Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen

Vierailija
22.01.2016 |

Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"

Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.

Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.

Kommentit (165)

Vierailija
61/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa taas miten "kaikki" tarkoittaa naisille ja miehille eri asiaa. Naisille "kaikki miehet" käsittää nuo ekstrovertit ja supliikit komistukset ja miehille "kaikki naiset" tarkottaa kaikkia naisia. Myös sitä lähipubin elämänkoulunaista

Pöh, "kaikki naiset" tarkoittaa kyllä miehille nimenomaan vain kauniita, nuoria naisia. "Kaikki naiset saavat miehiltä huomiota", "kaikkia naisia isketään jatkuvasti", "kaikilla naisilla on niin helppoa, sen kun odottaa miesten iskuyrityksiä". Ja jokainen näistä on totta vain niiden kauniiden, laihojen, nuorien naisten kohdalla.

Viimeksi kun olin baarissa, viereisen pöydän naista kävi iskemässä parikin miestä illan aikana. Nainen oli hyvin ylipainoinen. Luuletko että näin voisi tapahtua lihavalle miehelle?

Luulen. Mä olen normaalipainoinen, ihan perusnätti nainen joka on käynyt baareissa varmaan sen 1000 kertaa elämänsä aikana. Minua on isketty noin 5 kertaa. Joko en siis ole nainen, tai "kaikki naiset saavat jatkuvasti alotteita" -tarut eivät pidä paikkaansa. Tästä aiheesta on ollut pitkiä ketjujakin, ja siellä on paaaljon muitakin tavallisia naisia jotka saavat vähemmän aloitteita kuin keskiverto mies.

No siinä on 5 kertaa enemmän kuin mulla

T. Myös 1000 kertaa baarissa (usein vielä selvinpäin) käynyt mies

Vierailija
62/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä huomaa taas miten "kaikki" tarkoittaa naisille ja miehille eri asiaa. Naisille "kaikki miehet" käsittää nuo ekstrovertit ja supliikit komistukset ja miehille "kaikki naiset" tarkottaa kaikkia naisia. Myös sitä lähipubin elämänkoulunaista

Pöh, "kaikki naiset" tarkoittaa kyllä miehille nimenomaan vain kauniita, nuoria naisia. "Kaikki naiset saavat miehiltä huomiota", "kaikkia naisia isketään jatkuvasti", "kaikilla naisilla on niin helppoa, sen kun odottaa miesten iskuyrityksiä". Ja jokainen näistä on totta vain niiden kauniiden, laihojen, nuorien naisten kohdalla.

Viimeksi kun olin baarissa, viereisen pöydän naista kävi iskemässä parikin miestä illan aikana. Nainen oli hyvin ylipainoinen. Luuletko että näin voisi tapahtua lihavalle miehelle?

Luulen. Mä olen normaalipainoinen, ihan perusnätti nainen joka on käynyt baareissa varmaan sen 1000 kertaa elämänsä aikana. Minua on isketty noin 5 kertaa. Joko en siis ole nainen, tai "kaikki naiset saavat jatkuvasti alotteita" -tarut eivät pidä paikkaansa. Tästä aiheesta on ollut pitkiä ketjujakin, ja siellä on paaaljon muitakin tavallisia naisia jotka saavat vähemmän aloitteita kuin keskiverto mies.

Eli jos saa iskuyrityksen noin 0,5% baarikerroista, niin voi sanoa "kaikkia naisia isketään jatkuvasti, sen kun odottaa"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kerro harrastuksistasi mitään. Harrastatko muuta kuin liikuntaa? Se on tylsä, vaikka toki tärkeä harrastus. Se ei kuitenkaan tee sinusta mielenkiintoisempaa juttuseuraa, paitsi jos olet himourheilija ja mieskin on. Silloin tulee varmaan paljon juttua liikunnasta ja se voisi olla positiivisesti yhdistävä tekijäkin.

