Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Antaa kyllä 0/5 kuvan ravintolasta, jos sen työntekijä Facebookissa ivaa vegaaniasiakasta

Vierailija
13.01.2016 |

Ylpeänä kertoo, miten vastasi vittuillen kysymykseen yhden raaka-aineen eläinperäisyydestä ja peukuttaa kommenttia, jossa joku sanoo että "mitä vittua sellaiset edes liikkuu vapaalla jalalla normaalien ihmisten joukossa". Olen sekasyöjä itse, mutta täytyy pitää mielessä, missä paikassa en enää asioi enkä suosittele asiointia tuttavillenikaan.

Kommentit (139)

Vierailija
41/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ravintola on kyseessä? Ihan hyvin voit täällä kertoa.

Meinaat että kaikki mikä on netissä on totta ja täällä saa mustamaalata yrityksiä ihan vapaasti?

Jos nimi tulee ketjuun, voit olla varma että poistatan koko ketjun.

Ihan poistatat :D Taitaa olla oma lehmä ojassa ;) (Muakin kiinnostaa mikä ravintola toimii näin tökerösti.)

Edelleenkään se ravintola ei ole mitään postannut, yksittäinen työntekijä omalla facebook-sivullaan.

Kuinka pönttöjä te mammat oikein olette?

Minäkin alan raportoimaan sitten tänne kaikkien tuntemieni ihmisten facepäivitykset ja yritysten nimet, jos olen heidän kanssaan eri mieltä, eiks je?

No aika kiivaita tunteita herättää, ellet muka liity kyseiseen tapahtumaan :D :D :D

Ei, vaan ole niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin totaalisen kyllästynyt näihin paskasomekohuihin, joissa esitetään yksipuolisia räikeitä valheita ja vääristellään asioita.

Yli puolet näistä somekohuistahan on ollut aivan perättömiä juttuja.

Hanki sinäkin ihan oikea elämä, sen sijaan että onanoit somekohuilla.

Vierailija
42/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tietäisinkin paikan, niin kävisin, jos sattuisin siellä päin liikkumaan. Hiljaista tukea vegaaniutta vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tietäisinkin paikan, niin kävisin, jos sattuisin siellä päin liikkumaan. Hiljaista tukea vegaaniutta vastaan.

Mikä siinä vegaaniudessa on niin kamalaa että pitää ihan VASTUSTAA sitä :D Ihan kamalaa kun joku ei halua tukea eläinten kiduttamista, syödä ruumiita ja pahentaa ilmastonmuutosta vielä vähän enemmän.. kääk.

Vierailija
44/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä vegaaniudessa on niin kamalaa että pitää ihan VASTUSTAA sitä :D Ihan kamalaa kun joku ei halua tukea eläinten kiduttamista, syödä ruumiita ja pahentaa ilmastonmuutosta vielä vähän enemmän.. kääk.

Miksi sitten vegaaniravintolat eivät menesty? Avaa se heinäbaari, jos ei tarjonta kelpaa muuten kuin mustamaalaamalla aiheettomasti yrittäjiä.

Vierailija
45/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten vegaaniravintolat eivät menesty? Avaa se heinäbaari, jos ei tarjonta kelpaa muuten kuin mustamaalaamalla aiheettomasti yrittäjiä.

Liittyy edelliseen viestiin siten että?

En oo valittanut tarjonnasta, ihan hyvin löytyy ruokapaikkoja mullekkin vaikka vegaani olen. Sekä kasvisravintoloita että paikkoja missä on tarjolla myös kasvisruokaa. 

"Heinäbaari" Heh olipas hyvä ja originaali heitto, keksitkö ihan itse?

Vierailija
46/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin törmännyt harvinaisen veemäiseen vegaaniasiakkaaseen :D syynä ei tosin ollut se, että henkilö oli vegaani (vaikka siihen vetosikin) vaan kyllä hän oli tyylipuhdas aasiakas.

Hän tuli ketjuravintolaan ja kailotti painokkaasti olevansa vegaani. Noh, tämän johdosta otin siis kunnolla aikaa siihen että esittelin ruokalistasta paitsi sen ainoan vegaanisen annoksen myös muita kasvisannoksia joista sai muokattua vegaanisia vaihtamalla kastikkeita ja lisukkeita. Henkilö suivaantui kuitenkin ja vaati saada soijatuotteita ja kauramaitoon tehtyä kastiketta ja mitähän vielä. Yritin selittää, että koska kyseessä on ketjuravintola niin me ei voida oikein kipaista lähikauppaan ostamaan tuotteita jotka eivät kuulu ruokalistaan vaan olemassaolevilla annoksilla ja niiden muunnelluilla versioilla olisi pelattava. Vegaasiakkaalle ei kelvannut edes  meidän kahvi tahi tee jollei ollut tarjota kaura/soijamaitoa siihen sotkettavaksi. Kyseinen henkilö oli kyllä ihan tahallaan vaikea asiakas ja kieltäytyi pelkkää veemäisyyttään kuulemasta kun kerta toisensa jälkeen selitin että soijatuotteita tms ei nyt ole eikä niitä voi tähän hätään hankkia vaikka hän kuinka polkisi jalkaa.

Lähti luonnollisesti ovet paikkuen huutaen kuinka täällä ei ollut hänelle MITÄÄN syötävää...

Eli asiakkaan olisi pitänyt juoda kahvi mustana kyseisessä ravintolassa?

Tietysti, koska soijamaitoa ei ollut.

Mikä tässä on niin vaikeaa?

Jos minä joisin kahvini maidon kanssa, niin miksi ihmeessä ravintolassa joisin kahvia, jos siihen en saisi haluamaani valkeutusta. Mikä siinä on niin ihmeellistä.

Vierailija
47/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että kaikki mikä on netissä on totta ja täällä saa mustamaalata yrityksiä ihan vapaasti?

Siitähän somesoppa vasta kiehahtaisikin, jos yritetään poistella ja peitellä. Tästähän on surullisenkuuluisia esimerkkejä vaikka kuinka.

Vierailija
48/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tollanen moralismi. Ja luulo, että kukaan ei olisi eri mieltä. Minä olen eläinten kiduttamisen puolesta. Älyttömät elukat! Kidutus alkakoon!

Vierailija
49/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just tollanen moralismi. Ja luulo, että kukaan ei olisi eri mieltä. Minä olen eläinten kiduttamisen puolesta. Älyttömät elukat! Kidutus alkakoon!

Eli ongelmallisista asioista pitää olla hiljaa koska jollekkin voi tulla paha mieli ja huono omatunto? Siitähän se vegaanien vihaaminen aika pitkälti on kiinni.

Ei kukaan varmasti eläinten kiduttamisesta TYKKÄÄ, mutta kukaan ei voi väittää etteikö eläintuotteiden käyttäminen sitä edistäisi varsinkin nykyään kaikki tehdään tehotuotantona. Surullista mutta totta.

Mutta nyt mennään jo sen verran sivuraiteille että sama lopettaa ennen kuin aloitetaankaan.

Vierailija
50/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vegaani hiki päässä massapeukuttelee ketjun viestejä.

Vegaaneita ruokaravintoloiden asiakkaista on ehkä 1%, jos sitäkään joten peukutukset tulee yhdeltä ja samalta vegaanilta  ; )

Vierailija
51/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole äskeinen vegaani, mutta vastaan silti tähän. Jos ostat tuotettua lihaa, niin "olet" eli toimit eläinten kiduttamisen puolesta. Jos nyt ihan loogisesti ja kaikessa rauhassa asiaa ajatellaan.

Vierailija
52/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitähän somesoppa vasta kiehahtaisikin, jos yritetään poistella ja peitellä. Tästähän on surullisenkuuluisia esimerkkejä vaikka kuinka.

Olet oikeassa, mutta kun tässä ei ole mitään kuohunnan aihetta. Yksilö toimii typerästi, ei hänen työnantajansa. Miksi mustamaalata kyseinen ravintola?

Vierailija
53/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo valittanut tarjonnasta, ihan hyvin löytyy ruokapaikkoja mullekkin vaikka vegaani olen. Sekä kasvisravintoloita että paikkoja missä on tarjolla myös kasvisruokaa. 

Sinun mielestäsi esimerkiksi "paskaa vegaaniruokaa"-Facebook sivu on mielestäsi asiallinen?

Miksi menet ravintoloihin, joissa ei ole vegaanivaihtoehtoja tarjolla?

Sitten itket kun et saa mieleistäsi kauramaitoa kahviisi?

Todellista terrorismia yrittäjiä kohtaan. Sen vuoksi ehdotinkin, että avaa se vegaaniravintola, kun sille on niin paljon kysyntää? Onko?

Vierailija
54/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vegaaneita ruokaravintoloiden asiakkaista on ehkä 1%, jos sitäkään joten peukutukset tulee yhdeltä ja samalta vegaanilta  ; )

No mun koneella ei ainakaan pysty peukuttamaan kuin kerran samaa viestiä, kerrotko miten onnistut massapeukuttamaan viestejä?

Ja saisko jotain lähdetietoa tuohon prosenttilukuun, vai oliko pelkkää mutuilua :D Vegaaneja sentään on vähän enemmän kuin ne jotka käy ravintoloissa.

Vierailija
55/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen, että muutkin kuin vegaanit voivat tuomita tarjoilijan typerän käytöksen?

Ei, ei varmaan tullut. Ja mitä se kertoo sinun ajattelukyvystä? 

Vierailija
56/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somekohuista 99% on ollut pelkkiä yksipuoleisia kertomuksia, valheita ja vääristelyjä.

Edelleenkään sillä ravintolalla ei ole mitään tekemistä työntekijänsä yksityisen Facebook-profiilin kanssa.

Mitä sinä et tässä nyt ymmärtänyt?

Vierailija
57/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäköhän tuota yhtä maanista vegevihaajaa oikein vaivaa? Sama tyyppi keuhkoo ihan jokaisessa vegaaniutta käsittelevässä ketjussa pyhää vegaanivihaansa, tunnistaa tyylin niin helposti, ettei voi erehtyä :D. Jotain vikaa pitää olla ihmisessä, joka ottaa jonkun itseään koskemattoman ihmisryhmän (ja kaiken lisäksi harmittoman) vihalistalleen ja jankkaa viikosta toiseen asiasta, joka ei pitäisi häntä kiinnostaa tai koskettaa millään tavalla.

Sama kun minä ottaisin jalkapalloilijat syyniin ja menisin jokaiseen aihetta käsittelevään ketjuun huutelemaan törkeyksiä jalkapalloilisjoista ja hiutelisin jatkuvasti sitä, että minä en tykkää jalkapallosta, vaan jääkiekosta! Saatanan idiootit, jääkiekko on se juttu ja tiedekin jankutijankutijank...

Vierailija
58/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen, että muutkin kuin vegaanit voivat tuomita tarjoilijan typerän käytöksen?

Ei, ei varmaan tullut. Ja mitä se kertoo sinun ajattelukyvystä? 

Teetkö kaikista Facebook-päivityksitä aloituksen av-palstalla, joista pahoitat mielesi?

Ja vaadit niiden tekijöiden työnantajaa mustamaalattavaksi aiheetta?

Miten se typerä käytös menikään teidän vegaanien puolelta?

Vierailija
59/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mielestäsi esimerkiksi "paskaa vegaaniruokaa"-Facebook sivu on mielestäsi asiallinen?

Miksi menet ravintoloihin, joissa ei ole vegaanivaihtoehtoja tarjolla?

Sitten itket kun et saa mieleistäsi kauramaitoa kahviisi?

Todellista terrorismia yrittäjiä kohtaan. Sen vuoksi ehdotinkin, että avaa se vegaaniravintola, kun sille on niin paljon kysyntää? Onko?

Miksi raivostut ja oletat että olen kirjoittanut kaikki ketjun viestit, vaikka en ole? Miksi otat tämän asian nuin raskaasti ja henkilökohtaisesti?

En oo koskaan kuullutkaan "Paskaa vegaaniruokaa" -sivusta, saati muodostanut siitä minkäänlaista mielipidettä.

En oo koskaan (tai ainakaan sen jälkeen kun vegaaniksi aloin) käynyt ravintolassa missä ei olisi tarjolla vegaanista ruokaa, tai missä ei olisi voinut samalla tavalla vaihtaa esim kastiketta itselle sopivaksi kuin sekasyöjätkin tekevät.

En juo kahvia enkä kauramaitoa, enkä itke jos kumpaakaan ei ole tarjolla. Hieno oletus kuitenkin.

Vegaaneja kyllä riittää, eiköhän yksin ravintola lisää pärjäisi :) Tuskin olen silti perustamassa kun ei ole kiinnostusta ryhtyä yrittäjäksi, eikä ole muutenkaan ihan oma ala.

Vierailija
60/139 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Somekohuista 99% on ollut pelkkiä yksipuoleisia kertomuksia, valheita ja vääristelyjä.

Edelleenkään sillä ravintolalla ei ole mitään tekemistä työntekijänsä yksityisen Facebook-profiilin kanssa.

Mitä sinä et tässä nyt ymmärtänyt?

Niin siis tässähän oli se (oletettava) työntekijä ITSE nolannut itsensä somessa, ei ole siis verrannollinen "simekohuihin", joissa esim. asiakas valittaa asiakasvalpelusta. Ymmärrätkö eron?