Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen
Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"
Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.
Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
En ole feministi enkä mielestäni yhtään itsekäs. Teen ihan spontaanisti miehen ehdottamia asioita, ja ainakin minulla on hauskaa heidän kanssaan.
Käyn töissä ja ostin juuri oman asunnon.. Minulla ei ole mitään outoja tapoja tai poikkeavuuksia. Haluaisin vaan kovasti jonkun ihmisen jonka kanssa tehdä kivoja asioita ja jonka vieressä nukkua... Ehkä ihastun liian nopeasti ja mies ahdistuu..
En silti ymmärrä miksei kukaan ikinä ihastu minuun 😟
Ehdotatko sinä miehille spontaanisti asioita? Onko miehillä hauskaa sinun kanssasi? Kerrot että et ole yhtään itsekäs, mutta loppuviestisi onkin sitten vain kertomusta siitä, mistä SINÄ pidät ja mitä SINÄ haluat.
Mitä sinulla on tarjota miehille?
Omia mieltymyksiään kertoessaan paria etsivä yleensä samalla kertoo, mistä toivoisi miehen pitävän. Tässä tapauksessa siitä, että voisi tehdä yhdessä asioita ja nukkua vierekkäin. Sinulle tällainen toisen ihmisen tulkitseminen taitaa olla täysin vierasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä hetkellä itsetunto aika nollassa niin en varmaan kelpaisi insinööri-isillekään. Olen ihan päästä varpaisiin aina ihastunut noihin miehiin ja aina joku menee sisältä rikki kun jätetään. Ihan aina.
Olen varmaan hautaan asti yksin. Miten voin olla vähemmän tusinanainen?
Ja miksi noi miehet silittää poskea ja sanoo kauniiksi, tuo kahvia sänkyyn ja vittu jättää seuraavana päivänä.. En ikinä ole edes antanut mitään oikeaa syytä jättää.
Laittoi teksiviestin "sä olet sellainen kenen kanssa mennään naimisiin. Mä en mene naimisiin. Sori oikeesti." Ei Jeesus!! Ikinä en ollut sanallakaan haaveillut mistään häistä tai yhteisestä asunnosta tms. Kaverit jo alkaneet nauraa näille.. Minä en. Mikä tapa jättää on teksiviesti tai wa-viesti..
-ApHeh, sinähän tapailet ihan tyylipuhtaita pleijereitä. Jos sekä mies että sinä olette nopeasti messissä, niin silloin lienee hyvin usein tällaisesta miehestä kyse. Tosin mies vaan esittää.
:D Toi "sori siitä"- tyyppi on taatusti laittanut viestinsä pikavalintoihin ja lähettää noita vähintään 12 vuodessa. Kerää ihmeessä ylös kaikki, noista saa kyhättyä jotain hauskaa, kun matskua on riittävästi. Heti alkoi pukata ideoita...
Vaihtoehtoja:
- tuppaat ihastumaan vaikeasti saavutettaviin pelimiehiin (voi silti olla pohjimmiltaan vaikeasti saavutettava, vaikka alkuun vaikuttaisikin hullaantuneelta)
- olet liian mukautuva, miellyttämishaluinen ja takertuva (tätäkin kaikkea voi olla vähemmän räikeästi ja silti toinen ahdistuu kun tuntee nuo asiat "pinnan alla")
- tai sitten et vaan ole vielä törmännyt sopivaan tyyppiin
Kysymys: käykös sulla ikinä niin päin, että joku mies kiinnostuu susta hullun lailla, mutta itse et miehestä? Siis oletko koskaan siinä toisessa roolissa ja jos et, niin miksi luulet että näin on?
