Mies ei koskaan tyydytä minua laukeamisensa jälkeen
Jos taas minä laukean ensin, huolehdin AINA mieheni loppuun asti. Mies taas orgasminsa jälkeen yleensä huohottelee hetken ja sitten lopettaa seksipuuhat. Ärsyttää.
Kommentit (104)
Niin. Tuo on syy siihen, että seksi loppuu parisuhteessa. Nainen ei saa koskaan.
Toki siihen olisi hyvin yksinkertainen apu: keskusteleminen.
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on post nut clarity. Orgasmin jälkeen panokumppani alkaa inhottaa niin käännetään kylkeä tai nopeasti housut jalkaan ja adios. Se on ihan normaalia.
Jos puoliso on tuollainen niin se on adios puolisolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehillä on post nut clarity. Orgasmin jälkeen panokumppani alkaa inhottaa niin käännetään kylkeä tai nopeasti housut jalkaan ja adios. Se on ihan normaalia.
Jos puoliso on tuollainen niin se on adios puolisolle.
Haluatko, että mies harrastaa kanssasi seksiä silloinkin, kun se inhottaa häntä?
En tiedä onko täällä jo sanottu, mutta valmistele itsesi huolella, laukea nopeasti yhdynnässä ja huohottele.
Mies hoidelkoon itsensä loppuun.
Orgasmin jälkeinen mielen selkeys on ihan oikea ilmiö, mutta ei se kyllä mitään inhoa aiheuta kumppania kohtaan. Jos sellaista ilmenee, niin suhteessa itsessään on jotain vakavasti pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut sille ettet saanut, tai pyytänyt jatkamaan sut loppuun?
Olen pyytänyt. Yleensä kommentti on "ensi kerralla katsotaan sitte..." Sikäli olen onnekas, että ylipäätään laukean ja joskus mies innostuu leikkimään niin että minäkin saan osani.
En vain ymmärrä tätä: minulle se ei ole poikkeus, vaan sääntö, että huolehdin miehen hyvästä olosta. Miksi minun kohdallani taas kyse on juhlapäivästä? Ei siis seksiin itsestäänselvästi liittyvästä asiasta.
Vinkkejä kertoneille tiedoksi, runkkaan sitten jälkeenpäin jos vielä tekee mieli. Yleensä miehen välinpitämättömyys vie halut.
Minä rakastan miestäni
Seksi tuntuu hyvältä
Sain viimeksi orgasmin 30 vuotta sitten.
Olen ollut 35 vuotta tämän komean hyvän miehen kanssa.
Jätänkö hänet?
Hän on yrittänyt kaiken mahdollisen.
Seksi on nykyään ihanaa kun ei tarvi välittää mun orgasmista.
Vierailija kirjoitti:
Haluatko, että mies harrastaa kanssasi seksiä silloinkin, kun se inhottaa häntä?
Miten tuo littyy toisen orgasmin saamiseen?
Meillä on seksiä kun me molemmat haluamme sitä. Kumpikin saa orgasmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mitä sellaista nainen tekee lähetyssaarnaaja asennossa että saa miehelle orgasmin? Mies tekee ylivoimaisesti suurimman osan liikkeestä.
Sulla seksi on tuollaista? On surkeaa.
Miksi et kerro vain ainoastaan moitit? Vai pelkästään triggeröidyit tuosta lähetyssaarnaajasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrotko mitä sellaista nainen tekee lähetyssaarnaaja asennossa että saa miehelle orgasmin? Mies tekee ylivoimaisesti suurimman osan liikkeestä.
Miksi et kerro vain ainoastaan moitit? Vai pelkästään triggeröidyit tuosta lähetyssaarnaajasta?
Kerro mitä? Luulisi aikuisen tietävän mitä hyvä seksi on. Seksi ei ole kaikilla samanlaista.
Pitääkö mun opettaa mitä voi tehdä seksissä?
Miksi ihmeessä tyydytät miehen loppuun?? Aloita siitä, että jätät sen tekemättä. Kettu, että tällaiset "suhteet" ottaa päähän...
Vierailija kirjoitti:
En tiedä onko täällä jo sanottu, mutta valmistele itsesi huolella, laukea nopeasti yhdynnässä ja huohottele.
Mies hoidelkoon itsensä loppuun.
Oikein! Ensin orgasmi sinulle, ja sitten mies hoidelkoon itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen tekee: myötäilee liikettä lantiolla, käyttää lantionpohjanlihaksia, koskettelee käsillään ja suullaan, ääntelee, jne jne. Jos sun kumppanit vaan makaa paikallaan, älä harrasta niiden kanssa seksiä enää toista kertaa. Joko heitä ei huvita ollenkaan tai he ovat itsekkäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nainen tekee: myötäilee liikettä lantiolla, käyttää lantionpohjanlihaksia, koskettelee käsillään ja suullaan, ääntelee, jne jne. Jos sun kumppanit vaan makaa paikallaan, älä harrasta niiden kanssa seksiä enää toista kertaa. Joko heitä ei huvita ollenkaan tai he ovat itsekkäitä.
Nuo eivät saa miehelle orgasmia. Mies tekee suurimman osan. Kiitos kun todistit väitteeni oikeaksi.
Uusi yhdyntä heti perään, jos vain mahdollista, niin nainenkin voi nauttia.
Eikö nainen voisi osallistua omaansa yhdynnän aikana?
Naiset ensin on hyvä sääntö! Sitten mies, ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyiseen tasa-arvoon kuuluu myös tämä: Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa omasta orgasmistaan.
Just näin. Yleensä hoidan vaimon ensin, mutta jos menee toisin päin niin tasapeliin täytyy tietenkin päästä.
No tyydyttäkää sinut sitten ensin, jos mies ei enää jaksa orkun jälkeen. Ongelma ratkaistu, oliko muuta?