Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömien mollaajat

Vierailija
23.04.2026 |

Mistä ihmeen syystä ette vaan voi olla onnellisia siitä, että teillä on töitä, ettekä (vielä) ole jääneet työttömiksi? Miksi pitää käyttäytyä kuin ääliö? 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää saada nautintoa siitä, että jollakin menee vielä huonommin.

Vierailija
2/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistymättömiä mulkkuja jotka saavat perverssiä mielihyvää siitä, että on joku jota katsella nenänvartta pitkin. Yleensä niitä jotka eivät ole elämässään mitään merkittävää saavuttaneet, ja yleensä myös aivan käsittämättömän tyhmiä, Jani Mäkelä-tyyliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmalla noista mollaajista itsellään mitään työtä on.

Osa saattaa olla työkyvyttömyyseläkkeellä kitkuttelemassa ylhäisessä yksinäisyydessään, ei ketään, joka välittäisi, ei edes mahdollisuutta työllistyä jne. joten kaikki se katkeruus projisoidaan täällä anonyyminä työttömiin, koska tuolla reaalimaailmassa saisivat köniinsä ja pääsis iso itku joutuessaan vastuuseen sanoistaan. 

Osa sitten taas näitä Ylilauta Extpressin tänne kuljettamia, kun on poletit loppu siellä rinkirunkkailuunsa, niin mesoavat sitten täällä. 
Siellä ihan kaikensorttista hörhöä: työnvieroksujaa, nistiä, dokua, inceliä, mt-ongelmaisia jne. joilla itsellään joko milloin mistäkin paha olla tai sitten tylsyyttään ja tyhmyyttään provosoivat porukkaa täällä hirnuen omille jutuilleen. Anonyyminä, sillä reaalimaailmassa tulis nenä hyvin kipeäksi. 

4/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on tavanomainen huomiohakuinen trollaus. Noihin aloituksiin poistopyyntöjä, ei kommentteja.

M60

Vierailija
5/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko itsetuntoisia ja vihaavat työtänsä. Se yksikin huutelija täällä varmasti oikeasti kuntouttavassa, ärsyttäähän se ilmasen työn tekeminen, mutta nyt kun se lopetetaan jää palstalle useammin ulisemaan. Pakkohan sitä on pitää kulissit yllä

Vierailija
6/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä heidän joukossaan on todella paljon, jotka ovat mollaamisen ansainneet.

Vierailija
7/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä nyt sentään niin paljoa siellä ole, että kaikki ansaitsisivat tulla mollatuksi. Ehkä joku 1-2% todellisuudessa, kun ne loput 98% menisivät enemmän, kuin mielellään töihin, mikäli heidät vain rekrytoitaisi ja sellaisella palkalla, ettei tän hintatason kanssa tarvitsisi pohtia, ostaako ruokaa ja ehkä kuukausikortin työmatkoja varten vai maksaako vuokransa. 

Vierailija
8/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet surkea ressukka kivittämässä heikompia. 

Vierailija
9/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molli olli ei oo työtön!

Vierailija
10/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja myös niitä ketkä eivät.

Vierailija
11/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät syövät minun leipääni. Täällä on saatanallinen verotus, jolla luuserijengiä elätetään.

Vierailija
12/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko jotain les suja, ne v päät on aina olevinaan muita parempia! 

Vierailija
13/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät syövät minun leipääni. Täällä on saatanallinen verotus, jolla luuserijengiä elätetään.

Jaa ha kuinkas paljon tienaat kun noin höpötät? Tuskin miljoonia.Koska niin paljon tienaavat eivät täällä ruikuta.

Vierailija
14/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon hartaasti että sairastut joskus niin pahasti että menetät työkykysi. Lupaan tulla haukkumaan sinua luuseriksi ja ilkkumaan miten kehtaat kuluttaa verovaroja. 

Vierailija
15/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin putkeen töissä yli 35 vuotta ja sain vuosi sitten yt-neuvotteluissa lähteä. Aika kauhealta tuntuu lukea näitä ”menkää töihin”- huuteluita, varsinkin kun haen töitä jatkuvasti.. aika harva on varmaan mielellään työtön, varsinkin kun tulotaso on niin ankea.

Vierailija
16/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et kyllä tasan elätä yhtään ketään. Korkeintaan äitisi (ja ehkä isäsi) omista tuloistaan elättävät sinutkin tai sitten yhteiskunta elättää sinua tukirahojen turvin. En kyllä ymmärrä yhtään, miksi. 

Vierailija
17/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin putkeen töissä yli 35 vuotta ja sain vuosi sitten yt-neuvotteluissa lähteä. Aika kauhealta tuntuu lukea näitä ”menkää töihin”- huuteluita, varsinkin kun haen töitä jatkuvasti.. aika harva on varmaan mielellään työtön, varsinkin kun tulotaso on niin ankea.

Kokoomuksen mukaan 99 prosenttia työttömistä on sitä omasta halustaan. Järkyttävintä on se että on vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka oikeasti uskovat että asia on näin. 

Vierailija
18/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä on just tällänen työttömien mollaaja ja hyvin vaativa persoona muutenkin, meinaa tosta noin vaan kysyä palkan korotusta tai vaihtaa työpaikkaa. Odotan innolla että hänkin kohtaa nöyryyden joskus ja jää työttömäks, näyttää pissi nousevan päähän helposti näillä joilla vielä on työpaikka. Oottakaa vaan tekoälyn yms kehitystä

Vierailija
19/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa ha kuinkas paljon tienaat kun noin höpötät? Tuskin miljoonia.Koska niin paljon tienaavat eivät täällä ruikuta.

Tajuatko että normaali palkastakin lähtee vero .eikä pelkiltä miljonääreiltä.

Vierailija
20/21 |
23.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksen mukaan 99 prosenttia työttömistä on sitä omasta halustaan. Järkyttävintä on se että on vaikka kuinka paljon ihmisiä jotka oikeasti uskovat että asia on näin. 

Tunnen itsekin näitä kokoomuslaisia. En tiedä miten ne kuvittelevat kenenkään palkkaavan pitkäaikaistyöttömiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi