Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen
Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"
Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.
Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa välittämästä siitä mitä ukot haluaa ja miettii...Ketä kiinnostaa... Elämässä on niin paljon muutakin.
Miksi tämmöinen viesti saa 60 yläpeukkua ja 0 alapeukkua?
Ovatko kaikki yläpeukuttaneet sellaisia, joista kiinnostutaan? Koska en voi uskoa kenenkään ap:n ongelmilla olevan tuota mieltä. Helppoahan se on antaa tuollainen neuvo, jos se, mihin aloittaja haluaa ratkaisua, ei olekaan ongelma!!!
Eli miksi luulette, että tuo on hyvä neuvo aloittajalle? "Kun et saa ketään, älä ole heistä edes kiinnostunut" Ai? Silläkö saa sen, kenet haluaa?
Mulle särähti korvaan tuo, että teet kaikkea mitä mies vain haluaa. Jos haluaa äksöniä, lähdet siihen, jos haluaa makoilla päivän, teet sitä.
Jospa mies haluaisi jo tuossa ajassa nähdä millainen aiot olla sitten kun sua ei enää alkuhuuman takia kiinnosta tehdä sitä mitä mies? En nyt tarkoita, että mies haluaisi nähdä huonoja puoliasi, mutta ainakin itse en ostaisi sitä, että toinen haluaa tehdä aina samaa kuin minä ja pitäisin sitä epäilyttävänä piirteenä. Siinä saattais kiinnostus vain loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lakkaa välittämästä siitä mitä ukot haluaa ja miettii...Ketä kiinnostaa... Elämässä on niin paljon muutakin.
Miksi tämmöinen viesti saa 60 yläpeukkua ja 0 alapeukkua?
Ovatko kaikki yläpeukuttaneet sellaisia, joista kiinnostutaan? Koska en voi uskoa kenenkään ap:n ongelmilla olevan tuota mieltä. Helppoahan se on antaa tuollainen neuvo, jos se, mihin aloittaja haluaa ratkaisua, ei olekaan ongelma!!!Eli miksi luulette, että tuo on hyvä neuvo aloittajalle? "Kun et saa ketään, älä ole heistä edes kiinnostunut" Ai? Silläkö saa sen, kenet haluaa?
Ja mitä elämässä edes on, "on niin paljon muutakin tuossa viestissä väitettiin" kuin rakkaus toiseen ja sen jakaminen toisen kanssa? Mitä muka???? Mitä???
Miksi pitäisi olla kiinnostunut jotain vitun työpaikasta tai ruuanlaitosta tai ystävistä, jotka eivät edes nai sua??? Miksei saa olla kiinnostunut miehestä jolta tahtoo rakkautta, ennen kuin voi voida elämässä edes lähellekään hyvin?????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussääntö no. 1.
Älä koskaan esitä liian kiinnostunutta tai ilmaise ihastustasi millään tavoin suhteen alkuvaiheessa. Mies on luonteeltaan SAALISTAJA ja haluaa valloittaa naisen.
Jos jo parin viikon tapailun jälkeen osoitat olevasi täysin hullaantunut mieheen, niin miehen mielenkiinto katoaa kuin leija Saharaan!
Älä kerro heti itsestäsi kaikkea, äläkä ole liian helppo. Mieluummin "hard to get", kuin maailman helpoin. Enkä siis puhu seksistä, vaan parisuhteesta.
Jep. Liian helposti ihastuva takertuja taitaa viedä mielenkiinnon kummaltakin sukupuolelta... Haastetta pitää olla.
No ehkä playerimiehiä saa pidettyä vähän pidempään tuolla taktiikalla kun et heti takerru mutta perusinsinööri ei ole saalistaja ja luulee vain ettet ole kiinnostunut
Ap, sinulla on harhaluulo,että seikkailu elämään löytyy miesten kautta. Et sinä ole tylsä, vaan ne tapailemasi miehet ovat. Se tylsyys on nyt vaan tarttunut sinuun. Seura tekee kaltaisekseen. Onko mitään tylsempää kuin pelimiehet?
Suosittelen lämpimästi ainakin vuoden selibaattia, että saat pääsi ja sydämesi selväksi ja tulet takaisin omaksi itseksesi. Miksi ihmeessä haluaisit olla vaan saalis, niinkuin nyt olet. Maksat todella kovaa hintaa romanttisista kuvitelmistasi. Sydämesi on jo sulkeutunut, jolloin et voi vetää puoleesi sitä oikeaa. Anna sen parantua ilman seikkailuja.
Miehet sitä miehet tätä, miesten vika.
Teissä naisissahan ei ole koskaan , ikinä mitään vikaa?
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tapaus.
Nämä miehet ovat tasoltaan sinulle liian hyviä. He tietävät että pystyvät saamaan kauniimman tai nuoremman tai seksikkäämmän naisen. Mutta ovat valmiita seksisuhteeseen kanssasi.
Sinulla on vääristynyt käsitys minkä tasoisen miehen pystyt saamaan.
Voihan v*ttu nyt taas näitten tasojenne kanssa. Työntäkää ne tasot vaikka hanuriinne, mutta älkää niiden kanssa meuhkatko täällä (tai missään) ihmisten riesana.
Vierailija kirjoitti:
Miehet sitä miehet tätä, miesten vika.
Teissä naisissahan ei ole koskaan , ikinä mitään vikaa?
Häh? Tässä ap ihan urakalla syyttelee itseään ja pohtii mikä hänessä on vikana, ja naiset (ehkä miehetkin) joukolla kertovat, miten hänen pitää muuttua.
Ja sitten joku valopää löytää ketjusta yhden ainoan ajatuksen:"Naisten mielestä niissä itsessään ei ole mitään vikaa." Välillä kyllä oikeesti ihmetyttää, miten lukutaidottomat tai heikkolahjaiset tänne oikein kirjoittelevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tapaus.
Nämä miehet ovat tasoltaan sinulle liian hyviä. He tietävät että pystyvät saamaan kauniimman tai nuoremman tai seksikkäämmän naisen. Mutta ovat valmiita seksisuhteeseen kanssasi.
Sinulla on vääristynyt käsitys minkä tasoisen miehen pystyt saamaan.
Voihan v*ttu nyt taas näitten tasojenne kanssa. Työntäkää ne tasot vaikka hanuriinne, mutta älkää niiden kanssa meuhkatko täällä (tai missään) ihmisten riesana.
Ymmärrän, että "taso" kuulostaa vastenmieliseltä, mutta se on ihan sama asia kun jos nainen sanoo että "ei ole kemiaa"
Meillä ei ollut kemiaa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Suhteesta puuttui kipinä = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Minä en nyt etsi suhdetta = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Tarvitsen omaa aikaa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Hän ei ollut minun tasoa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
tuo viimeisin on vaan hieman suorempi kun nuo muut. Kaikki yhtä valheellisia ja hanuriintyönnettäviä. Naiset tykkäävät noista kemioista ja kipinöistä, ovat mielestään lempeitä kun eivät puhu suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät noista kemioista ja kipinöistä, ovat mielestään lempeitä kun eivät puhu suoraan.
Naiset tykkäävät pannukakusta.
Varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkäävät noista kemioista ja kipinöistä, ovat mielestään lempeitä kun eivät puhu suoraan.
Varma tieto.
Pannukaukku vaatii kemiaa, että tuleee taikina ja kipinää, että saat sen paistettua :-) Pannukakun tasokin nousee uunissa...
varma tieto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto.
Pannukaukku vaatii kemiaa, että tuleee taikina ja kipinää, että saat sen paistettua :-) Pannukakun tasokin nousee uunissa...
varma tieto.
Kaikki naiset tykkäävät sinisestä väristä.
Varmaa tietoa tämäkin.
Tästä nyt ei varmaan ole mitään apua kenellekään, mutta ihmettelen joka kerta av:lla kun täällä on välillä näitä ketjuja, joissa aloittaja ei löydä miestä vaikkei hänessä ole mitään vikaa. Sitten ihmiset ehdottelee voisiko syynä olla a, b, c, tai d, mutta mikään niistä ei pidä paikkaansa. Tuntuu hassulta että kaunis, mukava, seikkailunhaluinen, omavarainen, jne nainen ei löytäisi miestä. Itse kun olen jokseenkin ärsyttävä, laiska, omapäinen, kunnianhimoton, melankoliaan taipuvainen ja vielä feministi, enkä kovinkaan innokas esimerkiksi miellyttämään seksuaalisesti, eikä mulla ole ollut vaikeuksia löytää tai pitää miestä. Ja ihan siis hyvää, hauskaa, kivannäköistä, työssäkäyvää, mukavaa, kotitöihin osallistuvaa miestä. Jotenkin nurinkurista että tällainen vaillinainen ihminen löytää miehen halutessaan, mutta nämä täydelliset naiset ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto.
varma tieto.
Varmaa tietoa tämäkin.
Eli jos kastaa heppinsä siniseen elintarvikeväriin, menekki on taattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varma tieto.
varma tieto.
Varmaa tietoa tämäkin.
Eli jos kastaa heppinsä siniseen elintarvikeväriin, menekki on taattu?
Siniseen pannkakkuun, koska kaikki naiset tykkäävät pannukakusta ja sinisestä väristä.
AWALT, varma tieto.
En ole itse kokenut, että ne rauhalliset, tylsät, insinöörimäiset ja vähemmän hyvännäköiset miehet olisivat helpompia kuin muutkaan miehet. En osaa sanoa, miksi jotkut kiinnostuvat ja jotkut eivät, mutta ainakaan ulkonäöllä tai menevyydellä ei ole kauheasti tekemistä sen kanssa.
Itse olen mies ja minulla on ulkomaalainen nainen, päätimme ruveta parisuhteeseen. Ei sen vaikempaa kaikenlaista yhteistä löytynyt ja pidämme toisista. Elämä rullaa omaa rataa.
Meillä on tavoite ollut, että voimme yhdessä rakentaa sellaisen elämän kun haluamme, kaksin monesti onnistuu paremmin kun sillain että odottaa, että toinen tuo valmiina asiat eteen. Ikääkin 30 ja ja 28 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Tästä nyt ei varmaan ole mitään apua kenellekään, mutta ihmettelen joka kerta av:lla kun täällä on välillä näitä ketjuja, joissa aloittaja ei löydä miestä vaikkei hänessä ole mitään vikaa. Sitten ihmiset ehdottelee voisiko syynä olla a, b, c, tai d, mutta mikään niistä ei pidä paikkaansa. Tuntuu hassulta että kaunis, mukava, seikkailunhaluinen, omavarainen, jne nainen ei löytäisi miestä. Itse kun olen jokseenkin ärsyttävä, laiska, omapäinen, kunnianhimoton, melankoliaan taipuvainen ja vielä feministi, enkä kovinkaan innokas esimerkiksi miellyttämään seksuaalisesti, eikä mulla ole ollut vaikeuksia löytää tai pitää miestä. Ja ihan siis hyvää, hauskaa, kivannäköistä, työssäkäyvää, mukavaa, kotitöihin osallistuvaa miestä. Jotenkin nurinkurista että tällainen vaillinainen ihminen löytää miehen halutessaan, mutta nämä täydelliset naiset ei.
Oletko minä?? Kun tuohon lisää veganismin ja vasemmistolaisuuden, kuvailet minut ihan täydellisesti. Ja vaikka luulisi, että miehet juoksisivat karkuun tällaista pakkausta, olen aina saanut ihan valita seurani ja päättää sen keston. Se parhaimman kanssa jouduin jopa naimisiin asti.
Ap on nyt vain tavannut vääriä ihmisiä. Päinvastoin kuin muut, sanoisin, että NOSTA rimaa sen sijaan että lasket sitä. Vaadi miehiltä enemmän, niin tapaat sellaisia, joista on parisuhteeseen sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!
Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..
Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!
-ApKuinka mones kerta tässä ketjussa, kun luettelet vain mitä SINÄ saat miehiltä? Kuvitteletko oikeasti että mies on tyytyväinen, kun SINÄ olet tyytyväinen? Mulle ainakin tulee todella itsekeskeinen vaikutelma susta, anteeksi nyt vaan.
Mitä muuta sinä annat miehelle kuin ilon hauskuuttaa sinua ja keksiä sulle tekemistä ja helliä sinua? Nuo kun ei useimmille todellakaan riitä.
itse naisena voin sanoa ettei ole mitään vittumaisempaa kuin vetää perässään miestä jolle olen "moottori" ja ties mitä ja joka lähtee mukaan mutta ei ikinä itse keksi mitään. On siis "viihdytettävä".
En lukenut koko ketjua, mä olen hyvännäköinen horo, joka ei ole kenenkään tyyppinen. Hiljaiset miehet ihastuu joskus. Itse haluaisin hyvännäköisen horomiehen, mutta ne katselevat naapurintyttöjä (panoksi kyllä käyn).