Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen
Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"
Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.
Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Sama kuvio toistuu sulla viikon päästä uudelleen heti ekan mielestäsi hyvännäköisen miehen kanssa, joka osoittaa huomiota sulle.
Niinpä, hyvin yleistä. Varsinkin ovulaation aikaa naiset retkahtava helposti hyvännäköisiin miehiin. Eli vaikka usein sanotaan, että alapää ohjaa miestä, niin oikeasti alapää ohjaa naista aivan yhtä vahvasti.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tapana panna olla usein kännissä, ja yhden illan juttuja on tämän lisäksi vain pari. Ihan tietoisesti join, ja ei kai se kenestäkään vielä juoppoa tee?
En ole ihastunut. Ekaa kertaa vaan osui kohdalle jätkä jonka kanssa olin täysin oma itseni. Täysin pitelemätön, typerä ja avoin. Annoin jo sillon illalla niin huonon kuvan ettei ollut enää mitään menetettävää. Mies oli myös tosi rento ja hauska, mutta myös erilainen. Pyysi tänään luistelemaan, mutta en mennyt. Yritän nyt hillitä itseni.. Ja okei, vähän mietin vielä dumppaajaa.. Tai kun hän lähetti taas viestiä.. En tosiaan halua mitään alpha widow-tulevaisuutta 😁
En pidä ammattilaiselle puhumista yhtään huonona ideana. Ehkä mulla on pakonomainen tarve hakea elämänkumppania..
Olo vähän sekava nyt. Ja kun dumppaaja laittaa viestiä niin muistan sen moodin millä oltiin, ja se oli ihan eri kuin raksan kanssa..
Muutin 16v opiskelemaan Helsinkiin ja perjantaina se sisäinen maalsistyttö ehkä heräsi henkiin 😂
-Ap
Kutsu luistelemaan kuulostaa hyvältä. Olisit mennyt! Tota dumppaajaa älä mieti. Ei voinut olla toi dumppaaja se oikea, kun viime yönä jo hyppäsit uuden tyypin kanssa sänkyyn. Dumppaajaa jo olet siis ko tavallaan pettänyt. Et varmaan itsekään tykkäisi, jos joku panostasi, jonka kanssa suunnittelet tulevaa, harrastaisi seksiä jonkun muun kanssa.
Joo niin vähän peitin, ja olihan tuo vähän lapsellinen veto juoda suruun, mutta omalla tavallaan auttoi, ja ehkä tavallaan käytin Raksaa laastarina.
En mennyt luistelemaan kun pelkäsin, että se olisi taas uuden jutun alku, ja kun olen vielä aika rikki tuosta jättämisestä. Tuntuis tosi likaiselta nähdä dumppaajaa enää, enkä vois olla kertomatta tästä, jolloin juttu todennäköisesti loppuis kuitenkin.. Huh miten sekavaa voi elämä taas olla. Tuntuu että tein Raksaa kohtaankin väärin, vaikka kaiken sen avautumisen jälkeen luulis toisen olevan kartalla miten asiat on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen tapaus.
Nämä miehet ovat tasoltaan sinulle liian hyviä. He tietävät että pystyvät saamaan kauniimman tai nuoremman tai seksikkäämmän naisen. Mutta ovat valmiita seksisuhteeseen kanssasi.
Sinulla on vääristynyt käsitys minkä tasoisen miehen pystyt saamaan.
Voihan v*ttu nyt taas näitten tasojenne kanssa. Työntäkää ne tasot vaikka hanuriinne, mutta älkää niiden kanssa meuhkatko täällä (tai missään) ihmisten riesana.
Ymmärrän, että "taso" kuulostaa vastenmieliseltä, mutta se on ihan sama asia kun jos nainen sanoo että "ei ole kemiaa"
Meillä ei ollut kemiaa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Suhteesta puuttui kipinä = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Minä en nyt etsi suhdetta = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Tarvitsen omaa aikaa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
Hän ei ollut minun tasoa = Mies ei ollut seksuaalisesti viehättävä
tuo viimeisin on vaan hieman suorempi kun nuo muut. Kaikki yhtä valheellisia ja hanuriintyönnettäviä. Naiset tykkäävät noista kemioista ja kipinöistä, ovat mielestään lempeitä kun eivät puhu suoraan.
Mwaaahh.. eivät puhu suoraan? Kyllä me kaikki tiedämme, mitä kemia tarkoittaa. Se on selkeä ja suorasukainen tapa ilmaista, onko vetovoimaa vai ei. Mutta sinä päätit, että kyse on kiertoilmaisusta, kun ei uskalleta puhua suoraan.
Sulle taitaa asiat yleensäkin kuulostaa hyvin hämäriltä, jos suora puhe on mielestäsi valheellista kiertelyä.
Miksi mielestäsi "taso" on jotenkin kamalampi kuin "kemia" tai "kipinä"?
Mun korvaan taso ja kemia on ihan eri asioita. Taso=paperilla hyvä, eli yleisen kauneus/komeusihanteen mukainen jne. Kemiaa taas on tai ei jonkun kanssa mistään tasoista riippumatta.
No ei ole tapana panna olla usein kännissä, ja yhden illan juttuja on tämän lisäksi vain pari. Ihan tietoisesti join, ja ei kai se kenestäkään vielä juoppoa tee?
En ole ihastunut. Ekaa kertaa vaan osui kohdalle jätkä jonka kanssa olin täysin oma itseni. Täysin pitelemätön, typerä ja avoin. Annoin jo sillon illalla niin huonon kuvan ettei ollut enää mitään menetettävää. Mies oli myös tosi rento ja hauska, mutta myös erilainen. Pyysi tänään luistelemaan, mutta en mennyt. Yritän nyt hillitä itseni.. Ja okei, vähän mietin vielä dumppaajaa.. Tai kun hän lähetti taas viestiä.. En tosiaan halua mitään alpha widow-tulevaisuutta 😁
En pidä ammattilaiselle puhumista yhtään huonona ideana. Ehkä mulla on pakonomainen tarve hakea elämänkumppania..
Olo vähän sekava nyt. Ja kun dumppaaja laittaa viestiä niin muistan sen moodin millä oltiin, ja se oli ihan eri kuin raksan kanssa..
Muutin 16v opiskelemaan Helsinkiin ja perjantaina se sisäinen maalsistyttö ehkä heräsi henkiin 😂
-Ap