Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet sanovat, etten ole heidän tyylinen

Vierailija
22.01.2016 |

Niin. Noin kuukauden tapailin jälkeen mies "jättää" -aina! Syyt ovat yleensä samankaltaisia "ollaan niin erilaisia", "tuntuu ettei ole kemiaa" tai "en ole valmis mihinkään vakavaan", "luulen ettei sovittais loppupelissä yhteen" ja se paskskin: "jos ollaan vaan kavereista"

Ei tuo aluksi haitannut, mutta kun olen saanut varmaan 20 pakit niin alkaa miettiä mikä itsessä on vikana. Välillä olen jo ollut tosi ihastunut. Rakastumaan en enää itseäni päästä.

Viimeksi eilen.. Mies jota olin tapaillut uudesta vuodesta asti, totesi että ollaan liian erilaisia.. Mitä ihmettä? Ei oltu edes.. Ikää mulla 26.

Kommentit (165)

Vierailija
21/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en anna pillua heti. Enkä kaikkien kanssa edes päädy sinne asti kun jo "jätetään".. Tapailen ekstroverttejä ja urheilullisia miehiä, eivät ole vaatimuksena itselläni, mutta usein alkavat jutella kanssani.

Ja en osaa olla olematta kiltti, kun en edes tiedä miten olla niin? Ja suostun miesten ehdotuksiin koska pidän niistä! Olen ottanut töistä saikkua ja lähtenyt Pariisiin, uinut lokakuussa, käynyt kuumailmapalloilemassa, yhden kanssa lämmitettiin heidän tuntemattoman mökkinaapurin savusauna kun kerroin etten ole käynyt.. Noloimpia en edes viitsi tunnustaa. Mutta kaikki on ollut äärettömän hauskaa, vaikken omasta päästäni keksisi mitään vastaavaa..

Haluan tavallaan energisen miehen, koska itse olen niin rauhallinen. En nyt hetkeen mistään lapsista haaveile..

Mutta ehkä sitten olen itseäni tasokkaampien kanssa. En vaan halua miestä kuin miestä vaan kuitenkin sellaisen joka sytyttää..

-Ap

Sinun persoonasi on kuitenkin tärkeämpi kuin se, että suostutko kivoihin kepposiin vai et. Olet varmaan sitten aika hyvännäköinen, kun tuollaiset miehet lähestyvät sinua. Kannattaa muistaa sekin, että noilla miehillä on todennäköisesti paljon valinnanvaraa ja kisaat heistä muiden hyvännäköisten naisten kanssa, jotka myös lähtevät naapurin savusaunaan, mutta ovat myös kenties todella hyvää juttuseuraa.

Vierailija
22/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhöhöö. Itte en pääse edes siihen tapailuvaiheeseen asti...

Jospa ne miehet ei oo valmiita sitoutumaan?

Sinulla ei ainakaan ole epäselvää, miksi miehet osaavat väistää.

laita paljon ....

Haet vain syyllistä, jota moittia kaikista mailman vääryyksistä.

Vähättely on taiteenlaji, jonka nuoret naiset on oppineet kiitettävän hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tällä hetkellä itsetunto aika nollassa niin en varmaan kelpaisi insinööri-isillekään. Olen ihan päästä varpaisiin aina ihastunut noihin miehiin ja aina joku menee sisältä rikki kun jätetään. Ihan aina.

Olen varmaan hautaan asti yksin. Miten voin olla vähemmän tusinanainen?

Ja miksi noi miehet silittää poskea ja sanoo kauniiksi, tuo kahvia sänkyyn ja vittu jättää seuraavana päivänä.. En ikinä ole edes antanut mitään oikeaa syytä jättää.

Laittoi teksiviestin "sä olet sellainen kenen kanssa mennään naimisiin. Mä en mene naimisiin. Sori oikeesti." Ei Jeesus!! Ikinä en ollut sanallakaan haaveillut mistään häistä tai yhteisestä asunnosta tms. Kaverit jo alkaneet nauraa näille.. Minä en. Mikä tapa jättää on teksiviesti tai wa-viesti..

-Ap

Vierailija
24/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä hetkellä itsetunto aika nollassa niin en varmaan kelpaisi insinööri-isillekään. Olen ihan päästä varpaisiin aina ihastunut noihin miehiin ja aina joku menee sisältä rikki kun jätetään. Ihan aina.

Olen varmaan hautaan asti yksin. Miten voin olla vähemmän tusinanainen?

Ja miksi noi miehet silittää poskea ja sanoo kauniiksi, tuo kahvia sänkyyn ja vittu jättää seuraavana päivänä.. En ikinä ole edes antanut mitään oikeaa syytä jättää.

Laittoi teksiviestin "sä olet sellainen kenen kanssa mennään naimisiin. Mä en mene naimisiin. Sori oikeesti." Ei Jeesus!! Ikinä en ollut sanallakaan haaveillut mistään häistä tai yhteisestä asunnosta tms. Kaverit jo alkaneet nauraa näille.. Minä en. Mikä tapa jättää on teksiviesti tai wa-viesti..

-Ap

Heh, sinähän tapailet ihan tyylipuhtaita pleijereitä. Jos sekä mies että sinä olette nopeasti messissä, niin silloin lienee hyvin usein tällaisesta miehestä kyse. Tosin mies vaan esittää.

Vierailija
25/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeesti se ei ole niin että vastakohdat sytyttää, varsinkaan miehillä, vaikka naiset saattavat useimmin näin ajatella. Se on juuri tuo sun persoonasi. Ihminen hakee samankaltaistaan loppupeleissä joten keskity sinäkin niihin rauhallisiin niin johan nappaa!

Vierailija
26/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jännämiesten uhri, mutta jatka samaa rataa vain.

Vierailija
27/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on perus.. rauhallinen nainen etsii jännitystä ja deikkailua playeri miehiltä, tajuamatta että nämä on playereita. Sori mutta nähty juttu. Alat tapailee ihan toisenlaisia miehiä.

Vierailija
28/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan liian tylsä ja tavallinen. Tapailemasi miehet eivät saa sinusta otetta, eivät kiinnostu tarpeeksi. 

Vierailija
29/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullisilla ja ekstroverteilla miehillä on paljon naisia, eivätkä he halua sitoutua kuin vasta joskus elähtäneinä pukkeina. Olet heidän mielestään ihan ok, muttet niin säväyttävä, että kiinnostaisit suhteeseen asti. Tämä homma ei selvästikään toimi haluamallasi tavalla, mitä jos nyt lähtisit rikkomaan kaavaa ja etsimään toisenlaisia miehiä?

Vierailija
30/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ilmeisesti kaunis, kun tollaset tyypit lähestyy oma-aloitteisesti. Sun pitäisi tapailla sellaisia miehiä, jotka eivät ole noin itsevarmoja / arrogantteja (en tiedä suomenkielistä sanaa tälle). Eli olet ehkä ulkonäöltäsi samaa tasoa näiden suosittujen playereiden kanssa, mutta luonteeltasi tavismiesten kanssa. Joko vaan jatkat niiden hyvännäköisten, sporttisten ja omahyväisten miesten tapailua, tai lasket standardeja ja annat mahdollisuuden tylsemmillekin vaihtoehdoille. 

Vierailija
31/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on perus.. rauhallinen nainen etsii jännitystä ja deikkailua playeri miehiltä, tajuamatta että nämä on playereita. Sori mutta nähty juttu. Alat tapailee ihan toisenlaisia miehiä.

Varmaan vaan aika vaikea innostua sellaisista rauhallisista narukäsistä, kun on kokenut niin paljon näiden 20 hurmurin kanssa. Onnea kuitenkin aloittajalle tuleviin miesjuttuihin.

Vierailija
32/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tapaile miestä joka ei heti alusta asti osoita voimakasta kiinnostusta sinua kohtaan. Tuhlaat vain aikaa. Jos ei homma lähde parien treffien jälkeen kunnolla lentoon, niin siirry seuraavaan. Samaten jos et itse parien treffien jälkeen ole kunnolla kiinnostunut tai jokin asia vaivaa, niin seuraava. Se ei riitä, että on ihan kivaa. Pitää olla kemiaa. Tää on mun metodi ja toimii. Lopulta se oikeasti hyvä tyyppi tulee vastaan, jolloin molemminpuolinen kiinnostus liimaa yhteen.

Vierailija
33/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaikinen ap:n viesti vain vahvistaa sitä kuvaa: nätti mutta tylsä nainen, joka itse ei tee aloitteita mihinkään. Vaimotyyppi kuvaa sinua täydellisesti, vaikket koskaan naimisiin haluaisikaan; kiltti, hiljainen nainen, joka silittää miehen sukat ja tekee lapsille ruokaa, mutta joka ei ole tippaakaan jännittävä tai mielenkiintoinen. 

Urheilulliset extrovertit kiinnostuvat sinusta ilmeisesti ulkonäön vuoksi, mutta lopettavat tapailun, kun huomaavat että luonteesi on tasaisen tylsä. Juju ei ole siinä, että sinun pitäisi muuttaa itseäsi, koska eihän se keneltäkään pysyvästi onnistu. Juju on siinä, että lakkaat odottamasta vain miesten aloitetta - niitä aloitteita kun tekevät juuri nämä "avantouimaan ja sitten pariisiin" tyypit, jotka eivät pidemmän päälle jaksa tylsää seuraasi. Ala tehdä itse aloitteita niille yhtä tylsille insinöörimiehille (he eivät itse uskalla). He eivät todennäköisesti hauskuuta sinua ja lennätä kuumailmapallolla, mutta rehellisesti: et voi sellaista miehiltä odottaakaan, kun sinulla ei ole heille mitään vastaavaa antaa takaisin. 

Vierailija
34/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussääntö no. 1.

Älä koskaan esitä liian kiinnostunutta tai ilmaise ihastustasi millään tavoin suhteen alkuvaiheessa. Mies on luonteeltaan SAALISTAJA ja haluaa valloittaa naisen.

Jos jo parin viikon tapailun jälkeen osoitat olevasi täysin hullaantunut mieheen, niin miehen mielenkiinto katoaa kuin leija Saharaan!

Älä kerro heti itsestäsi kaikkea, äläkä ole liian helppo. Mieluummin "hard to get", kuin maailman helpoin. Enkä siis puhu seksistä, vaan parisuhteesta.

Vierailija
35/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vaan halua miestä kuin miestä vaan kuitenkin sellaisen joka sytyttää..

-Ap

Niin haluavat he miehetkin. Mitä itse ajattelet, mikä sinussa voisi olla sellaista että se "sytyttäisi" heidät? Hiljaisuutesi, rauhallisuutesi, se että tulet aina mukana etkä koskaan sano missään vastaan tai varmaan edes mielipidettäsi? Kuulostaako hirveän "sytyttävältä", oikeasti?

Vierailija
36/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perussääntö no. 1.

Älä koskaan esitä liian kiinnostunutta tai ilmaise ihastustasi millään tavoin suhteen alkuvaiheessa. Mies on luonteeltaan SAALISTAJA ja haluaa valloittaa naisen.

Jos jo parin viikon tapailun jälkeen osoitat olevasi täysin hullaantunut mieheen, niin miehen mielenkiinto katoaa kuin leija Saharaan!

Älä kerro heti itsestäsi kaikkea, äläkä ole liian helppo. Mieluummin "hard to get", kuin maailman helpoin. Enkä siis puhu seksistä, vaan parisuhteesta.

Jep. Liian helposti ihastuva takertuja taitaa viedä mielenkiinnon kummaltakin sukupuolelta... Haastetta pitää olla.

Vierailija
37/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussääntö no. 1.

Jep. Liian helposti ihastuva takertuja taitaa viedä mielenkiinnon kummaltakin sukupuolelta... Haastetta pitää olla.

No jaa... Minusta ainakin olisi kiva, jos molemminpuolinen ihastuminen tapahtuisi suurin piirtein ensisilmäyksellä ja mies olen. Onhan siinä enemmän jotain jännittävää mystiikkaa kuin siinä, että lämmitellään hitaasti ja totutellaan toisiin.

Vierailija
38/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa, että on olemassa myös komeita ja urheilullisia, mutta muuten ns. tylsiä kotimiehiä, jotka eivät uskalla oikein iskeä naisia. Ehkä sellainen voisi olla ap:lle sopiva, vaikka toki jännitysasteikolla selvästi näitä entisiä alempana. Tylsät miehet ehkä myös saattavat pahastua tuollaisesta mieshistoriasta, joten sen voi jättää omaksi tiedoksi.

Vierailija
39/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Urheilulliset extrovertit 

Vinkkinä kaikille nössöpojille jotka tätä lukevat: meistä jokaisesta voi tulla kännissä urheilullinen ekstrovertti.

Ainakin itse paikkasin tilannetta aika hyvin, naisia on elämässä ollut tarpeeksi ja on edelleen.

Vierailija
40/165 |
22.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitset vääriä miehiä. Siinä vika

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi