Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen
Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"
Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.
Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
Valitset vääriä miehiä. Siinä vika
Eiku ap:han vain odotti että miehet tulee valitsemaan hänet. Sitten ihmettelee, kun ne spontaanit ja rohkeat miehet ei pidemmän päälle innostukaan perässävedettävästä ujosta naisesta... Miten tämä voi tulla yllätyksenä kenellekään, oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Oot ilmeisesti kaunis, kun tollaset tyypit lähestyy oma-aloitteisesti. Sun pitäisi tapailla sellaisia miehiä, jotka eivät ole noin itsevarmoja / arrogantteja (en tiedä suomenkielistä sanaa tälle). Eli olet ehkä ulkonäöltäsi samaa tasoa näiden suosittujen playereiden kanssa, mutta luonteeltasi tavismiesten kanssa. Joko vaan jatkat niiden hyvännäköisten, sporttisten ja omahyväisten miesten tapailua, tai lasket standardeja ja annat mahdollisuuden tylsemmillekin vaihtoehdoille.
Olen tämän kanssa samaa mieltä. Olen itsekin kaunis nainen (kaikenlaisia miehiä siis kyllä riittäisi), mutta mulla ei ole ikinä ollut vastaavanlaisia ongelmia kuin aloittajalla koska en ole ollut kiinnostunut niistä superitsevarmoista, ekstroverteistä, suosituista, sliipatuista miehistä. En ole myöskään kyllä katsonut laskeneeni standardeja, koska playerit ei vaan yhtään sytytä, enkä koe olevani heidän kanssaan samanlainen henkisesti vaikka ulkonäöllisesti saattaisinkin olla. Kavereiden haikaillessa näiden aloittajan deittailemien pelaajien perään olen ihmetellyt miksi tekevät aina samaa virhettä, mutta eivät hekään kai osaa naksauttaa aivojaan eri asentoon ja alkaa ajatella niitä "tavallisempia" miehiä potentiaalisina kumppaneina.
Olen tapaillut myös valokuvaajaa ja kirjailijaa jotka olivat ns itseni iskelmiä. Heidän kanssa ihan sama juttu. Kumpikaan näistä ei ollut ekstrovertti eikä harrastanut mitään urheilua.. Molemmat kuitenkin kyllästyivät minuun! Työkaverin, joka on insinööri, kanssa kävin muutaman kerran lounaalla, mutta ei siitä mitään tullut. Se oli "mitä sulle kuuluu"-tapaaminen, josta voin itse sanoa ettei ollut kemiaa.
Olen itse jo alkuvaiheessa raakannut ne ei-kiinnostavat. En ole kiinnostunut itsestään pälättävästä playeristä tai kännykkää räpläävästä pukumiehestä. Silti valitsen kai ne väärät, mutta minkä voin tunteelle? Tuskin täällä kukaan menee deiteille enää toiste jos toinen vain tuijottaa kännykkää, tai haluaa "vetää perseet" puistossa (tämä ok, mut ei ensitreffeillä)
Eli kokeiltu on muitakin. Olen varmaan kaikille tylsä!!
Enkä nyt edes ole mitenkään erityisen kaunis. Kyllä noi miehet sais kauniimmankin. Aika pieni ja siro, ja varmaan aika hiiri pitkiin blondeihin verrattuna.
Olen myös aika herkkä, saatan itkeä konsertissa tai silmät kostua jostain maalauksesta, jotkut on ehkä nähneet näitä tilanteita ja pitävät omituisena (en nyt ääneen paru, mutta voihan kyyneleet olla vähän hämmentäviä 😁)
Ja mikä sitten on tavismies? Yksi raksamies kyllä kysyi aamulla netissä treffeille, ehkä pitää aloittaa siitä 😄
Tässä huomaa taas miten "kaikki" tarkoittaa naisille ja miehille eri asiaa. Naisille "kaikki miehet" käsittää nuo ekstrovertit ja supliikit komistukset ja miehille "kaikki naiset" tarkottaa kaikkia naisia. Myös sitä lähipubin elämänkoulunaista
Olisipa itsellä edes promille sinun viennistä.
Sinkkumies
Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!
Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..
Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!