Lukeminen on sinänsä vähemmän jännittävä harrastus, mutta aktiivinen lukija on perillä asioista ja siten hyvää keskusteluseuraa. Lukeminen on yksi parhaista asioista, mitä voi itselleen tehdä. Faktaa ja fiktiota vuorotellen. 

Pääasia olisi kuitenkin varmaan se, että teet jotain muutakin kuin liikut vapaa-ajalla. Vaikka jonkun instrumentin harjoittelun voi aloittaa muutamalla satasella ja kerrostalossa toimii erittäin hyvin vaikkapa sähköpiano tai sähkökitara, joita voi harjoitella kuulokkeilla tai ihan vaan pienellä volumella. Kielten opiskelu, joku kevyt liikuntalaji sen salin lisäksi, itsepuolustuskurssit (ei kyllä välttämättä kovin kevyttä), piirtäminen, valokuvaus... mitä vaan. Ryhdy tekemään jotain ihan oman tyytyväisyytesi vuoksi. On nimittäin kiva kehittyä ja oppia. Näissä ei kannata sinänsä miettiä, että mikähän harrastus saisi miehen munan pystyyn, vaan vaikka kokeilla eri asioita, jos ei heti ole mielessä jotain kiinnostavaa juttua.

Vierailija
64/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!

Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..

Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!

-Ap

Mun mielestä tylsyys voi olla myös sitä, että mukautuu helposti vain muiden toiveisiin, tapoihin ja ideoihin. Aika munatonta. Etkö ikinä sano "Siis en todellakaan halua hypätä mitään benjihyppyä, hyppää ite vaan/Tehdään nyt jotain, eikä vaan makoilla tässä matolla koko päivää" tms? En kyllä silti usko, että "tylsyytesi" on ykkössyy huonoon mieshistoriaasi. Luulen ennemminkin, että sorrut lipeviin temppuihin ja imarteluihin, ja haluat jännittävän ja seikkailullisen miehen. Nämä seikkailumiehet kun haluavat seikkailla ja pitää hauskaa myös naisjutuissaan. He eivät halua sitoutua. Nuo heidän lipevät juttunsa ovat osa seikkailua: lyhyt mutta kiihkeä suhde, mikä elämys! Sinulla on varmaan kuvitelma jostain ns elokuvarakkaudesta, minkä vuoksi olet helppoa riistaa näille itsekeskeisille seikkailijoille.

Vierailija
65/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko pois ap, sinussa ei ole mitään vikaa. Olet vain tavannut vääränlaisia miehiä. Vaikka noista ehdotetuista "vioistasi" joku pätisikin sinuun, ei se silti tarkoita, ettet kenellekään kelpaisi. Itsekin olen elämässäni kohdannut useamman tällaisen pelimiehen, joka puhelee pehmoisia, antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut ja ihastunut, ja sitten yhtäkkiä häipyy. En pysty itse sellaista käytöstä käsittämään, mutta en olekaan pelimies. :)

Lopulta minunkin kohdalleni osui mies, joka ei ollut tällainen pelimies. Hänen kanssaan tuli alusta asti hyvä ja luottavainen olo, ja muutenkin keskustelut yms. olivat erilaisia kuin näiden pelimiesten. Näiden yhdessä eletyn viiden vuoden aikana olen todennut, että tähän mieheen kannatti luottaa ja uskoa. <3

Vierailija
66/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos saa iskuyrityksen noin 0,5% baarikerroista, niin voi sanoa "kaikkia naisia isketään jatkuvasti, sen kun odottaa"? 

Käyttäisin itse termiä "paljon enemmän". Toki miehiäkin isketään, mutta tässäkin taitaa toimia 20-80-sääntö

Vierailija
67/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on iso ja pitkä karju. 193 cm ja 140 kg.  Aina kun hän käy ravintolassa, ovat naiset kimpussa ja yrittavät iskeä.

Katsopa vaikka Jethro Rostedtia, hän on saman kaliiperin mies. Naiset tykkää hulluna, koska miehessä kiinnostaa ihan joku muu kuin mallinmitat. Miehessä kiinnostavat aivot, itsevarmuus ja huumori. Ja pituus.

Vierailija
68/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä ole tekemistä sen kanssa mitä haluaa tehdä. Seksistä on kyse.

Näin se usein on. Itse olen ollut varsinkin nuorempana monellakin tapaa hankala ihminen: olen vakava tosikko, olin varsin usein ahdistunut ja masentunut, olen sulkeutunut introvertti. Mutta joka ainoa mies jonka kanssa on ollut tarkoitus harrastaa vaikka vain yhden yön seksiä ilman jatkoa, on halunnut tavata uudestaan ja lopulta alkanut vonkua parisuhdetta. En keksi siihen kuin yhden ainoan syyn ja se on että miehet tuntuvat nauttivan aivan valtavasti seksistä mun kanssani.

Suomessa kun ei ole deittailukulttuuria, niin yhden yön jutuista ne parisuhteet yleensä lähtevätkin. Tuntuu jopa, että tämä menee nurinkurisesti. Jos haet deittipaikoista tositarkoituksella seuraa, saat pelkkää seksiä. Jos menet kaupungin pahimpaan lihatiskiin ja heiluttelet lakanoita vasta tapaamasi miehen kanssa, saat parisuhteen.

Vierailija
69/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi parempi, että keskittyisit nyt omaan elämääsi ja etsisit omaa juttuasi. Olen vilpittömästi sitä mieltä, että älä mene enää miesten kanssa sänkyyn. Uutta miestä ei voi tuntea vielä läheisesti. Keskinäistä luottamusta ja kiintymystä ei vielä ole.

Vierailija
70/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä!

Vierailija kirjoitti:

Ap, katso ympärillesi niitä kavereitasi jotka ovat pariutuneet. Ovatko he täydellisiä ihmisiä? Onko heillä erinomaiset sosiaaliset taidot? Ovatko he hauskoja, spontaaneja, suosittuja, silti kuitenkin vakavasti otettavia vakavaraisia ihmisiä joilla selkeät tavoitteet elämässään?

Eivät ole. Yleensä se näyttää menevän juuri päin vastoin, eli ne jotka yrittää tehdä kaiken oikein jää useammin sinkuiksi kuin nämä suurpiirteiset suharit.  Parisuhteen pointti ei ole se, että kaksi täydellistä ihmistä muodostaa täydellisen liiton, vaan että kaksi epätäydellistä ihmistä kasvaa yhdessä, oppii toisiltaan ja sopeutuu toisiinsa. Elämän pointti ylipäänsä ei ole se, että pyri täydellisyyteen niin tulet onnelliseksi ja saat sitten kaikesta tästä itsesi tarkkailusta ja kritisoinnista jonkin sortin palkinnon sitten joskus. Elämä on tässä ja nyt ja se on sellaista kuin se on.

Ehkä olet tapaillut miehiä, joilla on parisuhteelle korkeat kriteerit. Usko pois, et halua asua ja elää ihmisen kanssa jolla on koko ajan joku  parisuhdeprojekti menossa, se on tosi rasittavaa. Etsi miehiä joilla on realistinen käsitys ihmissuhteista ja ylipäänsä toisista ihmisistä. Jotka ei ota pohjimmiltaan kaikkea niin älyttömän tosissaan ja vakavasti.

Vierailija
71/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on iso ja pitkä karju. 193 cm ja 140 kg.  Aina kun hän käy ravintolassa, ovat naiset kimpussa ja yrittavät iskeä.

Katsopa vaikka Jethro Rostedtia, hän on saman kaliiperin mies. Naiset tykkää hulluna, koska miehessä kiinnostaa ihan joku muu kuin mallinmitat. Miehessä kiinnostavat aivot, itsevarmuus ja huumori. Ja pituus.

Kolmen metrin päässä edessäsi istuu tuntematon mies. Osaatko katsomalla sanoa paljonkin miehen aivoista, itsevarmuudesta ja huumorista? Kuvasit mieheäsi karjuksi eli hänellä on varmaan myös lihaksia. Entä jos pituutta vähennetään 25cm ja otetaan lihaksia pois. Kuinka paljon sitten kiinnostaa naisia?

Vierailija
72/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan seinäkiipeilyä, siinä haastaa itsensä jatkuvasti itsensä, kokeile!😉 Olen vienyt monta miestä kiipeämään ja on menty porukalla meidän mökille ja vedetty toisiamme moottorikelkan perässä eri härpäkkeillä. Samaa tehty veneellä. Käyty luonnossa kiipeilemässä ja nukuttu siellä yms. Ja kyllä nää miehet vaikuttaa ihan aidosti viihtyvän mun kanssa. Siksi se jättäminen satuttaa. Vietetään aikaa paljon yhdessä ja on hauskaa ja sitten stop!

Ehkä kuvani parisuhteesta on vähän yliromanttinen, kaikki kliseet on jotenkin ihania. Takkatuli, skumppa & mansikat, hyvät ravintolat, se kun aurinko on noussut ja heräät ja kahvi tuoksuu koska joku on sun luona.

Pystyn kyllä keskustelemaan vaikka mistä, taiteesta, politiikasta, sijoittamisesta.. Mutta näiden miesten kanssa harvoin tulee sellaista väittelyä. Sanon kyllä jos olen erimieltä. Ja saatan sanoa etten suostu johonkin, niin kyllä ne usein saa suostuteltua.

Haluaisin vaan niin jonkun ihanan! Oon niin kyllästynyt olemaan sinkku! Ja kyllä mä esimerkiksi veljeni ja siskon miehen kanssa väittelen, mutta jos ihastun niin jotenkin vaan lamaannun siitä ihanuudesta etten jaksa turhaa väitellä (sitä tehnyt koulussa jo tarpeeksi) mistään.

No, kyllä tää tästä. Pelkään vaan, että sitä antaa itsestään jatkuvasti vähemmän kun ei halua sitten pettyä, ja sitten pian jätetään sen takia, että on liian etäinen. Ehkä se varovaisuus olis sitten hyvä, oon vaan surkea pelaamaan mitään.

Vierailija
73/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu toisinpäin. Olen keski-ikäinen sinkkunainen ja minulla on monta hyvää miesystävää,jotka haluaisivat suhteeseen kanssani. En halua. Ei ole kipinää, ei leisku eikä leimahda mikään. Kunnollisia miehiä, eivät juo eivätkä polta (liikoja) heillä on omaisuutta . Minulle on tarjottu etelänmatkoja, pyydetty että tulisin asumaan heidän luokseen ym.ym.  Tärkein asia pääsee helposti unohtumaan. Kyse on molemminpuolisesta kiinnostuksesta, kemioista.

Seksiä saan aina kun haluan, keneltä haluan. Oma päätelmäni on, että oltuani naimisissa iät ja ajat, väitän tietäväni mitä miehet haluavat. Ja osaan käyttäytyä/pukeutua/jutella sen mukaan.

En mitenkään moiti ketään, enkä todellakaan tällä asialla rehvastele. Mutta tällä feminismin aikakaudella mies on kuitenkin lopulta vain eläin, kuten me naisetkin. Kaiken takana on kemiat, ja nainen on se, kuka päättää. On helppoa saada miehet kiinnostumaan; eleet, katseet, ilmeet, tuoksu. Flirttaile. Kuuntele mitä mies sanoo, ja juttele takaisin kuten puhuisit parhaalle ystävällesi. Älä meikkaa liikaa. Pukeudu vartalonmyötäisiin vaatteisiin. Käytä korkokenkiä.

