpiteen. Otsikon nähdessäni ajattelin myös, että tämä on vain vitsi. Mutta ilmeisesti siis ottanut rinnat 17-VUOTIAANA? Tuossahan vaiheessa kasvavat vielä.
Sanoi, että 17-vuotiaana kertoi äidilleen haluavansa ne. Tuskinpa niitä silloin vielä otti.
Yhden kaverin kolmevuotias kertoi äidilleen haluavansa tatuoinnin. Pitäisikö tämäkin ottaa totena.
Laittakaa nyt se linkki tai hakusana YouTubeen. En löytäny uusinta videota.
Hyi, oksettaa ajatella että ne rinnat on leikattu auki ja sitten niihin on vielä tungettu jotain silikonia. Eiks silikoni oo myrkyllistä? Ja sit on ollu verta ja kaikkee sotkua, YÄK!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun oho, en ollut katsonut videota ja luulin, että ap vain päätteli asian uusimmasta videosta. En ajatellut, että video olisi nimenomaan sitä, että Sara kertoo hänelle tehdyn toimenpiteen. Otsikon nähdessäni ajattelin myös, että tämä on vain vitsi. Mutta ilmeisesti siis ottanut rinnat 17-VUOTIAANA? Tuossahan vaiheessa kasvavat vielä.
Sanoi, että 17-vuotiaana kertoi äidilleen haluavansa ne. Tuskinpa niitä silloin vielä otti.
Yhden kaverin kolmevuotias kertoi äidilleen haluavansa tatuoinnin. Pitäisikö tämäkin ottaa totena.
No nyt oli kyllä tosi hieno vertaus hei! :-) :-)
Minä en voi ymmärtää, miksi pienirintaiset ottavat silarit. Jos ne näyttävät kauniilta, mutta vain ovat pienet. Se ei ole mikään vika.
Vierailija kirjoitti:
Minä en voi ymmärtää, miksi pienirintaiset ottavat silarit. Jos ne näyttävät kauniilta, mutta vain ovat pienet. Se ei ole mikään vika.
Koska ihmisillä on eri näkemykset kauneudesta ja omista ihanteistaan. Esimerkiksi itse en pidä treenatuista miehistä, enemmänkin sellaisista rotevista joilla on vaikka vähän löysääkin - no miksi ihmeessä jotkut miehet treenaa? Niinpä...
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa nyt se linkki tai hakusana YouTubeen. En löytäny uusinta videota.
Kiitos linkistä. Hyi. Säälin Saraa, arvostaisin enemmän, jos hän olisi aidosti tuollainen. Se, että on joutunutkin hakemaan apua silikoneista on ansiotonta hänelle. Toivon, että se jää hänelle tuohon, eikä koe tarvetta etsiä oikoteitä elämäänsä aina, kun ei vaan tunnu hyvältä. Koska se on itsensä pettämistä. Kuvittelee olevansa jokin stara, ja jos se junnaa, niin menee kauneusleikkausta vastaavaan huijaukseen. Jokainen tällainen valinta heikentää hänen aitoa kykyään olla stara.
Aidoksi staraksi sun on oltava oikeasti hyvä, eikä oiottava keinorinnoilla kykyjäsi.
Miettikää Saran tulevia poikaystäviä. Kuvittelivat saaneensa aidon täydellisyyden. Sitten joutuvatkin sen hintana puristelemaan jotain silikonirintoja. Miinus kymmenen pistettä!
Ja ei, en ole pienirintainen, en olisi halunnut käyttää mitään oikoteitä kuvitellakseni olevani jotain enemmän, kuin mitä olen.
Eräs maailman turhimmista ja rasittavimmista julkkiksista, ja tämä sinetöi sen mitä mieltä hänestä olen. Tulee niin voimakas allergiareaktio hänestä, etten ole pystynyt katsomaan vielä yhtäkään hänen videotaan kokonaan. Ja ettäkö ihmisen vartalo olisi pysyvä sellaisena kuin se on hoikkana alle kaksikymppisenä! Tuskin juuri koskaan on niin, vartalo muokkautuu jossain määrin koko elämän ajan, ainakin mulla on tehnyt niin, ja myös rintojen osalta.