-Ap
Vierailija kirjoitti:
Tässä huomaa taas miten "kaikki" tarkoittaa naisille ja miehille eri asiaa. Naisille "kaikki miehet" käsittää nuo ekstrovertit ja supliikit komistukset ja miehille "kaikki naiset" tarkottaa kaikkia naisia. Myös sitä lähipubin elämänkoulunaista
Pöh, "kaikki naiset" tarkoittaa kyllä miehille nimenomaan vain kauniita, nuoria naisia. "Kaikki naiset saavat miehiltä huomiota", "kaikkia naisia isketään jatkuvasti", "kaikilla naisilla on niin helppoa, sen kun odottaa miesten iskuyrityksiä". Ja jokainen näistä on totta vain niiden kauniiden, laihojen, nuorien naisten kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Kun en vaan voi uskoa että oon niin tylsä!! Eikö tylsä just jarruttele kaikessa ja nyhjää vaan kotona. Oon aina valmis seikkailuun ja musta on mieletöntä kokea kaikkea uutta!
Ja jos tyyppi katsoo vaan sua kun olette jossain, kuuntelee joka sanan, hymyilee ja katsoo silmiin. Nauraa yhdessä. Ja on vielä ihan mieletön sängyssä, kehuu, silittää, suutelee joka paikkaan, pyytää luokseen ja kun olet lähdössä rukoilee jäämään. Vähän vaikea olla ihastumatta! Jos mies käyttää edellisenä iltana sanoja "suloinen" ja "mieletön" niin ei tule heti mieleen, että olet tylsä ja ylikiltti perässä vedettävä tusinanainen. Joka sitten jätetään..
Ja nyt taas yhden paskan takia työpäivä on ollut varsin tehoton. Deittaan raksamiehen ja sen jälkeen vedän kännit!
-Ap
Kuinka mones kerta tässä ketjussa, kun luettelet vain mitä SINÄ saat miehiltä? Kuvitteletko oikeasti että mies on tyytyväinen, kun SINÄ olet tyytyväinen? Mulle ainakin tulee todella itsekeskeinen vaikutelma susta, anteeksi nyt vaan.
Mitä muuta sinä annat miehelle kuin ilon hauskuuttaa sinua ja keksiä sulle tekemistä ja helliä sinua? Nuo kun ei useimmille todellakaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Heh, kyllä "kaikki naiset" tarkoittaa usein miehillekin juuri niitä näteimpiä naisia. "Miksi kaikki naiset haluavat pitkän/koulutetun/mielenkiintoisen/komean miehen, senkin huarat!!1"
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki miehet jättävät minut" tarkoittaa ap:lle "kaikki miehet, joita olen treffannut, jättävät minut", ja niinhän ne ovat jättäneetkin? 100 % eli kaikki ap:n tapailemista miehistä, muutenhan ap olisi parisuhteessa, eikö?
Ai olet kokeillut muitakin kuin pleijereitä? Olet kokeillut taiteilijoita! Ne vasta onkin oikukkaita, niillä on myös paljon naisia jonossa, eivät halua sitoutua, joten unohda ne. Vaadit jännää kemiaa ja mielenkiintoisia persoonia, vaikka itse tunnut olevan tavallisempaa sorttia. Jos antaisit tylsemmille vaihtoehdoille tilaisuuden, vaikkeivät heti tuntuisikaan päätä sekottavilta.
Jumalauta oletteko te aikuisia ihmisiä, jotka tänne kirjottelee ihmisten ulkonäön ja luonteen "tasosta". Olette kyllä niin toisenne ansainneet jos löydätte "jonkuntasoisen" kumppanin. Ei rakkaus mitään tasoja katso ja ap:llä on vaan ollut huono tuuri. Kyllä se voi vielä muuttuakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApKuinka mones kerta tässä ketjussa, kun luettelet vain mitä SINÄ saat miehiltä? Kuvitteletko oikeasti että mies on tyytyväinen, kun SINÄ olet tyytyväinen? Mulle ainakin tulee todella itsekeskeinen vaikutelma susta, anteeksi nyt vaan.
Mitä muuta sinä annat miehelle kuin ilon hauskuuttaa sinua ja keksiä sulle tekemistä ja helliä sinua? Nuo kun ei useimmille todellakaan riitä.
No eikö ne minun antamatkin kuulosta vähän itsekeskeiseltä? No, olen suostuvainen erilaisiin asioihin, olen iloinen, luotettava, kärsivällinen. En ikinä pettäisi tai tekisi kusipäisiä juttuja miehelle. Oon aivan äärimmäisen ihastunut ja oikeasti teen lähes mitä vaan. Vaikka mies vaan makaisi tyydyin siihen. Rakastan seksiä 😂 ja olen myös antava osapuoli. Olen oikeasti kiinnostunut miehen jutuista ja tulen toimeen mitä erikoisempien sukulaisten kanssa. En valita ja maksan suurimman osan kaikesta itse, en tosiaan odota että getleman lennättää mut maapallon ympäri Riziin. Pidän huolta kunnostani hautaan saakka (hope so). Mulle on ihana iloinen perhe joka varmasti ottaa miehen kuin miehen vastaan. Rakastan spontaaneja hulluja juttuja ja jos nössömpi mies niin hän saa sitten kauttani kokemuksia. Enkä alistu miehen tahtoon, tykkään vaan tehdä kaikkea suhteen alussa, vaikka vaan maata js syödä karkkia jos mies haluaa.
Ap, sinussa ei ole mitään vikaa. Olet aivan varmasti hyvä ihminen ja kaunis sisältä ja ulkoa. Miesten torjunta ajaa väkisinkin miettimään näitä kysymyksiä, mutta sinuna keskittyisin ensisijaisesti arvostamaan itseä ja kiittämään joka päivä siitä mitä sinulla jo on. Kerroit käyväsi erilaisissa tapahtumissa, ja liikuttuvasi välillä suuresti näkemästäsi ja kokemastasi. Minusta tuo on hienoa ja todistaa väitteet tylsyydestäsi vääräksi. Anna ajan kulua. Ota uudet tuttavuudet vastaan kokemuksina, joista voit oppia itsestäsi ja toivottavasti myöhemmin jopa nauraa. Se sinulle oikea ihminen tulee aivan varmasti vastaan, nuo tekstarilla jättäjät eivät todellakaan ole niitä. Tsemppiä! :)
Sinulle sopii määräilevä mies jota saisit totella. Deittailet liian kilttejä ja nössöjä naistekaatajia.
Kiltti ja pienikokoinen vähän alistuva kekkuli tänne kiitos. Sietäisit myös saada selkääs tosta perseen jaosta, näin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöh, "kaikki naiset" tarkoittaa kyllä miehille nimenomaan vain kauniita, nuoria naisia. "Kaikki naiset saavat miehiltä huomiota", "kaikkia naisia isketään jatkuvasti", "kaikilla naisilla on niin helppoa, sen kun odottaa miesten iskuyrityksiä". Ja jokainen näistä on totta vain niiden kauniiden, laihojen, nuorien naisten kohdalla.
Viimeksi kun olin baarissa, viereisen pöydän naista kävi iskemässä parikin miestä illan aikana. Nainen oli hyvin ylipainoinen. Luuletko että näin voisi tapahtua lihavalle miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ApKuinka mones kerta tässä ketjussa, kun luettelet vain mitä SINÄ saat miehiltä? Kuvitteletko oikeasti että mies on tyytyväinen, kun SINÄ olet tyytyväinen? Mulle ainakin tulee todella itsekeskeinen vaikutelma susta, anteeksi nyt vaan.
No eikö ne minun antamatkin kuulosta vähän itsekeskeiseltä? No, olen suostuvainen erilaisiin asioihin, olen iloinen, luotettava, kärsivällinen. En ikinä pettäisi tai tekisi kusipäisiä juttuja miehelle. Oon aivan äärimmäisen ihastunut ja oikeasti teen lähes mitä vaan. Vaikka mies vaan makaisi tyydyin siihen. Rakastan seksiä 😂 ja olen myös antava osapuoli. Olen oikeasti kiinnostunut miehen jutuista ja tulen toimeen mitä erikoisempien sukulaisten kanssa. En valita ja maksan suurimman osan kaikesta itse, en tosiaan odota että getleman lennättää mut maapallon ympäri Riziin. Pidän huolta kunnostani hautaan saakka (hope so). Mulle on ihana iloinen perhe joka varmasti ottaa miehen kuin miehen vastaan. Rakastan spontaaneja hulluja juttuja ja jos nössömpi mies niin hän saa sitten kauttani kokemuksia. Enkä alistu miehen tahtoon, tykkään vaan tehdä kaikkea suhteen alussa, vaikka vaan maata js syödä karkkia jos mies haluaa.
* suostuvainen erilaisiin asioihin, iloinen = teet asioita kun mies ehdottaa ja naurat miehen vitseille.
* luotettava, kärsivällinen, En ikinä pettäisi tai tekisi kusipäisiä juttuja = no aika perusoletus, ei mikään erityinen harvinainen juttu.
* äärimmäisen ihastunut ja oikeasti teen lähes mitä vaan = niin tekee koiranpentukin.
* Rakastan seksiä 😂 ja olen myös antava osapuoli = jos antava tarkoittaa aktiivinen, ehdotteleva ja aloitteen tekevä, niin sitten tämä on hyvä juttu.
* Olen oikeasti kiinnostunut miehen jutuista ja tulen toimeen mitä erikoisempien sukulaisten kanssa. = Taas, koiranpentukin kuuntelee korvat höröllä kun sille puhuu. Osaatko kiinnostuneisuuden lisäksi keskustella, haastaa ja kysellä, olla erimieltäkin ja perustella miksi?
* En valita ja maksan suurimman osan kaikesta itse = taas, aika perusoletus kyllä aikuiselta.
* Pidän huolta kunnostani hautaan saakka = eli ulkonäkö kunnossa.
* ihana iloinen perhe joka varmasti ottaa miehen kuin miehen vastaan = tämä on kivaa, mutta aika harva mies laskee sille kamalasti painoarvoa.
* Rakastan spontaaneja hulluja juttuja ja jos nössömpi mies niin hän saa sitten kauttani kokemuksia. = sanoit kylläkin aiemmin, että et itse osaisi keksiä mitään spontaania hauskaa. Mitä hauskaa olet siis keksinyt näille sut jättäneille miehille?
* Enkä alistu miehen tahtoon, tykkään vaan tehdä kaikkea suhteen alussa, vaikka vaan maata js syödä karkkia jos mies haluaa = tämä on juuri sitä tylsyyttä, teet mitä mies haluaa. Varmaan alussa kiva, mutta harva haluaa sen tahdottoman nuken.
Eli tiivistettynä olet hyvässä kunnossa ja pidät seksistä, siinä sun "erottautumistekijät" itsestäänselvyyksien lisäksi. Täytät siis kevyen (pano)suhteen kriteerit, mutta muuten ei kuulosta että sinulla olisi paljoa annettavaa. Kuten sanottu, harva mies kuitenkaan pidemmän päälle haluaa kumppaninsa olevan hymyilevä nukke, joka kyllä sanoo " kyllä kulta" mutta jonka voisi vaihtaa naapurin samanlaiseen rouvaan eikä kukaan huomaisi eroa. Olet vähän kuin nuo naisonneaan valittavat kiltit miehet, jotka luettelevat kuinka eivät hakkaa, petä ja ryyppää ja kaikesta kivasta tykkäävät (jos nainen järjestää), ja sitten ihmettelevät kun nämä avut eivät kiinnostakaan ketään sen suuremmalti. Ja silti kumppanin pitäisi olla se komea, jännittävä ja hauskan erikoinen tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viimeksi kun olin baarissa, viereisen pöydän naista kävi iskemässä parikin miestä illan aikana. Nainen oli hyvin ylipainoinen. Luuletko että näin voisi tapahtua lihavalle miehelle?
Luulen. Mä olen normaalipainoinen, ihan perusnätti nainen joka on käynyt baareissa varmaan sen 1000 kertaa elämänsä aikana. Minua on isketty noin 5 kertaa. Joko en siis ole nainen, tai "kaikki naiset saavat jatkuvasti alotteita" -tarut eivät pidä paikkaansa. Tästä aiheesta on ollut pitkiä ketjujakin, ja siellä on paaaljon muitakin tavallisia naisia jotka saavat vähemmän aloitteita kuin keskiverto mies.
Me tylsät miehet käydään sinkkuna ollessa huorissa, että ihan hyvä salata molempien menneisyytensä.
Tylsä mies