Vierailija kirjoitti:
Oot ilmeisesti kaunis, kun tollaset tyypit lähestyy oma-aloitteisesti. Sun pitäisi tapailla sellaisia miehiä, jotka eivät ole noin itsevarmoja / arrogantteja (en tiedä suomenkielistä sanaa tälle). Eli olet ehkä ulkonäöltäsi samaa tasoa näiden suosittujen playereiden kanssa, mutta luonteeltasi tavismiesten kanssa. Joko vaan jatkat niiden hyvännäköisten, sporttisten ja omahyväisten miesten tapailua, tai lasket standardeja ja annat mahdollisuuden tylsemmillekin vaihtoehdoille.
Miten lasketaan standardeja, jos lähtökohtana on omahyväinen mies?
Neuvoisin paremminkin ap:tä nostamaan miesten tasoa ja olemaan tarttumatta syöttiin, kun pleijeri seuraavan kerran änkeää juttusille.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta muttamun mielestä tuo on aika etovaa. Siis silittelyt, kehumiset, sänkyyn menemiset ja söpöt sanat. Onko tässä mitään pysyviä aineksia? Ei. Romanttista ihastumista kylläkin.
Sun olis vaan hyvä tutustua johonkin asialliseen mieheen ihmisenä, siis toistenne ajatuksiin. Ja jättää ne touhottamiset ja seikkailut. Semmonen vähän rauhallisempi voi olla tosi fiksu ja hauska, paljon värikkäämpi persoonaa kuin joku kova menijä. Ota semmonen mies, joka arvostaa sua ja sun ajatuksia.
No sinäpä se sanoit, eihän se mistään muusta olekaan kiinni. Miten ihmeessä sellainen tai ylipäätään minkäänlainen mies otetaan jos/kun tapailu loppuu ennen kuin se ehtii kunnolla alkaakaan? Ihan tavallisia, mukavalta vaikuttaneita miehiä minä ainakin olen tapaillut, ihan perusduunareita, pitkää ja pätkää, laihaa ja lihavaa. Suulaampia ja hiljaisempia, tummia ja vaaleita. Ja silti se lopputulos on sama, mies häipyy sanaakaan sanomatta muutaman tapaamiskerran jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!
Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..
Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!
-Ap
Tässä puhutaan paljon näistä ekstroverteista pelimiehistä, mutta ujotkin voivat myös olla sellaisia. Pitää vain olla tarpeeksi komea, että naiset tulevat vaikka baarissa iskemään. Nainen varmaan helposti ajattelee ujommasta miehestä, että tästäpä otan itselleni luotettavan ja komean poikaystävän. Jos kuitenkin joka kerta baarissa naiset lähestyvät ujoa miestä, niin silloin sellaisenkin miehen on helppo olla sitoutumatta. Eli kannattaa kyllä aika tarkasti katsoa, että keneen luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi vain, mutta muttamun mielestä tuo on aika etovaa. Siis silittelyt, kehumiset, sänkyyn menemiset ja söpöt sanat. Onko tässä mitään pysyviä aineksia? Ei. Romanttista ihastumista kylläkin.
Sun olis vaan hyvä tutustua johonkin asialliseen mieheen ihmisenä, siis toistenne ajatuksiin. Ja jättää ne touhottamiset ja seikkailut. Semmonen vähän rauhallisempi voi olla tosi fiksu ja hauska, paljon värikkäämpi persoonaa kuin joku kova menijä. Ota semmonen mies, joka arvostaa sua ja sun ajatuksia.
No sinäpä se sanoit, eihän se mistään muusta olekaan kiinni. Miten ihmeessä sellainen tai ylipäätään minkäänlainen mies otetaan jos/kun tapailu loppuu ennen kuin se ehtii kunnolla alkaakaan? Ihan tavallisia, mukavalta vaikuttaneita miehiä minä ainakin olen tapaillut, ihan perusduunareita, pitkää ja pätkää, laihaa ja lihavaa. Suulaampia ja hiljaisempia, tummia ja vaaleita. Ja silti se lopputulos on sama, mies häipyy sanaakaan sanomatta muutaman tapaamiskerran jälkeen.
Tämä on niin totta. En mäkään ole tapaillut mitään komeita kiiltokuvia, vaan ihan tavallisia miehiä ilman varsinaisia ulkonäkökriteerejä. Sen verran toki, että itsestään ja hygieniastaan täytyy huolehtia ja se näkyy päällepäin jos alkoholi (ja tupakka) maistuu päivittäin/viikoittain.
Vierailija kirjoitti:
Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!
Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..
Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!
-Ap
Oletko liian takertuva? Muista jättää toiselle tilaa hengittää. Olet varmaan tosi mukava ihminen, kun noin monta on halunnut tapailla sua, mutta joku asia menee kuitenkin sen jälkeen pieleen.
Ap olet liian helppo ja deittailemasi miehet niljakkeita. Mihinkään lepertelyihin ei kannata uskoa alussa laisinkaan! Eihän tyypit edes tunne sua. On tosi helppoa heittää joku yleispätevä "oot kaunis ja suloinen". Samat jutut heitetään kaikille. Sitten jos kuulet jotain omaperäisempää, niin voit alkaa pikkuhiljaa luottaa niihin muihinkin juttuihin. Silloin mies on oikeasti keskittynyt suhun.
Jos olet etäisempi, pystyt tarkkailemaan tilannetta objektiivisemmin. Silloin saatat huomata ne jännämiehetkin helpommin. Ne tuppaa sekoamaan siitä, ettei niiden halvat jutut toimi. Kyllä se todellinen kiinnostus pysyy yllä, vaikka ei joka päivä olisikaan yhteydessä. Samalla säästät itseäsi pettymyksiltä. Jäitä hattuun!
Ryhdyt leikkimään pariskuntaa liian pian ja pelästytät miekkoset tiehensä? Ota chillimmin?
Vierailija kirjoitti:
-Ap
Puhuvatko miehet nykyään noin? Kehuvat deittiään suloiseksi ja mielettömäksi? Huh, kokisin tuommoisen varmaan kiusalliseksi ja/tai teennäiseksi.
Ehkä kannattaa pysähtyä ja tosiaan pohtia, mistä on kyse.
Tulee vaikutelma, että miehet haluavat sinusta hetkeksi jotain (seksiä, hauskaa seuraa tms.) ja sitten jättävät. Olet kuulemma "vaimotyyppi", mikä kertoo, että jotain puuttuu. Ehkä se "kipinä", mikä alussa on. Kuvasit myös herkkyyttä itsessäsi ja ajattelin, että ehkä tarvitset itsellesi rinnalle hieman herkän miestyypin. Taidat etsiä miestä väärästä porukasta. Entäs, jos ensikerralla et katsoisi sitä miestä, joka ensimmäisenä sinua lähestyy, vaan sitä, joka on syrjemmällä ja salaa vilkuilee ja näyttää ujolta ja kiltiltä. Herkkyys miehessä, musikaalisuus ja taiteellisuus voisivat sopia sinulle, ei niinkään ns. insinöörimies, jota ehdotettiin. Ja insinööreisätäkin löytyy varsin omahyväisiä tapauksia. Ehkä kaverisi voisivat järjestää sokkotreffit (esim. jonkun poikakaverin kaverin kaveri), sillä joskus muut ihmiset huomaavat paremmin, ketkä sopivat yhteen.
Jos olet kovin rikki, käy vaikka lyhyt jakso jollain ammattilaisella puhumassa tästä - voit saada uutta näkökulmaa. Älä ainakaan luovuta.
Hyvää jatkoa sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApKuinka mones kerta tässä ketjussa, kun luettelet vain mitä SINÄ saat miehiltä? Kuvitteletko oikeasti että mies on tyytyväinen, kun SINÄ olet tyytyväinen? Mulle ainakin tulee todella itsekeskeinen vaikutelma susta, anteeksi nyt vaan.
Mitä muuta sinä annat miehelle kuin ilon hauskuuttaa sinua ja keksiä sulle tekemistä ja helliä sinua? Nuo kun ei useimmille todellakaan riitä.
No eikö ne minun antamatkin kuulosta vähän itsekeskeiseltä? No, olen suostuvainen erilaisiin asioihin, olen iloinen, luotettava, kärsivällinen. En ikinä pettäisi tai tekisi kusipäisiä juttuja miehelle. Oon aivan äärimmäisen ihastunut ja oikeasti teen lähes mitä vaan. Vaikka mies vaan makaisi tyydyin siihen. Rakastan seksiä 😂 ja olen myös antava osapuoli. Olen oikeasti kiinnostunut miehen jutuista ja tulen toimeen mitä erikoisempien sukulaisten kanssa. En valita ja maksan suurimman osan kaikesta itse, en tosiaan odota että getleman lennättää mut maapallon ympäri Riziin. Pidän huolta kunnostani hautaan saakka (hope so). Mulle on ihana iloinen perhe joka varmasti ottaa miehen kuin miehen vastaan. Rakastan spontaaneja hulluja juttuja ja jos nössömpi mies niin hän saa sitten kauttani kokemuksia. Enkä alistu miehen tahtoon, tykkään vaan tehdä kaikkea suhteen alussa, vaikka vaan maata js syödä karkkia jos mies haluaa.
* suostuvainen erilaisiin asioihin, iloinen = teet asioita kun mies ehdottaa ja naurat miehen vitseille.
* luotettava, kärsivällinen, En ikinä pettäisi tai tekisi kusipäisiä juttuja = no aika perusoletus, ei mikään erityinen harvinainen juttu.
* äärimmäisen ihastunut ja oikeasti teen lähes mitä vaan = niin tekee koiranpentukin.
* Rakastan seksiä 😂 ja olen myös antava osapuoli = jos antava tarkoittaa aktiivinen, ehdotteleva ja aloitteen tekevä, niin sitten tämä on hyvä juttu.
* Olen oikeasti kiinnostunut miehen jutuista ja tulen toimeen mitä erikoisempien sukulaisten kanssa. = Taas, koiranpentukin kuuntelee korvat höröllä kun sille puhuu. Osaatko kiinnostuneisuuden lisäksi keskustella, haastaa ja kysellä, olla erimieltäkin ja perustella miksi?
* En valita ja maksan suurimman osan kaikesta itse = taas, aika perusoletus kyllä aikuiselta.
* Pidän huolta kunnostani hautaan saakka = eli ulkonäkö kunnossa.
* ihana iloinen perhe joka varmasti ottaa miehen kuin miehen vastaan = tämä on kivaa, mutta aika harva mies laskee sille kamalasti painoarvoa.
* Rakastan spontaaneja hulluja juttuja ja jos nössömpi mies niin hän saa sitten kauttani kokemuksia. = sanoit kylläkin aiemmin, että et itse osaisi keksiä mitään spontaania hauskaa. Mitä hauskaa olet siis keksinyt näille sut jättäneille miehille?
* Enkä alistu miehen tahtoon, tykkään vaan tehdä kaikkea suhteen alussa, vaikka vaan maata js syödä karkkia jos mies haluaa = tämä on juuri sitä tylsyyttä, teet mitä mies haluaa. Varmaan alussa kiva, mutta harva haluaa sen tahdottoman nuken.
Eli tiivistettynä olet hyvässä kunnossa ja pidät seksistä, siinä sun "erottautumistekijät" itsestäänselvyyksien lisäksi. Täytät siis kevyen (pano)suhteen kriteerit, mutta muuten ei kuulosta että sinulla olisi paljoa annettavaa. Kuten sanottu, harva mies kuitenkaan pidemmän päälle haluaa kumppaninsa olevan hymyilevä nukke, joka kyllä sanoo " kyllä kulta" mutta jonka voisi vaihtaa naapurin samanlaiseen rouvaan eikä kukaan huomaisi eroa. Olet vähän kuin nuo naisonneaan valittavat kiltit miehet, jotka luettelevat kuinka eivät hakkaa, petä ja ryyppää ja kaikesta kivasta tykkäävät (jos nainen järjestää), ja sitten ihmettelevät kun nämä avut eivät kiinnostakaan ketään sen suuremmalti. Ja silti kumppanin pitäisi olla se komea, jännittävä ja hauskan erikoinen tyyppi.
