Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen
Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"
Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.
Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Ap olet liian helppo ja deittailemasi miehet niljakkeita. Mihinkään lepertelyihin ei kannata uskoa alussa laisinkaan! Eihän tyypit edes tunne sua. On tosi helppoa heittää joku yleispätevä "oot kaunis ja suloinen". Samat jutut heitetään kaikille. Sitten jos kuulet jotain omaperäisempää, niin voit alkaa pikkuhiljaa luottaa niihin muihinkin juttuihin. Silloin mies on oikeasti keskittynyt suhun.
Jos olet etäisempi, pystyt tarkkailemaan tilannetta objektiivisemmin. Silloin saatat huomata ne jännämiehetkin helpommin. Ne tuppaa sekoamaan siitä, ettei niiden halvat jutut toimi. Kyllä se todellinen kiinnostus pysyy yllä, vaikka ei joka päivä olisikaan yhteydessä. Samalla säästät itseäsi pettymyksiltä. Jäitä hattuun!
"Oot kausivaihteluimmuuni ja tervaskantoinen?" jotain näin omaperäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussääntö no. 1.
Älä koskaan esitä liian kiinnostunutta tai ilmaise ihastustasi millään tavoin suhteen alkuvaiheessa. Mies on luonteeltaan SAALISTAJA ja haluaa valloittaa naisen.
Jos jo parin viikon tapailun jälkeen osoitat olevasi täysin hullaantunut mieheen, niin miehen mielenkiinto katoaa kuin leija Saharaan!
Älä kerro heti itsestäsi kaikkea, äläkä ole liian helppo. Mieluummin "hard to get", kuin maailman helpoin. Enkä siis puhu seksistä, vaan parisuhteesta.
Tämä on ihan uskomatonta sontaa. Tällaisella ajattelulla pilasin itse sen ainoan minua oikeasti kiinnostaneen suhteen, koska mies ajatteli että minua ei kiinnostakaan. Olkaa oikeasti suoria ja avoimia, älkää pelatko mitään pelejä.
Minkä ikäisiä miehiä aloittaja on tapaillut? Oman kokemukseni mukaan monet miehet tykkäävät vähintään reilu kolmekymppisiksi asti tapailla vain satunnaisesti ja vasta aikuisempina alkaa sitoutua tosissaan. En usko, että henkilössäsi on mitään vikaa.
"Vasta aikuisempana"Kannattaa jättää tuollaiset ikuiset säälittävät pentumiehet ottamatta kokonaan. Mieheni ainakin on sitoutunut ja aikuinen ollut 20-vuotiaasta asti. Mutta olenkin onnekas kun löysin aikuisen miehen jonkun äidin helmoissa pyörivän ikiteinin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussääntö no. 1.
Älä koskaan esitä liian kiinnostunutta tai ilmaise ihastustasi millään tavoin suhteen alkuvaiheessa. Mies on luonteeltaan SAALISTAJA ja haluaa valloittaa naisen.
Jos jo parin viikon tapailun jälkeen osoitat olevasi täysin hullaantunut mieheen, niin miehen mielenkiinto katoaa kuin leija Saharaan!
Älä kerro heti itsestäsi kaikkea, äläkä ole liian helppo. Mieluummin "hard to get", kuin maailman helpoin. Enkä siis puhu seksistä, vaan parisuhteesta.
Tämä on ihan uskomatonta sontaa. Tällaisella ajattelulla pilasin itse sen ainoan minua oikeasti kiinnostaneen suhteen, koska mies ajatteli että minua ei kiinnostakaan. Olkaa oikeasti suoria ja avoimia, älkää pelatko mitään pelejä.
Minkä ikäisiä miehiä aloittaja on tapaillut? Oman kokemukseni mukaan monet miehet tykkäävät vähintään reilu kolmekymppisiksi asti tapailla vain satunnaisesti ja vasta aikuisempina alkaa sitoutua tosissaan. En usko, että henkilössäsi on mitään vikaa.
Tämä vinkki nyt oli vain Ap:lle, jonka ongelma näytti olevan liian nopea ihastuminen ja sitä seuraava miehen kyllästyminen.
Tämä oli siis vinkki henkilölle, joka antaa itsestään koiranpentumaisen takertujan kuvan vastapuolelle.
Ei normaalissa suhteessa tarvitse esittää mitään hard-to-get-tyyppiä, vaan avoimuus on nimenomaan parasta. Takertumista tai palvovaa ihastusta ei kuitenkaan kannata suhteen alkuvaiheessa harrastaa, jos se on täysin yksipuolista. Vastapuoli ahdistuu ja kyllästyy moisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussääntö no. 1.
"Vasta aikuisempana"Kannattaa jättää tuollaiset ikuiset säälittävät pentumiehet ottamatta kokonaan. Mieheni ainakin on sitoutunut ja aikuinen ollut 20-vuotiaasta asti. Mutta olenkin onnekas kun löysin aikuisen miehen jonkun äidin helmoissa pyörivän ikiteinin sijaan.
Heh, ei se, että haluaa pitää vähän pitemmän juoksuajan eikä pariutua heti loppuelämäksi, tee kenestäkään "pentumiestä" tai "ikiteiniä". Mistään äidin helmoista ei kukaan ole myöskään puhunut sanaakaan... On ihan normaalia, että nykypäivän ihminen elää pätkäelämää erilaisten toisistaan riippumattomien tapahtumien sarjoissa, sen sijaan että tietäisi elämänkulkunsa varmaksi jo parikymppisenä. MIelestäni siinä ei ole mitään paheksuttavaa.
(Eikä yleistys edes koskenut kaikkia - kuten huomasit varmaan niin siellä luki "monet miehet". Sinun miehesi ei siis ollut yksi näistä monista miehistä ja se siitä. Lisätietojen antaminen ei tarjonnut itse aiheelle mitään uutta.)
"Kaikki miehet sanovat..."
Kaikkiko?, ei aivan, sillä eräs pieni kylä galliassa...
Voi olla että ongelma ei oo sun luonteessa vaan yksinkertaisesti siinä että hakemalla haet miestä ja takaraivossa kokoajan se ajatus pakosta päästä parisuhteesen.
Minulla oli itselläni ihan sama juttu ku sulla että suhteet kesti vaa kuukauden ja sitten tysähti. Musta tuli tosi varautunut sen takia uskon että parisuhteet alkoi kariutua vielä helpommin. Puoli vuotta sitten päätin että lopetan parisuhteeseen hinkumisen ja nautin sinkkuudesta. Nyt mulla on sitten 3 äijjää ruinaamassa perään. Kannattaa sunki kokeilla toimii!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!
Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..
Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!
-ApPuhuvatko miehet nykyään noin? Kehuvat deittiään suloiseksi ja mielettömäksi? Huh, kokisin tuommoisen varmaan kiusalliseksi ja/tai teennäiseksi.
Toimii jos puhuja on joku urheilullinen supliikkimies, joka on treenannut samaa sataan naiseen. Ei normaalissa kanssakäymisessä kukaan ole tuollainen. Ap on niin joku tinder kiertopalkinto ja ei tajua homman nimeä. Miehet nyt vaan nussii tasonsa alle ja noita millä on jono naisia korttelin ympäri on äärettömän vaikea saada haaviin.
Äärettömän vaikea saada haaviin? Siis kuka haluaa tuollaisen visvaheppisen elostelijan? No kai aika moni sitten vissiin.
Olisikohan nyt niin yksinkertainen asia kun että olet aikaa väljä? Onko miesten vehkeet olle mitä kokoa? Kukaan mies ei sinulle sano suoraan tuota asiaa. Mutta kun mietti että ei tuntunut miltään ja tätä on tarjolla koko tulevaisuus niin poistutaan nopeasti taka vasemmalle . Kannataa testauttaa tiukkuus .
Tämä on suoraa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!
Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..
Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!
-ApPuhuvatko miehet nykyään noin? Kehuvat deittiään suloiseksi ja mielettömäksi? Huh, kokisin tuommoisen varmaan kiusalliseksi ja/tai teennäiseksi.
Toimii jos puhuja on joku urheilullinen supliikkimies, joka on treenannut samaa sataan naiseen. Ei normaalissa kanssakäymisessä kukaan ole tuollainen. Ap on niin joku tinder kiertopalkinto ja ei tajua homman nimeä. Miehet nyt vaan nussii tasonsa alle ja noita millä on jono naisia korttelin ympäri on äärettömän vaikea saada haaviin.
Äärettömän vaikea saada haaviin? Siis kuka haluaa tuollaisen visvaheppisen elostelijan? No kai aika moni sitten vissiin.
Näinpä näin! Ei kukaan mitään kiertopalkintoa halua suhteeseen. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Jos ykse on aina seksistä niin miksi he sitten vaivautuvat vielä tapailemaan seksin jälkeen?
Luonteelleni en kai voi mitään. En ole kertaakaan valittanut, suuttunut tai laittanut miljoonaa viestiä, nauran kyllä paljon ja tykkään tavata näitä miehiä. Olen ihan innoissani treffeistä ja laittaudun hyvin. Tykkään sosiaalisista tilanteista, mutta en ole se keskipiste. Mielestäni ne keskipisteet ovat mahtavia ja hauskoja persoonia, mutta en kai voi muuttua sellaiseksi? En ehkä ole niin räväkkä ja säväyttävä, mutta tulen kaikkien kanssa toimeen, enkä mielestäni ole yhtään takakireä, mutta on aika hankalaa lähteä omalta mukavuusalueelta, ja olen omaksunut vähän hillitymmän tavan olla.
Mutta miksei kukaan sitten ihastu minuun tällaisena? Täällä haetaan kilttiä ja kunnollista, mutta ei miehet oikeasti halua sellaista. Lenkkeilen, seinäkiipeilen ja käyn kulttuuritapahtumissa, minulla on ystäviä.. Silti ei löydy ketään. Olen tavannut miehiä netin kautta, harrastuksen ja tapahtumien kautta.. Kenellekään en kelpaa kahta kuukautta kauempaa.
En osaa sanoa mitä voin antaa miehelle. Itseni kokonaan. Haluaisin vaan että olisi joku ihana jota halata, jonka kanssa lenkkeillä ja käydä aamupalalla. En tarvi täydellistä miestä enkä palvontaa. Lähinnä ystävän joka rakastaisi minua ja minä häntä 😊
-Ap
Tapailet ja kiinnostut luultavasti sellaisista miehistä, jotka haluavat sinulta vain seksiä.
Musta vähän tuntuu et sulla on käyny satumaisen huono tsäkä. Oon iteki just tollanen, öhömm, tylsähkö ja jopa vähän omituinen,vaihdan helposti mielipidettä (eli saa ylipuhuttua) ja ulkonäkökin on aika tavallinen, nätti, sopusuhtainen ja siisti mutten jaksa laittautua kuin pakon edessä. Mulla riittäs vientiä ja erityisesti nää ns. pahat pojat on kiinnostuneita tylsistä ja tavallisista naisista vakavasti. Eli mun teorian mukaan "tylsimykset tylsimyksille" ei pidä ollenkaan paikkaansa. Mulla on nyt hyvinkin tavallinen mies. Tosin ehkä hieman macho mutta lempeä ja kiltti. En todellakaan valinnut häntä ulkonäön vuoksi, mulle merkkaa kaikki muu paljon enemmän.
