Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan tyydytä minua laukeamisensa jälkeen

Vierailija
17.01.2016 |

Jos taas minä laukean ensin, huolehdin AINA mieheni loppuun asti. Mies taas orgasminsa jälkeen yleensä huohottelee hetken ja sitten lopettaa seksipuuhat. Ärsyttää.

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen tasa-arvoon kuuluu myös tämä: Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa omasta orgasmistaan.

Ap.n mies tuskin ilahtuu, jos ap tätä teesiä ryhtyy soveltamaan. Ap on tähän asti aina ystävällisesti tyydyttänyt miehen vaikka on itse jo saanut.  

Tässä se tulikin. Ensi kerralla siis tämän juhlapäivän koittaessa vain kiitän kauniisti ja lähden takaisin omiin hommiini? :) t. Ap

Vierailija
22/104 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Ihan oikein. Aina mediassa melskataan siitä miten seksi on naisia varten, miehistä ei niin väliksi. Onneksi on miehiä jotka tekevät niinkuin pitääkin, huolehtivat omasta saamisestaan.

Terveisin Naispelko22

Jatkossa ap:n mies varmaan tekeekin niin. Nimittäin oman kätensä kanssa.

Tuskin, AP:n miehessä on jotain miksi ei ole sitä jo jättänyt, jotain tärkeämpää kuin seksi. Hiippaile sinä feministi vaikka kuusikkoon.

Terveisin Naispelko22

Kukas on jättämisestä puhunut? Mitäpä vain jos käykin semmoinen perinteinen seksielämän kuivahtaminen miehen ihmetellessä, että mikä mättää. Ihan voin paljastaa, että eipä olisi ensimmäinen eikä viimeinen kerta kun mieheltä onkin loppunut se saaminen tuohon malliin, kun liikaa on huolehtinut vain siitä omasta osuudestaan. Hiippaile sinä lassukka vaikka äitisi peräkammariin takaisin. Turhaan sinä tulet tänne puhumaan asiasta, mikä sinua ei koske, eli saamisesta.

Minähän puhun ihan silloin kun haluan, ja ihan siitä mistä haluan. Minua ei mikään feministi määräile!

Terveisin Naispelko22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on luonto luonut sellaisen systeemin, että panemiset loppuu siihen miehen huokaisuun ja ettei sillä naisen orkulla ole lisääntymisen kannalta vitunkaan väliä. Valittakaa siitä vaikka etujärjestöönne Unioniin.

Päinvastoin. Tutkimusten mukaan naisen orgasmi auttaa siittiötä kohti munasolua eli antaa paremmat mahdollisuudet raskaudelle. Lisääntymistä ajatellen miehen orgasmilla ei ole väliä, vain ejakulaatiolla.

Vierailija
24/104 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen tasa-arvoon kuuluu myös tämä: Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa omasta orgasmistaan.

Ap.n mies tuskin ilahtuu, jos ap tätä teesiä ryhtyy soveltamaan. Ap on tähän asti aina ystävällisesti tyydyttänyt miehen vaikka on itse jo saanut.  

Aivan varmasti laukeaa ap:n mieskin ilman että ap tekee yhtään mitään muuta kuin makaa selällään ja on nussittavana niin kauan kunnes mies laukeaa. Naiselle miehen lahnailu ei tietenkään riitä, vaan pitää tehdä sitä sun tätä.

Ei yhdyntä jatku enää sen jälkeen kun ap on saanut, tietenkään.  

Vierailija
25/104 |
17.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijat tarviikin asioita joissa voi paöauttaa maanponnallw

Vierailija
26/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on luonto luonut sellaisen systeemin, että panemiset loppuu siihen miehen huokaisuun ja ettei sillä naisen orkulla ole lisääntymisen kannalta vitunkaan väliä. Valittakaa siitä vaikka etujärjestöönne Unioniin.

Päinvastoin. Tutkimusten mukaan naisen orgasmi auttaa siittiötä kohti munasolua eli antaa paremmat mahdollisuudet raskaudelle. Lisääntymistä ajatellen miehen orgasmilla ei ole väliä, vain ejakulaatiolla.

Naisen logiikkaa. Eli satsit on sisällä ja sitten nainen saa orkut? Onhan se upsuck-teoria muutenkin todettu keksityksi. Ja pyöreästi 100% orgasmi ja ejakulaatio tulevat samaan aikaan. Tämäkin tiedetään kyllä aika hyvin.

Vierailija
27/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enihau, itse yhdyntähän loppuu siihen kun mieheltä tulee.

Vierailija
28/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmasti mainita miehelle asiasta ja kertoa mitä toivot. Toki tietysti huvittava lapsellinen konsti olisi toimia niin, että kun saat (tai sitten feikkaat että saat) niin käsket miestä lopettamaan, huohotat hetken ja sanot että kylläpä teki hyvää ja nyt on hyvä nukkua. "kauniita unia".

Mies

Vierailija
29/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan, onneksi 90% kuitenkin ennen. Miehellä on yleensä kiire pesulle heti lauettuaan, seksi- ja läheisyysmoodikin katoaa häneltä siinä silmänräpäyksessä.

Vierailija
30/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin hyvä, että mies ennen yhdyntää tyydyttää naisen, sormilla tai nuolemalla jne. Miehet kun saa orgasminsa niin nopeasti yhdynnässä. Sitä menettää mielenkiintonsa seksiin, jos jää aina ilman orgasmia. Itsetyydyttämällä saa aina. Minusta on tullut sellainen, että en todellakaan halua miehen limaisia mällejä sisälleni jos en saa orgasmia, enkä halua raskaaksi. Pidän dildostani enemmän.

Vierailija
31/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun miehellesi on erikoinen käsitys rakastelemisesta. Onhan se nyt aivan perseestä, että vain toinen saa tyydytyksen. Koska harva mies pystyy pian uusintaan, on luonnollinen marssijärjestys, että nainen saa ensin. Ei siinä miehen enää monta kertaa tarvitse lykkiä naisen orkussa supistelevaa pimpsaa, kun jo lasti irtoaa.

Vierailija
32/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä harrasti samaa toimintaa. Lopulta hermostuin kun puheista huolimatta jäin aina ilman. Aloin hommata orkun itselleni ensin (tyyliin vibralla ja samalla runkkasin exää) ja kun laukesin, käänsi kylkeä ja jätin ukoin ihmettelemään.

Jos et laukea muutakuin moottoroidulla koneella, kannattaa miettiä onko se retostelun aihe?

Vierailija
33/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse lisääntymisestä. Naisetkin harrastavat seksiä muutenkin kuin lisääntymisen takia eli mielihyvän takia. Yleensä seksiä harrastetaan muista syistä kuin lisääntymisen vuoksi.

Vierailija
34/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kyse lisääntymisestä. Naisetkin harrastavat seksiä muutenkin kuin lisääntymisen takia eli mielihyvän takia. Yleensä seksiä harrastetaan muista syistä kuin lisääntymisen vuoksi.

No itse nussiminen ainakin loppuu tuohon em. Voihan sen jälkeen tietty räplätä jos jaksaa ja haluaa, mutta sen tosiaan voi tehdä vaikka ihan itse. Tietysti nainen voi saada jo ennen tuota miehen saamista.

Vierailija
35/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sen arvoinen.

Vierailija
36/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä huvittavaa, kun sanaa feministi tunnutaan käyttävän av:lla kuin haukkumasanana. Ei sellaista henkilöä voi ottaa tosissaan, joka näppäimistö vinkuen kirjoittaa muka-uhkaavasti "painu sinä feministi helvettiin!!!111" :D Sama asia kun haukkuisi jotain vitun homoksi. Tässä vaiheessa voi todeta itse olevan voittaja, kun argumentin heittäjällä ei ole mitään muuta vastalausetta kuin toisen suuntautumisilla/aatteilla/ulkonäöllisillä piirteillä mässäily :')

Sitten asiaan... Mun mielestä seksissä on kyse antamisesta ja saamista ja tämänhän pitäisi olla itsestään selvää sillä yleensä seksissä on kaksi ihmistä mukana. Tällaiset "hoida itse omat orkkusi" on kyl vähän ristiriitaisia, sillä mies saa useimmiten (yhdynnässä) naisen avulla orgasmin. Kyse on silloin itsetyydytyksestä, mikäli pitää omin neuvoin saada itsensä tulemaan...

Kannattaa varmaan jutella miehen kanssa asiasta, mutta mikäli hommaan ei tule muutosta, alkaisin sinuna pakkailla kamppeita. Sillä useimmiten tuollainen välinpitämättömyys heijastuu muuallekin arkeen ja mitä teet sellaisella miehellä, jolle sinun nautintosi on täysin yhdentekevää?

(Kyllä, pikku hiljaa tässä lopettelen palstailua, mutta totaalikieltäytyminen ei minulla toimi - jatkan tässä itsenäistä opiskeluani)

Vierailija
37/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemuksia toisinkin päin. Joskus mullakin laukeaminen kestää ja harvemmin on vaimo jaksanut loppuun asti. Haluaa lopettaa naimisen kesken eikä hoida loppuun edes käsillä tai suulla.

Enpä ole siis minäkään viittinyt itse lauettuani nuolemaan ruveta, jos häneltä on jäänyt saamatta. Useimmiten tosin nuolen hänet heti alkajaisiksi.

Vierailija
38/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

Sitten asiaan... Mun mielestä seksissä on kyse antamisesta ja saamista ja tämänhän pitäisi olla itsestään selvää sillä yleensä seksissä on kaksi ihmistä mukana. Tällaiset "hoida itse omat orkkusi" on kyl vähän ristiriitaisia, sillä mies saa useimmiten (yhdynnässä) naisen avulla orgasmin. Kyse on silloin itsetyydytyksestä, mikäli pitää omin neuvoin saada itsensä tulemaan...

Aha. Kertoisitko vielä mitä nainen erityisesti tekee yhdynnässä muutakuin saa munaa eli rakastelua itse? Jos nainen kerran sen orkun miehelle hoitaa niin miksi ihmeessä ette hoida hommaanne niin, että mies kestää kauemmin? Vähän narsististi sanoa, että jos mies saa orkun niin se on naisen ihanuutta, paitsi jos mies saa liian nopeasti tai ei ehkä ollenkaan, on se miehen vika!

Minusta ei kauheasti olisi naiselta vaadittu jos sitä klitoristaan voisi rämpätä samalla kun yhdytään.

Vierailija
39/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Aha. Kertoisitko vielä mitä nainen erityisesti tekee yhdynnässä muutakuin saa munaa eli rakastelua itse? Jos nainen kerran sen orkun miehelle hoitaa niin miksi ihmeessä ette hoida hommaanne niin, että mies kestää kauemmin? Vähän narsististi sanoa, että jos mies saa orkun niin se on naisen ihanuutta, paitsi jos mies saa liian nopeasti tai ei ehkä ollenkaan, on se miehen vika!

Minusta ei kauheasti olisi naiselta vaadittu jos sitä klitoristaan voisi rämpätä samalla kun yhdytään.

Hmm, millaista seksiä olet otttunuta harrastamaan, jos olet tuota mieltä? Omakohtaisesti sanoen toki voisin viivyttää miehen orgasmia lahnailemalla ja vilkuilemalla kelloa, mutta ei siinä kumpikaan sitten saa mitään. Ei ole pelkästä klitoriksen rämpyttämisestä kyse. t. ei-ap

Vierailija
40/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispelko22 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naispelko22 kirjoitti:

Ihan oikein. Aina mediassa melskataan siitä miten seksi on naisia varten, miehistä ei niin väliksi. Onneksi on miehiä jotka tekevät niinkuin pitääkin, huolehtivat omasta saamisestaan.

Terveisin Naispelko22

Jatkossa ap:n mies varmaan tekeekin niin. Nimittäin oman kätensä kanssa.

Tuskin, AP:n miehessä on jotain miksi ei ole sitä jo jättänyt, jotain tärkeämpää kuin seksi. Hiippaile sinä feministi vaikka kuusikkoon.

Terveisin Naispelko22

Tästäkin kirjoittelijasta on nyt tullut täysikasvuinen naisvihaaja. Hassua, että ennustin sen jo kuukausia sitten ja alapeukkuja ropisi.