Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mukavin julkkis, jonka olet tavannut?

Vierailija
22.01.2016 |

Itse tapaamistani mukavin Jari Sillanpää, epämukavin ex-ministeri Henna Virkkunen

Kommentit (498)

Vierailija
261/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jared Leto! Ihan huippu. Ja komea ;)

Vierailija
262/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava Anu Saagim, Janina Frostell

Epämukava Heidi Hautala (= oikeesti tosi veemäinen ja piikikäs)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena Arja Koriseva ja Tarja Lunnas oli ihania "tätejä" :) Juha Veijonen myös mukavan oloinen kaveri. Tero Pitkämäki on juuri sellainen kuin media antaa mielestäni ymmärtääkin: rauhallinen, ystävällinen, kiltti ja nöyrä.

Aiemminkin (tosin positiivisessa hengessä) mainittu Lenni-Kalle Taipale oli aikoinaan, pinnalle noustuaan, hieman ylimielinen. Nousi niin sanotusti ilmeisesti hattuun. En tiedä nykytilanteesta mutta jotenkin tuntuu että on vähän laskeutunut maan pinnalle, varmaan tottunut julkisuuteen jo sen verran. :) Ja onhan se taitava kaveri ammatillisessa mielessä.

Juha-Matti Aaltoselle peukut todellakin alas. Rehvakas ja ylimielinen käytös "rahvasta" kohtaan...

Vierailija
264/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin montaa julkkista tavannut mutta mukavimpia on Pekka Hyysalo, Mokoman Marko, Sonata Arctican Tony ja Jarkko Tamminen.

Törkein on Ari Koivunen.

Vierailija
265/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen roudarina joutunut /päässyt tekemisiin useiden musajulkkisten kanssa. Ylivoimasesti mukavin, huumorintajuisin ja karismaattisin heistä on Jenni Vartiainen. Koskaan ei ole niin kiire ettei muutamaa juttua ehtisi puhua, nätit silmät jotka aidosti hymyilee kun hän hymyilee, ja järjettömän kaunis myös luonnossa. Ei todellakan mikään diiva, päinvastoin, huomiota riittää muillekkin kuin lähimmille työkavereille. Olen tätä palstaa välillä lueskellut enkä yhtään tajua miksi täällä vihataan Jenniä niin valtavasti, ehkä siksi kun kukaan ei täällä häntä ole edes tavannut?

Myös Mike Monroe, Antti Tuisku, Olavi Uusivirta ovat mukavia, ei kusipäitä.

Erittäin vmäisiä ja ylimielisiä tyyppejä ovat Anna Abreu (sekä faneille että työkavereille) ja Paula Vesala (todella kusipäinen tapaus). Paula Koivuniemi on kivempi kuin julkisuuskuvansa perusteella uskoisi, tosin aikamoinen diiva joka tosin sopii hänelle.

Vierailija
266/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen roudarina joutunut /päässyt tekemisiin useiden musajulkkisten kanssa. Ylivoimasesti mukavin, huumorintajuisin ja karismaattisin heistä on Jenni Vartiainen. Koskaan ei ole niin kiire ettei muutamaa juttua ehtisi puhua, nätit silmät jotka aidosti hymyilee kun hän hymyilee, ja järjettömän kaunis myös luonnossa. Ei todellakan mikään diiva, päinvastoin, huomiota riittää muillekkin kuin lähimmille työkavereille. Olen tätä palstaa välillä lueskellut enkä yhtään tajua miksi täällä vihataan Jenniä niin valtavasti, ehkä siksi kun kukaan ei täällä häntä ole edes tavannut?

Myös Mike Monroe, Antti Tuisku, Olavi Uusivirta ovat mukavia, ei kusipäitä.

Erittäin vmäisiä ja ylimielisiä tyyppejä ovat Anna Abreu (sekä faneille että työkavereille) ja Paula Vesala (todella kusipäinen tapaus). Paula Koivuniemi on kivempi kuin julkisuuskuvansa perusteella uskoisi, tosin aikamoinen diiva joka tosin sopii hänelle.

Tiedoksi: tällä palstalla EI SAA kehua Jenni Vartiaista, eli hävetköön kaikki tässä ketjussa sellaista tehneet. Samoin täällä EI SAA haukkua Paula Vesalaa joka on palstan ämmien idoli. 

Vierailija
267/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavin Harvey Keitel, muita mukavia Brian Setzer, Matti Nykänen, Kirka, Erja Lyytinen, Rita Tainola, Aira Samulin...

Vierailija
268/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukas tekis yhteenvedon, että kuka julkkis on av mammojen mielestä kivoin julkkis ja kuka sai eniten ärsytys pisteitä:)

En jaksa laskee, mutta sanoisin, että Michael Monroe on saanut tosi paljon mukavuuspisteitä ja Kaija Koo miinusta.

Vierailija
269/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks kukaan tavannut Jussi69:ä? Median perusteella sellainen kuva, että olis tosi kiva tyyppi.

Vierailija
270/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että niin moni on pitänyt Jenni Vartiaisesta! En tiedä oletteko nopeaa nimmaria/yhteiskuvaa varten vain tavanneet hänet mutta ylimielisempää ihmistä saa hakea! Hänen kohdallaan julkisuuskuva hämää.

Olin samassa seurueessa viettämässä iltaa aika pienellä porukalla(Jenni tuskin lukee näitä enkä tiedä muistaisiko edes). Oli ylimielistä, itserakasta käytöstä lähes kokoajan häneltä. Selvästi hänellä oli ne pari tyyppiä, joille hänen ylhäisyytensä suostui puhumaan, muille naureskeli ja katsoi alaspäin. "Normaaleja" tai uusia tyyppejä ei edes tervehtinyt ystävällisesti. Ei löytynyt edes perus ystävällisiä käytöstapoja, vaan oli olevinaan joku "kuningatar". Tuon jälkeen on kyllä tullut katsottua hänen esiintymistäänkin eri tavalla, nainen on tyhjää täynnä.

Sinulla on oma kokemuksesti, minulla päinvastainen. Jenni on huippuihana ihminen, minulle ja pikkusiskolleni sekä pojalleni ainakin oli hyvin lämmin ja ystävällinen käytös. Tapasimme sattumalta lentomatkalla ja poikani halusi nimmarin, vaikka Jenni oli selvästi vapaa-ajalla. Poika sai nimmarin ja yhteiskuvan lentokentällä, juttelimme pitkään musiikista ja elämästä lennon aikana. En oikein pysty uskomaan että voisi olla "kuningatar"-käytöstä kuten kuvailit, koska ylimielistä oloa ei hänestä todellakaan saanut. No, kokemuksia monenlaisia mutta kaikilla muilla Jennin tässä ketjussa maininneella on hänestä hyvät kokemukset. 

Vierailija
271/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pharrell Williams, todella symppis ja "tavallisen" oloinen kaveri superstaraks. Kohteli todella kunnioittavasti nuoria faneja kulttuuritalon backstagen afterpartyissa vuonna 2009.

Vierailija
272/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mun kaveriani olivat Jenni Vartiaisen keikalla ja sen jälkeen odottelivat kamalassa räntäsateessa bussia joka taisi olla myöhässä. Olivat keikan jälkeen pyytäneet Jenniltä nimmarin ja hän tunnisti tytöt, keikkabussi pysähtyi ja veivät mun kaverit himaan (asuvat viereisissä osoitteissa). 

Samat kaverit kävivät Anna Abreun ja Chisun keikoilla. Abreu oli juossut huppu päässä kuin iso maailmanstara odottavaan autoon "turvamiehen" saattamana, ja järkkärit sanoi ettei Anna tänään ole tavattavissa nimmareita varten vaikka siitä oli ennen keikkaa erikseen mainos keikkapaikan seinällä että jakaa nimmareita ja kuvia keikan jälkeen. Chisu oli aivan tuppisuuna mutta antoi nopeasti nimmarin. 

Jokaisella on huonot ja hyvät päivänsä, myös julkkiksissa, joten en menisi haukkumaan jos joskus eivät tule kontaktiin.

Vierailija
273/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raappana oli tosi kohtelias ja mukava.

Vierailija
274/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raappana on niin pienen yleisön julkkis että ei juurikaan ihme. 

Vierailija
275/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaija Koo oli eräässä pubissa ympärikännissä ja tunki joka kerta baaritiskin jonon kärkeen kyynärpäätaktiikalla. Kaamea räkätys ja kätkätys päällä koko ajan.

Vierailija
276/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Valjakkala on symppis.

Sanoi mulle moi tms kun hakkasi pyörätuolipotilasta alepan pihalla.

Vierailija
277/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti mukavin tapaamistaan on Jari Sillanpää, Robin ja Redrama. :)

Vierailija
278/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raappana on niin pienen yleisön julkkis että ei juurikaan ihme. 

Totta, mutta enhän mä mitää kulkijoita tapaa älyttömästi ja hänen kanssaan vaihdoin muutaman sanan ni jäi mieleen.

Vierailija
279/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marco Bjurström, Alexi Laiho, Jussi 69, Janne Halmkrona (CMX), Jesse Kaikuranta. Sami Hedberg oli positiivinen yllätys. Haluaisin tavata Jutta Gustafsbergin. Vaikuttaa sydämelliseltä ihmiseltä.

Yllättäen Marco Bjurström vittumoisin tyyppi, jonka olen tavannut. Enkä osannut yhtään varautua naminami-imagon takia. Moni on sanonut miehestä samaa, kun on tullut puheeksi. Kuvittelee olevansa maailman tärkein ja todellakin täysmulkku, jos jokin mene hänen mielensä mukaan.

Vierailija
280/498 |
24.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lkjnlkjn kirjoitti:

Juha Valjakkala on symppis.

Sanoi mulle moi tms kun hakkasi pyörätuolipotilasta alepan pihalla.

Anteex, sopimatonta mut repesin täysin :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä