Mies ei koskaan tyydytä minua laukeamisensa jälkeen
Jos taas minä laukean ensin, huolehdin AINA mieheni loppuun asti. Mies taas orgasminsa jälkeen yleensä huohottelee hetken ja sitten lopettaa seksipuuhat. Ärsyttää.
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Jokainen vastaa omista orgasmeistaan. Ikiaikainen fakta.
Siinä tapauksessa nainen ei tartte miestä oikein mihinkään, useimmat saa orgasmin helpommin klitoriksesta joten se yhdyntäosa on sitten naiselle jotakuinkin turha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyiseen tasa-arvoon kuuluu myös tämä: Jokainen on henkilökohtaisesti vastuussa omasta orgasmistaan.
Tämä tarkoittaa käytännössä sitten sitä, että harrastakoot kukin seksiä vain itsensä kanssa.
Miksi miehen pitää saada itsensä lisäksi myös naiselle orgasmi? Mies saa orgasmin omalla tekemisellä, ei nainen mitään sinänsä tee ellei ratsasta miehen päällä. Jos nainen ei seksin aikana saa niin miksei tee jotain?
Otan osaa jos sun kokemuksen mukaan nainen ei tee mitään seksissä. Kannattaisi sunkin (kuten aloittajan) kieltäytyä huonosta seksistä, ja etsiä kumppani joka haluaa sinua aidosti ja tekeekin jotain.
Kerrotko mitä sellaista nainen tekee lähetyssaarnaaja asennossa että saa miehelle orgasmin? Mies tekee ylivoimaisesti suurimman osan liikkeestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa nainen ei tartte miestä oikein mihinkään, useimmat saa orgasmin helpommin klitoriksesta joten se yhdyntäosa on sitten naiselle jotakuinkin turha.
Ei kai naistakaan seksiin luotu ole, vaan siivoamaan ja tekemään safkaa.
Miten seksistäkin saa aikaan tällaisen vastakkainasettelun? Eikö tarkoitus ole nauttia yhdessä?
Jos miestä ei kiinnosta naisensa nautinto, niin onhan se todella outoa. Ja puhe klitoriksen "räpläämisestä" on jotenkin todella erikoista ja negatiivista. Ehdotus, että nainen räplää itseään samalla kun mies panee, ei kyllä lisää kenenkään haluja. Onneksi oma mies koskettelee ja hoitaa itselleni orgasmin aina kun haluan. Varmaan masentuisi jos valittaisin huonosta seksistä. On sen verran ylpeä mies, ettei ikinä jättäisi tahallaan naistaan kylmäksi sängyssä.
Mun eksä teki samaa, oma tyydytys oli tärkein. Kun otin asian puheeksi, nauroi hän minulle ja sanoi, että "voi voi". Ja ei siis ollut mikään häävi sängyssä, perus rynkytystä ilman ihmeempiä esileikkejä, omasta mielestään oli varmaan todella taitava rakastaja.
Kannattaa nostaa kytkintä, tuo käytös sai itsessäni aikaan sen, että ajattelen vieläkin etten vain ole sen orgasmin arvoinen.
Mulla on eloni aikana ollut n kymmenkunta rakastajaa. Kokaisen kohdalla oon pitänyt perusedellytyksenä, että mie osaa tyydyttää naisen. Paria on pitänyt opettaa, kertoen, että jos herra vaan köllöttää ja on ihan vaan sorry kun tuli niin äkkiä, niin onhan hänellä tietääkseni edelleen esimerkiksi kädet. Ja että tämmönenbtyydyttymätön seksi johtaa vaan haluttomuuteen josta syystä suhteen voikin sitten lopettaa miehen taitamattomuuden vuoksi saman tien.
Voin kehua itseäni, että muutaman miehen olen opettanut ns. tavoille. Muut ovat jo osanneet valmiiksi. Yks kertapano käi mieleen vaan siitä, että hän oli kaikella tavalla niin järjettömän huono.
Nainen, 60 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sanonut sille ettet saanut, tai pyytänyt jatkamaan sut loppuun?
Olen pyytänyt. Yleensä kommentti on "ensi kerralla katsotaan sitte..." Sikäli olen onnekas, että ylipäätään laukean ja joskus mies innostuu leikkimään niin että minäkin saan osani.