Eli mun neuvo: jatka samaan tahtiin. Älä tapaile enempää jos alussakaan ei ole kipinää, "sitä jotain". Ethän tarvitse kuin yhden oikean :)
Ap on mua 2 vuotta nuorempi. Minäkin aikani etsimällä etsin miestä, mutta sitten raahasin baarista yhden yön iloksi komistuksen, johon olin silmäni iskenyt ja on edelleen oma ukkokultani. Ja vaikken mitenkään jarruttele, jos mies jotain hauskaa keksii niin muuten koen olevani aika erilainen kuin ap: toisinaan hankala ja temperamenttinen, epäurheilullinen, ylipainoinen, outo kera outojen tapojen ja vaatimusten, ei kiinteää omaisuutta, mutta velkaa sitäkin enemmän ja luottotiedot menneet. Ja tällaisen turjakkeen kanssa tuo minun mielestä liiankin täydellinen miekkonen sitten halusi olla - yritin jopa itse typeryyttäni välistä pistää suhdetta poikki, mutta tuo halusi mut takas.
En silti kehota ap:ta tai ketään muutakaan ihmistä muuttumaan, ole ylpeä saavutuksistasi, hyvistä puolistasi ja oma itsesi. Katsele rauhassa ympärillesi, mutta älä yritä liikaa. Onni voi olla ihan mutkan takana, täysin odottamattomassa kohtaa. Jostain saattaa löytyä särmikäs ja hullutteleva, romanttinen mies, joka on myös sitoutumiskykyinen ja arvostaa sinua sellaisena kuin olet. Minulla on paljon ystäviä, joilla on samoja piirteitä kanssasi ja ovat myös löytäneet onnellisesti parisuhteeseen, toiset taas sinkkuja. Tämä parin löytäminen on elämässä niin arpapeliä, ettei kannata ainakaan jäädä vellomaan epätoivoon. Kattelee vaan rauhassa, ottaa riskejä ja antaa itsensä rakastua, vaikka rakkaudessa välillä turpaan tuleekin ja sydän särkyy.
Kyllä se mies, joka kolahtaa ja jää elämääsi, vielä tulee vastaan. Ole vain rohkeasti ja ylpeästi ihan juuri sellainen kuin sinusta itsestäsi hyvältä tuntuu! :)
Tässä tulleet kaiken maailman neuvot on juuri siinä kohtaan mielestäni pielessä, että teeskentelemällä niitä lyhyitä suhteita vasta saakin aikaan. Kukin toki tablaa tyylillään, seikkailee, sitoutuu tai sinkkuilee, minkä itse parhaaksi kokee.
Semmoinen seikka pakko sanoa, että jossei ihan just itsensä ikäistä etsi (oma haitarini ollut molempiin suuntiin aika laaja) niin vanhemmat miehet usein sitoutumiskykyisempiä. Varmaan ihan itsestäänselvyys, mutta allekirjoittaneelle tämä fakta piti takoa päähän useammalla sydämen murskaantumisella.
Kirjoitit, että sut "jätetään" kuukauden jälkeen. Siis kuukausi on niin lyhyt aika, että itse ehtisin tuossa ajassa käydä ehkä 4kertaa treffeillä! Etenetköhän sä jotenkin liian nopeasti heti sellaiseen, että nyhjätään koko ajan yhdessä? Jarruttele vähän ja muista pitää kiinni myös omista jutuista, äläkä aina tapaa miestä silloin kun hän ehdottaa. Ei sellainen ihminen ole kiinnostava, joka antaa itsestään kaiken heti. Itse tapailin kerran miestä, joka halusi heti alkaa seurustella ja oltiin kuukauden päästä jo niinkuin oltais oltu naimisissa 10vuotta. Se oli todella ahdistavaa. Joka päivä piti soitella jne. Erottiin parin kuukauden päästä ja ei enää koskaan tavattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApKuinka mones kerta tässä ketjussa, kun luettelet vain mitä SINÄ saat miehiltä? Kuvitteletko oikeasti että mies on tyytyväinen, kun SINÄ olet tyytyväinen? Mulle ainakin tulee todella itsekeskeinen vaikutelma susta, anteeksi nyt vaan.
Mitä muuta sinä annat miehelle kuin ilon hauskuuttaa sinua ja keksiä sulle tekemistä ja helliä sinua? Nuo kun ei useimmille todellakaan riitä.
En minä tuota noin kyllä ymmärtänyt.
Miksi mies kehuu, jos samalla koko ajan ajattelee, että onpa tylsä nainen, en kyllä tuon kanssa aio enää treffeille.
Ylipäätään jos kehuminen on runsasta heti alusta lähtien, herättää tai herätti silloin aikoinaan epäilyksen.
Kuulostaa kyllä pesunkestävältä pelimieheltä.
Ap:ole, ei raksamies ole välttämättä tavismies, ehkä ammattinsa puolesta mutta ei muuten.
Opettele erottamaan pelimiehet niistä jotka etsivät kumppania.
Jos ekoilla treffeillä mies räplää kännykkää niin onhan se epäkohteliasta , mutta saattaa olla myös yritys peittää ujoutta, hermostuneisuutta, jota mies tunsi pohjimmaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla että ongelma ei oo sun luonteessa vaan yksinkertaisesti siinä että hakemalla haet miestä ja takaraivossa kokoajan se ajatus pakosta päästä parisuhteesen.
Minulla oli itselläni ihan sama juttu ku sulla että suhteet kesti vaa kuukauden ja sitten tysähti. Musta tuli tosi varautunut sen takia uskon että parisuhteet alkoi kariutua vielä helpommin. Puoli vuotta sitten päätin että lopetan parisuhteeseen hinkumisen ja nautin sinkkuudesta. Nyt mulla on sitten 3 äijjää ruinaamassa perään. Kannattaa sunki kokeilla toimii!
Nää on näitä kollektiivisia fantasioita: kun lopetettiin vauvan yrittäminen niin heti napsahdin raskaaksi tai kun en yrittänyt enää löytää miestä niin mua oikein alettiin jahtaamaan. Ihan varmaan joo - paitsi että aikuisten oikeasti se ei mene näin. joskus jollakin tottakai, mutta ei niistä mitään sääntöä saa. Itse en ole enää viiteen vuoteen halunnut tapailla ketään miestä eikä myöskään ole ollut yrittäjiä. Kyllähän se nyt näkyy minusta, etten ole kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Olet Keijo keskiverto. Harmi.
Voi jessus sentään! Ihan kuin tuo yksi aimpi erittäin fiksusti kirjoitti, valtaosa ihmisistä ylipäätään on ihan tavallisia. Vai onko sinulla tuttavapiirissä pelkästään erityislahjakkaita ja suorastaan säkenöiviä persoonia? Mä tunnen paljon tosi mukavia ja kivoja ihmisiä. Harvaa heistä pidän jotenkin harvinaislaatuisena. Tai jokainen tietty on oma persoonansa, mutta lähes kukaan ei silmiinpistävästi poikkea massasta.
Jos kiinnostus lopahtaa muutaman viikon jälkeen, kyllä se yleensä ainakin itselläni on johtunut siitä, että toinen on esim. jotenkin tylsä. Tuntuu, että on siinä muutamassa viikossa jo nähnyt kaiken. Vaikea kyllä sanoa, mistä sinun kohdallasi on kyse. Kolme viikkoa on niin lyhyt aika, että eihän siinä oikein mikään ehdi edes alkaa. Hyvä jos seksiäkään on ollut. Ehkä valitset miehiä, jotka eivät halua sitoutua tai jotka eivät alun alkaenkaan olleet sinusta oikeasti kiinnostuneita. Jos joku muutaman viikon tapailun aikana hirveästi hehkuttaa sua, niin mieti, voiko se olla aitoa. Itselleni tulee lähinnä mieleen, että mies etsii vain helppoa seksiä.
Klassinen tapaus.
Nämä miehet ovat tasoltaan sinulle liian hyviä. He tietävät että pystyvät saamaan kauniimman tai nuoremman tai seksikkäämmän naisen. Mutta ovat valmiita seksisuhteeseen kanssasi.
Sinulla on vääristynyt käsitys minkä tasoisen miehen pystyt saamaan.