Mikä saa sinut päättelemään, että ap:n ihastukset olisivat jotain erikoista. He ehdottavat jännien juttujen tekemistä. Mitä muuta? Ei mitään. Eivät ole ap:n teksteissä vaikuttaneet mitenkään syvällisiltä erityisosaajilta tai loistavilta keskustelijoilta, mutta silti oletat että juuri tällaisia ominaisuuksia nämä hiihtelijät arvostaisivat. No ehkä arvostavatkin - sen pari kuukautta.
Rohkenen veikata, että täällä Ap:ta nukeksi ja perässä vedettäväksi haukkuvat +40 ämmät jotka pitävät miehilleen valittamista "temperamenttisuutena". Vaihtaisin sinuun omani, joten ole huoleti, kyllä ottajia löytyy. Viimeistään kun ovat olleet suhteessa vitun hankalan ihmisen kanssa joka on joka asiasta erimieltä tai naama mutrulla.
-Tohtori
Joo, ajattelin ihan samaa. Minusta olisi vastenmielistä, jos joku mies sanoisi minulle noin. En voisi kuvitella löytäväni keskusteluyhteyttä tällaisen miehen kanssa. Tuntuisi siltä, että hän pitää minua jonain nallena tai nukkena.
[/quote] Puhuvatko miehet nykyään noin? Kehuvat deittiään suloiseksi ja mielettömäksi? Huh, kokisin tuommoisen varmaan kiusalliseksi ja/tai teennäiseksi. [/quote]
Vierailija kirjoitti:
Rohkenen veikata, että täällä Ap:ta nukeksi ja perässä vedettäväksi haukkuvat +40 ämmät jotka pitävät miehilleen valittamista "temperamenttisuutena". Vaihtaisin sinuun omani, joten ole huoleti, kyllä ottajia löytyy. Viimeistään kun ovat olleet suhteessa vitun hankalan ihmisen kanssa joka on joka asiasta erimieltä tai naama mutrulla.
-Tohtori
Sun kanssa ei taida olla vaikea olla eri mieltä. (< huom, ei ole yhdyssana)
Blondien kosto kirjoitti:
Sama juttu toisinpäin. Olen keski-ikäinen sinkkunainen ja minulla on monta hyvää miesystävää,jotka haluaisivat suhteeseen kanssani. En halua. Ei ole kipinää, ei leisku eikä leimahda mikään. Kunnollisia miehiä, eivät juo eivätkä polta (liikoja) heillä on omaisuutta . Minulle on tarjottu etelänmatkoja, pyydetty että tulisin asumaan heidän luokseen ym.ym. Tärkein asia pääsee helposti unohtumaan. Kyse on molemminpuolisesta kiinnostuksesta, kemioista.
Seksiä saan aina kun haluan, keneltä haluan. Oma päätelmäni on, että oltuani naimisissa iät ja ajat, väitän tietäväni mitä miehet haluavat. Ja osaan käyttäytyä/pukeutua/jutella sen mukaan.
En mitenkään moiti ketään, enkä todellakaan tällä asialla rehvastele. Mutta tällä feminismin aikakaudella mies on kuitenkin lopulta vain eläin, kuten me naisetkin. Kaiken takana on kemiat, ja nainen on se, kuka päättää. On helppoa saada miehet kiinnostumaan; eleet, katseet, ilmeet, tuoksu. Flirttaile. Kuuntele mitä mies sanoo, ja juttele takaisin kuten puhuisit parhaalle ystävällesi. Älä meikkaa liikaa. Pukeudu vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Käytä korkokenkiä.
Helppoa kuin heinänteko : )
Olen aina muistanut kertoa tämän asian miehille, jotka ovat halunneet lopettaa tapailun. "Olen nainen, minä päätän, otanko sinut vai en." Ja niin suhdetta on jatkettu siihen asti, kunnes olen päättänyt toisin.
Vierailija kirjoitti:
Perussääntö no. 1.
Älä koskaan esitä liian kiinnostunutta tai ilmaise ihastustasi millään tavoin suhteen alkuvaiheessa. Mies on luonteeltaan SAALISTAJA ja haluaa valloittaa naisen.
Jos jo parin viikon tapailun jälkeen osoitat olevasi täysin hullaantunut mieheen, niin miehen mielenkiinto katoaa kuin leija Saharaan!
Älä kerro heti itsestäsi kaikkea, äläkä ole liian helppo. Mieluummin "hard to get", kuin maailman helpoin. Enkä siis puhu seksistä, vaan parisuhteesta.
Tämä on ihan uskomatonta sontaa. Tällaisella ajattelulla pilasin itse sen ainoan minua oikeasti kiinnostaneen suhteen, koska mies ajatteli että minua ei kiinnostakaan. Olkaa oikeasti suoria ja avoimia, älkää pelatko mitään pelejä.
Minkä ikäisiä miehiä aloittaja on tapaillut? Oman kokemukseni mukaan monet miehet tykkäävät vähintään reilu kolmekymppisiksi asti tapailla vain satunnaisesti ja vasta aikuisempina alkaa sitoutua tosissaan. En usko, että henkilössäsi on mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on perus.. rauhallinen nainen etsii jännitystä ja deikkailua playeri miehiltä, tajuamatta että nämä on playereita. Sori mutta nähty juttu. Alat tapailee ihan toisenlaisia miehiä.
Varmaan vaan aika vaikea innostua sellaisista rauhallisista narukäsistä, kun on kokenut niin paljon näiden 20 hurmurin kanssa. Onnea kuitenkin aloittajalle tuleviin miesjuttuihin.
Sille on termikin, Alpha Widow. Parantumista ei tapahdu., kullikarusellikin jättää jälkensä.
Kun kello alkaa tikittää, pitkä parisuhde, avioliitto ja lapset kyllä tulee, kun ottaa semmoisen joka ei häntä sytytä (esim menestyvä insinörtti), ja huijaa tätä miestä niin pitkään että saa häneltä mitä haluaa. 15 vuoden kuluttua mies itkee täällä palstalla miten vaimon kanssa ei ole läheisyyttä enää, seksiä syntymäpäivänä ja juhannuksena, mitä mies voisi tehdä? Ei mitään, Ap on jo kirjoittanut tähtiin tulevan avioliiton kohtalon, vaikka eivät vielä ole edes tavanneet eikä vielä halua avioliittoa.
Mä niin tiedän ton miestyypin josta ap puhuu. Eräs pääkaupunkiseudulla (ja välillä vähän muuallakin) vaikuttava bisnesmies on juuri tällainen. Reilu kolmekymppinen, helvetin komea, sulavakäytöksinen, urheilullinen, pitkä, fiksu jne. Vaihtaa naista n. Kahden viikon välein, ja joka kerta naiset tuntevat itsensä maailman rakastetuimmiksi koska ko. mies kohtelee heitä kuim kuningattaria - kunnes kyllästyy. Varoitukset eivät näihin naisiin tehoa myöskään. Mies esittelee naiset ystävilleen jo parin päivän tutustumisen jälkeen, joka kerta. Vie ulkomaille, firman bileisiin ja lounaille ja PAM. Nainen jätetään ja uusi otetaan pakasta. Tällä tyypillä on ollut esim viime vuoden aikana n. 15-20 tyttö'ystävää'.
Ja tämä tuntemani hlö tuskin ainoa tällainen miestyyppi. Luultavasti nuo naiset myös haksahtavat nimenomaan samantyyppisiin miehiin joka kerta koska on helppo olla koukussa tuollaiseen kohteluun vaikka se lyhytkestoista onkin.