Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaa kyllä 0/5 kuvan ravintolasta, jos sen työntekijä Facebookissa ivaa vegaaniasiakasta

Vierailija
13.01.2016 |

Ylpeänä kertoo, miten vastasi vittuillen kysymykseen yhden raaka-aineen eläinperäisyydestä ja peukuttaa kommenttia, jossa joku sanoo että "mitä vittua sellaiset edes liikkuu vapaalla jalalla normaalien ihmisten joukossa". Olen sekasyöjä itse, mutta täytyy pitää mielessä, missä paikassa en enää asioi enkä suosittele asiointia tuttavillenikaan.

Kommentit (139)

Vierailija
21/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus ei tosiaankaan kerro, minkälainen tämä vegaaniasiakas oli itse henkilökuntaa kohtaan  ; )

Vierailija
22/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaaniasiakkaat ovat miltei aina hankalia, en ihmettele jos jollakulla "vähän hirttää kiinni".

Itse ravintolan kanssa tuolla ei taas ole mitään tekemistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaniasiakkaat ovat miltei aina hankalia, en ihmettele jos jollakulla "vähän hirttää kiinni".

Itse ravintolan kanssa tuolla ei taas ole mitään tekemistä.

Ei, kyllä se tuppaa menemään niin päin, että kovin moni pahoittaa mielensä heti, kun sana "vegaani" mainitaan. Itse olen saanut huomattavasti parempaa asiakaspalvelua puhumalla maidottomasta ja munattomasta kasviruoasta.

Vierailija
24/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. ravintola on varmasti ikionnellinen, jos otat heihin yhteyttä suoraan etkä iltapäivälehtien kautta. Nämä törppöilyt vie ravintolalta maineen hyvin äkkiä.

Vierailija
25/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen paljon vegaaneja ja osa heistä on oikeasti hankalia.

Ei se silti oikeuta heitä kiusaamaan. Osa nyt vaan on jänniäihmisiä. ;)

Ei heidän kanssaan voinut syödä missään koskaan mitään, kun aina oli joku rafla boikotissa.  Kyse oli näistä profiloituneista kasvisravintoloista, kun niistä sai maitoperäisiä tuotteita eli eläintä käytettiin hyväkseen. Se haloon määrä, kiukkuset vegaanit lähettivät postia ravintoloihin yms.

Sillä mua huvitti tuo kuvakaappauksen laittaminen vegaaniryhmään.. Kiukkuinen vegaani on kamala kohdata! Siltä ei argumentit ja energia lopu. Jalkautuvatkin helposti.

Voimia kaikille asiakaspalvelijoille ja tarjoilijoille. Hyvää duunia teette ja kärsivällisyyttä. Se tarjoilijan lotkautus vaan etenee helposti eteenpäin ja tämmöinen sekasyöjäkin kyllä karttais sitä paikkaa. Menisi ravintola boikottiin! ;)

Vierailija
26/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vegaanit eivät mene ravintoloihin, joissa tietävät saavansa kasvisruokia?

En minäkään vaadi lastenvaateliikkeessä aikuisten vaatteita.

Vierailija
27/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vegaanit eivät mene ravintoloihin, joissa tietävät saavansa kasvisruokia?

En minäkään vaadi lastenvaateliikkeessä aikuisten vaatteita.

Koska seurueessa voi olla muut lihansyöjiä, jotka sanovat, että minähän en mitään pelkkiä kasviksia puputa, kun pitää saada sitä PROTEIINIA tarpeeksi?

Vierailija
28/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt edes mikä ravintola kyseessä!

Vierailija
29/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta veget eivät ole kaikkien ruokapaikkojen kohderyhmää, joten ihan sama. Jos kyseessä on ollut joku XXXL-grillipihvipaikka niin turha sinne on mennä vegenä inisemään. Ravintolalla on oikeus valita asiakkaansa ja kaikilla vegeruoka ei kuulu konseptiin.... 

Vierailija
30/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ravintola oli kyseessä?

Itse oon kerran saanut ihan ihmeellisen raivokasta kohtelua kun kysyin että onko eräästä annosta mahdollista soveltaa vegaanista vaihtamalla kastiketta, oli vähän ihmeellistä kun kuitenkin menussa mainostettiin että vaihtaminen on mahdollista ja maksaa 50 senttiä :D Jos ei ois ollut vegaanista kastiketta (sitä kuitenkin sitten sattui olemaan) niin oisin ottanut ilman kastiketta.

Muuten oon kyllä onneks saanut aina vegaanisuuteen liittyen mukavaa palvelua jos on pitänyt asioida paikassa jossa en ole tarjonnasta ihan varma.

Vierailija
31/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea aiempia, joten ei kukaan varmaan lue tätäkään, mutta;

Tuo kertoo vain kyseisestä työntekijästä. Hän tuskin on heittänyt samanlaista läppää työhaastattelussa, joten ei liene kyse pomon huonosta harkintakyvystä. Jos pomo toimisi tuolla tavalla, niin sitten asia olisi eri, ja asenne voisi leimata koko ravintolan.

Jos sinä tai joku työkaverisi hölmöilette vapaa-ajalla, niin kukaan ei enää halua tikullakaan koskea työnantajanne tuotteisiin? Huhhuh. Eri asia jos tekee sen työaikana tai firman vaatteissa tai firman autossa. Ainut järkevä asia, mitä voit tehdä, on ilmoittaa raflan omistajalle, että työntekijä puhuu työasioista liian avoimesti Facebookissa.

Vierailija
32/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ravintola on kyseessä? Ihan hyvin voit täällä kertoa.

Vierailija
33/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että olisi mahtavaa perustaa ravintola nimeltään "ei ruokavammaisille".

Annokset olisivat juuri sitä mitä ovat , eikä niitä muutettaisi.

Tämä olisi ihan normaalille syöjälle loistava paikka, ja lisäksi kustannukset / ruoka olisivat asiakkaallekin halvempia, kun ei olisi otettava kaikkia erikoispelleruokailijoita erikseen huomioon.

Vierailija
34/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että kaikki mikä on netissä on totta ja täällä saa mustamaalata yrityksiä ihan vapaasti?

Jos nimi tulee ketjuun, voit olla varma että poistatan koko ketjun.

Vierailija
35/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksityisen ihmisen Facebook on sinulle ravintolan julkisuuskuva? Pienestäpä mielesi sinäkin pahoitat.

No antaahan se aika huonon kuvan yrityksestä jos he kerran palkkaavat sellaisia asiakaspalvelijoita, jotka ovat ylpeitä vittuillessaan asiakkaille ja haukkuessaan heitä julkisesti somessa.

Tämä palstakin on sosiaalista mediaa, en koskaan palkkaisi tälle palstalle kirjoittavista ketään.

Laitatko omat yhteystietosi tähän?

Minä taas en koskaan tulisi töihin ihmiselle, joka työhaastattelussa kysyy "Entä mitä teet vapaa-ajallasi? Onko sinulla harrastuksia? Kirjoitatko koskaan Vauva-lehden Aihe Vapaa-palstalle? Sinulla on lapsi, oletko AV-mamma vai peräti wt?"

Miten muuten muka tietäisit, kirjoitteleeko työntekijäsi tänne vai ei.. ;)

Vierailija
36/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että kaikki mikä on netissä on totta ja täällä saa mustamaalata yrityksiä ihan vapaasti?

Ihan poistatat :D Taitaa olla oma lehmä ojassa ;) (Muakin kiinnostaa mikä ravintola toimii näin tökerösti.)

Vierailija
37/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kenties itse tuo vegaaneista paasaava työntekijä? Tai koko paikan omistaja?

Vierailija
38/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai että olisi mahtavaa perustaa ravintola nimeltään "ei ruokavammaisille".

Annokset olisivat juuri sitä mitä ovat , eikä niitä muutettaisi.

Tämä olisi ihan normaalille syöjälle loistava paikka, ja lisäksi kustannukset / ruoka olisivat asiakkaallekin halvempia, kun ei olisi otettava kaikkia erikoispelleruokailijoita erikseen huomioon.

Voi kyllä niitä annoksia haluaa muuttaa ja sorkkia monet muutkin kuin vegaanit :D 

Vierailija
39/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan poistatat :D Taitaa olla oma lehmä ojassa ;) (Muakin kiinnostaa mikä ravintola toimii näin tökerösti.)

Edelleenkään se ravintola ei ole mitään postannut, yksittäinen työntekijä omalla facebook-sivullaan.

Kuinka pönttöjä te mammat oikein olette?

Minäkin alan raportoimaan sitten tänne kaikkien tuntemieni ihmisten facepäivitykset ja yritysten nimet, jos olen heidän kanssaan eri mieltä, eiks je?

Vierailija
40/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään se ravintola ei ole mitään postannut, yksittäinen työntekijä omalla facebook-sivullaan.

Kuinka pönttöjä te mammat oikein olette?

Minäkin alan raportoimaan sitten tänne kaikkien tuntemieni ihmisten facepäivitykset ja yritysten nimet, jos olen heidän kanssaan eri mieltä, eiks je?

No aika kiivaita tunteita herättää, ellet muka liity kyseiseen tapahtumaan :D :D :D