Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei koskaan tyydytä minua laukeamisensa jälkeen

Vierailija
17.01.2016 |

Jos taas minä laukean ensin, huolehdin AINA mieheni loppuun asti. Mies taas orgasminsa jälkeen yleensä huohottelee hetken ja sitten lopettaa seksipuuhat. Ärsyttää.

Kommentit (104)

Vierailija
41/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä pitäisin vakavan puhuttelun ja sanoisin, että jos kerran kumpikin on vastuussa omasta orgasmistaan, niin jatketaan sillä lailla sitten. Eli ap tyydyttää itsensä kuten aikaisemminkin ja mies alkaa jatkossa tyydyttämään itsensä. Se ei ole siis ap:n vastuulla enää, kun kerran mies ei välitä huolehtia ap:sta. En oikeasti ymmärrä, miksi joku nainen vain jatkaa samaan malliin, vaikka seksi on noin huonoa. Mulle se on aivan ehdoton deal braker suhteessa. Eli pitää asettaa kova kovaa vasten ja vääntää miehelle rautalangasta, että ap ei suostu olemaan enää pumpattava barbara ja seksiä ei tipu, ellei nainenkin saa siitä nautintoa. Onko mies näin itsekäs ja välinpitämätön ap:ta kohtaan muutenkin arjessa vai esiintyykö sitä vain ja ainoastaan sängyssä? Jos muutenkin, niin ongelmaan pitää puuttua laajemmin, silloin on kyse itsekyydestä ja puolison hyväksikäytöstä.

Vierailija
42/104 |
18.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anastasia kirjoitti:

Sitten asiaan... Mun mielestä seksissä on kyse antamisesta ja saamista ja tämänhän pitäisi olla itsestään selvää sillä yleensä seksissä on kaksi ihmistä mukana. Tällaiset "hoida itse omat orkkusi" on kyl vähän ristiriitaisia, sillä mies saa useimmiten (yhdynnässä) naisen avulla orgasmin. Kyse on silloin itsetyydytyksestä, mikäli pitää omin neuvoin saada itsensä tulemaan...

Aha. Kertoisitko vielä mitä nainen erityisesti tekee yhdynnässä muutakuin saa munaa eli rakastelua itse? Jos nainen kerran sen orkun miehelle hoitaa niin miksi ihmeessä ette hoida hommaanne niin, että mies kestää kauemmin? Vähän narsististi sanoa, että jos mies saa orkun niin se on naisen ihanuutta, paitsi jos mies saa liian nopeasti tai ei ehkä ollenkaan, on se miehen vika!

Minusta ei kauheasti olisi naiselta vaadittu jos sitä klitoristaan voisi rämpätä samalla kun yhdytään.

Niin kun on pakko olla niin että vaan toinen hoitaa, tilannetta ei voi nähdä yhteistyönä :D

Jos vaikka minä ratsastan miehellä niin musta silloin me ihan YHDESSÄ harrastetaan seksiä, vaikka minä siinä enemmän asennosta ja fyysisistä eroista johtuen liikunkin. Sellainen tilanne taas jossa minä hoidan homman kokonaan itse, on ainoastaan se kun runkkaan yksin, lelun kanssa tai ilman. Toisen ihmisen läsnäolokin merkitsee.

Jos se makaava nainen ei tuo mitään omaa panostansa siihen seksiin miehen mielestä niin siinä tapauksessa miehelle runkkaaminen tuottaa tasan saman nautinnon, joten mitä järkeä miehen on edes harrastaa yhdyntää?

Huhhui. Onneksi oma mies tykkää myös siitä kun minä saan. AP:n kannattaa etsiä parempi kumppani. Suurin osa miehistä on oikeasti innokkaita tyydyttämään naisen, kunhan vaan nainen kertoo että mikä tuntuu hyvältä ja pyytää sitä suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sanonut sille ettet saanut, tai pyytänyt jatkamaan sut loppuun?

Olen pyytänyt. Yleensä kommentti on "ensi kerralla katsotaan sitte..." Sikäli olen onnekas, että ylipäätään laukean ja joskus mies innostuu leikkimään niin että minäkin saan osani.

En vain ymmärrä tätä: minulle se ei ole poikkeus, vaan sääntö, että huolehdin miehen hyvästä olosta. Miksi minun kohdallani taas kyse on juhlapäivästä? Ei siis seksiin itsestäänselvästi liittyvästä asiasta.

Vinkkejä kertoneille tiedoksi, runkkaan sitten jälkeenpäin jos vielä tekee mieli. Yleensä miehen välinpitämättömyys vie halut.

Juuri tämä! Sanoitit tämän niin hyvin ja selkeästi. Kyllä naisen orgasmi tulisi olla ihan yhtä arvokas ja tärkeä kuin miehenkin! 

Miten tässäkin asiassa naisen tulisi tyytyä vähempään kuin miehen? 

Meillä ollut tämä tismalleen sama ongelma koko suhteen ajan. Yli 7 vuoden ajan. Olen kyllä ottanut puheeksi, mutta mies ei oikein tunnu ymmärtävän. Viimeksi näin tapahtuessa sängyssä nostin kunnon metelin aiheesta ja väänsin rautalangasta moneen kertaan hänelle asian. Ehkä nyt meni perille.

Mies vielä kehtaa valittaa miksen enää halua häntä tai miksi haluan niin harvoin. No olisikohan siinä syynsä että joka kerta saa olla puolipaniikissa siitä jääkö taas ilman nautintoa..kyllä siitä aika hyväksikäytetty ja turn off -olo tulee jos toinen vain tyhjentää kassinsa ja häviää paikalta. Ei tule kovin rakastettu tai välitetty fiilis. 

Haluja mulla on, mutta ovat miestäni kohtaan kadonneet hänen käytöksen myötä. En enää edes uskalla päästää häntä lähelle, sillä en kestä enää yhtään ikävää kokemusta hänen välinpitämättömyydestään. 

Vierailija
44/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n miehen käsitys nautinnosta on sama kuin Picassolla anatomiasta, eipä ihme, että seksi on kamalaa. 

On myös miehiä, jotka tyydyttävät naisen ensin. Eivät ole halut loppuneet 20 vuodessa.

Vierailija
45/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin tuollainen ollut. Ei mene kauan että tuollainen mies alkaa puistattaa.

Nyt on fantastinen mies joka ei mene vaihtoon.

Vierailija
46/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Sitten jos joutuu pyytämään erikseen että hoidetanko minutkin loppuun niin tunnelma on jo lässähtänyt. Sitten jos asiasta on etukäteen puhuttu, niin vatuttaa miehen olemus siinä kohtaa kun hän on lauennut ja jotenkin hänestä näkee et "huomaatko nyt kuinka uhraudun sinutkin huomioimaan" vaikka asian pitäisi olla itsestäänselvyys eikä mikään extra suoritus josta annetaan hyvä poika ylistyksiä. 

Vierailija
47/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Ikiaikainen fakta.

Vierailija
48/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano sille.

Niin,veikkaan että odottaa miehen olevan ajatustenlukija kuten naiset yleensä.

Vierailija
49/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Ikiaikainen fakta.

Tänhän takia naisen kannattaa pysyä yksin tai hommata kämppis. Miehestä ei ole muuta kuin harmia.

Vierailija
50/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Jos haluaisin olla vain miehen masturbaatioväline, perustaisi "yrityksen" ja alkaisin laskuttaa tästä palvelusta.

Sitähän tuo on. Ei seksiä pariskunnan kesken vaan miehen oma runkkaushetki naisen keholla. Jos mies ei halua ottaa huomioon, se mies ei välitä muista kuin omasta munaztaan. Älkää selitelkö asiaa miehen puolesta, että se ei muista tai aina vaan unohtuu.

Unohtuu, koska tietoisesti mies on valinnut, että naisen orgasmi ei hänen oersettäään kutita, ihan sama, evvk.

Vierailija
51/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyinen mies huolehtii joka kerta että saan orgasmin tai useamman ennen kuin hän tulee , tästä syystä en ikinä sano seksille ei . 

Vierailija
52/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meillä ollut tämä tismalleen sama ongelma koko suhteen ajan. Yli 7 vuoden ajan. Olen kyllä ottanut puheeksi, mutta mies ei oikein tunnu ymmärtävän."

Onko mies normaalijärkinen (eli ei kehitysvammainen), ja normaalissa yhteiskunnassa kasvanut (eli ei jossain tiukan uskonnollisessa yhteisössä tynnyrissä pidetty)?

Kun asiasta on puhuttu, kysyykö hän lisäkysymyksiä ja silti sanoo "anteeksi en ymmärrä, voitko selittää paremmin"? Vai yrittääkö hän vain väistää aiheen, ja joko kieltäytyy keskustelusta tai sanoo joojoo mutta mikään ei muutu?

Jos vastaukset on kaikkiin kyllä, silloin hän ymmärtää ja on ymmärtänyt aina. Hän ei vaan VÄLITÄ. Sinä sen sijaan et halua ymmärtää että kyse on miehen välinpitämättömyydestä, ei ymmärryksen puutteesta. 

Vierailija
53/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs se on sanonu kun muistutat häntä tästä velvollisuudesta ?

orgasmeja voi saada nainenkin ihan yhdynnässä mutta harva jaksaa

erikois-asentoja opetellaan. siksi nykyään on hieromasauvat monella

Vierailija
54/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen tasa-arvoon kuuluu myös tämä: Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa omasta orgasmistaan.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitten sitä, että harrastakoot kukin seksiä vain itsensä kanssa. 

Miksi miehen pitää saada itsensä lisäksi myös naiselle orgasmi? Mies saa orgasmin omalla tekemisellä, ei nainen mitään sinänsä tee ellei ratsasta miehen päällä. Jos nainen ei seksin aikana saa niin miksei tee jotain?

Vierailija
55/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyiseen tasa-arvoon kuuluu myös tämä: Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa omasta orgasmistaan.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitten sitä, että harrastakoot kukin seksiä vain itsensä kanssa. 

Miksi miehen pitää saada itsensä lisäksi myös naiselle orgasmi? Mies saa orgasmin omalla tekemisellä, ei nainen mitään sinänsä tee ellei ratsasta miehen päällä. Jos nainen ei seksin aikana saa niin miksei tee jotain?

Otan osaa jos sun kokemuksen mukaan nainen ei tee mitään seksissä. Kannattaisi sunkin (kuten aloittajan) kieltäytyä huonosta seksistä, ja etsiä kumppani joka haluaa sinua aidosti ja tekeekin jotain. 

Vierailija
56/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaimolle ensin muutama orgasmi. Sitten vasta oma. Kannattaa kokeilla.

Vierailija
57/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se olekaan yhteinen tavoite ?

Vierailija
58/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein. Aina mediassa melskataan siitä miten seksi on naisia varten, miehistä ei niin väliksi. Onneksi on miehiä jotka tekevät niinkuin pitääkin, huolehtivat omasta saamisestaan.

Terveisin Naispelko22

Häh, mitähän mediaa se sinä oikein luet? Mun mediassa lukee, että seksi on tärkeämpää miehille ja naiset pärjää hyvin ilmankin. Miehet ovat ahdistelleet seksuaalisesti 88% naisista. 

Siinä tilanteessa kun nainen on saatu houkuteltua sänkyyn kannattaisi huolehtia siitä, että nainen haluaa palata sinne uudestaan. Muuten saattaa jäädä ilman.

Vierailija
59/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin aloitus on 8 VUOTTA vanha. Miksi joku kaivelee vanhoja? Tehkää uusi ketju. 

Vierailija
60/104 |
30.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät miestä hoitelemaan sinulle orgaaninen ensin vaikka käsin, ja sit vasta panemaan.