Asia on tietenkin lopulta jokaisen oma, mutta tuohan tuossa toitottaa asiaa, joten silloin voimme myöskin kommentoida omasta arvomaailmastamme käsin tätä aihetta. Onpa ihana roolimalli nuorille... luojan kiitos minulla ei ole tytärtä, jota pitäisi yrittää luotsata tämän seonneen muovisen nykyajan keskellä tolkulliseen aikuisuuteen! Nykynuorihan on lähes pakotettu hulahtamaan tuohon muoviseen paskamaailmaan edes osittain mukaan, varmasti sosiaalinen paine ajaa siihen. Kuvaa kuvan perään someen tekohymyineen ja feikkeilyineen ja vuosi vuodelta kollektiivisesta ajankuvasta tulee aina vain aiempaa vääristyneempi. Surullista, mutta ennen kaikkea turhauttavaa ja vastenmielistä. Naiset tekevät itse itsestään esineen ehkä enemmän kuin koskaan vielä. :O
Minusta ihminen menettää tietyn hohdon vimeistään siinä vaiheessa kun tietää hänen olevan tekemällä tehty. Jos on feikkiä silikonitissiä, myöhemmin naurettavaa töröhuulta, pistosta, nostetta... yök.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos linkistä. Hyi. Säälin Saraa, arvostaisin enemmän, jos hän olisi aidosti tuollainen. Se, että on joutunutkin hakemaan apua silikoneista on ansiotonta hänelle. Toivon, että se jää hänelle tuohon, eikä koe tarvetta etsiä oikoteitä elämäänsä aina, kun ei vaan tunnu hyvältä. Koska se on itsensä pettämistä. Kuvittelee olevansa jokin stara, ja jos se junnaa, niin menee kauneusleikkausta vastaavaan huijaukseen. Jokainen tällainen valinta heikentää hänen aitoa kykyään olla stara.
Aidoksi staraksi sun on oltava oikeasti hyvä, eikä oiottava keinorinnoilla kykyjäsi.
Miettikää Saran tulevia poikaystäviä. Kuvittelivat saaneensa aidon täydellisyyden. Sitten joutuvatkin sen hintana puristelemaan jotain silikonirintoja. Miinus kymmenen pistettä!Ja ei, en ole pienirintainen, en olisi halunnut käyttää mitään oikoteitä kuvitellakseni olevani jotain enemmän, kuin mitä olen.
"Oiottava keinorinnoilla kykyjäsi" wtf :'DD eihän tuo Saara ole tisseillä julkisuuteen tullutkaan ja lähes kukaan ei tiennyt että edes omistaa silarit.. ja apua miettikää nyt sen poikaystäviä iik, eli sun mielestä naisen arvo määritellään rinnoilla. Mietippä hetki miten idioottimaisia lausahduksia just kirjoitit.
Googletin, että hän täyttää tänä vuonna 22 vuotta. Tuonkin ikäisen kroppa vielä muuttuu hormonitoiminnan myötä, mahdollisista raskauksista puhumattakaan. Surullista, että noin nuorena täytyy jo tehdä itselleen noin radikaaleja kehonmuokkaustoimia.
Jos silikonien ottaja olisi joku tissinsä muodottomaksi imetyksellä venyttänyt keski-ikäinen mamma niin kyllä täällä toiset mammat sen hyväksyisi herkemmin, mutta kun kyseessä on kaunis nuori nainen niin ai kamala. Naiset on ihan helvetin säälittäviä kun kateus iskee. Hei lynkataan porukalla kun ollaan itse niin paljon parempia... khyyyl. Jatkakaa.
Mulla on silarit ja olen todella tyytyväinen päätökseeni. Jokseenkin koomista on lukea nettipalstoilta silareiden herjausta ihmisten lähtökohtia tietämättä, samalla kun itse tungetaan kananfileitä rintsikoihin, käytetään kuppikokoa suurentavia liivejä, meikataan, käytetään tekoripisä ja tekotukkaa, itseruskettavaa jne. Kaveripiirissä haukutaan milloin kenenkin exää, uutta, ystävää, kummin kaimaa or whatever. Samalla niputetaan kaikki silarit hankkineet yhteen muottiin ja pidetään heitä turhamaisina. Itse ollaan niin pyyteettömiä ja aitoja. Absurdia, eikös?
On upeaa että ihminen kantaa kroppansa ylpeydellä ilman kauneusleikkauksia, oli hänellä sitten isot rinnat tai ei rintoja ollenkaan. En kuitenkaan näe millä tavalla silarit hankkineen naisen turhamaisuus voi häiritä ihmistä joka käyttäytyy juuri yllämainitulla tavalla push up -rintsikoineen ja tekoripsineen. Eikö ole tärkeintä että tekee päätöksensä siltä pohjalta minkä näkee itselleen parhaaksi? Mitä väliä jos on onnellinen eikä satuta ketään muuta päätöksellään? Hankkimalla silarit tein itseni onnelliseksi - en satuttanut ketään muuta. Työllistin kirurgia, nukutuslääkäriä ja useita sairaanhoitajia. Mikä kelvoton hirviö olenkaan. Jos sinulla on ominaisuus minkä vuoksi poikkeat massasta paljon keskimääräistä enemmän: isot hörökorvat, iso kyömynenä. Kuuntele itseäsi, tee mitä itse haluat. Älä tee tai jätä tekemättä jotain kenenkään muun vuoksi. Ikinä.
Turhamaisuus on inhimillistä. En kuitenkaan määritä ihmisen arvoa sen pohjalta onko hänellä silarit vai ei, vaikka kieltämättä se voi vaikuttaa ensivaikutelmaan. Itse opiskelen kauppiksessa, ennen opiskeluiden aloittamista kilpailin kahdessa eri urheilulajissa SM-tasolla, ihmisenä minua kuvaillaan lojaaliksi, mukavaksi, kunnianhimoiseksi, päämäärätietoiseksi, tunnolliseksi. Nykyisin käytän ainoastaan urheiluliivejä, arkisin käytän puuteria ja ripsiväriä, pidän metsässä lenkkeilystä ja arvot ovat muutenkin maanläheiset. Nettikeskusteluiden perusteella hiukseni ovat platinablondit, harrastan bikinifitnesstä, en omista aivoja, täytän somen tissikuvilla ja näyttelen niitä joka paikassa, olen tekemässä lisää kauneusleikkauksia itselleni, olen pinnallinen. Loppuun vielä sen verran, että tissini eivät ikinä kasvaneet. Ne olivat kaksikymppisenä samannäköiset kuin ala-asteella. Niin hyvä itsetunto minulla ei ollut, että olisin ikinä ollut sinut asian kanssa. Olen tietyllä tapaa hyvin perfektionisti, pidän esteettisistä linjoista ja muodoista. Se on lisännyt ahdistusta entisestään. Toisaalta - sen ansiosta olen saavuttanut paljon asioita jotka ovat vaatineet kärsivällisyyttä, sitkeyttä, älyä, itsensä haastamista, intuitiota, kykyä tyrmätä ja kritisoida auktoriteetteja, kykyä ennakoida ja tulkita, kykyä nähdä eri mahdollisuuksia, rakentaa niistä optimaalinen kokonaisuus. Kolikolla on aina kaksi puolta, mutta minulla on aivot ja mahdollisuus tehdä päätöksiä. Nykyisin kuppikokoni on 75c. Olen ylpeä itsestäni. Aamen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikää Saran tulevia poikaystäviä. Kuvittelivat saaneensa aidon täydellisyyden. Sitten joutuvatkin sen hintana puristelemaan jotain silikonirintoja. Miinus kymmenen pistettä!Ja ei, en ole pienirintainen, en olisi halunnut käyttää mitään oikoteitä kuvitellakseni olevani jotain enemmän, kuin mitä olen.
"Oiottava keinorinnoilla kykyjäsi" wtf :'DD eihän tuo Saara ole tisseillä julkisuuteen tullutkaan ja lähes kukaan ei tiennyt että edes omistaa silarit.. ja apua miettikää nyt sen poikaystäviä iik, eli sun mielestä naisen arvo määritellään rinnoilla. Mietippä hetki miten idioottimaisia lausahduksia just kirjoitit.
En väittänytkään, että hän tuli julkisuuteen rinnoillaan. Vaan että halusi jo muokata tavisminäänsä rinnoilla, niin kun olin kuvitellut, että hän on tuommoinen ihana täydellisyys olisi aito. Niin jos nousee julkkiksena, niin taitaa olla ihan vahinko.
Ja kyllä mä ainakin haluan, että poikaystävä tykkää minusta, minusta olisi todella ällöä olla sellaisten poikaystävien leipomana, joiden käsiin mun tissit ois yököttävät. Koska jokainen mies pitää tuon kokoisista luomutisseistä enenmmän kuin tuon kokoisista keinotisseistä. Se olisi ehkä eri asia, jos Saralla olisikin isot tissit ailikoneilla, mutta kun ne on silleen sopivat, niin miten mies voi nähdä ne hyvinä, kun eivät olekaan aidot?
Sarahan se siitä kärsii, jos mies ei niistä pidä, koska on valinnut sellaiset tissit. Luomuina jos mies ei niistä tykkäisi se olisi vain miehen vika, koska Sara ei voisi tisseilleen mitään. Nyt on voinut - pilannut ne.
Tietenkin.
Ei miehelle kovin kummoisia luonnollisesti kasva .
ei se niitä kieroja silmiään sitten älynnyt samalla suoristaa....
Ai siihen faktaan, että Los Angeles on New Yorkin hienostoalueisiin verrattuna räkälä? Naura vaan, en ymmärrä miten oma av-mammauteni tähän liittyy. Olen asunut molemmissa, Nycissä en tosin hienostoalueella mutta toki nähnyt senkin puolen. Nykyään asun Euroopassa.