Helppoa kuin heinänteko : )

Vierailija
74/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen kun täällä moni sanoo et Ap on liian tylsä nössö tms. Eikä siks hyvä match. Omissa tuttavissa on ainakin 4 paria joissa mies on just sellainen kuumis ja nainen nössö, jopa rumahko (ei juuri meikkaa, hiukset roikkuu, aina joku farkut+toppi+neule) ja hissuttaa himassa. Jospa Ap onkin se hyvännäköinen horo, josta ei tehdä vaimoa?? Koska kyllä vastakohdat vetää. Tiedän myös räväkkä nainen+nörtti mies, ainakin 4 paria niitäkin tulee heti mieleen.

Onko muka teidän tuntemat ihmiset "samaa tasoa"? Ja molemmat aina yhtä sosiaalisia? En usko!

Vierailija
75/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen metrin päässä edessäsi istuu tuntematon mies. Osaatko katsomalla sanoa paljonkin miehen aivoista, itsevarmuudesta ja huumorista? Kuvasit mieheäsi karjuksi eli hänellä on varmaan myös lihaksia. Entä jos pituutta vähennetään 25cm ja otetaan lihaksia pois. Kuinka paljon sitten kiinnostaa naisia?

Eipä ole mikään bodari. Lihaksia on ihan yhtä paljon kuin Jethrolla ja mahakin on samanlainen.  Itsevarmuus ja huumorintaju loistavat jo ihmisen olemuksesta ja hymystä.  Itsevarma ihminen ei häpeä itseään ja uskaltaa olla aito, oma itsensä.  Kyllä se olemus ja pilke silmäkulmassa näkyvät kauas - pitemmällekin kuin 3 metrin päähän.

Vierailija
76/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhöhöö. Itte en pääse edes siihen tapailuvaiheeseen asti...

Jospa ne miehet ei oo valmiita sitoutumaan?

Mulla ihan sama, muutaman kerran ehditään nähdä, on hauskaa yhdessä ja mies ihmettelee miten kaltaiseni nainen voi ylipäätään olla sinkku.. Ja sitten kaikki loppuu kuin seinään. Yleensä vielä niin että mies vaan lakkaa ottamasta yhteyttä eikä enää vaan vastaa eli en "saa" edes syytä miksi ei enää nähdä.

Vierailija
77/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi vain, mutta muttamun mielestä tuo on aika etovaa. Siis silittelyt, kehumiset, sänkyyn menemiset ja söpöt sanat. Onko tässä mitään pysyviä aineksia? Ei. Romanttista ihastumista kylläkin.

Sun olis vaan hyvä tutustua johonkin asialliseen mieheen ihmisenä, siis toistenne ajatuksiin. Ja jättää ne touhottamiset ja seikkailut. Semmonen vähän rauhallisempi voi olla tosi fiksu ja hauska, paljon värikkäämpi persoonaa kuin joku kova menijä. Ota semmonen mies, joka arvostaa sua ja sun ajatuksia.

Vierailija kirjoitti:

Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!

Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..

Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!

-Ap

Vierailija
78/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ap tosi kivalta tytöltä! Tapailet vaan ihan vääränlaisia miehiä. Jospa se raksamies yllättäisi. Älä yritä muuttaa itseäsi, ajaituisit vain syvempään suohon! Onne matkaan

Vierailija
79/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian ripustautuva? Oletko heti ns. otettavissa eli mies ei saa tarpeeksi metsästää? Oletko heti menossa naimisiin ja hankkimassa lapsia? Mun kaveri on tällainen ja aina siinä käy niin, että mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut ja lopettaa suhteen. Mun kaveri on liikaa innostunut suhteesta, vihjailee ihan liikaa yhteenmuutosta, lapsista, jne. vaikka ollaan vasta tapailuvaiheessa.

Vierailija
80/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan liian erilaisia on vain tapa sanoa, ettei sytytä. Ehkä te olittekin oikeasti liian samanlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän