Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan tyydytä minua laukeamisensa jälkeen

Vierailija
17.01.2016 |

Jos taas minä laukean ensin, huolehdin AINA mieheni loppuun asti. Mies taas orgasminsa jälkeen yleensä huohottelee hetken ja sitten lopettaa seksipuuhat. Ärsyttää.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Opeta AP miehesi ihmisten tavoille. Minä hieron ja nuolen vähintään kaksi orgasmia vaimolle, sen jälkeen paksulla sauvalla klitorista samalla nuollen kolmesta viiteen orgasmia tai jopa enemmän. Niin kauan että vaimo sanoo että nyt riittää. Usein hän ei edes oikeasti tarkoita sitä eikä pahastu jos vielä yhden kerran saa:-) Lopuksi nain häntä itse kertaalleen. Myönnettäköön että hän on tuossa loppuvaiheessa hyvin märkä ja liukas ja ehkä jopa löysäkin, hehe. Mutta silti saattaa siinä minun häntä naidessa vielä kerran saada. Nuorena ei muuten saanut yhdynnässä koskaan. Sauvalla houkuteltu esiin sekin taito

Vierailija
102/104 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höh. Opeta AP miehesi ihmisten tavoille. Minä hieron ja nuolen vähintään kaksi orgasmia vaimolle, sen jälkeen paksulla sauvalla klitorista samalla nuollen kolmesta viiteen orgasmia tai jopa enemmän. Niin kauan että vaimo sanoo että nyt riittää. Usein hän ei edes oikeasti tarkoita sitä eikä pahastu jos vielä yhden kerran saa:-) Lopuksi nain häntä itse kertaalleen. Myönnettäköön että hän on tuossa loppuvaiheessa hyvin märkä ja liukas ja ehkä jopa löysäkin, hehe. Mutta silti saattaa siinä minun häntä naidessa vielä kerran saada. Nuorena ei muuten saanut yhdynnässä koskaan. Sauvalla houkuteltu esiin sekin taito

Eikö sinua yhtään haittaa että suurin osa ajasta käytetään vaimon kivaan?

Kyselee nainen joka tykkäisi samanlaisesta toiminnasta mutta on huolissaan tasapuolisuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyselee nainen joka tykkäisi samanlaisesta toiminnasta mutta on huolissaan tasapuolisuudesta.

Biologialle ei voi mitään. Nainen voi saada liki rajattomasti mutta minulle toinen kerta on kyllä liian kovan yrittämisen takana. Saan kyllä hyvää suuseksiä ennen yhdyntää eli kyllä vaimokin panostaa.

Jostain syystä nautin todella paljon vaimon tyydyttämisestä. Hauskaa ja kiihottavaa. En ollenkaan näe että olisi jotenkin epätasa-arvoista.

Vierailija
104/104 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologia

Kiva kuulla että teillä toimii ja molemmat ovat tyytyväisiä. Olen itse ehkä näissä asioissa turhan varovainen sen perusteella mitä netistä lukee, mulla kun toisen kanssa ei ole helppoa saada orgasmia, eikä se varsinaisesti helpotu miettiessä sitä joko miehen mielestä olen hänen ajankäytön suhteen velan puolella jo.