En vain ymmärrä tätä: minulle se ei ole poikkeus, vaan sääntö, että huolehdin miehen hyvästä olosta. Miksi minun kohdallani taas kyse on juhlapäivästä? Ei siis seksiin itsestäänselvästi liittyvästä asiasta.
Vinkkejä kertoneille tiedoksi, runkkaan sitten jälkeenpäin jos vielä tekee mieli. Yleensä miehen välinpitämättömyys vie halut.
Olet sitten oikean helmen löytänyt. No tuo ei tule tuosta enää paremmaksi muuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, samaa. Suuruuskuvitelmissaan kuvittelee olevansa hyväkin. Loukkaantuessaan hän käyttäytyy kuin saatana.
Hän saattaa olla muiden mielestä hyvä. Eihän Picassonkaan voi sanoa olleen huono taiteilija vain sillä perusteella, että sinä et hänen taiteestaan nauti.
Incel nyt viimeiseksi näistä mitään tajuaa
Ihme ukko Ap:llä.
Minulle panomiehenä on tärkeintä, että molemmat saavat nautinnon. Minä ja minun munat. KjehReh.
- Sika-Mikko-
Ketjun mukaan naisille seksi on sellaista että miehen PITÄÄ tyydyttää nainen ja itsensä.
Meillä menee niin päin että mä saan ensin ja sitten mies laukeaa.
Edellyttää sitä, että mies hyväilee ja kiihottaa minua riittävästi ennenkuin penetroi. Ja minä itse stimuloin klitoristani yhdynnän aikana, kun miehellä (kellään) ei ole peniksensä yläpuolella pattia, jolla sen tekisi.
Olen ensimmäinen nainen, jonka orgasmin hän on sisällä ollessaan kokenut. Ne muut hän on tyydyttänyt käsin tai suulla ennen penetraatiota.
Seksi ei tietenkään ole nautinnollista naiselle, ellei miestä yhtään kiinnosta muu kuin oma mulkkunsa. Siksi onkin hämmentävää, miksi niin moni haluaa silti käyttää naista vain runkkuvälineenä eikä osaa rakastella tätä ja miksi yksikään nainen suostuu sellaiseen.
Asia hoituu puhumalla. Puhumalla ja kädestä pitäen näyttämällä: kas näin nainen laukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten seksistäkin saa aikaan tällaisen vastakkainasettelun? Eikö tarkoitus ole nauttia yhdessä?
Jos miestä ei kiinnosta naisensa nautinto, niin onhan se todella outoa. Ja puhe klitoriksen "räpläämisestä" on jotenkin todella erikoista ja negatiivista. Ehdotus, että nainen räplää itseään samalla kun mies panee, ei kyllä lisää kenenkään haluja. Onneksi oma mies koskettelee ja hoitaa itselleni orgasmin aina kun haluan. Varmaan masentuisi jos valittaisin huonosta seksistä. On sen verran ylpeä mies, ettei ikinä jättäisi tahallaan naistaan kylmäksi sängyssä.
Minua kyllä kiihottaa kun yhdynnän aikana nainen hyväilee itseään ja välillä vaikka laittaa sormensa suuhuni niin saa lisää liukastetta.
Exällä oli minuutin muna ja ei koskaan välittänyt mun saamisesta. Se oli yksi syistä miksi erosin.
Voi hitto minkälaista tiedettä ja akrobatiaa sekä sirkustemoouja panohommista on tehty.
Yksinkertainen on parasta, muna pilluun ja nylkytystä. Ei siinä mitään sirkustemppuja tarvita.
Ja naiset ulvoo.
- Pellon panomies-
Vierailija kirjoitti:
Tällaisesta räpläämispuheesta yms. tulee mieleen että kyseiset kommentoijat ovat latentteja homoseksuelleja. Ei homoudessa enää nykyaikana ole mitään hävettävää!
Hanki kuudesti laukeava ja opeta miehesi tavoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset nyt ovat muutenkin vain tiellä kun oikein kunnolla ruvetaan nussimaan.
Miehillä on post nut clarity. Orgasmin jälkeen panokumppani alkaa inhottaa niin käännetään kylkeä tai nopeasti housut jalkaan ja adios. Se on ihan normaalia.
Normaali mies tuntee tulemisensa jälkeen ällötystä koko seksiä kohtaan ainakin hetken. Siksi naisen pitää huolehtia että saa ensin.